Αυτοκινητιστικά νέα

Πολύ απλά, ελάχιστοι ηξεραν να τα οδηγούν όπως τους άρμοζε και δυστυχώς είχαμε δράματα .
Όποιος ενδιαφέρεται πιστοποιήσει τα γραφόμενα μου,ας ανατρέξει στον ειδικό τύπο της εποχής , να διαβάσει την γνώμη τριών κορυφαίων οδηγών αγώνων για το ποιο από τα τρία ήταν καλύτερο.
Φιλαράκια η γρήγορη οδήγηση,είναι ολόκληρη επιστήμη.
Δεν πατάμε το γκάζι και όποιον πάρει ο χάρος.
Ελάχιστοι κατέχουν το άθλημα.
Όλοι οι υπόλοιποι, μετακινούνται από το ένα σημείο στο άλλο!!

Σε αυτό θα συμφωνήσω. Το 2000 που βγήκε το Honda S2000 ο Κύρκος που ήταν ισόβιος πρωταθλητής ράλι είχε γράψει πως δεν του άρεσε και οι petrolheads έπεσαν να τον φάνε. Φίλος μου με "γρήγορη" εμπειρία εκείνης της εποχής μου εξήγησε τι εννοούσε. 50/50 κατανομή βάρους το οποίο σημαίνει "ξυράφι" και 240 άλογα. Στο παραμικρό λάθος έφυγες με πολλά. Πάρα πολλά.

Αντίστοιχα η τότε 911 έβγαζε 300 άλογα σε πολύ ακριβότερο πακέτο με ότι συνεπάγεται αυτό στην εξέλιξη.
 
Mα, εκτος του οτι ΔΕΝ ειχαν κρατηματα, ο ABS εξοπλισμος και ο αεροσακος ηταν ...... ΕΞΤΡΑ. 😲
Δηλαδη, απο που να πιασουμε να σωθουμε εδω περα ? ....... απο που ? 🙄 ........
(μιλαω για εποχες μεχρι και 1994 ....... δηλαδη 30 χρονια πριν)

Τρομακτικός συνδυασμός: γρήγορο αλλά ελλιπές αυτοκίνητο + γκαζιάρης οδηγός + βλαμμένη ηλικία (20-30) + ελληνικοί δρόμοι + αλκοόλ
 
Τρομακτικός συνδυασμός: γρήγορο αλλά ελλιπές αυτοκίνητο + γκαζιάρης οδηγός + βλαμμένη ηλικία (20-30) + ελληνικοί δρόμοι + αλκοόλ
Ελληνικοι ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΙ δρομοι ........ οπου το αναπαντεχο ειναι κανονας.
(οχι οτι στα υπολοιπα ειμασταν αμωμοι και ασπιλοι ..... απλα, εαν δεις,
ασπρα χαλικια στο μαυρο της νυχτας, και πατησεις φρενο ... που θα βρεθεις ?
Με 40 χλμ/ωρα, οχι 120 .....)
 
Last edited:
Σε αυτό θα συμφωνήσω. Το 2000 που βγήκε το Honda S2000 ο Κύρκος που ήταν ισόβιος πρωταθλητής ράλι είχε γράψει πως δεν του άρεσε και οι petrolheads έπεσαν να τον φάνε. Φίλος μου με "γρήγορη" εμπειρία εκείνης της εποχής μου εξήγησε τι εννοούσε. 50/50 κατανομή βάρους το οποίο σημαίνει "ξυράφι" και 240 άλογα. Στο παραμικρό λάθος έφυγες με πολλά. Πάρα πολλά.

Αντίστοιχα η τότε 911 έβγαζε 300 άλογα σε πολύ ακριβότερο πακέτο με ότι συνεπάγεται αυτό στην εξέλιξη.
Οι" petrolheads"που επηρεάζουν τους μυρωδιαδες και ο "ειδικός " τύπος που ή δεν ξερουν τι τους γίνεται ή γράφουν κατευθυνόμενα, έχουν διαστρεβλώσει την πραγματικότητα άπειρες φορές.
Τι να μας πει μωρέ τώρα ο Λεας (το παρατσούκλι του Λεωνίδα του Κυρκου),οδηγός που έχει οδηγήσει τεζα αυτοκίνητο 500 ιππων με κοντό σασμάν στον Άγιο Μερκούρη (όσοι γνωρίζουν, καταλαβαίνουν τι εννοώ),σε τα μας που είμαστε οδηγοί φινοι και ντερμπεντεριδες???

