Αυτοκινητιστικά νέα

+7? Πότε φτάσαμε κιόλας εκεί; Μόνο στην εμβέλεια χάνουν, και βέβαια στην τιμή (κι αυτά είναι και τα δύο θέμα χρόνου).

Και, τελικά δεν υπερτερούν σε κάτι τα ηλεκτρικά και παίρνουν... 0; Τα μηδενικά emissions; Η γραμμική επιτάχυνση; Η απογειωμένη οδηγική εμπειρία; Ο ελάχιστος θόρυβος; Η απόδοση του κινητήρα; Το ελάχιστο κόστος συντήρησης;

Βάλαμε κι άλλα δύο χτες στα πέντε που ήδη υπάρχουν, το ταξίδι και την εκδρομή.

Βάλτε κι εσείς τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών να κάνουμε σούμα στο τέλος. Αν έχουμε βάλει κάτι παραπάνω στα θερμικά, ε... θα είναι γιατί μπορούμε... 😁 Το αφαιρούμε μετά.

Η γραμμική επιτάχυνση είναι ένα σίγουρο πλεονέκτημα, αλλά με τη σειρά του φέρνει το μειονέκτημα του ότι δεν μπορείς να το μετακινήσεις καθόλου αν μείνει. Αλλά ΟΚ, δεκτός ο πόντος.
Τα zero emissions... μόνο για τα τέλη κυκλοφορίας. Για το ενεργειακό αποτύπωμα συνολικά υπάρχει μεγάλο debate.
 
Εννοείται. Το έχω γράψει άλλωστε ότι είναι μόνον θέμα αύξησης της εμβέλειας και της μείωσης του χρόνου ανεφοδιασμού.

Αλλά μέχρι στιγμής προσθέτουμε και άλλα δύο πλεονεκτήματα από χτες και έχουμε φτάσει στο +7 των θερμικών.
Κάντα και +17, δε βαριέσαι. Μόνοι σας τα λέτε, μόνοι σας τα πιστεύετε.
 
Κάντα και +17, δε βαριέσαι. Μόνοι σας τα λέτε, μόνοι σας τα πιστεύετε.

Βλέπω ήδη μια απογοήτευση, μια παραίτηση, ή είναι η ιδέα μου; :sneaky:

Ποιο πράγμα από όσα έχουμε πει πιστεύουμε μόνοι μας; Εγώ συνεχίζω να βλέπω ότι τα ηλεκτρικά δεν πείθουν ακόμα.

Αυτό με τη θέρμανση πρέπει να φταίει. Εναλλακτικά οι ηλεκτρικοί μπορούν να κάνουν το εξής. Να βάλουν σχάρα στην οροφή και έναν ηλιακό 160 λίτρων. Νομίζω φτάνει για 4 άτομα. :LOL:


Η αυτοκίνηση και τα προϊόντα της τα αυτοκίνητα είναι χρηστικά πράγματα. Δεν θα τα συγκρίνουμε; Δεν θα δούμε που υπερέχει και που δεν υπερέχει η χρήση στη μία και στην άλλη περίπτωση;
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Σκέψου ομως ότι είναι και 500 κιλα, όχι 2 τόνοι.
Και βέβαια δεν είναι 2 τόνοι......είναι 2 τόνοι και 100 κιλά 😲
Έχει 400 άλογα ,δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούντε από μπαταρίες που τις γεμίζει ένα δίλιτρο μοτέρ 😃
Ηλεκτρικό όχημα βέβαια το διαφημίζουν,αλλά φυσικά δεν λένε όλη την αλήθεια.
Να λοιπόν ένα ηλεκτρικό όχημα με εξάτμιση, για να φεύγουν τα ηλεκτρόνια 😂
 

