Αυτοκινητιστικά νέα

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει παραγωγή του νέου compact crossover της κάπου στα μέσα του 2025, με πρώτες εκτιμήσεις τις ~40.000 μονάδες το μήνα.

Λογικά η μεγάλης κλίμακας παραγωγή θα πάει για το 2026.
 
Ναι. Το μόνο σωστό που γράφει είναι πως τα λεφτά από τις μπαταρίες πηγαίνουν στη Κίνα. Ας φτιάξουν δικά τους εργοστάσια και οι Ευρωπαίοι.
Ακριβώς. Και δεν είναι θέμα μόνο οικονομικό, αλλά και θέμα ενεργειακής ασφάλειας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το έχει καταλάβει εδώ και πολύ καιρό και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων έχει βάλει το χέρι στην τσέπη από το 2019 για το πρώτο gigafactory συσσωρευτών λιθίου στην ΕΕ και πιο συγκεκριμένα στην Σουηδία.

Αυτό το εργοστάσιο είναι ήδη σε λειτουργία

Και φυσικά καταναλώνουν 100% ανανεώσιμη ενέργεια στην παραγωγή των συσσωρευτών και ήδη πηγαίνουν προς τον στόχο του να χρησιμοποιούν 50% ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το ανθρακικό αποτύπωμα της παραγωγής να είναι μόλις το 1/3 του μέσου όρου παγκοσμίως...
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει παραγωγή του νέου compact crossover της κάπου στα μέσα του 2025, με πρώτες εκτιμήσεις τις ~40.000 μονάδες το μήνα.

Λογικά η μεγάλης κλίμακας παραγωγή θα πάει για το 2026.
αυτο που περιμενεις πολυς κοσμος
 
Αυτό το εργοστάσιο είναι ήδη σε λειτουργία

Και φυσικά καταναλώνουν 100% ανανεώσιμη ενέργεια στην παραγωγή των συσσωρευτών και ήδη πηγαίνουν προς τον στόχο του να χρησιμοποιούν 50% ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το ανθρακικό αποτύπωμα της παραγωγής να είναι μόλις το 1/3 του μέσου όρου παγκοσμίως...

Ωραίοι, αλλά καλά θα κάνουν να το γυρίσουν σε LFP.. ή να παράγουν και τα δυο είδη.
 
Ωραίοι, αλλά καλά θα κάνουν να το γυρίσουν σε LFP.. ή να παράγουν και τα δυο είδη.
Προτεραιότητά τους είναι να ρίξουν το αποτύπωμα όπως λένε στα 10 kg CO2/kWh, να φτάσουν το 50% των πρώτων υλών να είναι από ανακύκλωση και το 90% του συσσωρευτή να μπορεί να ανακυκλωθεί, οπότε δεν νομίζω ότι θα ασχοληθούν με LFP.
Αν δεις και τη πιο κάτω συνέντευξη

Ιn the future, smaller and more affordable EVs may move to LFP cells, while NCM cells are reserved for more powerful and expensive models.
 


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Επίσημη ανακοίνωση για τα ηλεκτρικά στα δικά μας καράβια! Απαγορεύεται η είσοδος σε αυτά. ΤΕΛΟΣ.
 
Πηγή;

βέβαια μιλάνε για ασυνόδευτα! Επειδή όμως είμαστε στην ελλάδα θα γίνουν πολλές παρερμηνίες.
 

βέβαια μιλάνε για ασυνόδευτα! Επειδή όμως είμαστε στην ελλάδα θα γίνουν πολλές παρερμηνίες.
Αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό και αφορά τα ασυνόδευτα. Ήδη μία εταιρεία το εφαρμόζει. Αυτό όμως που έγραψες αρχικά είναι κάτι άλλο και ΔΕΝ ισχύει.
 
  • Like
Reactions: avpap
Αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό και αφορά τα ασυνόδευτα. Ήδη μία εταιρεία το εφαρμόζει. Αυτό όμως που έγραψες αρχικά είναι κάτι άλλο και ΔΕΝ ισχύει.
δεν αναφέρθηκα σωστά στο αρχικό ποστ. για αυτό είπα για παρερμηνίες.
 
Πλάκα πλάκα ποιό είναι το νόημα του ασυνόδευτου με το συνοδευόμενο στην πράξη;
Έτσι και αλλιως αν πιάσει φωτιά θα τρέξουν όλοι να το σβήσουν. Ο συνοδός σε τι θα βοηθήσει παραπάνω;
Απλά για να υπάρχει ιδιοκτήτης να φάει το κράξιμο real time ;
 
Πλάκα πλάκα ποιό είναι το νόημα του ασυνόδευτου με το συνοδευόμενο στην πράξη;
Έτσι και αλλιως αν πιάσει φωτιά θα τρέξουν όλοι να το σβήσουν. Ο συνοδός σε τι θα βοηθήσει παραπάνω;
Απλά για να υπάρχει ιδιοκτήτης να φάει το κράξιμο real time ;
ουτε εγω το εχω καταλαβει. Δημιουργει ομως τεραστιο προβλημα σε νησιωτες που συχνα στελνουν αυτοκινητα ασυνοδευτα για σερβις κτλπ. Οταν το ειχα πρωτοδιαβασει ειχα σκεφτει "σιγα τα ωα". Τελικα ομως ειναι προβλημα για καποιους και για αυτο ψαχνουν να το λυσουν. Το αστειο ειναι οτι αν εφαρμοστει σωστα, ελαχιστα καινουρια αυτοκινητα θα μπορουν να μπουν μεσα, καθως και τα mild hybrid εχουν μπαταρια.
 
