Αυτοκινητιστικά νέα

Φυσικά. Όσο περισσότερα μέτρα ασφαλείας παίρνεις, τόσο καλύτερα για σένα προσωπικά. Εγώ απλά εξηγώ την λογική των πολιτικών αποφάσεων και γιατί παίρνονται. Οι συνολικοί θάνατοι είναι που κοιτάνε να μειωθούν. Αυτό ενδιαφέρει πρωτίστως.
Στρίψε τους προς το μέσο με λιγότερους θανάτους. Για να στρίψουν προς τα εκεί πρέπει να είναι με κάποιο τρόπο πιο ελκυστικό. Αν δεν είναι ελκυστικό με κάποιο τρόπο, τι να το κάνουν; Παίρνουν και το μηχανάκι άμα είναι.
 
Το θέμα είναι να αντιλαμβάνεσαι τα όρια των συνθηκών.
Ρε φίλε τι είπες τώρα....έχεις συμπτύξει ένα κάρο σελίδες σε 9 λεξεις👍👍
Αυτό και μόνο φτάνει για να καταλάβουμε το νόημα της οδήγησης.
😸😸
 
Και μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα και σφαζομαστε για τα ηλεκτρικά και τα θερμικά και τα διαστημικά ,για πέστε μου σε αυτά τα μέρη πάτε και με παπί ή έχετε καμμία άλλη προτίμηση 😀😀

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: Simos.I
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Μπας και τα καταφέρω να βάλω το βίντεο!!
Το παλεύω γιατί σε μένα δεν φαίνεται πράμα😀
 
  • Like
Reactions: vlad66
Όχι ακόμα. Υποτίθεται ότι θα ισχύει σε ζώνες του αστικού ιστού τις οποίες θα ορίσουν οι Δήμοι. Εδώ παίζει και ένα σενάριο του ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι βέβαια, αφού ξέρεις την κατάσταση των Δήμων. Είναι υπό διάλυση οι περισσότεροι.

Πάντως μην περιμένεις να αυξηθούν. Θα μειωθούν τα όρια ταχύτητας.
δεν περιμένω να αυξηθούν και δεν θέλω να αυξηθούν!
να μειωθούν θέλω!
να δω τι θα πουν και τι θα κάνουν οι ιθύνοντες του ΟΑΣΑ που "μας βάζουν" να κάνουμε το Πειραιάς - Αγιοι Ανάργυροι (420) σε 45 και 40 λεπτά υπολογισμένα!
σε βραδυνές ώρες αυτοί οι χρόνοι.. σε ώρες αιχμής "μας δίνουν" από 55' έως 1:10'
δεν έχεις χρόνο ούτε για κατούρημα...

να δείτε χρόνους που δίνουν στα στενά της Χαραυγής και της Ευγένειας να βάλετε τα γέλια... λες και είναι παπάκι ντελιβερά το λφ...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Εδώ είναι για όποιον τον ενδιαφέρει
 

Attachments

  • Screenshot_20240102-235921.png
    Screenshot_20240102-235921.png
    1 MB · Views: 35
Και μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα και σφαζομαστε για τα ηλεκτρικά και τα θερμικά και τα διαστημικά ,για πέστε μου σε αυτά τα μέρη πάτε και με παπί ή έχετε καμμία άλλη προτίμηση 😀😀

