Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν θεωρώ ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον πάντως. Αντιθέτως. Απλά απέχουν ακόμα - λίγο ή πολύ, θα δείξει - από το να γίνουν χρηστικά στην αυτονομία μαζί με την μεγαλύτερη Μ.Ω.Τ.

Τώρα μάλιστα που μπήκε η Xiaomi στο παιχνίδι, περιμένω πως και πως να τη δω να θριαμβεύει στα midrange smartphone ηλεκτρικά αυτοκίνητα. :p
 
Αυτό το επιχείρημα δεν ισχύει εάν έχεις σωστή θέση οδήγησης και βάλεις λιγότερα χιλιόμετρα αυτονομίας στο επιχείρημα μια και για να τα φτάσεις αυτά τα χιλιόμετρα σε ταξίδι αναγκαστικά θα πηγαίνεις αργά για να βγει η αυτονομία αυτή. Άρα θα διαρκέσει μαζί με τις στάσεις αρκετά περισσότερο από όσο θα το κάνει ένα θερμικό.

Επειδή το βλέπω αυτό το επιχείρημα να αναπαράγεται συνεχώς από κατόχους ηλεκτρικών, αυτά τα χιλιόμετρα με τις ενδιάμεσες στάσεις τα βλέπουν οι οδηγοί θερμικών και γελάνε. Για να μην πω ότι γελάνε και όσοι ξέρουν βασικές αρχές σωστής θέσης οδήγησης και εργονομίας.
Λεωνίδα,, κάποτε στα νιάτα μου (κάπου το '87-'88) έφευγα για διακοπές με την πρώην (που την είχα γκόμενα τότε) με το mini clubman του '72 και φτάναμε Χαλκιδική με μία στάση στου Λεβέντη.
χωρίς πλάκα!
την επόμενη χρονιά με το ίδιο αυτοκίνητο κάναμε το ίδιο παρέα με φιλικό ζευγάρι! (ίδιας ηλικίας φυσικά)
Σήμερα αν το είχα δεν θα μπορούσα να φτάσω ούτε στην Κόρινθο.. (το αυτοκίνητο θα μπορούσε και Γερμανία.. εγώ όχι)
κάποιοι θα έχετε ιδέα τι εστί mini του 1972.... :LOL:
Εκτός ότι το σώμα πια δεν μπορεί, το "πνεύμα" είναι αδύναμο... που να μου δώσεις την καλύτερη κουρσάρα!
φτάνω μονοκοπανιά Κυλλήνη και νιώθω ότι έφτασα στα όριά μου.. (και το focus είναι ξεκούραστο όχημα για ταξίδι) ..άρα πάνω απ'όλα είναι η ηλικία..
άμα ο άλλος την έχει upright όλη μέρα, δεν παίρνει χαμπάρι από αποστάσεις, θέση οδήγησης κλπ... άμα είναι ψυχικά και σωματικά σακατράβαλο σαν και μένα , κάθε χιλιόμετρο του φαίνεται βουνό..
και δεν υπάρχει η υπομονή για στάσεις.. άμα δεν πάει να σπάσει η φούσκα μου, στάση δεν κάνω.. για να τελειώσει το μαρτύριο της οδήγησης όσο πιο σύντομα γίνεται!
 
  • Like
Reactions: koupa
Λεωνίδα,, κάποτε στα νιάτα μου (κάπου το '87-'88) έφευγα για διακοπές με την πρώην (που την είχα γκόμενα τότε) με το mini clubman του '72 και φτάναμε Χαλκιδική με μία στάση στου Λεβέντη.
χωρίς πλάκα!
την επόμενη χρονιά με το ίδιο αυτοκίνητο κάναμε το ίδιο παρέα με φιλικό ζευγάρι! (ίδιας ηλικίας φυσικά)
Σήμερα αν το είχα δεν θα μπορούσα να φτάσω ούτε στην Κόρινθο.. (το αυτοκίνητο θα μπορούσε και Γερμανία.. εγώ όχι)
κάποιοι θα έχετε ιδέα τι εστί mini του 1972.... :LOL:
Εκτός ότι το σώμα πια δεν μπορεί, το "πνεύμα" είναι αδύναμο... που να μου δώσεις την καλύτερη κουρσάρα!
φτάνω μονοκοπανιά Κυλλήνη και νιώθω ότι έφτασα στα όριά μου.. (και το focus είναι ξεκούραστο όχημα για ταξίδι) ..άρα πάνω απ'όλα είναι η ηλικία..
άμα ο άλλος την έχει upright όλη μέρα, δεν παίρνει χαμπάρι από αποστάσεις, θέση οδήγησης κλπ... άμα είναι ψυχικά και σωματικά σακατράβαλο σαν και μένα , κάθε χιλιόμετρο του φαίνεται βουνό..
και δεν υπάρχει η υπομονή για στάσεις.. άμα δεν πάει να σπάσει η φούσκα μου, στάση δεν κάνω.. για να τελειώσει το μαρτύριο της οδήγησης όσο πιο σύντομα γίνεται!

