Αυτοκινητιστικά νέα

Νομιζω ομως οτι στο φτηνο σπιτικο ρευμα, δεν πρεπει να υπολογιζετε μονο την τιμη κιλοβατωρας αυτη καθ εαυτη, αλλα και την επερχομενη αυξηση στις λοιπες χρεωσεις του τιμολογιου που αυξανονται ποσοστιαια με την καταναλωση.
Ισχύει. Έχω υπολογίσει το νυχτερινό με 0.30 και ολες τις χρεώσεις μέσα.
 
Είχα βάλει σαν αστείο ,ένα βιντεάκι που ένα Τέσλα είχε στο πορτμπαγκάζ μια γεννήτρια μάρκας Χόντα (μικρή σημασία βέβαια είχε αυτό).
Αναρωτιέμαι όμως, αν τελικά αυτό μπορεί να είναι και μια λύση ανάγκης.
Υσχυει ή δεν φτάνει το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια,να φορτίσει την μπαταρία??
ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ. Αν μου έβαζαν αυτή την στιγμή όρο να αγοράσω μόνο ηλεκτρικό χωρίς να έχω άλλο αμάξι, εννοείται θα κουβαλαγα στο πορτμπαγκάζ ένα τέτοιο. Σίγουρα δεν γεμίζεις , αλλά αν περιμένεις καμιά ώρα όλο και κάτι θα φορτίσει να πας στο πλησιέστερο σημείο.
 
Καλά συγγνώμη δηλαδή.
Αυτά πώς κινούνται τέρμα γκάζι μέσα στην έρημο??
Εκεί δεν ισχύει το range??
Τι στο δαίμονα μπαταρίες έχουν??
 

Attachments

  • DKR24-EKSTROM-AUDI-SS1.jpg
    DKR24-EKSTROM-AUDI-SS1.jpg
    115.5 KB · Views: 22
Είχα βάλει σαν αστείο ,ένα βιντεάκι που ένα Τέσλα είχε στο πορτμπαγκάζ μια γεννήτρια μάρκας Χόντα (μικρή σημασία βέβαια είχε αυτό).
Αναρωτιέμαι όμως, αν τελικά αυτό μπορεί να είναι και μια λύση ανάγκης.
Υσχυει ή δεν φτάνει το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια,να φορτίσει την μπαταρία??
Φαντάζομαι ότι μπορεί να δουλέψει κάτι τέτοιο αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο. Καταλαμβάνεις χώρο αποσκευών, κουβαλάς έξτρα βάρος ώστε να φορτίσεις φοβερά αργά αν δεν εχεις προγραμματίσει σωστά. Δεν έχει νόημα.
 
Είχα βάλει σαν αστείο ,ένα βιντεάκι που ένα Τέσλα είχε στο πορτμπαγκάζ μια γεννήτρια μάρκας Χόντα (μικρή σημασία βέβαια είχε αυτό).
Αναρωτιέμαι όμως, αν τελικά αυτό μπορεί να είναι και μια λύση ανάγκης.
Υσχυει ή δεν φτάνει το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια,να φορτίσει την μπαταρία??
Φτάνει. Τοσο ωστε να μπορείς να βρεις φορτιστή.. Πριν μερικούς μήνες είχε μείνει ένας ξένος με το tesla στον περιφερειακό και φορτιζε από την γεννήτρια που είχε στο τροχόσπιτο από πίσω.
 
ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ. Αν μου έβαζαν αυτή την στιγμή όρο να αγοράσω μόνο ηλεκτρικό χωρίς να έχω άλλο αμάξι, εννοείται θα κουβαλαγα στο πορτμπαγκάζ ένα τέτοιο. Σίγουρα δεν γεμίζεις , αλλά αν περιμένεις καμιά ώρα όλο και κάτι θα φορτίσει να πας στο πλησιέστερο σημείο.
Αν είναι έτσι ,νομίζω ότι λύνονται πολλά προβλήματα.
Εγώ έχω ΠΑΝΤΑ στο πορτμπαγκάζ του 407 ένα κομπρεσερακι για τα λάστιχα ,που με έχει σώσει τουλάχιστον 2 φορές από πολλές περιπέτειες και ένα φορτιστή μπαταρίας που με έσωσε άλλη μια.
Και φυσικά μια 25μετρη μπαλαντεζα .
Ε τόσο θα πιάνει και μια γεννητριουλα.
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε,αλλά δυστυχώς οι καινούργιες μπαταρίες έχουν το κακό συνήθειο να παθαίνουν "ξαφνικό θάνατο".....μπαμ και κάτω😡
 
Τελικά μία η άλλη με βενζίνη είναι το κόστος με φόρτιση στον δρόμο.
Σε γλυτώνει το γεγονός ότι φορτίζεις φθηνά στο σπίτι.

Ωστόσο είναι γαμάτη μπίζνα για τους επαγγελματίες. Η εταιρεία που μιλάω τώρα για τα φωτοβολταϊκά μου έλεγε οτι στον Σείριο το ρευμα ειναι από φωτοβολταϊκά!! Στρέμματα βέβαια με φωτοβολταϊκά και φυσικά και μπαταρίες. Έχουν ρίξει λεφτά αλλά το 0,5 ευρώ που πουλάνε στους φορτιστές τους στοιχίζει 5 λεπτά..... (το κόστος της επένδυσης δηλαδή) . Μην νομίζετε ότι πουλάνε από το ρεύμα της ΔΕΗ που τους στοιχίζει 0,22 λεπτά (επαγγελματικό τιμολογιο) .
Οικονομία δε προκύπτει σε μεγάλα ταξίδια (ή προκύπτει αλλά είναι μικρή), αυτό είναι γνωστό. Οικονομία κάνεις στη κίνηση στη πόλη, ακόμα κι αν φορτίζεις σε δημόσιους AC, και φυσικά μεγαλύτερη αν φορτίζεις σπίτι. Πχ σε κίνηση στη πόλη μπορείς να πέσεις στις 11-12KWh στα 100km και αν φορτίζεις σε δημόσιο AC, με 0,40, έχεις κόστος 4,4 με 4,8 ευρώ / 100km, λίγο κάτω από 3lt/100km βενζίνης. Επίσης η ΔΕΗ Blue έχει προσφορά 20% μείωση αν φορτίζεις νύχτα σε επιλεγμένους AC φορτιστές σε supermarket ΑΒ και Σκλαβενίτη, οπότε αν σε βολεύει πέφτεις -20%, και φυσικά αν φορτίζεις στο σπίτι πέφτεις ακόμα χαμηλότερα. Δε ξέρω πόσο καίνε τα υβριδικά σε κίνηση στη πόλη, το μη υβριδικό πάντως diesel που είχα έκαιγε 6lt/100km στη πόλη (λιγότερο στις εθνικές)
 
Αν έχεις ένα ολόκληρο συνεργείο από πίσω σου ετοιμοπόλεμο, σκασιλα σου.
Βρε και όλο τα εργοστάσιο να έχεις , σε τίποτα δεν βοηθάει αν μείνεις στην έρημο .
Δεν κάνουν αγώνα regularity....τέρμα γκάζι πάνε.
Α..ξέχασα να γράψω ότι η χθεσινή ειδική διαδρομη ήταν 580 χλμ.😳
Νομίζω ότι υπάρχουν και μεγαλύτερες.
 