Με καμιά tenere ή τίποτε transalp. Ηλεκτρικές όπως πάντα... :ROFLMAO:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: vlad66 and mdvq
Τα πιο πολλά όρια, δεν έχουν κανουν ούτε με την ασφάλεια ούτε με τον σεβασμό προς τον άλλον.
Άλλα έχουν στο νου τους οι ανευθυνοϋπευθυνοι.
Θα σου γράψω και κάτι άλλο , να μου πεις αν έχω άδικο.
Όταν βλέπεις πινακίδα στο δρόμο που έχει όριο (γιατί κάνουν έργα ας πούμε) 10 είναι λογικό??
Το τηρείς ή γελάς με την μακακια που τους δέρνει.
Μην νομίζεις λοιπόν ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια σου.
Είναι παράλογο να έχουν σε όλο το δρόμο Αντιρίου Ιωαννίνων όριο 110.
Το βάλανε για να το βάλουν , έχοντας στο μυαλό τους ΤΟΝ ΠΙΟ ΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ οδηγό που μπορεί να οδηγει σε αυτόν το δρόμο.
Για να είναι νομικά καλυμμένοι πανταχόθεν.
Και φυσικά να κόβουν αβερτα κουβέρτα κλήσεις μιας σχεδόν κανένας δεν το τηρεί.
Και πρόσεξε.....είναι στημένοι στα σημείο που το όριο είναι 100😵‍💫😵‍💫
Αφού το βάλανε είσαι υποχρεωμένος να το τηρήσεις, όπως είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις σαν συνταξιούχος εισφορά αλληλεγγύης στους συνταξιούχους.
Δεν σου κάνω πλάκα , 160 ευρώ το μήνα πληρώνω επειδή έτσι είναι ο νόμος.
Αυτό σημαίνει ότι είναι σωστό?
Τώρα που σκέφτονται να κάνουν το όριο 150 , άρα + 10% =165 , θα είναι ασφαλές ή όχι.
Βρε παιδιά άτομα σκεπτόμενα είμαστε, δεν είμαστε πρόβατα να μας λένε κάτι και να το παίρνουμε ως θέσφατο.
Κάποτε ,αν θυμάστε , σε ατυχήματα μετρούσαν τις ροδιές από το φρενάρισμα......τώρα με το abs τι να μετρήσουν.
Αμφιβάλλω αν έχει αλλάξει αυτή η πρακτική.
Μην μένουμε κολλημένοι στο παρελθόν ,όταν ιλιγγιώδη ταχύτητα (και ίσως να ήταν με τα χρεπια που πουλούσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες) ήταν τα 110 χλμ.
Άλλοι καιροί αλλά ήθη και το σημαντικότερο, άλλα αυτοκίνητα....πως να το κάνουμε !
Η βλάβη που σου παρουσίασε ήταν ρουτίνας ή αστοχια??
Επιτρέπεται να ρωτήσουμε κόστος??
Αν μπούμε στη λογική να κρίνουμε εξ' ιδίων κάθε νόμο και να αποφασίζουμε μόνοι μας τι θα τηρούμε και τι όχι, μιλάμε για αναρχία. Δε συμφωνώ με αυτό. Επειδή το Θεσσαλονίκη - Πάτρα το έχω κάνει πολλές φορές, δεν έχει όριο 110 όλη η Ιώνια. Έχει το κομμάτι Ιωάννινα - Φιλιππιάδα και δικαιολογημένα, έχει το κομμάτι έξω από την Αμφιλοχία και δικαιολογημένα. Ίσως έχει και 1-2 ακόμα σημεία που δεν είναι δικαιολογημένα και θα μπορούσε να ήταν 120 αλλά ΟΚ, σιγά τη διαφορά. Στο κομμάτι έξω από την Άρτα έχει 120, το ίδιο και μετά την Αμφιλοχία μέχρι τα τούνελ. Μια χαρά σωστά είναι τα όρια, και σίγουρα αυτός ο δρόμος δε πρόκειται να πάει ποτέ το όριό του στο 150 εξ' ολοκλήρου. Κάποια λίγα κομμάτια που είναι ευθείες όπως έξω από την Άρτα ναι, θα μπορούσε.

Η εγνατία έχει μεγάλα κομμάτια ευθείας με όριο 130 που ναι θα μπορούσαν να ανέβουν στα 150. Αλλά έχει και δεκάδες τούνελ που το να πηγαίνεις πάνω από 110 σε αυτά είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί κάποια τούνελ έχουν όριο 80 και κάποια άλλα 100. Φαινομενικά είναι ίδιες ακριβώς οι συνθήκες. Λογικό να έχει όριο 80 ένα τούνελ με στροφή, οπότε δεν έχεις ορατότητα, αλλά το μεγάλο 4,2km τούνελ στην Εγνατία έχει όριο 80 ενώ το άλλο μεγάλο 3,5km έχει όριο 100.

Η βλάβη είναι αστοχία, δε ξέρω ακόμα κόστος, το αυτοκίνητο το έχω πάρει 2ο χέρι από Γερμανία και στη Γερμανία είχε 4 χρόνια εγγύηση, δε ξέρω εδώ αν θα ισχύει αυτή η εγγύηση. Αναμένω να δω τι θα γίνει.
 