Attachments

  • Screenshot_20240107-135212.png
    Screenshot_20240107-135212.png
    878.8 KB · Views: 25
Εδώ για όποιον ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Επίσης.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Και βέβαια δεν είναι 2 τόνοι......είναι 2 τόνοι και 100 κιλά 😲
Έχει 400 άλογα ,δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούντε από μπαταρίες που τις γεμίζει ένα δίλιτρο μοτέρ 😃
Ηλεκτρικό όχημα βέβαια το διαφημίζουν,αλλά φυσικά δεν λένε όλη την αλήθεια.
Να λοιπόν ένα ηλεκτρικό όχημα με εξάτμιση, για να φεύγουν τα ηλεκτρόνια 😂

Αντί να το πουν τουλάχιστον υβριδικό, το βαφτίσανε ηλεκτρικό. Μάλλον στηρίζονται στο ότι δεν υπάρχει άμεση σύνδεση του θερμικού κινητήρα με τους τροχούς. Το πιάνουν από την μετάδοση της κίνησης και κάτω.
Σου λέει ακόμα και τα πιο έξυπνα υβριδικά, όλο και κάπου θα βάλουν τον θερμικό τους να βοηθάει στην κίνηση του οχήματος. Ενώ εδώ όχι.

Έξυπνο marketing. VW style... 😄
 
Αν είναι έτσι ,νομίζω ότι λύνονται πολλά προβλήματα.
Εγώ έχω ΠΑΝΤΑ στο πορτμπαγκάζ του 407 ένα κομπρεσερακι για τα λάστιχα ,που με έχει σώσει τουλάχιστον 2 φορές από πολλές περιπέτειες και ένα φορτιστή μπαταρίας που με έσωσε άλλη μια.
Και φυσικά μια 25μετρη μπαλαντεζα .
Ε τόσο θα πιάνει και μια γεννητριουλα.
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε,αλλά δυστυχώς οι καινούργιες μπαταρίες έχουν το κακό συνήθειο να παθαίνουν "ξαφνικό θάνατο".....μπαμ και κάτω😡
έτσι πέθανε η πρώτη που μου είχες δώσει , μόλις προχτές! (πόσα χρόνια μπαταρία δλδ);;

την έβγαλα στο μπαλκόνι και με την 1η ευκαιρία θα πάει για ανακύκλωση
στους πόλους έχει "χτυπημένο" ένα "128" που δεν μπόρεσα να "αποκωδικοποιήσω"

την θυμάσαι;;

IMG_20240107_145318[1].jpg
 
  • Like
Reactions: mdvq
Εννοείται. Το έχω γράψει άλλωστε ότι είναι μόνον θέμα αύξησης της εμβέλειας και της μείωσης του χρόνου ανεφοδιασμού.

Αλλά μέχρι στιγμής προσθέτουμε και άλλα δύο πλεονεκτήματα από χτες και έχουμε φτάσει στο +7 των θερμικών.

Και αν τεχνιέντως αυξηθεί η τιμή της βενζίνης/πετρελαίου ή μειωθουν τα βενζινάδικα ή τα όρια ταχύτητας καρφωθούν στο 120 ή απαγορευτούν τα θερμικά στον μεγάλο δακτύλιο που θα πάνε τα πλεονεκτήματα της ευκολίας χρήσης που σίγουρα έχουν τα θερμικά? Έχουμε κάνει μια παραδοχή ότι τα θερμικά είναι πιο βολικά ξεχνώντας ότι έχουν 100 και χρόνια χρήσης στην πλάτη τους έχοντας λύσει όλες τις παιδικές ασθενείς τους με μεγαλύτερη αυτή της αυτονομίας λόγο της ύπαρξης πάρα πολλών βενζινάδικων.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Και αν τεχνιέντως αυξηθεί η τιμή της βενζίνης/πετρελαίου ή μειωθουν τα βενζινάδικα ή τα όρια ταχύτητας καρφωθούν στο 120 ή απαγορευτούν τα θερμικά στον μεγάλο δακτύλιο που θα πάνε τα πλεονεκτήματα της ευκολίας χρήσης που σίγουρα έχουν τα θερμικά? Έχουμε κάνει μια παραδοχή ότι τα θερμικά είναι πιο βολικά ξεχνώντας ότι έχουν 100 και χρόνια χρήσης στην πλάτη τους έχοντας λύσει όλες τις παιδικές ασθενείς τους με μεγαλύτερη αυτή της αυτονομίας λόγο της ύπαρξης πάρα πολλών βενζινάδικων.


