Αυτοκινητιστικά νέα

ΥΓ πριν 3 χρόνια είχε 20 χιλιαρικα ποτε πήγε 30 πανικός γινεται με τις τιμες

Πριν 1 χρόνο ανανεώθηκε εσωτερικά προς το καλύτερο σε ποιότητα και αλλάξανε και τον κινητήρα που πήγε στα 2.000cc με αποτέλεσμα να πάει από τα 21.000 στα 27.000.

Στα 21.000 το έβλεπα ως το ιδανικό αυτοκίνητο μέχρι που προσπάθησα να μπω μέσα... Άβολη οδηγική θέση, περιορισμένο πορτ μπαγκάζ και για τους πίσω πόρτα με τόσο μικρό άνοιγμα δεν έχω ξαναδεί. Αυτοκίνητο για Ιάπωνες...
 
χτες μίλαγα στο τηλ με τον @analog-jimaras και μου έλεγε την πολύ άσχημη εμπειρία του με ηλεκτρικό suv mercedes.
θέλω όταν βρει χρόνο να γράψει εδώ ο ίδιος αυτά που μου είπε....
Vlad μη μου βάλεις απουσία αυτό το καλοκαίρι το αφιέρωσα στην πατρίδα και συγκεκριμένα στη πολιτική προστασία και δουλέυω απο το πρωι στις 6.00 εως το βράδυ στις 12.00 σερί απο ιουνιο μεχρι και σήμερα.
Στο θέμα μας τώρα, η άποψη για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι οτι ακόμη δεν είναι έτοιμα ακόμη να πάρουν θέση σαν μοναδικο οχημα οικογένειας.
Είχα για ενα μήνα ενά απο τα θεωρητικά κορυφαία σε χιλιομετρική απόδοση το mercedes eqb το οποιο υποσχεται 600 χιλιομετρα αυτονομίας.
Φυσικά αυτός ο υπολογισμός εγινε με 90 χιλιομετρα την ωρα και 1-2 επιβάτες κινέζικων διαστασεων και βάρους. Σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 140 χιλιομέτρων και 5 καλοθρεμένους Ελληνες επιβάτες + μπαγάζια, απο πλήρη φόρτιση τα 250 χιλιομετρα αυτονομίας φαντάζουν πολύ μακρυνά.
Επίσης οταν ο ταχυφορτηστής στην εθνική θέλει για πληρη φωρτιση 40 ευρω που θα μου βγαλουν 180 χιλιομετρα εθνικής μαλλον θα προτιμήσω το γκολφάκι μου με το αέριο.
Αυτα τα ολίγα.
 
Όσα δεν γράφουν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι.
Το έχουμε πει πολλές φορές. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ακόμα το ηλεκτρικό να είναι το μοναδικό αμάξι της οικογένειας. Για δεύτερο/τρίτο κλπ.ειναι μια χαρά (και πάντα με προσωπικό χώρο φόρτισης)
 
  • Like
Reactions: trav
Όσα δεν γράφουν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι.
Το έχουμε πει πολλές φορές. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ακόμα το ηλεκτρικό να είναι το μοναδικό αμάξι της οικογένειας. Για δεύτερο/τρίτο κλπ.ειναι μια χαρά (και πάντα με προσωπικό χώρο φόρτισης)
+1
 
Vlad μη μου βάλεις απουσία αυτό το καλοκαίρι το αφιέρωσα στην πατρίδα και συγκεκριμένα στη πολιτική προστασία και δουλέυω απο το πρωι στις 6.00 εως το βράδυ στις 12.00 σερί απο ιουνιο μεχρι και σήμερα.
Στο θέμα μας τώρα, η άποψη για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι οτι ακόμη δεν είναι έτοιμα ακόμη να πάρουν θέση σαν μοναδικο οχημα οικογένειας.
Είχα για ενα μήνα ενά απο τα θεωρητικά κορυφαία σε χιλιομετρική απόδοση το mercedes eqb το οποιο υποσχεται 600 χιλιομετρα αυτονομίας.
Φυσικά αυτός ο υπολογισμός εγινε με 90 χιλιομετρα την ωρα και 1-2 επιβάτες κινέζικων διαστασεων και βάρους. Σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 140 χιλιομέτρων και 5 καλοθρεμένους Ελληνες επιβάτες + μπαγάζια, απο πλήρη φόρτιση τα 250 χιλιομετρα αυτονομίας φαντάζουν πολύ μακρυνά.
Επίσης οταν ο ταχυφορτηστής στην εθνική θέλει για πληρη φωρτιση 40 ευρω που θα μου βγαλουν 180 χιλιομετρα εθνικής μαλλον θα προτιμήσω το γκολφάκι μου με το αέριο.
Αυτα τα ολίγα.
Το EQB δεν είναι κορυφαίο σε χιλιομετρική απόσταση, ούτε καν. Όταν έχει 25KWh/100km στα 120, φαντάσου τι καίει στα 140 που λέτε. Μάλλον μπερδεύεστε με το EQS.
Τα αυτοκίνητα με το μεγαλύτερο range στο τεστ των 120km/h του Bjorn Nyland είναι τα:
1. EQS 450+ 539km
2. EQS 500 4Matic 516km
3. EQS 580 478km
4. Tesla Model S LR 473km
Από τα πιο προσιτά, το Tesla Model 3 LR έχει 420 km και είναι το καλύτερο σε σχέση με τα χρήματά του.
 