Αυτό αφορά γενικότερα τα AFV, όχι μόνο τα ηλεκτρικά. Προφανώς πέρα από τον ειδικό χώρο στάθμευσης, θα πρέπει να είναι παρών ο ιδιοκτήτης για οτιδήποτε χρειαστεί. Ας πούμε στο ένα από τα link γράφει ότι αν ο ιδιοκτήτης δει κάποιο πρόβλημα που αφορά το όχημά του, να το αναφέρει αμέσως στο πλήρωμα.

Η φωτιά στα πλοία εν πλω είναι ό,τι χειρότερο πάντως.
 
Βέβαια, Νο1 κίνδυνος από τα σκάφη παντού στην θάλασσα. Όπως είναι ο σεισμός στα σπίτια είναι η φωτιά στην θάλασσα.

Μεταξυ μας, χλωμό το βλέπω να εφαρμόζεται στην χώρα που επικρατεί το : πάμε κι όπου βγει.
Όταν γίνει στραβή, το βλέπουμε.....
 
Βέβαια, Νο1 κίνδυνος από τα σκάφη παντού στην θάλασσα. Όπως είναι ο σεισμός στα σπίτια είναι η φωτιά στην θάλασσα.

Μεταξυ μας, χλωμό το βλέπω να εφαρμόζεται στην χώρα που επικρατεί το : πάμε κι όπου βγει.
Όταν γίνει στραβή, το βλέπουμε.....
Τι να εφαρμόζεται; Ήδη η απαγόρευση των ασυνόδευτων στερείται σοβαρότητας. Τι αλλάζει δηλαδή με το να τα συνοδεύεις; Τα BEV έχουν στατιστικά πολύ λιγότερες πιθανότητες να πιάσουν φωτιά σταθμευμένα σε ένα γκαράζ. Το μόνο που χρειάζεται είναι το προσωπικό των πλοίων να εκπαιδευτεί στη κατάσβεση φωτιάς από BEV και να προμηθευτούν τα πλοία τον κατάλληλο εξοπλισμό.
 
Αυτό αφορά γενικότερα τα AFV, όχι μόνο τα ηλεκτρικά. Προφανώς πέρα από τον ειδικό χώρο στάθμευσης, θα πρέπει να είναι παρών ο ιδιοκτήτης για οτιδήποτε χρειαστεί. Ας πούμε στο ένα από τα link γράφει ότι αν ο ιδιοκτήτης δει κάποιο πρόβλημα που αφορά το όχημά του, να το αναφέρει αμέσως στο πλήρωμα.

Η φωτιά στα πλοία εν πλω είναι ό,τι χειρότερο πάντως.

Τι θα αναφέρει ο ιδιοκτήτης στο πλήρωμα;
Εάν πηγαίνει κάποιος στη ρόδο ή στη κρήτη και είναι στη καμπίνα του/για φαγητό/όπου αλλού, εν πλώ πάντα, που απαγορεύεται η πρόσβαση στο γκαράζ, τι θα προσφέρει επιπροσθέτως;
 
Τι θα αναφέρει ο ιδιοκτήτης στο πλήρωμα;
Εάν πηγαίνει κάποιος στη ρόδο ή στη κρήτη και είναι στη καμπίνα του/για φαγητό/όπου αλλού, εν πλώ πάντα, που απαγορεύεται η πρόσβαση στο γκαράζ, τι θα προσφέρει επιπροσθέτως;

Μερικά που σταχυολόγησα:

Οι επιβάτες-οδηγοί οφείλουν να ενημερώνουν άμεσα το πλήρωμα σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.

Η ευθύνη για τη διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και ο πλοιοκτήτης δύναται να το εξασφαλίσει με οποίο τρόπο αυτός κρίνει.

Οι κάτοχοι οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων οφείλουν να ακολουθούν τις υποδείξεις του πληρώματος σε ό,τι αφορά τη φόρτωση/εκφόρτωση και στάθμευση των οχημάτων τους επί του πλοίου.

Οι κάτοχοι των εν λόγω οχημάτων οφείλουν να βρίσκονται στο χώρο φόρτωσης με το όχημά τους μία ώρα πριν τον απόπλου ενημερώνοντας το πλήρωμα ότι το όχημά τους είναι τεχνολογίας εναλλακτικών καυσίμων.


Από εδώ: