Πολύ απλά, ελάχιστοι ηξεραν να τα οδηγούν όπως τους άρμοζε και δυστυχώς είχαμε δράματα .
Όποιος ενδιαφέρεται πιστοποιήσει τα γραφόμενα μου,ας ανατρέξει στον ειδικό τύπο της εποχής , να διαβάσει την γνώμη τριών κορυφαίων οδηγών αγώνων για το ποιο από τα τρία ήταν καλύτερο.
Φιλαράκια η γρήγορη οδήγηση,είναι ολόκληρη επιστήμη.
Δεν πατάμε το γκάζι και όποιον πάρει ο χάρος.
Ελάχιστοι κατέχουν το άθλημα.
Όλοι οι υπόλοιποι, μετακινούνται από το ένα σημείο στο άλλο!!
Σε αυτό θα συμφωνήσω. Το 2000 που βγήκε το Honda S2000 ο Κύρκος που ήταν ισόβιος πρωταθλητής ράλι είχε γράψει πως δεν του άρεσε και οι petrolheads έπεσαν να τον φάνε. Φίλος μου με "γρήγορη" εμπειρία εκείνης της εποχής μου εξήγησε τι εννοούσε. 50/50 κατανομή βάρους το οποίο σημαίνει "ξυράφι" και 240 άλογα. Στο παραμικρό λάθος έφυγες με πολλά. Πάρα πολλά.
Αντίστοιχα η τότε 911 έβγαζε 300 άλογα σε πολύ ακριβότερο πακέτο με ότι συνεπάγεται αυτό στην εξέλιξη.