Last edited:
Κάθε πόσες μέρες κάνετε 400 χιλιόμετρα χωρίς στάση και σας είναι τόσο μα τόσο ενοχλητικό το να "πρέπει" να σταματήσετε για 20 λεπτά? Το γράφω για τους πολέμιους των στάσεων.Και τι θα πάθετε στην τελική αν δεν φτάσετε σε 3:50, αλλά σε 4:10?Δλδ στα 20 λεπτά που θα φτάσετε "νωρίτερα" θα λυθούν όλα σας τα προβλήματα?
Έχετε κάνει τη τρίχα τριχιά για κάτι ουσιαστικά ασήμαντο για την πλειοψηφία των οικογενειών που ταξιδεύουν μια φορά το χρόνο (κι αν).Και στο κάτω κάτω αυτοί που έχουν την άνεση να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό συνήθως έχουν την άνεση να έχουν κι άλλο αυτοκίνητο.Δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν αλλά σίγουρα δεν είναι όλα μόνο μαύρο και άσπρο όπως παρουσιάζονται εδώ.

Same Sh1t...Different Day..
 
30 λεπτά στάσης που προστίθενται στις 4 ώρες που θα διαρκέσουν τα 400χλμ για λόγους αυτονομίας μας κάνουν 4,5 ώρες για μια διαδρομή που θέλει λιγότερο από 3,5 ώρες υπό κανονικές συνθήκες.

Μην αλλάζετε τους αριθμούς είπαμε.

Επίσης, την τρίχα τριχιά την κάνουν όσοι χρησιμοποιούν το επιχείρημα ότι θα κάνεις στάση έτσι κι αλλιώς. Τι να κάνουμε βρε παιδιά, δεν θα κάνουμε στάση έτσι κι αλλιώς γιατί δεν μας αγχώνει η αυτονομία. Εσάς που σας αγχώνει γιατί έχετε ηλεκτρικό, κάντε τη διαδρομή και σε 5 ώρες... . Ή κάντε το ημερήσια εκδρομή καλύτερα να κάνετε όσες στάσεις τραβάει η ψυχή σας.

Εν τω μεταξύ, φαντάζεστε να πάει το όριο στα 150 χλμ.? Εκεί μιλάμε για ακόμη μικρότερη αυτονομία... . :LOL:
 
Παιδιά, μήπως να επιστρέψουμε λίγο στο θέμα. Δηλαδή εντάξει, συζητάμε μια βδομάδα τώρα για το πόσες ώρες χρειάζονται τα 400km, έχει καταντήσει λίγο κουραστικό. Ο καθένας έχει τα δικά του γούστα, και η επιλογή θερμικού/ηλεκτρικού ή στάσης/μονοκοπανιάς είναι στο χέρι του και βέβαια άσχετη με το θέμα των 'Αυτοκινητιστικών νέων".

Πάμε λίγο παρακάτω;
 
30 λεπτά στάσης που προστίθενται στις 4 ώρες που θα διαρκέσουν τα 400χλμ για λόγους αυτονομίας μας κάνουν 4,5 ώρες για μια διαδρομή που θέλει λιγότερο από 3,5 ώρες υπό κανονικές συνθήκες.

Μην αλλάζετε τους αριθμούς είπαμε.

Επίσης, την τρίχα τριχιά την κάνουν όσοι χρησιμοποιούν το επιχείρημα ότι θα κάνεις στάση έτσι κι αλλιώς. Τι να κάνουμε βρε παιδιά, δεν θα κάνουμε στάση έτσι κι αλλιώς γιατί δεν μας αγχώνει η αυτονομία. Εσάς που σας αγχώνει γιατί έχετε ηλεκτρικό, κάντε τη διαδρομή και σε 5 ώρες... . Ή κάντε το ημερήσια εκδρομή καλύτερα να κάνετε όσες στάσεις τραβάει η ψυχή σας.