Sent from my iPad using Tapatalk

Όπως έγραψα και πιο πριν, αν υπάρξει σενάριο ΤΙΝΑ, θα συμβιβαστείς αναγκαστικά.

Και τα ηλεκτρικά τα ίδια χρόνια έχουν στην πλάτη τους. Εξίσου παλιά εφεύρεση είναι κι αυτά με τα θερμικά. Αν μετά από 120 και βάλε χρόνια μιλάμε ακόμα για κάτι που έχει παιδικές ασθένειες... μάλλον κάτι δεν πάει καλά... .
 
Βλέπω ήδη μια απογοήτευση, μια παραίτηση, ή είναι η ιδέα μου; :sneaky:

Ποιο πράγμα από όσα έχουμε πει πιστεύουμε μόνοι μας; Εγώ συνεχίζω να βλέπω ότι τα ηλεκτρικά δεν πείθουν ακόμα.
Δε με ενδιαφέρει να σε πείσω. Βασικά δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν που έχει ήδη κατασταλαγμένη άποψη. Δε μπαίνεις στη συζήτηση με σκοπό να μάθεις, μπαίνεις με σκοπό να την πας στα άκρα.
Τα ηλεκτρικά πείθουν όποιους πείθουν, δε θα κάτσουμε να σκάσουμε εμείς που τα προτιμήσαμε αν σε εσάς δεν αρέσουν. Ούτε μετοχές έχω της Tesla, ούτε της BYD. Είμαι απλώς ένας άνθρωπος που πήρε BEV και το ευχαριστιέται, όσο κι αν αυτό σου φαίνεται περίεργο. Μπορείτε να καίτε μαζούτ στον αιώνα τον άπαντα.

edit: να συμπληρώσω πως ο κύριος λόγος που πήρα BEV είναι για να είμαι ελεύθερος, σε συνδυασμό με τα Φ/Β. Δεν εξαρτάται η κίνησή μου από κανέναν σεΐχη, κανένα ρώσο ολιγάρχη, κανένα έλληνα εφοπλιστή.
 
Δε με ενδιαφέρει να σε πείσω. Βασικά δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν που έχει ήδη κατασταλαγμένη άποψη. Δε μπαίνεις στη συζήτηση με σκοπό να μάθεις, μπαίνεις με σκοπό να την πας στα άκρα.
Τα ηλεκτρικά πείθουν όποιους πείθουν, δε θα κάτσουμε να σκάσουμε εμείς που τα προτιμήσαμε αν σε εσάς δεν αρέσουν. Ούτε μετοχές έχω της Tesla, ούτε της BYD. Είμαι απλώς ένας άνθρωπος που πήρε BEV και το ευχαριστιέται, όσο κι αν αυτό σου φαίνεται περίεργο. Μπορείτε να καίτε μαζούτ στον αιώνα τον άπαντα.

edit: να συμπληρώσω πως ο κύριος λόγος που πήρα BEV είναι για να είμαι ελεύθερος, σε συνδυασμό με τα Φ/Β. Δεν εξαρτάται η κίνησή μου από κανέναν σεΐχη, κανένα ρώσο ολιγάρχη, κανένα έλληνα εφοπλιστή.
Με συγχωρείς αλλά εξαρτάσαι και από σαουδάραβες και από ολιγάρχες.Εκτός αν νομίζεις πως το ρεύμα που καίει ο πλανήτης παράγεται από καθρεφτάκια και φουρφούρια.
 
  • Like
Reactions: mdvq
Με συγχωρείς αλλά εξαρτάσαι και από σαουδάραβες και από ολιγάρχες.Εκτός αν νομίζεις πως το ρεύμα που καίει ο πλανήτης παράγεται από καθρεφτάκια και φουρφούρια.
Έχω Φ/Β, μπορώ να φορτίσω από τον ήλιο αν και όποτε συμβεί κάτι που θα δημιουργήσει πρόβλημα στη τροφοδοσία ενέργειας και υγρών καυσίμων.
 
Αν ήμουνα υπεύθυνος σε μια αυτοκινητοβιομηχανία, αυτό που κάνει η Audi θα είχα προκρίνει σαν άμεση λύση.
Ένα μοτεράκι γεννήτρια που δουλεύει με συγκεκριμένο τρόπο και καταναλώνει ελάχιστα ,να τροφοδοτεί τις μπαταρίες από ένα σημείο και κάτω.
Ταυτόχρονα θα του είχα και μπριζα .
Και μη μου πείτε πάει περίπατο η οικονομία.
Μπορεί να καίει ντίζελ η γεννήτρια.
Δεν νομίζω η ΔΕΗ να σας κάνει δώρο το ρεύμα.
Αυτές που είχαμε κάποτε στην δουλειά καιγαν σκάρτο ένα λίτρο την ώρα.
Δηλαδή αν πήγαινες στην Καλαμάτα σε 3 ώρες θα έκαιγε πάνω κάτω 5 ευρώ.
Βέβαια ψιλοπιπες λέω ,γιατί δεν ξέρω την κατανάλωση του υποτιθέμενου θερμικού κινητήρα της γεννήτριας.
Αλλά νομίζω ότι δεν θα ήταν και πολύ πάνω από το κόστος του ηλεκτρικού
 
Last edited:
Έχω Φ/Β, μπορώ να φορτίσω από τον ήλιο αν και όποτε συμβεί κάτι που θα δημιουργήσει πρόβλημα στη τροφοδοσία ενέργειας και υγρών καυσίμων.
Αν έχεις αυτόνομο σύστημα που δεν είναι συνδεδεμένο στο grid ή net metering με μπαταρία που έχει zero feed in στο σύστημα, τότε ναι είναι όσο αυτόνομος μπορεί να πάει.

Αλλά ένα τέτοιο set up (αυτόνομο φ/β και ηλεκτρικό αμάξι) doesn't come cheap που λένε και στο χωριό μου...

Προσωπικά αυτό που θεωρώ major downside στα ηλεκτρικά ειναι το battery degradation, καθώς δεν χρησιμοποιώ το αμάξι καθημερινά και το αμάξι έχω σκοπό να το κρατήσω για 20 χρόνια...
 
Κάτι ανάλογο έχει κάνει η Nissan στα υβριδικά: η μηχανή χρησιμοποιείται σαν γεννήτρια! Οι τροχοι κινούνται από ηλεκτρικά μοτέρ όχι από την μηχανή.
 
Κάτι ανάλογο έχει κάνει η Nissan στα υβριδικά: η μηχανή χρησιμοποιείται σαν γεννήτρια! Οι τροχοι κινούνται από ηλεκτρικά μοτέρ όχι από την μηχανή.
Το καλύτερο σύστημα το έχει το νέο Honda civic . Αλλα δείχνει ακομη μια φορά πόσο πολύπλοκα παραμένουν τέτοια συστήματα.
Έχει ένα κινητήρα 2.0cc με κορυφαία θερμική απόδοση 41% .
Ο οποίος τροφοδοτεί μια γεννήτρια και αυτή με τη σειρά της το ηλεκτρικό μοτέρ. Η διάταξη είναι τέτοια ώστε επιπλέον ενέργεια που θα παραχθεί από τον βενζινοκινητηρα φορτίζει τις μπαταρίες της οποίες χρησιμοποιεί υβριδικα όποτε χρειαστεί.... Και από όσο καταλαβαίνω μπορεί να λειτουργήσει και ο βενζινοκινητηρας για κίνηση. Ολα αυτά αυτοματα.
Είπαμε 40.000€ κάνει...

