Εννοώ ο μηχανισμός, πιθανόν να υπάρχουν τετοιοι μηχανισμοί για κάποιες περιοχές που χρειάζεται αλλά δεν είναι απαραίτητο να έχουμε τέτοιες στην Αθήνα.Η ίδια η βενζίνη παγώνει στους περίπου -40 (ανάλογα με τα πρόσθετα), οπότε..
Εννοώ ο μηχανισμός, πιθανόν να υπάρχουν τετοιοι μηχανισμοί για κάποιες περιοχές που χρειάζεται αλλά δεν είναι απαραίτητο να έχουμε τέτοιες στην Αθήνα.Η ίδια η βενζίνη παγώνει στους περίπου -40 (ανάλογα με τα πρόσθετα), οπότε..
απλα να ανοιξεις το κλιμα θελει. Σε συνθηκες μεγαλου ψυχους, αναβει μονο του τον/τους ηλεκτροκινητηρες και την εξτρα θερμοτητα που δημιουργειται απο αυτους, την διοχετευει στην μπαταρια για να την θερμανει.Αν θυμάμαι καλά σε τέτοιες συνθήκες η tesla συνιστά οδήγηση για 40 λεπτά ώστε να ζεσταθουν οι μπαταρίες . Αλλιώς αν πας να το βάλεις να φορτίζει κρύο μπορεί για 30 λεπτά να τραβάει ρεύμα απλά για να ζεστάνει τις μπαταρίες και μετά να ξεκινήσει η φόρτιση.
Το αν από το κρύο έχουν προβλημα οι φορτιστές, είναι άλλο θέμα.
όντως πρέπει να ακυρώθηκε.. συζητείται στην δουλειά ότι η πραγματική αυτονομία ήταν 4 ώρες.....Έχω την εντύπωση ότι ακυρώθηκε η παραγγελία.
η απορια ειναι σε αλλες χωρες που εχουν ηλεκτρικα λεωφορεια, τι ειδους χρηση κανουν;όντως πρέπει να ακυρώθηκε.. συζητείται στην δουλειά ότι η πραγματική αυτονομία ήταν 4 ώρες.....
για να καταλάβετε , σε "καθημερινή" μέρα το Λ/Φ ξεκινάει το πρωί , βγάζει 7,5-8 ώρες βάρδια, μετά 2ος συνάδερφος (με το ίδιο Λ/Φ) βγάζει 4 ώρες το 2ο μέρος της διακεκομμένης του ( "κατσαρή" που λέμε ) και τέλος 3ος συνάδερφος βγάζει γεμάτο 8ωρο μέχρι να σχολάσει αργά το βράδυ μαζί με το Λ/Φ.
περίπου 20 ώρες το Λ/Φ έξω..
μου έτυχε να "χτυπάει" προειδοποιητικό για πετρέλαιο πριν τελειώσω την τελευταία βάρδια , μια φορά ζήτησα να μου βγάλουν όχημα στον δρόμο και το έκαναν, μια άλλη φορά (σε άλλη γραμμή) πήρα το ρίσκο (δεν γινόταν και αλλιώς δλδ) και με "μπιπ μπιπ" πήγα από τον Ασπρόπυργο Ελευσίνα και Μάνδρα..
στην επιστροφή σχολασμένος/κενός τα χρειάστηκα μέχρι το Α/Σ με το "μπίπερ" στο ταμπλό να βαράει ασταμάτητα.
285 λίτρα πήρε, άρα γύρισα με 15 λίτρα στο ντεπόζιτο.. πολύ μικρή ποσότητα, λίγο ακόμα και η τρόμπα δεν θα μπορούσε να "ρουφήξει" καύσιμο.
κάναμε τις ανάλογες παρατηρήσεις στο γραφείο και πριν το δρομολόγιο του 865 που ξεκινάει από το Α/Σ του Βοτανικού , μας έβαζαν 40 λίτρα για να μην έχουμε πανηγύρια 01:30 την νύχτα..
(εμείς είμαστε στο Α/Σ του Ρέντη και έπρεπε η κεντρική Διοίκηση να δώσει το "οκ")
φανταστείτε όλα αυτά με ηλεκτρικό λεωφορείο.. θα γελούσαν και τα κατσίκια.
Μάλλον θα έχουν ένα σκασμό στόλο που θα περιμένουν καβάντζα φορτισμένα στο αμαξοστάσιο ;;η απορια ειναι σε αλλες χωρες που εχουν ηλεκτρικα λεωφορεια, τι ειδους χρηση κανουν;
Νορμάλ χρήση φαντάζομαι..η απορια ειναι σε αλλες χωρες που εχουν ηλεκτρικα λεωφορεια, τι ειδους χρηση κανουν;
γιατι να μην σε πιστεψουμε; στη χωρα που ζουμε, μου φαινεται απολυτως λογικοΝορμάλ χρήση φαντάζομαι..
εδώ είναι αλλιώς τα πράγματα.. "λιώσιμο" και του οδηγού και του οχήματος! χωρίς υπερβολή!
μην μπω σε λεπτομέρειες, θα βγούμε εκτός θέματος..
ένα μόνο να πω για τα Λ/Φ (IRISBUS AGORA - RENAULT IVECO δλδ) τα οποία ήρθαν το '04 ολοκαίνουργια από Γαλλία και ήμουν από τους πρώτους που τα δούλεψε μετά τα Μερσεντές της ΕΛΒΟ και τα Ικάρια φυσικά...
μετά από τις πολλές βλάβες που έβγαλαν από την αρχή στα σασμάν , ήρθαν οι Γάλλοι και εξέτασαν τις συνθήκες που τα δουλεύαμε , τις συνθήκες στις γραμμές και τις συνεχόμενες ώρες λειτουργίας χωρίς διακοπή και τι έκαναν;;
έκοψαν την εγγύηση!!
δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους με αυτά που είδαν...
αν θες το πιστεύεις....
Μισές αλήθειες. Δεν αντιπαραθετει την επιβάρυνση για την παραγωγή ενός θερμικού αυτοκινήτου και πόσο επιβαρύνει αυτό το περιβάλλον σε 10 χρόνια ( εδώ δεν έχουμε απόσβεση. Επιβαρύνει και τα 10 χρονια).τώρα αυτός άδικο έχει;;
![]()
«Έκρηξη» Έλληνα επιστήμονα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα! | carandmotor.gr
Ο καθηγητής τονίζει ότι όταν αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Κίνα κερδίζει τα περισσότερα χρήματα.www.carandmotor.gr
αν ψαξετε τον τοιχο του, θα δειτε οτι το συγκεκριμενο ποστ το ανεβαζει καθε 6-12 μηνες και καποια σαιτ το αναπαραγουν. Δεν ξερω καν αν το κειμενο ειναι δικο του ή αν το εχει γραψει αλλος και αυτος το κανει copy paste. Παντως αν δειτε και αλλα ποστ του τοιχου του (για τελειως διαφορετικα θεματα) θα τρομαξετε.τώρα αυτός άδικο έχει;;
![]()
«Έκρηξη» Έλληνα επιστήμονα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα! | carandmotor.gr
Ο καθηγητής τονίζει ότι όταν αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Κίνα κερδίζει τα περισσότερα χρήματα.www.carandmotor.gr
τώρα αυτός άδικο έχει;;
![]()
«Έκρηξη» Έλληνα επιστήμονα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα! | carandmotor.gr
Ο καθηγητής τονίζει ότι όταν αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Κίνα κερδίζει τα περισσότερα χρήματα.www.carandmotor.gr
Ναι. Το μόνο σωστό που γράφει είναι πως τα λεφτά από τις μπαταρίες πηγαίνουν στη Κίνα. Ας φτιάξουν δικά τους εργοστάσια και οι Ευρωπαίοι.τώρα αυτός άδικο έχει;;
![]()
«Έκρηξη» Έλληνα επιστήμονα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα! | carandmotor.gr
Ο καθηγητής τονίζει ότι όταν αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Κίνα κερδίζει τα περισσότερα χρήματα.www.carandmotor.gr
ΌχιΠάντως με ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα μάλλον έχει δίκιο για την Κίνα. Το οποίο μου φαίνεται και λογικό. Μια ματιά να ρίξετε γύρω σας στο σπίτι σας το 99% είναι made in china.
![]()
What are electric car batteries made of? | EVBox
Discover exactly what an EV battery is made out of, how the manufacturing process works, and find out who makes them.blog.evbox.com
ούτε το 20% δεν είναι made in China.We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.