Σαφώς. Αλλά 400 χλμ σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στάση είναι εύκολο να τα κάνεις ακόμα και με ένα C3 1.2 με καθίσματα advanced comfort. Για πλάκα τα κάνεις ακόμα και σε μεγάλη ηλικία. Δεν είναι λοιπόν επιχείρημα το ότι θα κάνεις στάση έτσι κι αλλιώς.
Δεν θα κάνεις αν δεν το θέλεις. Αν έχεις ηλεκτρικό, θα κάνεις θες δεν θες. Για την ώρα βέβαια... .
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ε ναι βρε σεις.... εξαρτάται από τον οδηγό.
Μπορώ για πλάκα στα γεράματα να πάω Πειραιά - Γιάννινα, μονορουφι.
Και το κάνω από σκάρτες τρεις ώρες (σας παρακαλώ μην αρχίσετε τις νουθεσίες) έως 4 και τέταρτο,αναλόγως διάθεσης και κίνησης στο δρόμο.
Σταματάω μόνο αν πάμε με του γαμπρού μου το αυτοκίνητο οι τέσσερις μας,γιατί η αδερφή μου θέλει στο δίωρο τουαλέτα.
Άλλες φορές σταματάω , έτσι για πλάκα.
Όταν πηγαίνω με άλλους εκδρομή , οι στάσεις είναι συχνές γιατί οι φίλοι κουράζονται από την οδήγηση, πράγμα που το σέβομαι απόλυτα.
Αυτοί οι ίδιοι που κουράζονται με δύο ώρες οδήγηση,μπορούν και περπατάνε δύο ώρες χαλαρά ,όταν εγώ στο περίπτερο δίπλα μου πάω με το μηχανάκι😁
Όποτε δεν υπάρχει στάνταρ.
Ο καθένας με τις ανάγκες του και τα θέλω του.

Όταν ημανα νέος κάναμε Βελιγράδι - Αθήνα μονορουφι με την αναγκαστική στάση στα σύνορα......και το φχαριστιομαστε κιόλας!
Όποιος ξέρει τι δρόμοι ηντουσαν τότενες ,να περάσεις Γιουγκοσλαβία καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτό.
Αλλά και γω και ο κουμπάρος μου , έχουμε τρέλα με την οδήγηση.
 
Last edited:
Ναι όντως και μένα η "φούσκα" μου αντέχει για πολλά χιολιομετρααααα. Στο εξωτερικονειδικα είναι απόλαυση που αλλάζεις χώρες χωρίς να το καταλαβαίνεις.
Οι γυναίκες είναι το πρόβλημα . Αν υπήρχαν καθισματα-τουαλετα άνετα θα τα είχα βάλει όσο κι αν κόστιζαν έξτρα. Τι είναι αυτό το πράγμα με τις γυναίκες.....καλύτερα να τις στέλνεις με αεροπλάνο.
 
Ε ναι βρε σεις.... εξαρτάται από τον οδηγό.
Μπορώ για πλάκα στα γεράματα να πάω Πειραιά - Γιάννινα, μονορουφι.