Ευτυχώς για μένα έχω την τύχη και την τιμή, να έχω κάνει παρέα και να έχω συνοδηγησει με ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα από οδηγούς αγώνων και ξέρω πολύ καλά και από πρώτο χέρι τι σημαίνει ΓΡΉΓΟΡΟΣ οδηγός.
Συγχωρέστε με λοιπόν, που καμμιά φορά γίνομαι δυσάρεστος σε φίλους ,αλλά η πραγματικότητα είναι μια και την ξέρουν λίγοι.

(και φυσικά η Πόρσε έκανε παααααρα πολλά χρόνια να κάνει οδηγησιμη την 911....ακριβός ντενεκες ήταν τα πρώτα μοντέλα στο θέμα κρατήματος.)
 
  • Like
Reactions: koupa
Οι" petrolheads"που επηρεάζουν τους μυρωδιαδες και ο "ειδικός " τύπος που ή δεν ξερουν τι τους γίνεται ή γράφουν κατευθυνόμενα, έχουν διαστρεβλώσει την πραγματικότητα άπειρες φορές.
Τι να μας πει μωρέ τώρα ο Λεας (το παρατσούκλι του Λεωνίδα του Κυρκου),οδηγός που έχει οδηγήσει τεζα αυτοκίνητο 500 ιππων με κοντό σασμάν στον Άγιο Μερκούρη (όσοι γνωρίζουν, καταλαβαίνουν τι εννοώ),σε τα μας που είμαστε οδηγοί φινοι και ντερμπεντεριδες???

Ευτυχώς για μένα έχω την τύχη και την τιμή, να έχω κάνει παρέα και να έχω συνοδηγησει με ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα από οδηγούς αγώνων και ξέρω πολύ καλά και από πρώτο χέρι τι σημαίνει ΓΡΉΓΟΡΟΣ οδηγός.
Συγχωρέστε με λοιπόν, που καμμιά φορά γίνομαι δυσάρεστος σε φίλους ,αλλά η πραγματικότητα είναι μια και την ξέρουν λίγοι.

(και φυσικά η Πόρσε έκανε παααααρα πολλά χρόνια να κάνει οδηγησιμη την 911....ακριβός ντενεκες ήταν τα πρώτα μοντέλα στο θέμα κρατήματος.)
έτσι είναι, το "γράφουν κατευθυνόμενα" όλα τα λεφτά.....

ναι, το punto GT ήταν το καλύτερο γρήγορο μικρό της εποχής του, αλλά ήθελε μυαλό και χέρια..
με σκέτο μυαλό, δεν έτρεχε τίποτα -το πολύ πολύ να το χαρακτήριζες επικίνδυνο και να "έκοβες λάσπη..." με σκέτα χέρια (χωρίς μυαλό) ήταν επικίνδυνο όπως όλα τα γρήγορα μικρά (αλλά και μεγάλα)

ο φίλος παραπάνω που πίνει νερό στο όνομα του GT, μπορεί να το έχει σε άριστη κατάσταση ή ακόμα να το έχει βελτιώσει σε όλους τους τομείς (μπροστινό, πισινό, φρένα, αναρτήσεις) και αν το αμάξωμα είναι άψογο γεωμετρικά , τότε κανέναν ρόλο δεν παίζει η ηλικία του αυτοκινήτου.
αν μάλιστα έχει μυαλό και χέρια (που θέλω να πιστεύω ότι έχει) , δεν αποτελεί κίνδυνο για κανέναν και ας "ακούγονται" κάπως επικίνδυνα τα γραφόμενά του...
 
  • Like
Reactions: mdvq
Οτι οσο γρηγορος και αν εισαι, ΑΝ ΔΕΝ φτασεις στον προορισμο σου ..... εισαι πιο αργος απο μνημα !
Φίλε σχεδόν κανένας οδηγός αγώνων,δεν κάνει μαγκιες στον δρομο
Όλοι πάνε κότες.
Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τα χαριτωμένα αου στυλ "πάω αργά γιατί βιάζομαι."
Αυτά τα έχουν επινοήσει κάτι τυπάκια ,που ιδρώνουν τα χέρια τους όταν πάνε πάνω από 50χλμ/ώρα στην Εθνική.
Ο γρηγόρος οδηγός και με 5χλμ/ώρα θα πάει ,εκεί που ΠΡΈΠΕΙ.
 
