Σε άλλα νέα, η Toyota πάλι πιάστηκε στα πράσα να κάνει απατεωνιές: https://www.washingtonpost.com/busi...e49e8e-2193-11ef-bc8d-a8ae61b84dde_story.html
Δεν μας τα λένε καλά οι Γιαπωνέζοι..
Δεν μας τα λένε καλά οι Γιαπωνέζοι..
Απλά ελπίζω ότι γνωρίζεις ότι ζεις στην ελλάδα έτσι???? η σκέψη σου έχει μια λογική! Κάθε πότε πας σούπερ μάρκετ?? κάθε 2 μέρες?? ή 3??Προσωπικά αν δεν φόρτιζα σπίτι θα φόρτιζα ενώ ψωνίζω στο σούπερ ή σε ταχυφορτιστή.
Αυτή την εποχή καίω κατά μέσο όρο 35-40 KWh την εβδομάδα.
Αυτό θα σήμαινε στάση περίπου 20 λεπτών σε Tesla Super Charger.
Και για να σε προλάβω, μέχρι να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ηλεκτρικών στους δρόμους θα έχει αυξηθεί και η χωρητικότητα του δικτύου και οι διαθέσιμοι δημόσιοι φορτιστές.
Καλά όπως σου είπα. Ελπίζω να ζω να δω το 1/3 αυτών.Ακριβώς επειδή είμαστε Ελλάδα η αύξηση του ποσοστού των ηλεκτρικών θα είναι τόσο αργή που θα προλάβουν οι υποδομές να ακολουθήσουν.
Όπως έγραψα, το δίκτυο θα έχει ήδη αναβαθμιστεί αναγκαστικά λόγω των άλλων, πιο ενεργοβόρων, αναγκών.
Μην ξεχνάς επίσης ότι φορτιστές βάζουν και πολλές εταιρείες για τους υπαλλήλους τους.
Και προφανώς κάποια στιγμή και τα πρατήρια θα φτάσουν να έχουν πιο πολλούς ταχυφορτιστές παρά μάνικες.
Όταν φτάσουν όλοι αυτοί να έχουν ηλεκτρικό, θα φορτίζει από 10%-80% σε 10 λεπτά, ίσως και λιγότερο. Οπότε θα πηγαίνουν στο "ρευματάδικο" της εποχής. Κι επειδή θα συμφέρει τις εταιρείες που έχουν μεγάλα parking (πχ μεγάλα supermarket) να βγάζουν το κάτι τι τους από το ρεύμα, θα είναι γεμάτα φορτιστές και αυτά τα parking.Διαβάζω και διαβάζω διάφορα. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Έχει βρεθεί λύση για το πως θα φορτίζουν οι χιλιάδες πολυκατοικίες στην κυψέλη , στα σεπόλια , στα πατήσια , στο Γαλάτσι ή ζωγράφου ή όπου αλλού (που εξ΄ ορισμού οι ανθρώποι που μένουν εκεί δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα να αγοράσουν ηλεκτρικό άλλα ας υποθέσουμε ότι έχουν) και ανησυχούμε για την χρέωση, τον χρόνο, και το αν μπορούμε να βάλουμε ταχυφορτιστή????
Ως καθαρές προωθούνται, πιο οικονομικές δε ξέρω κατά πόσο είναι.Ούτως ή άλλως θα χρειαστεί να αναβαθμιστεί το δίκτυο λόγω των αντλιών θερμότητας (που προωθούνται ως πιο οικονομικές σε σχέση με το πετρέλαιο και το αέριο).
Οι καταναλώσεις των αυτοκινήτων θα είναι ένα μικρό κλάσμα σε σχέση με τις καταναλώσεις που θα έχουν οι αντλίες θερμότητας.
Αυτό για την Ελλάδα είναι στην καλύτερη περίπτωση wishful thinking και δεν μπορεί να τεκμηριωθει στην παρούσα φάση.Και για να σε προλάβω, μέχρι να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ηλεκτρικών στους δρόμους θα έχει αυξηθεί και η χωρητικότητα του δικτύου και οι διαθέσιμοι δημόσιοι φορτιστές.
μέχρι και στις ειδήσεις το άκουσα πριν λίγο..Σε άλλα νέα, η Toyota πάλι πιάστηκε στα πράσα να κάνει απατεωνιές: https://www.washingtonpost.com/busi...e49e8e-2193-11ef-bc8d-a8ae61b84dde_story.html
Δεν μας τα λένε καλά οι Γιαπωνέζοι..