Εν τω μεταξύ, φαντάζεστε να πάει το όριο στα 150 χλμ.? Εκεί μιλάμε για ακόμη μικρότερη αυτονομία... . :LOL:
Λοιπόν, για να μιλάμε με νούμερα:
Θεσσαλονίκη - ΣΕΑ Ευαγγελισμού, 153 km, 1h 30m, 102km/h ΜΩΤ, από τα οποία Θεσσαλονίκη - Διόδια Μαλγάρων 49km 30 λεπτά (τώρα με τα έργα στο περιφερειακό με 45 λεπτά είσαι και ικανοποιημένος)
23 λεπτά στάση ΣΕΑ Ευαγγελισμού
ΣΕΑ Ευαγγελισμού - Travel Stop Λαμίας, 162 km.,1h 26m, 113km/h ΜΩΤ
37 λεπτά στάση Travel Stop Λαμίας
Travel Stop Λαμίας - ΣΕΑ Σείριος, 163km, 1h 27m, 112km/h ΜΩΤ
15 λεπτά στάση ΣΕΑ Σείριος (δε χρειαζόταν από θέμα φόρτισης, απλώς ήθελα να φορτίσω τσάμπα και είχα ανάγκη για WC)
ΣΕΑ Σείριος - The Mall Athens, 38km, 24m, 95km/h ΜΩΤ
Σύνολο με τις στάσεις: 6h 2m, 516 km, στη πραγματικότητα αρκούσαν 5h 47m
Σε όλη τη διαδρομή το cruise στα 120 και σε κάποια σημεία στα 130 (117 και 127 πραγματικά)
Αυτά από ένα αυτοκίνητο που δεν είναι long range και δεν έχει κορυφαία αεροδυναμική. Ένα Tesla Model 3 long range θα το έκανε με μόνο μία 25λεπτη στάση στη Λαμία, κάνοντας 4h 20m οδήγησης αντί για 4h 47m που έκανα εγώ αν πήγαινε μόνιμα με 130km/h στο cruise (αδύνατο φυσικά γιατί όπως είπα έχει σε πολλά σημεία καθυστερήσεις).
Οπότε θα το έκανε σε κάτω από 5 ώρες. Εσείς πόσο θα το κάνατε; 4,5 non-stop; Και τι κερδίσατε δηλαδή με τη μισή ώρα; Η εμπειρία οδήγησης αυτές τις 4,5 ώρες είναι πολύ πολύ χειρότερη από ένα Tesla Model 3. Και αν θες πας και με 150 με το Tesla Model 3 LR, θα χρειαστείς 10 λεπτά παραπάνω φόρτιση.
Κάντε στον εαυτό σας ένα δώρο και νοικιάστε ένα Tesla Model 3 LR για ένα ταξίδι σας.
 
Λοιπόν, για να μιλάμε με νούμερα:
Θεσσαλονίκη - ΣΕΑ Ευαγγελισμού, 153 km, 1h 30m, 102km/h ΜΩΤ, από τα οποία Θεσσαλονίκη - Διόδια Μαλγάρων 49km 30 λεπτά (τώρα με τα έργα στο περιφερειακό με 45 λεπτά είσαι και ικανοποιημένος)
23 λεπτά στάση ΣΕΑ Ευαγγελισμού
ΣΕΑ Ευαγγελισμού - Travel Stop Λαμίας, 162 km.,1h 26m, 113km/h ΜΩΤ
37 λεπτά στάση Travel Stop Λαμίας
Travel Stop Λαμίας - ΣΕΑ Σείριος, 163km, 1h 27m, 112km/h ΜΩΤ
15 λεπτά στάση ΣΕΑ Σείριος (δε χρειαζόταν από θέμα φόρτισης, απλώς ήθελα να φορτίσω τσάμπα και είχα ανάγκη για WC)
ΣΕΑ Σείριος - The Mall Athens, 38km, 24m, 95km/h ΜΩΤ
Σύνολο με τις στάσεις: 6h 2m, 516 km, στη πραγματικότητα αρκούσαν 5h 47m
Σε όλη τη διαδρομή το cruise στα 120 και σε κάποια σημεία στα 130 (117 και 127 πραγματικά)
Αυτά από ένα αυτοκίνητο που δεν είναι long range και δεν έχει κορυφαία αεροδυναμική. Ένα Tesla Model 3 long range θα το έκανε με μόνο μία 25λεπτη στάση στη Λαμία, κάνοντας 4h 20m οδήγησης αντί για 4h 47m που έκανα εγώ αν πήγαινε μόνιμα με 130km/h στο cruise (αδύνατο φυσικά γιατί όπως είπα έχει σε πολλά σημεία καθυστερήσεις).
Οπότε θα το έκανε σε κάτω από 5 ώρες. Εσείς πόσο θα το κάνατε; 4,5 non-stop; Και τι κερδίσατε δηλαδή με τη μισή ώρα; Η εμπειρία οδήγησης αυτές τις 4,5 ώρες είναι πολύ πολύ χειρότερη από ένα Tesla Model 3. Και αν θες πας και με 150 με το Tesla Model 3 LR, θα χρειαστείς 10 λεπτά παραπάνω φόρτιση.
Κάντε στον εαυτό σας ένα δώρο και νοικιάστε ένα Tesla Model 3 LR για ένα ταξίδι σας.