Last edited:
ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ. Αν μου έβαζαν αυτή την στιγμή όρο να αγοράσω μόνο ηλεκτρικό χωρίς να έχω άλλο αμάξι, εννοείται θα κουβαλαγα στο πορτμπαγκάζ ένα τέτοιο. Σίγουρα δεν γεμίζεις , αλλά αν περιμένεις καμιά ώρα όλο και κάτι θα φορτίσει να πας στο πλησιέστερο σημείο.
Με 2KW θα πάρεις σε μία ώρα 2KWh - απώλειες, 1,8 KWh. Δεν έχει και πολύ νόημα. Υπάρχει και battery back σε βαλιτσάκι, το ecoflow
 
  • Like
Reactions: avpap
Φαντάζομαι ότι μπορεί να δουλέψει κάτι τέτοιο αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο. Καταλαμβάνεις χώρο αποσκευών, κουβαλάς έξτρα βάρος ώστε να φορτίσεις φοβερά αργά αν δεν εχεις προγραμματίσει σωστά. Δεν έχει νόημα.
Νόημα για μένα έχει μόνο για ταξίδια , μπας και σου κάτσει για τον άλφα ή βήτα λόγο η στραβή.
Στην πόλη είναι κουτό να την έχεις μαζί σου.
 
Στο Σείριο η φόρτιση είναι ακόμα δωρεάν. Τα πάνελ δεν είναι "στρέμματα", είναι πάνω στις θέσεις parking, μπορείτε να τις δείτε. Μέχρι πρόσφατα δεν είχαν μπαταρίες και γι' αυτό παίζουν ως τις 18:00 το απόγευμα. Αλλά γνωρίζω πως σκοπεύουν να βάλουν μπαταρίες κάποια στιγμή.
 
Θα έχουν υπολογίσει την εμβέλεια.
Προφανώς δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη...εργαστηριακή συμμετοχή είναι.
Θα προσπαθήσω να βρω στοιχεία για την μπαταρία τους.
Τέρμα γκάζι 500 χλμ,πρέπει να έχει μπαταρίες ίσα με ένα βαπόρι 😆😆
 
Αν είναι να πάρεις εφεδρική φόρτιση, θα πάρεις κάτι που να εξαρτάσαι πάλι από φόρτιση;
Γεννητριουλα. Εγγύηση.
Γιατί αν το έχεις φορτισμένο το ecoflow στο πορτ μπαγκάζ, τι μπορεί να πάει στραβά; Νομίζω και τα δύο δεν έχουν νόημα. Είναι πιο εύκολο αν φτάνεις κοντά στο 0 για κάποιο λόγο, να σταματήσεις σε ένα οποιοδήποτε βενζινάδικο και να ζητήσεις να συνδεθείς σε μία πρίζα σούκο. Τώρα αν φτάσεις στο 0 μέσα σε μία ερημιά, τι να πω, μπράβο σου που τα κατάφερες!
 
δεν νομίζω να έχει νόημα Νίκο.. όπως έχει ειπωθεί όταν λυθούν τα προβλήματα φόρτισης και όταν αυξηθεί η εμβέλεια , τα θερμικά μπαίνουν στο χρονοντούλαπο...
(και αυτά αργά ή γρήγορα θα γίνουν)
ούτε ο Pleo έχει αντίρρηση πιστεύω :LOL:

Εννοείται. Το έχω γράψει άλλωστε ότι είναι μόνον θέμα αύξησης της εμβέλειας και της μείωσης του χρόνου ανεφοδιασμού.

Αλλά μέχρι στιγμής προσθέτουμε και άλλα δύο πλεονεκτήματα από χτες και έχουμε φτάσει στο +7 των θερμικών.
 
Last edited:
Αλλά μέχρι στιγμή προσθέτουμε και άλλα δύο πλεονεκτήματα από χτες και έχουμε φτάσει στο +7 των θερμικών.

+7? Πότε φτάσαμε κιόλας εκεί; Μόνο στην εμβέλεια χάνουν, και βέβαια στην τιμή (κι αυτά είναι και τα δύο θέμα χρόνου).

Και, τελικά δεν υπερτερούν σε κάτι τα ηλεκτρικά και παίρνουν... 0; Τα μηδενικά emissions; Η γραμμική επιτάχυνση; Η απογειωμένη οδηγική εμπειρία; Ο ελάχιστος θόρυβος; Η απόδοση του κινητήρα; Το ελάχιστο κόστος συντήρησης; Τελικά τι, χάζεψε όλος ο πλανήτης και τα γουστάρει; :D