Αυτοκινητιστικά νέα

Στα τούνελ έχει όρια ταχύτητας στην είσοδο τους και σε πολλά από αυτά και μέσα, με φωτεινή ένδειξη που συνήθως είναι κρεμαστή.
Αυτό ακολουθείς, αν θες να είσαι νόμιμος.
Αν δεν έχει όριο (σπάνια )ισχύει αυτό που έχει ο δρόμος.
Αν το όριο είναι πχ80 και ο άλλος πάει στην δεξιά λωρίδα 50 , ε φυσικά και θα τον προσπεράσεις.
 
Στα τούνελ έχει όρια ταχύτητας στην είσοδο τους και σε πολλά από αυτά και μέσα, με φωτεινή ένδειξη που συνήθως είναι κρεμαστή.
Αυτό ακολουθείς, αν θες να είσαι νόμιμος.
Αν δεν έχει όριο (σπάνια )ισχύει αυτό που έχει ο δρόμος.
Αν το όριο είναι πχ80 και ο άλλος πάει στην δεξιά λωρίδα 50 , ε φυσικά και θα τον προσπεράσεις.
Το θέμα είναι όμως το εξής. Κανείς ποτέ δεν πάει με 50 στη δεξιά λωρίδα μέσα στα τούνελ. Εγώ που το κάνω πάρα πολύ συχνα δεν έχω βρει ουτε ΙΧ ούτε φορτηγά να κινούνται με 50 χλμ μέσα σε τουνελ αλλά τα βρίσκω ακριβώς στο όριο της ταχυτήτας στην δεξιά λωρίδα.

Τα φορτηγά πάνε ακριβώς στα όρια ταχύτητας λόγω ταχογράφων, και η δεξια λωρίδα πάει όπως το βλέπω εγώ πάντα στο όριο της ταχύτητας και οσοι κινούνται στην αριστερή εγώ πάντα τους βρίσκω να το παραβιάζουν το όριο. Με γύρω στα 120 -130.

Συμπερασματνωικά στο ερώτημα μου,
η δεξιά λωρίδα πάει με 80 είτε 100 ανάλογα με το όριο και η αριστερή πάει με 100 ή 120-130 κινούμενη 20 χλμ πάνω από το όριο της ταχύτητας, καλυπτόμενη απο την ανοχή του οριου ( μπορείς να κινηθείς μεχρι 19,999 χλμ περισσότερα πάνω απο το όριο ταχύτητας, στα 20 χλμ ακριβώς επιβάλεται πρόστιμο) .
Δεν υπάρχει απαγόρευση προσπέρασης για τα αυτοκινητα παρά μόνο για τα φορτηγά.
Σωστός;
 
Επειδή θεωρώ πολύ επικίνδυνο να γίνει ατύχημα μέσα σε τούνελ, τηρούσα αυστηρά το όριο των 80, Μέχρι που μια μέρα ενώ ήμουν με 80 στη δεξιά λωρίδα, έρχεται μια νταλίκα και αρχίζει να με προσπερνά με 90. Ε, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε το cruise control μπαίνει στο 100. Μέχρι που μια μέρα ενώ πήγαινα με 100 στη δεξιά, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...
Το θέμα είναι ότι τα τούνελ επιτηρούνται από κάμερες και θα ήταν πανεύκολο να ελεγχθούν αυτοί που κινούνται πολύ γρήγορα (πιο 120, εχώ νιώσει και 150άρια στα Τέμπη), και βέβαια μπορείς να σταματήσεις άμεσα αυτούς που οδηγούν χωρίς φώτα (ω, ναι, είναι ακόμα συνηθισμένο).
Εν τω μεταξύ στην Αττική Οδό με περισσότερη κίνηση, με σβηστά φώτα, με αστείες αποστάσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα και με διασταυρώσεις μέσα στις σήραγγες το όριο έχει γίνει 100. Εκεί περιμένω το μεγάλο μπαμ, όχι στους αυτοκινητόδρομους.
 