Πολύ κλασική περίπτωση αυτή. Και για να μαθαίνουν οι νεότεροι, ήταν ένα γνωστό non stop challenge η διαδρομή αυτή παλιότερα όταν οι δρόμοι ήταν αλλιώς και έπαιρνε πολύ περισσότερη ώρα να φτάσεις εκεί.
Αν και τότε έκανες υποχρεωτικά μια στάση μισής ώρας τουλάχιστον και παραπάνω για να περάσεις με το ferry στο Ριο.
Καθώς έφτιαχναν νέους δρόμους γινόταν όλο και πιο εύκολο, μέχρι που σήμερα μπορείς να πεις κυριολεκτικά ότι πετάγεσαι μέχρι εκεί. Δεν είναι πια challenge. Εκτός αν έχεις ηλεκτρικό οπότε είναι περιπέτεια. 😋
 
  • Like
Reactions: mdvq
Όλα ωραία και καλά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το επόμενο βήμα στην αυτοκίνηση και δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό....αλλά για εμάς αποκλειστικά των 2 τροχών δεν υπάρχει ούτε ελπίδα ούτε μέλλον για επαρκείς αυτονομιες και γενικά εξέλιξη στα ηλεκτρικά δικυκλα
 
Όλα ωραία και καλά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το επόμενο βήμα στην αυτοκίνηση και δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό....αλλά για εμάς αποκλειστικά των 2 τροχών δεν υπάρχει ούτε ελπίδα ούτε μέλλον για επαρκείς αυτονομιες και γενικά εξέλιξη στα ηλεκτρικά δικυκλα
Έλα παραπονιάρη😀
Και για μας φροντίσανε τα παληκάρια...
 
Την μοναδική φορά που ,στην κυριολεξία , αγανάκτησα οδηγώντας ,ήταν όταν πριν από καμμία 25αρια χρόνια πήγα Πειραιά Στυλίδα και από κει Γιάννινα,με Φίατ Φιορίνο βραδιάτικα.
Σταματησα στην Στυλίδα , ξεφόρτωσα το Φιορίνο (άρα όχι μόνο δεν ξεκουραστικα,αλλά μου έφυγε και ο τάκος) και μετά μονορουφι μέσω Κατάρας, στα Ζαγοροχώρια για να σιαξουμε τσιπούρα.
Δεν τελείωνε ο δρόμος λεμεεεεε😀😀.
Όταν επιτέλους έφτασα ,ηπιαμαν ένα βαρέλι τσιπούρα της περασμένης χρονιάς για να τα τελειώσουμε και την άλλη μέρα σηκωθηκαμε 5 το πρωί για να αρχίσουμε τις καζανιές.
Οι υπόλοιποι που είχαν πάει κατευθείαν Πειραιά Γιάννινα, με κοιτούσαν σαν εξωγήινο 😆
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Ε ναι βρε σεις.... εξαρτάται από τον οδηγό.
Μπορώ για πλάκα στα γεράματα να πάω Πειραιά - Γιάννινα, μονορουφι.
Και το κάνω από σκάρτες τρεις ώρες (σας παρακαλώ μην αρχίσετε τις νουθεσίες) έως 4 και τέταρτο,αναλόγως διάθεσης και κίνησης στο δρόμο.
Σταματάω μόνο αν πάμε με του γαμπρού μου το αυτοκίνητο οι τέσσερις μας,γιατί η αδερφή μου θέλει στο δίωρο τουαλέτα.
Άλλες φορές σταματάω , έτσι για πλάκα.
Όταν πηγαίνω με άλλους εκδρομή , οι στάσεις είναι συχνές γιατί οι φίλοι κουράζονται από την οδήγηση, πράγμα που το σέβομαι απόλυτα.
Αυτοί οι ίδιοι που κουράζονται με δύο ώρες οδήγηση,μπορούν και περπατάνε δύο ώρες χαλαρά ,όταν εγώ στο περίπτερο δίπλα μου πάω με το μηχανάκι😁
Όποτε δεν υπάρχει στάνταρ.
Ο καθένας με τις ανάγκες του και τα θέλω του.

Όταν ημανα νέος κάναμε Βελιγράδι - Αθήνα μονορουφι με την αναγκαστική στάση στα σύνορα......και το φχαριστιομαστε κιόλας!
Όποιος ξέρει τι δρόμοι ηντουσαν τότενες ,να περάσεις Γιουγκοσλαβία καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτό.
Αλλά και γω και ο κουμπάρος μου , έχουμε τρέλα με την οδήγηση.
Αν είχα τρέλα με την οδήγηση και το αυτοκίνητο γενικότερα.....
12 ήμουν όταν έφτασα τα πεντάλ του Datsun 1500 του πατέρα μου.. τον έπρηξα να με αφήσει να το οδηγήσω.. όταν το έκανα χωρίς την άδειά του άρπαζα τις μάπες μου αλλά χαλάλι..
και μόνο ότι με έβλεπαν τα παιδιά της γειτονιάς να κάνω βόλτα το τετράγωνο... :LOL:

στα 14-15-16 έπεφτα "θύμα εκμετάλλευσης" από τον αδερφό του και τον γαμπρό του.. είχαν από ένα Simca chrysler 1307s
το ένα ήταν χρυσαφί μεταλλικό, το άλλο μπορντώ.. πλύσιμο μέσα - έξω για μια βόλτα το τετράγωνο.. και όταν λέω πλύσιμο εννοώ να λάμψει σαν καινούργιο μέχρι τα λάστιχα στα μαρσπιέ!
όχι σαν το πλύσιμο που κάνουν οι συμπαθέστατοι φίλοι από το Πακιστάν..
στις καλές συμφωνίες με άφηναν να κάνω 2 βόλτες το τετράγωνο.

φυσικά 5ήμερη δεν πήγα γιατί προτίμησα να βγάλω "το δίπλωμα" .. δεν υπήρχαν λεφτά και για τα 2
(επειδή επαναπατριστήκαμε το '72 πήγα 1η δημοτικού στα 6,5+ και στην 3η λυκείου είχα κλείσει τα 18)

όμως οι θείοι μου ξηγήθηκαν σπαθί όταν ήμουν φαντάρος.. σε κάθε άδεια είχα διαθέσιμο αυτοκίνητο να διαλέξω.. χρυσαφί ή μπορντώ
το Datsun δεν υπήρχε πια , ο μπαμπάς έκλεισε την εταιρία με τα υδραυλικά και δεν μπορούσε να το κρατήσει σαν "καθαρό ΙΧ" αφού ήταν φορτηγάκι.

η αγάπη για την οδήγηση έσβησε σιγά σιγά όταν πήγε σε επαγγελματικό επίπεδο..
είναι κάτι σαν "να σε αναγκάζουν να συνεχίσεις να τρως από την λαχταριστή τούρτα ,ενώ δεν μπορείς να φας άλλο..."
 
Εμένα η τρέλα για την οδήγηση έχει φύγει λόγω οικογενειακών εσωτερικών τριβών (θα μου σκοτώσεις το παιδί και λοιπά τέτοια χαρωπά 😁) και κατασκευής καλών δρόμων.
Πρώτα έκανα σαν χαζό παιδί χαρά γεμάτο όταν πήγαινα πχ Καλαμάτα και περνούσα Κολοσουρτη και τώρα φτάνουμε χωρίς να το καταλάβουμε.
Όποτε πάω τώρα βαριέμαι την ζωή μου και κοιτάω πως και πως να φτάσω.
Μόνο στην Κρήτη το φχαριστιεμαι με τους άθλιους δρόμους και ειδικά όταν πάω να πάρω κανένα άνθρωπο από Ηράκλειο ΜΟΝΟΣ μου.
Μιλάμε βγάζω αφρούς απο το στόμα😆.
Ειδικά φέτος, που πήγα να πάρω την κόρη μου από το αεροδρόμιο ξημερώματα και ήμουνα ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΝΟΣ μου στον δρόμο, αφηνιασα.
Στον γυρισμό έκοψα ρυθμό γιατί η κόρη μου έχει συνηθίσει μεν ,αλλά ο σύντροφός της τρύπησε το πάτωμα από το φρενάρισμα δε😀😀.
Όταν ρώτησε την κόρη μου αν φοβάται του είπε απαθεστατα "τι να φοβηθω,αφού σιγά πάει".
Όταν φτάσαμε σπιτι ,το παλληκάρι άρχισε το ... τσιγάρο στα 35 του😂.
Μετά όμως του καλαρεσε και άρχισε του πως και τι.
Σε λίγο θα τον έχω κάνει σαν τα μούτρα μου😵‍💫😃
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Εχει πλακα να σε κατηγορουν οτι χρησιμοποιεις ως δικαιολογια την τηρηση των οριων ταχυτητας και τις συστασεις για ξεκουραση ανα συγκεκριμενα χρονικα διαστηματα. Δεν αμφισβητω οτι υπαρχουν ανθρωποι που δεν κουραζονται στο τιμονι, αλλα μην κανουμε και το ασπρο μαυρο.
Πιστεψτε με, λατρευω την οδηγηση για ταξιδι (οχι το σταματα-ξεκινα μεσα στην πολη), αλλα ανα 2.5, το πολυ 3 ωρες, ηθελα και με το θερμικο 15-20' αναπαυση.