Δεν είχε σχέση το S2000 με τα 106 και τα Saxo παίδες (δεν εννοώ τα φτιαγμένα). Μην τα βάφουμε όλα με ένα χρώμα. Απλώς αν κάποιος γούσταρε λίγο γκάζι παραπάνω, να μην κάθεται πολύ χαμηλά που να νοιώθει ότι στο επόμενο σαμαράκι θα κοπανήσει τη μέση του στην άσφαλτο και ήθελε και λίγο πιο ταξιδιάρικο αυτοκινητάκι, και πιο τυπική υποστροφική καθημερινή συμπεριφορά, το Punto έπαιρνε. Τα άλλα τα είχανε στήσει από το εργοστάσιο να γυρνάνε πιο εύκολα. Και είχε όντως turbo lag το Punto, ήταν της εποχής που δεν βάζανε τουρμπινίτσα για να βοηθά λίγο στο σπρώξιμο και να μην είναι ψόφιο.

Οι οδηγοί αγώνων δεν έχουν να αποδείξουν τίποτε στον δρόμο και ακριβώς επειδή ξέρουν τι κίνδυνος είναι να μεταφέρεσαι σε μια μάζα πάνω από έναν τόνο με ταχύτητα, αποφεύγουν οποιοδήποτε ρίσκο. Εξ' άλλου να αποδείξουν σε ποιον και τι; Να κάνουν κόντρα με τη θείτσα ή με το μπαρμπάδι; Ή με τον άλλον που έτσι και πεταχτεί κανένα παιδάκι μπροστά του θα το καταλάβει αφού φτάσει στο σπίτι και δει τι έκανε από τις ειδήσεις;
 
Φίλε σχεδόν κανένας οδηγός αγώνων,δεν κάνει μαγκιες στον δρομο
Όλοι πάνε κότες.
Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τα χαριτωμένα αου στυλ "πάω αργά γιατί βιάζομαι."
Αυτά τα έχουν επινοήσει κάτι τυπάκια ,που ιδρώνουν τα χέρια τους όταν πάνε πάνω από 50χλμ/ώρα στην Εθνική.
Ο γρηγόρος οδηγός και με 5χλμ/ώρα θα πάει ,εκεί που ΠΡΈΠΕΙ.
Μα το σχολιο μου εχει ειρωνικο χαρακτηρα : αν βιαζεσαι ΤΟΣΟ πολυ, μπορεις να συνεχισεις ... και μεσα απο το μνημα.
Βασικα ακομα και ως 18χρονος ΞΕΡΕΙΣ ποτε ρισκαρεις την ζωη σου. Απλα βαρανε ταμπουρλο οι ορμονες και σιωπαινει
η λογικη. Εγω ειμαι (μετα τα 30-35) υπερ της αποψης ..... fuck them all, I'll drive like a turtle. Ομως (μην το παιζω σοφος)
εκαμνα τις μαλακιες μου και εγω ! Ο σωστος οδηγος παταει γκαζι ΟΤΑΝ νιωθει ικανος, ΕΚΕΙ που σηκωνει και με καταλληλο
ΑΜΑΞΙ. Φυσικα, βοηθαει πολυ (στις μικροτερες ηλικιες) να μην υπαρχει ΚΑΓΚΟΥΡΟΠΑΡΕΑ μεσα στο αμαξι γιατι ολοι αυτοι
συμπεριφερονται ως διαρκη αφορμη ατυχηματος. Τα ζησαμε, τα γνωριζουμε. Δεν φτασαμε με σαλτο στα 50 (και τα 57).
 