Το θέμα είναι όμως το εξής. Κανείς ποτέ δεν πάει με 50 στη δεξιά λωρίδα μέσα στα τούνελ. Εγώ που το κάνω πάρα πολύ συχνα δεν έχω βρει ουτε ΙΧ ούτε φορτηγά να κινούνται με 50 χλμ μέσα σε τουνελ αλλά τα βρίσκω ακριβώς στο όριο της ταχυτήτας στην δεξιά λωρίδα.

Τα φορτηγά πάνε ακριβώς στα όρια ταχύτητας λόγω ταχογράφων, και η δεξια λωρίδα πάει όπως το βλέπω εγώ πάντα στο όριο της ταχύτητας και οσοι κινούνται στην αριστερή εγώ πάντα τους βρίσκω να το παραβιάζουν το όριο. Με γύρω στα 120 -130.

Συμπερασματνωικά στο ερώτημα μου,
η δεξιά λωρίδα πάει με 80 είτε 100 ανάλογα με το όριο και η αριστερή πάει με 100 ή 120-130 κινούμενη 20 χλμ πάνω από το όριο της ταχύτητας, καλυπτόμενη απο την ανοχή του οριου ( μπορείς να κινηθείς μεχρι 19,999 χλμ περισσότερα πάνω απο το όριο ταχύτητας, στα 20 χλμ ακριβώς επιβάλεται πρόστιμο) .
Δεν υπάρχει απαγόρευση προσπέρασης για τα αυτοκινητα παρά μόνο για τα φορτηγά.
Σωστός;
Δεν υπάρχει ανοχή του ορίου. Ως 20 χμ το πρόστιμο είναι 40 ευρώ. Πάνω από 20 το πρόστιμο είναι 100 ευρώ. Τέλος, ταχύτητα πάνω από 150 σε δρόμο με όριο 120-130 έχει πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση της άδειας. Το ίδιο ισχύει σε δρόμους με όριο 110 km (πχ Ιόνια σε πολλά σημεία) αν είσαι πάνω από 130 και το ίδιο ισχύει αν είσαι πάνω από 120 σε δρόμους με όριο 90 (κλασικοί επαρχιακοί δρόμοι). Οπότε σε ένα δρόμο με όριο 90, αν πας με 109 έχεις πρόστιμο 40 ευρώ αλλά αν πας με 110+ έχεις πρόστιμο 100 ευρώ, ενώ αν πας 120+ έχεις πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος.
Τώρα στα τούνελ τι ισχύει δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά υποθέτω πως με όριο 80 σε εθνική οδό, αν πας από 100 ως 110 θα φας πρόστιμο 100 ευρώ και παραπάνω 350 ευρώ.
Προσωπικά στα τούνελ με όριο 80 πάω με 98 και σε αυτά με 100 πάω με 118. Στη χειρότερη δηλαδή να έχω ποινή 40 ευρώ. Πολλές φορές σε τούνελ με κλειστή τη μία γραμμή λόγω έργων, έχουν όριο 50 ή 60.
 
Δεν υπάρχει ανοχή του ορίου. Ως 20 χμ το πρόστιμο είναι 40 ευρώ. Πάνω από 20 το πρόστιμο είναι 100 ευρώ. Τέλος, ταχύτητα πάνω από 150 σε δρόμο με όριο 120-130 έχει πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση της άδειας. Το ίδιο ισχύει σε δρόμους με όριο 110 km (πχ Ιόνια σε πολλά σημεία) αν είσαι πάνω από 130 και το ίδιο ισχύει αν είσαι πάνω από 120 σε δρόμους με όριο 90 (κλασικοί επαρχιακοί δρόμοι). Οπότε σε ένα δρόμο με όριο 90, αν πας με 109 έχεις πρόστιμο 40 ευρώ αλλά αν πας με 110+ έχεις πρόστιμο 100 ευρώ, ενώ αν πας 120+ έχεις πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος.
Τώρα στα τούνελ τι ισχύει δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά υποθέτω πως με όριο 80 σε εθνική οδό, αν πας από 100 ως 110 θα φας πρόστιμο 100 ευρώ και παραπάνω 350 ευρώ.
Προσωπικά στα τούνελ με όριο 80 πάω με 98 και σε αυτά με 100 πάω με 118. Στη χειρότερη δηλαδή να έχω ποινή 40 ευρώ. Πολλές φορές σε τούνελ με κλειστή τη μία γραμμή λόγω έργων, έχουν όριο 50 ή 60.
Κάπως έτσι οδηγώ και εγώ τις περισσότερες φορές. Το ταχύμετρο στο τωρινό αυτοκίνητο χάνει 2-3 κμ σε σχέση με gps και βάζω το cruise control +19 km από το όριο αν θέλω να πάω γρήγορα και ο δρόμος είναι οκ ώστε αν με πιάσουν να είναι απλά 40 ευρώ. Θέλει μεγάλη προσοχή στο όριο των 130 γιατί είτε θα φας 40 ευρώ είτε αν ξεπεράσεις τα 150 στα παίρνουν όλα.
Σε παλαιότερα αυτοκίνητά μου η απόκλιση ήταν 8 km/h σε σχέση με gps.
Νομίζω χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ανάλογα με την ακρίβεια του οργάνου που χρησιμοποιούν οι αστυνομικοί αφήνουν ένα 3-4% υπέρβαση χωρίς να σε σταματήσουν.