παρεπιπτοντως. το αθηνα-κατερινη 4:45 μου φαινεται ΠΑΡΑ πολυ (με θερμικο). Ισως το ειχες υπολογισει καποια στιγμη που ειχε κινηση στο δρομο
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Αν εξέλαβες τα γραφόμενα μου ως κατηγόρια,να με συμπαθάς.
Μίλησα για τον ευατο μου και μόνο και μάλιστα διευκρίνισα ότι σέβομαι απόλυτα την οδηγική κούραση του άλλου.
Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να κατηγορήσει τον άλλον για το στυλ οδήγησης του.
Ελπίζω αυτο να ισχύει και για το δικό μου στυλ.
Δεν είναι άσπρο μαύρο 11 ώρες οδήγηση με μικρή στάση στα σύνορα από Βελιγράδι για Αθήνα.
Είναι πραγματικότητα, άλλο αν κάποιος δεν μπορεί να το κάνει.

Αυτά βέβαια αν αναφέρεσαι,σε εμένα.
Αν όχι αγνόησε τις παραπάνω διευκρινίσεις
 
  • Love
Reactions: avpap
Δεν είναι άσπρο μαύρο 11 ώρες οδήγηση με μικρή στάση στα σύνορα από Βελιγράδι για Αθήνα.
Είναι πραγματικότητα, άλλο αν κάποιος δεν μπορεί να το κάνει.

Όντως είναι πραγματικότητα όπως πραγματικότητα ήταν και τα 210 του προχτεσινού ατυχήματος που στοίχισε τα κάτω άκρα των νεαρών. Τον τελευταίο καιρό διαβάζω πολύ συχνά τέτοιες απόψεις και είναι ανησυχητικό.

Για εμένα το πιο "ωραίο" σε αυτές τις συζητήσεις είναι το πόσο εύκολα κάποιοι βάζουν χιλιόμετρα. Διαβάζω και νομίζω ότι ζω σε άλλη χώρα. Πχ Ρωσία, Αυστραλία, Ανταρκτική κτλ. Πραγματικά δεν ξέρω που βρίσκομαι. Οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης κάνουν λες και ζούνε στις παραπάνω χώρες. Λες και κάθε μέρα πάνε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στην πραγματικότητα άντε να πάνε μέχρι το Σχηματάρι. Γιατί πιο πέρα ΔΕΝ έχει. Μετά αρχίζει περιοχή της Θήβας και της Χαλκίδας. Όπως και ο Ασπρόπυργος. Μετά πας Κόρινθο.

250χλμ αυτονομίας είναι να πηγαίνεις ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Αθήνα - Λιβαδειά και πίσω. Πόσοι το κάνετε αυτό; Έτσι από περιέργεια.


Αυτό το άρθρο από το 2019 που μετράει το τότε μοντέλο Hyundai Kona @64KWh δίνει αυτονομία 270 μίλια ή 430χλμ.


Εδώ στους -10 βαθμούς δίνει μικτή αυτονομία 325χλμ και σε κανονικές συνθήκες 450χλμ.

Πόσοι τα κάνετε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ώστε να σας λείπουν αυτά τα χιλιόμετρα. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ όχι μια φορά τα 15 χρόνια που θα πάω στο μπατζανάκη μου στα Τρίκαλα.
 
Τα 120-130 σε αυτοκινητόδρομο, που είναι και όριο ταχύτητας αυτό συχνό, έγιναν ξαφνικά 210. Με σκοπό να ξεχειλώσουμε το επιχείρημα. Μάλιστα...