Έχω απάντηση που κονιορτοποιεί όσα γράφεις, αλλά μας είπανε να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με το θέμα, οπότε δεν θα τη γράψω.
 
Η απάντηση είναι ότι στους ελληνικούς δρόμους αυτά που υποστηρίζεις ότι έχουν καταρρίψει τους πάντες και τα πάντα Δεν γίνεται να πραγματοποιηθούν.Είσαι απόλυτος στις απόψεις σου (κι αν νομίζεις ότι είναι καλό ή σε κάνει να αισθάνεσαι καλά το να είσαι απόλυτος,,,μπράβο σου καλά κάνεις).
Δεν σε γνωρίζω προσωπικά για να ξέρω αν έχεις οικογένεια με μικρά παιδιά, μεγάλα παιδιά, καθόλου παιδιά αλλά είναι αδύνατο για τους περισσότερους να κάνουν έστω και 200-300 χιλιόμετρα χωρίς στάση για να ικανοποιήσουν μια "ανάγκη".
Αν δεν έχεις και ταξιδεύεις μόνος σου μπράβο σου.Αλλά και πάλι πες σε παρακαλώ πόσες φορές το κάνεις αυτό το ταξίδι γιατί αν μιλάμε συνέχεια υποθετικά δεν έχει ουσία.
Πραγματικά "χρειάζεται" - "χρειάζεσαι" ένα τέτοιο ταξίδι?

Same Sh1t...Different Day..
 
Πάντως υπάρχει και η πιθανότητα αν τηρηθούν χαμηλότερα στον αστικό ιστό και σταματήσουν οι εξυπνάκιδες τις σφήνες και τις γκαζιές από φανάρι σε φανάρι να πάμε από πλευράς χρόνου πιο γρήγορα, ειδικά αν λειτουργήσει σωστά η συνεργασία με την google για την αυτοματοποίηση των φαναριών.
Θυμάμαι όταν ήμουν φαντάρος ξεκίναγα 5 παρά από Αγία Παρασκευή, έμπαινα στη Μεσογείων λίγο πριν την ΕΡΤ και αν πήγαινα με 50-55 με έπιανε κόκκινο στη γέφυρα της Κατεχάκη που έστριβα προς τον περιφερειακό. Αν πήγαινα πιο γρήγορα όλο σταμάτα-ξεκίνα και πολύ περισσότερη κατανάλωση, ενώ στο χρόνο στα ίδια.
 
Όντως. Όσο πιο γρήγορα καλύπτεις μια απόσταση τόσο λιγότερο παραμένεις εκτεθειμένος στο δρόμο και τους κινδύνους που συνεπάγεται αυτό. Είναι κι αυτό μια παράμετρος ασφάλειας.
Μέσα στην πόλη ειδικά υπάρχουν πολλά παρατράγουδα με τα φανάρια από πλευράς καθυστέρησης.
Σε κάποια σημεία όταν δεν λειτουργούν λόγω βλάβης συμβαίνει μέχρι και να εξαφανίζεται η κίνηση... :sneaky:
Λογικά μέσω google θα ρυθμίζονται σε πραγματικές συνθήκες ροής συνεχώς και άρα θα μειώνεται η αναμονή και οι ουρές. Βέβαια αυτό δεν περιμένω να κάνει θαύματα γιατί αν ένας δρόμος φτάσει στα όρια του φορτίου κίνησης που μπορεί να δεχτεί... αντίο.