Τα πιο πολλά όρια, δεν έχουν κανουν ούτε με την ασφάλεια ούτε με τον σεβασμό προς τον άλλον.
Άλλα έχουν στο νου τους οι ανευθυνοϋπευθυνοι.
Θα σου γράψω και κάτι άλλο , να μου πεις αν έχω άδικο.
Όταν βλέπεις πινακίδα στο δρόμο που έχει όριο (γιατί κάνουν έργα ας πούμε) 10 είναι λογικό??
Το τηρείς ή γελάς με την μακακια που τους δέρνει.
Μην νομίζεις λοιπόν ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια σου.
Είναι παράλογο να έχουν σε όλο το δρόμο Αντιρίου Ιωαννίνων όριο 110.
Το βάλανε για να το βάλουν , έχοντας στο μυαλό τους ΤΟΝ ΠΙΟ ΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ οδηγό που μπορεί να οδηγει σε αυτόν το δρόμο.
Για να είναι νομικά καλυμμένοι πανταχόθεν.
Και φυσικά να κόβουν αβερτα κουβέρτα κλήσεις μιας σχεδόν κανένας δεν το τηρεί.
Και πρόσεξε.....είναι στημένοι στα σημείο που το όριο είναι 100


Αφού το βάλανε είσαι υποχρεωμένος να το τηρήσεις, όπως είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις σαν συνταξιούχος εισφορά αλληλεγγύης στους συνταξιούχους.
Δεν σου κάνω πλάκα , 160 ευρώ το μήνα πληρώνω επειδή έτσι είναι ο νόμος.
Αυτό σημαίνει ότι είναι σωστό?
Τώρα που σκέφτονται να κάνουν το όριο 150 , άρα + 10% =165 , θα είναι ασφαλές ή όχι.
Βρε παιδιά άτομα σκεπτόμενα είμαστε, δεν είμαστε πρόβατα να μας λένε κάτι και να το παίρνουμε ως θέσφατο.
Κάποτε ,αν θυμάστε , σε ατυχήματα μετρούσαν τις ροδιές από το φρενάρισμα......τώρα με το abs τι να μετρήσουν.
Αμφιβάλλω αν έχει αλλάξει αυτή η πρακτική.
Μην μένουμε κολλημένοι στο παρελθόν ,όταν ιλιγγιώδη ταχύτητα (και ίσως να ήταν με τα χρεπια που πουλούσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες) ήταν τα 110 χλμ.
Άλλοι καιροί αλλά ήθη και το σημαντικότερο, άλλα αυτοκίνητα....πως να το κάνουμε !
Η βλάβη που σου παρουσίασε ήταν ρουτίνας ή αστοχια??
Επιτρέπεται να ρωτήσουμε κόστος??