Πάντως τόσα χρόνια το καλύτερο αντιραντάρ είναι να ταξιδεύεις καλοκαίρι καταμεσήμερο με 40αρια...δεν υπάρχει κανείς έξω πέρα από τις κάμερες.
 
Το θέμα είναι όμως το εξής. Κανείς ποτέ δεν πάει με 50 στη δεξιά λωρίδα μέσα στα τούνελ. Εγώ που το κάνω πάρα πολύ συχνα δεν έχω βρει ουτε ΙΧ ούτε φορτηγά να κινούνται με 50 χλμ μέσα σε τουνελ αλλά τα βρίσκω ακριβώς στο όριο της ταχυτήτας στην δεξιά λωρίδα.

Τα φορτηγά πάνε ακριβώς στα όρια ταχύτητας λόγω ταχογράφων, και η δεξια λωρίδα πάει όπως το βλέπω εγώ πάντα στο όριο της ταχύτητας και οσοι κινούνται στην αριστερή εγώ πάντα τους βρίσκω να το παραβιάζουν το όριο. Με γύρω στα 120 -130.

Συμπερασματνωικά στο ερώτημα μου,
η δεξιά λωρίδα πάει με 80 είτε 100 ανάλογα με το όριο και η αριστερή πάει με 100 ή 120-130 κινούμενη 20 χλμ πάνω από το όριο της ταχύτητας, καλυπτόμενη απο την ανοχή του οριου ( μπορείς να κινηθείς μεχρι 19,999 χλμ περισσότερα πάνω απο το όριο ταχύτητας, στα 20 χλμ ακριβώς επιβάλεται πρόστιμο) .
Δεν υπάρχει απαγόρευση προσπέρασης για τα αυτοκινητα παρά μόνο για τα φορτηγά.
Σωστός;
Νομίζω στο έγραψα .

Τούνελ με 2 λωρίδες κυκλοφορίας μίας κατεύθυνσης. Η φωτεινή ένδειξή γράφει 80 . Είτε πας δεξιά είτε αριστερά πρέπει να πας 80 . Τέλος, .

Αν απαγορεύει η ένδειξη το προσπέρασμα κ εσύ κάνεις είσαι παράνομος . Αν πάει στο δεξί άλλος με 60 κ τον προσπεράσεις μέχρι το όριο των 80 , max 90 ανοχής είσαι οκ αφού θα επανέλθεις δεξιά .

Αν όπως γράφεις σε περνάνε με 100 κ 120 είναι παράνομοι και σε αρκετές περιπτώσεις πλέον καταγράφονται από τις "μαύρες χήρες".