The i-MMD (intelligent Multi Mode Drive) system determines how to use fuel and electrical energy in the most efficient way, which means there’s no requirement for the driver to adjust between the three driving modes; Electric Drive, Hybrid Drive and Engine Drive.

How Hybrid works in Electric Drive
In Electric Drive, the propulsion motor draws its power solely from the batteries, delivering super-quiet and low-emissions driving.

How Hybrid Drive works
In Hybrid Drive, the petrol engine supplies power to the electric generator motor, which in turn delivers power to the electric propulsion motor, so that any excess power from the petrol engine is diverted back through the generator motor to recharge the batteries.

How Hybrid works in Engine Drive
In Engine Drive, the wheels driven by the petrol engine, with an ‘on-demand’ peak-power ‘boost’ available from the electric motor when you need to make a quick overtaking manoeuvre.

Βλέπετε το μέγεθος σε διαφορά στα μοτέρ σε σχέση με τον θερμικό ε;...
1be75adb2a8a5c520c41010a2bf4c2cc.jpg
 
Last edited:
Δε με ενδιαφέρει να σε πείσω. Βασικά δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν που έχει ήδη κατασταλαγμένη άποψη. Δε μπαίνεις στη συζήτηση με σκοπό να μάθεις, μπαίνεις με σκοπό να την πας στα άκρα.
Τα ηλεκτρικά πείθουν όποιους πείθουν, δε θα κάτσουμε να σκάσουμε εμείς που τα προτιμήσαμε αν σε εσάς δεν αρέσουν. Ούτε μετοχές έχω της Tesla, ούτε της BYD. Είμαι απλώς ένας άνθρωπος που πήρε BEV και το ευχαριστιέται, όσο κι αν αυτό σου φαίνεται περίεργο. Μπορείτε να καίτε μαζούτ στον αιώνα τον άπαντα.

edit: να συμπληρώσω πως ο κύριος λόγος που πήρα BEV είναι για να είμαι ελεύθερος, σε συνδυασμό με τα Φ/Β. Δεν εξαρτάται η κίνησή μου από κανέναν σεΐχη, κανένα ρώσο ολιγάρχη, κανένα έλληνα εφοπλιστή.

Βασικά με το που μπήκα στη συζήτηση καταρρίφθηκαν πολλοί μύθοι για τα ηλεκτρικά. Κυρίως εκείνο των στάσεων «έτσι κι αλλιώς».

Άρα ό,τι έχω γράψει μέχρι στιγμής, είναι πληροφόρηση και τρόπον τινά «γνώση».

Με έχεις παρεξηγήσει όμως. Εγώ δεν είμαι ενάντια στα ηλεκτρικά. ίσα-ίσα που θεωρώ ότι προς τα κει πάει το πράμα. Άλλο αυτό όμως και άλλο να δεχόμαστε πράγματα που δεν ισχύουν.

Επί της ουσίας, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κάνουν αυτό που κάνουν πάντα. Follow the money. Οι πωλήσεις τους ενδιαφέρουν πρωτίστως και πάνω απ' όλα. Αν η πλειοψηφία ενδιαφέρεται να μετακινείται με την ίδια ευκολία που χρησιμοποιεί το smartphone της, αυτό θα είναι και το μέλλον.
Και επειδή η πλειοψηφία δεν ενδιαφέρεται για την αυτοκίνηση αλλά για τη μετακίνηση, το πιο πιθανό είναι να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά, δεδομένης της φύσης τους που είναι πιο κοντά στη γκατζετιά. Με το που θα λυθεί το θέμα του ανεφοδιασμού σε ελάχιστο χρόνο και της εμβέλειας, αν τα πράγματα παραμείνουν όπως τα γνωρίζουμε και δεν γίνει τίποτε συγκλονιστικό που θα επηρεάσει την ανθρωπότητα, στο μέλλον τα ηλεκτρικά θα κυριαρχήσουν.
Ανατροπές γίνονται στο 90+ πάντως... .

Ελπίζω να σε κάλυψα.