Απλά τα πράγματα παιδιά. Αν για κάθε 200 χλμ σε αυτοκινητόδρομο θέλετε μισή ώρα στάση γιατί «κουραστήκατε» σημαίνει ότι πάτε πάρα πολύ αργά. Και πάτε αργά για να πετύχετε την αυτονομία που θέλετε. Ε, τι να κάνουμε τώρα, αυτό δεν είναι δική μας επιλογή.
Και νόμιμοι και πιο γρήγοροι και πιο ξεκούραστοι θέλουμε να είμαστε. Και υπάρχει αυτή η επιλογή. Όχι σε ηλεκτρικό όμως ακόμα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Πόσοι τα κάνετε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ώστε να σας λείπουν αυτά τα χιλιόμετρα. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ όχι μια φορά τα 15 χρόνια που θα πάω στο μπατζανάκη μου στα Τρίκαλα.

Κι αυτό δεν ισχύει ως επιχείρημα. Είναι σαν να ρωτάς πόσοι θα πάρετε δεύτερο sub και θέλετε δεύτερη διακριτή έξοδο (ή τρίτο ή τέταρτο). Ε το θέλουμε αυτό, για να έχουμε τη δυνατότητα να το κάνουμε όποτε θέλουμε εμείς.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Τα 120-130 σε αυτοκινητόδρομο, που είναι και όριο ταχύτητας αυτό συχνό, έγιναν ξαφνικά 210. Με σκοπό να ξεχειλώσουμε το επιχείρημα. Μάλιστα...

Απλά τα πράγματα παιδιά. Αν για κάθε 200 χλμ σε αυτοκινητόδρομο θέλετε μισή ώρα στάση γιατί «κουραστήκατε» σημαίνει ότι πάτε πάρα πολύ αργά. Και πάτε αργά για να πετύχετε την αυτονομία που θέλετε. Ε, τι να κάνουμε τώρα, αυτό δεν είναι δική μας επιλογή.
Και νόμιμοι και πιο γρήγοροι και πιο ξεκούραστοι θέλουμε να είμαστε. Και υπάρχει αυτή η επιλογή. Όχι σε ηλεκτρικό όμως ακόμα.
Εγώ όταν πηγαίνω γρήγορα κουράζομαι. Είμαι σε συνεχή εγρήγορση και πρέπει να ελέγχω εις διπλούν και τις προθέσεις των άλλων. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες ο δρόμος "στενεύει" . Τα 130 χλμ/ώρα δεν είναι πρόβλημα για κανένα ηλεκτρικό. Το δικό σου επιχείρημα ήταν για τα αργά 90χλμ όταν αυτή είναι η μέση ταχύτητα στο ελληνικό οδικό δίκτυο....
 
  • Like
Reactions: avpap
Αν εξέλαβες τα γραφόμενα μου ως κατηγόρια,να με συμπαθάς.
Μίλησα για τον ευατο μου και μόνο και μάλιστα διευκρίνισα ότι σέβομαι απόλυτα την οδηγική κούραση του άλλου.
Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να κατηγορήσει τον άλλον για το στυλ οδήγησης του.
Ελπίζω αυτο να ισχύει και για το δικό μου στυλ.
Δεν είναι άσπρο μαύρο 11 ώρες οδήγηση με μικρή στάση στα σύνορα από Βελιγράδι για Αθήνα.
Είναι πραγματικότητα, άλλο αν κάποιος δεν μπορεί να το κάνει.

Αυτά βέβαια αν αναφέρεσαι,σε εμένα.
Αν όχι αγνόησε τις παραπάνω διευκρινίσεις
στον pleo αναφερομουν, ο οποιος επεμενε μαλιστα για την ορθοτητα των λεγομενων του
 
  • Like
Reactions: mdvq
στον pleo αναφερομουν, ο οποιος επεμενε μαλιστα για την ορθοτητα των λεγομενων του

Και συνεχίζω να επιμένω γιατί είναι ορθά. Τόσο τα 400 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο που βγαίνουν εύκολα χωρίς στάση, όσο και για την ώρα που θα χρειαστείς να τα καλύψεις χωρίς να παρανομείς.

Κάνε τις πράξεις και θα το βρεις κι εσύ. 400 χλμ σε 4 ώρες σημαίνει ταχύτητα 100. Σε 4 ώρες και 45 λεπτά έχεις πέσει στα 90. Σε αυτοκινητόδρομο. Αυτό δεν είναι επιχείρημα ότι θέλεις στάση ενδιάμεσα. Κάνε το ίδιο με ταχύτητα 120-130 και έλα μετά να μου πεις αν είναι ορθά ή όχι.