Χμ.. τι ειναι οι χήρες αυτές το ξέρεις από τη Γερμανία . Είναι μέσα στο τούνελ ψηλά δεξιά κάτι μαύρα πουριά με υπέρυθρα και σε φορμάρει ;)

Πριν μια βδομάδα μας ήρθε μία στην εταιρία από τούνελ Εθνικής .Προσοχή λοιπόν
 
  • Haha
Reactions: avpap
'Αρα και το υδρογόνο είναι στον ίδιο παρονομαστή με το ρεύμα, μέχρι να γίνουν πολλοί σταθμοί φόρτισης θα είναι προβληματικό. Η βενζίνη/πετρέλαιο είναι βολική σαν καύσιμο γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί χώροι ανεφοδιασμού αλλιώς και αυτά θα είχαν τα ίδια προβλήματα.
 
Όχι, δεν είναι το ίδιο το υδρογόνο με το ρεύμα. Φορτιστές ρεύματος υπάρχουν παντού. Υδρογόνου δεν υπάρχουν πουθενά.

Η μήνυση έπεσε κυρίως γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν κυριολεκτικά από που να ανεφοδιαστούν. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τα ηλεκτρικά.

Ρεύμα παίρνεις ακόμα και από το σπίτι σου (αν είναι πρακτικό για εσένα).
 
Όχι, δεν είναι το ίδιο το υδρογόνο με το ρεύμα. Φορτιστές ρεύματος υπάρχουν παντού. Υδρογόνου δεν υπάρχουν πουθενά.

Η μήνυση έπεσε κυρίως γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν κυριολεκτικά από που να ανεφοδιαστούν. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τα ηλεκτρικά.

Ρεύμα παίρνεις ακόμα και από το σπίτι σου (αν είναι πρακτικό για εσένα).
'Εχεις δίκιο φυσικά, τα εξομίωσα γιατί πολλοί λένε ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο και όχι το ρεύμα. Μόλις μπουν φορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα, ειδικά αυτά τις επαρχίας θα γίνουν πιο εύκολα τα πράγματα. Θα θέλει πάλι προγραμματισμό αλλά θα υπάρχουν πιο πολλές επιλογές.
 
Νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά. Ακόμη και μέσα στα τούνελ ισχύει ο ίδιος ΚΟΚ.
Αν έχει σήμα ότι απαγορεύεται το προσπέρασμα, απαγορεύεται.
Αν έχει συνεχόμενη γραμμή, απαγορεύεται.
Ε, τώρα, αν απλά ο αριστερά πάει πιο γρήγορα από τον δεξιά (ή το αντίθετο), απλά απαγορεύεται να πηγαίνει με ταχύτητα άνω του ορίου. Δεν θεωρείται ότι προσπέρασε.
 
Νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά. Ακόμη και μέσα στα τούνελ ισχύει ο ίδιος ΚΟΚ.
Αν έχει σήμα ότι απαγορεύεται το προσπέρασμα, απαγορεύεται.
Αν έχει συνεχόμενη γραμμή, απαγορεύεται.
Ε, τώρα, αν απλά ο αριστερά πάει πιο γρήγορα από τον δεξιά (ή το αντίθετο), απλά απαγορεύεται να πηγαίνει με ταχύτητα άνω του ορίου. Δεν θεωρείται ότι προσπέρασε.
Ξύπνησες ?:D
Μεταχρονολογημένη επιταγή :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce
Πάντως τόσα χρόνια το καλύτερο αντιραντάρ είναι να ταξιδεύεις καλοκαίρι καταμεσήμερο με 40αρια...δεν υπάρχει κανείς έξω πέρα από τις κάμερες.

Πρόσεχε το αυτό… σήμερα πριν τη Μεγαλοπολη στη μεγάλη ευθεία 17:30 περίπου την είχαν στήσει κανονικά…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Το καλύτερο αντί ραντάρ είναι να κόβεις όταν βλέπεις ταμπέλα parking;)
Αναφέρομαι βέβαια σε κινητά ραντάρ.
 
  • Like
Reactions: Skakinen and DimAsi
Δεν χρειάζεται πια, είναι τόσο μικρά και αυτόματα που τα στήνουν, φεύγουν και περνάνε το βράδυ να τα μαζέψουν.
 
  • Like
Reactions: DimAsi


arenaev_001.jpg

arenaev_002.jpg

arenaev_004.jpg

arenaev_005.jpg