Όσα δεν γράφουν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι.
Το έχουμε πει πολλές φορές. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ακόμα το ηλεκτρικό να είναι το μοναδικό αμάξι της οικογένειας. Για δεύτερο/τρίτο κλπ.ειναι μια χαρά (και πάντα με προσωπικό χώρο φόρτισης)
Εγώ που κάνω όλα τα ταξίδια με το VW ID3 των 58 KWh μάλλον είμαι πουλημένος δημοσιογράφος.
id3_trips.png
 
  • Like
  • Haha
Reactions: gkas1973 and avpap
Επιβεβαιωνω για γνωστό μου με Toyota Corolla Hatchback hybrid.
To μονο κακο έχει θορυβο όταν δουλευει ο βενζινοκινητήρας και φορτιζει και κινει το οχημα ταυτόχρονα μερικές φορες το ακους πολύ,

Υπερβολές, απλά επειδή ο ηλεκτροκινητήρας δεν ακούγεται καθόλου, όταν μπαίνει ο θερμικός απλά τον καταλαβαίνεις, δεν είναι ότι ενοχλεί.
 
Ωραίος πίνακας, πόσο θα κόστιζαν αυτά τα ταξίδια/διαδρομές με βενζίνη ή πετρέλαιο? ή αέριο.
Με το προηγούμενο diesel αυτοκίνητό μου είχα 5,8lt/100km μέση κατανάλωση στο χρόνο, οπότε περίπου 3000 ευρώ. Το 1495 ευρώ που βλέπεις παραπάνω είναι με τιμή 0,25 ευρώ / KWh για το σπίτι. 500 ευρώ είναι σε δημόσιους φορτιστές και 1000 ευρώ στο σπίτι. Στη πραγματικότητα βέβαια επειδή έχω Φ/Β δεν ήταν 1000 ευρώ στο σπίτι, ήταν κάτω από 200. Αλλά αυτά τα χρήματα τα βάζω στην απόδοση του Φ/Β. Είναι και 750 KWh σε δωρεάν φορτιστές (LIDL κυρίως) που αν τις έκανα στο σπίτι θα ήταν άλλα 190 ευρώ στο λογαριασμό.
 
  • Like
Reactions: gkas1973
αντε, παμε παλι.. round 15... ντιν ντιν ντιν
Δυστυχώς όταν γράφονται πράγματα που δεν ισχύουν, πρέπει να απαντάμε, διαφορετικά διαμορφώνεται λανθασμένη εικόνα σε άτομα που δεν έχουν διαβάσει όλο το νήμα.
 
Δυστυχώς όταν γράφονται πράγματα που δεν ισχύουν, πρέπει να απαντάμε, διαφορετικά διαμορφώνεται λανθασμένη εικόνα σε άτομα που δεν έχουν διαβάσει όλο το νήμα.
Ναι βρε, απλα εχω βαρεθει τα ιδια και τα ιδια απο τους ιδιους. Δηλαδη εχω καταληξει οτι δεν εχουν νοημα συζητησεις αυτου του τυπου μεσω νετ (και μαλλον και δια ζωσης). Γενικα μαλλον δεν εχουν νοημα συζητησεις διοτι κανενας ποτε δεν καταλαβαινει οτιδηποτε :)
Οποτε, "πεταει ο γαιδαρος;"
ΠΕΤΑΕΙ! ΠΕΤΑΕΙ!!!
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Δυστυχώς όταν γράφονται πράγματα που δεν ισχύουν, πρέπει να απαντάμε, διαφορετικά διαμορφώνεται λανθασμένη εικόνα σε άτομα που δεν έχουν διαβάσει όλο το νήμα.
Μιας και ουτε εγω εχω διαβασει ολο το νημα, και επίσης ουτε θα θεωρησω τον εαυτό μου αυθεντία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η εμπειρια μου ειναι 3 χρονια οταν ημουν πιτσιρικας σε συνεργειο μοτο, παρολα αυτα αν κατανοω τις εικόνες παραπανω εχουμε ενα κοστος 0.04 του ευρω ανα χιλιομετρο ?
 