Tο σύνδρομο κατωτερότητας.Διαβάζοντας το νήμα και ιδιαίτερα τις αναρτήσεις σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είχα ένα έντονο déjà vu. Διαβάζω τα ιδια πραγματα που διαβάζω, καθε, μα κάθε φορά που κατι καινούριο έρχεται στην Ελλάδα: Ωχ μωρέ και τι το θέλουμε αυτό, θα με ξεβολέψει, πως θα το συνηθίσουμε, δεν είναι για όλους, και εμένα δε μου αρέσει, μας αναγκάζουν να το παρουμε για να βγάλουν λεφτά-και δε συμμαζεύεται.
Αντί δηλαδή να δούμε κάπως ψύχραιμα τι θετικά και τι αρνητικά έχει το όποιο νέο μας έρχεται από την Εσπερία αρχίζουμε κατευθείαν τη γκρίνια. Έτσι κάναμε με τα ATM (ποιος θα τα αναπληρώνει; πως θα μάθει η γιαγιά να τα χειρίζεταιμε τα καταλυτικά αυτοκίνητα (θα είναι αργά, δεν έχουν επιτάχυνση, ο καταλύτης είναι ακριβός, η αμόλυβδη βενζίνη θα είναι νοθευμένη ) και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Δέν εστιάζουμε ποτέ στα θετικά που έχει κάθε καινοτομία αλλά ψάχνουμε με το μεγεθυντικό φακό ότι αρνητικό για να μεμψιμοιρήσουμε. Έτσι και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντί να πούμε "τι ωραία, επιτέλους ένα αθόρυβο μέσο μεταφοράς που δε βρωμάει, δεν θέλει σέρβις και λάδια κάθε τρεις και λίγο, δεν κινδυνεύει να χαλάσει από νοθευμένη βενζίνη" εστιάζουμε στα αρνητικά: Στην εμβέλεια των 350-400 χλμ. (όση είχαν τα αυτοκίνητα τη δεκαετία του 70 ή κάνω λάθος, στο ότι δεν έχει ο καθένας μας ένα φορτιστή στο σπίτι (λες και έχουμε και ο καθένας μας το ατομικό του βενζινάδικο στην πιλοτή της πολυκατοικίας), στη μεγάλη διάρκεια φόρτισης (φυσικά σαν Έλληνες μας είναι αδύνατο να προγραμματίσουμε μια φορά την εβδομάδα να αφιερώσουμε μισή ώρα για να φορτίσουμε ένα αυτοκίνητο, πρέπει όλα να γίνονται ΤΩΡΑ!), στην καταστροφή του περιβάλλοντος από την εξόρυξη σπάνιων γαιών (λες και το κινητό μας δεν έχει σπάνιες γαίες εδώ και δεκαετίες, ενώ η εξόρυξη λιγνίτη στην Πτολεμαίδα δημιούργησε παραδείσιο αρχέγονο δάσος).
Κάποιοι παραπονιούνται και για την υπερβολική παραγωγή ηλεκτρικού από ανανεώσιμες πηγές. Ξεχάσαμε τι εστί εμπορικό έλλειμα και τι ποσοστό αυτού είναι οι εισαγωγές υδρογονανθράκων κάθε είδους. hint: χωρίς αυτές δε θα είχαμε έλλειμα, θα είχαμε πλεόνασμα. Εντάξει παιδιά,συνεχίστε να γκρινιάζετε ελεύθερα. Τζάμπα είναι.
Tο σύνδρομο κατωτερότητας.
Η ζωή όμως με τον ένα ή άλλο τρόπο βρίσκει τον δρόμο της.
Όποιος πιάνει το νόημα πιο νωρίς θα έχει απόλυτη ησυχία οδήγησης χωρίς να σκέφτεται τι ταχύτητα έχει στο κιβώτιο, επιτάχυνση διαστημική, και πολλά άλλα πλεονεκτήματα.
Οι υπόλοιποι ας μιζεριαζουν, δεν είναι για όλους οι αλλαγές εποχών εύκολες.
Φτώχεια στα οικονομικά ίσον και φτώχεια στα μυαλά ισχύει δυστυχώς.
Και το χειρότερο φτώχεια στα οικονομικά να σε κάνει να υποστήριζεις με ψευτοεπιχειρηματα, κατώτερα πραγματα ενώ το ξέρεις ότι είναι κατώτερα.
Μπορείς να γράφεις ότι θέλεις εντός των κανονισμών, όπως κι εγώ άλλωστε.Ας σταματήσουμε λοιπόν να συζητάμε και να ανταλλάσουμε απόψεις αφού όλα βαίνουν καλώς και για την αυτοκίνηση αλλά και για το κλίμα και την κοινωνία γενικότερα σύμφωνα με τους γνώστες...
Tο σύνδρομο κατωτερότητας.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.