Μιας και ουτε εγω εχω διαβασει ολο το νημα, και επίσης ουτε θα θεωρησω τον εαυτό μου αυθεντία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η εμπειρια μου ειναι 3 χρονια οταν ημουν πιτσιρικας σε συνεργειο μοτο, παρολα αυτα αν κατανοω τις εικόνες παραπανω εχουμε ενα κοστος 0.04 του ευρω ανα χιλιομετρο ?
Σχεδόν 0.05 βγάζει η διαίρεση από τα στοιχεία του πίνακα. Αλλά φυσικά δε λέει κάτι σαν ξερό νούμερο, εξαρτάται από το πόσα ταξίδια κάνεις (οπότε θα φορτίσεις σε δημόσιους φορτιστές) και πόσα km κάνεις στη πόλη και κοντινές αποστάσεις (οπότε θα φορτίζεις στο σπίτι).
Πχ εγώ αυτό το μήνα έκανα 4200km, όλα σε κοντινές αποστάσεις (Χαλκιδική - Καβάλα) και συνεπώς πάνω από το 95% φορτισμένα στο σπίτι.
 
Ποσο χρονο περνει η πληρης φωρτιση στο σπιτι?
Από 0-100 με 11KW θέλει 5,5 ώρες. 10 ώρες με 6KW. Ποτέ δε φορτίζεις όμως από 0-100, στο σπίτι συμπληρώνεις ότι έκαψες τη προηγούμενη μέρα, μέχρι το 80%.
 
  • Like
Reactions: gkas1973
μου αρέσει πολύ η corolla sw hybrid
χαμηλωμένη όσο πρέπει, με τις λαστιχάρες της, σίγουρα σφιχτές αναρτήσεις γιατί η απόσταση του τροχού από το φτερό είναι πολύ μικρή, γενικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο με ότι σχεδιαστική ακρότητα να είναι "μετρημένη" και αρμονική στις γραμμές της..
δεν μπορώ να βάλω κάποια φωτό από το διαδίκτυο γμτ..
υπάρχει και με το σήμα της suzuki, αλλά δεν θυμάμαι πως το ονομάζει.. ούτε ξέρω αν έχουν κάποια διαφορά.. πάντως απ'έξω είναι σαν 2 σταγόνες νερό..
με ένα τέτοιο (Toyota ή suzuki) και ηλιοροφή τύπου webasto, θα ήμουν ευτυχής.... :LOL:

σίγουρα θα ξεκινάνε από 30Κ , άρα να είναι οι ώρες τους......... :mad:
Αυτό εδώ ρε παιδιά...

IMG_20240806_221614.jpg


Δεν έχει καλούς χώρους;;
Τελευταία το βλέπω συχνά σαν ταξί όπως αυτό..
Δεν μπορεί να μην έχει χώρους.. θα το έπαιρναν οι ταξιτζήδες;;;
 
Αυτό εδώ ρε παιδιά...

View attachment 237032


Δεν έχει καλούς χώρους;;
Τελευταία το βλέπω συχνά σαν ταξί όπως αυτό..
Δεν μπορεί να μην έχει χώρους.. θα το έπαιρναν οι ταξιτζήδες;;;
Εσύ δείχνεις την έκδοση turing .
Δεν έχει τους ίδιους χώρους πίσω ούτε το πορτ μπαγκαζ. Ούτε την ίδια τιμή.
Εγώ μιλάω για την hatchback.
 
  • Like
Reactions: vlad66
υπάρχει και με το σήμα της suzuki, αλλά δεν θυμάμαι πως το ονομάζει.. ούτε ξέρω αν έχουν κάποια διαφορά.. πάντως απ'έξω είναι σαν 2 σταγόνες νερό..
με ένα τέτοιο (Toyota ή suzuki) και ηλιοροφή τύπου webasto, θα ήμουν ευτυχής.... :LOL:


Γενικότερα έχουν συνεργασία οι δύο εταιρίες και βγάζουν πανομοιότυπα μοντέλα.

(Maruti) Suzuki Baleno>Toyota Glanza (Ασία μόνο)
(Maruti) Suzuki Fronx>Toyota Urban Cruiser Taisor (Ασία μόνο)
Suzuki Across>Toyota RAV4 (Ευρώπη)
(Maruti) Suzuki Grand Vitara>Toyota Urban Cruiser Hyryder (Ασία μόνο)
 
  • Like
Reactions: vlad66
Αυτό εδώ ρε παιδιά...

View attachment 237032


Δεν έχει καλούς χώρους;;
Τελευταία το βλέπω συχνά σαν ταξί όπως αυτό..
Δεν μπορεί να μην έχει χώρους.. θα το έπαιρναν οι ταξιτζήδες;;;
πανεμορφο αυτοκινητο. Ειχα προσπαθησει να ψησω εναν γνωστο μου να παρει αυτην την εκδοση και οχι το hatchback, οταν εψαχνε αμαξι προ διετιας. Απετυχα και πηρε το hatch. Να δω τωρα που περιμενουν παιδι, που θα βαζουν καροτσι και γενικοτερα συμπραγκαλα του παιδιου...
Δεν εχει παντως, ακομα και η wagon εκδοση (touring) ιδιαιτερα καλους χωρους για τους πισω επιβατες, ενας τομεας στον οποιον υποφερουν σχεδον ολα τα τογιοτα.