Καποια στιγμη (μεσα στο 1992) κατεβαιναμε ενα ονειρικο κατηφορικο φιδωτο δρομο στην Βορεια Ευβοια.
Μεσα απο πλατανια, πευκα και ρυακια. Ονειρικη διαδρομη που ειναι κριμα που δεν θυμαμαι περιοχη και
ονομασια. Μπροστα και πισω μας δεν υπηρχε κανεις. Μετα απο μερικα λεπτα εσκασε μυτη ενα Audi.
Ο φιλαρακος μου ειχε ενα Fiat 127 (οχημα κουτσουλια). Μολις ειχε βαλει κατι Koni αμορτισερ (λες και
αλλαζε τιποτα). Σε καποια σημεια αρχισε να κανει μαλακιες και να αφηνει το αμαξι να πλαγιολισθαινει.
Με λιγα χιλιομετρα αλλα παρολα αυτα ... επικινδυνως ! "Ωωω, τα Koni κανουν διαφορα". Απο πισω,
μολις μας ειδε ο Audi, αρχισε να αφηνει αποσταση. Του λεω "για κοιτα που ειναι ο Audi ?". Μου λεει
"τον αφησαμε πισω ?". Του λεω ..... "οχι, τον αφησαμε στην ηρεμια του" !!!!!

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι (ΣΥΝΗΘΩΣ) οδηγοι με καλα αμαξια (ακριβα) εχουν αφησει προ πολλου
την φαση της αυτοεπιβεβαιωσης (ως οδηγαρες). Σε κρατανε σε αποσταση (και δικη τους ηρεμια πνευματος).
Και μην ακουσω κανεναν να πει οτι "τα Audi εκεινης της εποχης δεν ειχαν κρατηματα" .... γιατι θα πεσει
μπατσος σβουριχτος.
 
Last edited:
Βρε συ Μάνο γιατί θέλεις να σε στεναχωρήσω πάλι,αφού σου έχω πει ότι είσαι από τις συμπάθειες μου εδώ μέσα.
Μπροστοκουνιτο με μικρή ταχύτητα και να πλαγιολισθαινει????
ΜΟΝΟ άμα το πλακώσεις στα χειρόφρενο,πράγμα που δείχνει άσχετο και επικίνδυνο καγκουρα.
Σε σφιχτό κατηφορικό στροφιλικι με ένα καλό οδηγο ναι...το 127 θα μπορούσε να ρίξει στο μέτριο και αδιάφορο σε κράτημα Audi.
Σε στεναχώρησα πάλι εε?? 🍻
 
  • Haha
Reactions: SR-71
δεν έχω άρνηση στην εξέλιξη. Δεν φοβάμαι το καινούργιο. ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!! Τέλος. Όταν θα μπορώ να πηγαίνω με όποια ταχύτητα θέλω συνεχόμενα τέζα γκάζι με air condotion με μπαγκάζια χωρίς να σκέφτομαι τα επιμέρους προβλήματα ( χρόνος φόρτισης , μέγιστη ταχύτητα και βάρος που ΠΡΕΠΕΙ να έχω , πότε θα έχει κατηφόρα για να εξοικονομήσω 2% ) τότε τα ξαναλέμε. Έλα εσύ με το ηλεκτρικό σου και εγώ με ένα ταπεινό PUNTO GT να δούμε γραμμικότητα ,επιτάχυνση, με πόσα και για πόσο θα μπορώ να τα κρατήσω ως Αλεξανδρούπολη και τα ξαναλέμε.
Γύρισα απο διακοπέςγια αυτό και η αργοπορία απάντησης.!χαχαχαχαχαχα
Φίλε μου το Punto GT 25ετιας θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί γενικά με τους ρύπους που εκπέμπει και με την (μη) ασφάλεια που προσφέρει. Σύντομα θα απαγορευτούν όλες αυτές οι σακαράκες και θα ησυχάσουμε πραγματικά. Τώρα τα άλλα που λες για τέρμα γκάζι κτλ είναι απλώς γραφικά, εγώ πάω στα όρια ταχύτητας + 10% και κάνω στάσεις κάθε τόσο για φόρτιση και ξεκούραση. Οδηγάω άνετα και με ασφάλεια. Αλεξανδρούπολη λέει, λες και κάθε μέρα κάνουμε Αθήνα - Αλεξανδρούπολη. Γιατί Αλεξανδρούπολη, βάλε κάτι πιο μακριά να σου βγει το αφήγημα, βάλε Μόναχο ή Αμβούργο!
 
  • Haha
Reactions: chocbhed
Βρε συ Μάνο γιατί θέλεις να σε στεναχωρήσω πάλι,αφού σου έχω πει ότι είσαι από τις συμπάθειες μου εδώ μέσα.
Μπροστοκουνιτο με μικρή ταχύτητα και να πλαγιολισθαινει????
ΜΟΝΟ άμα το πλακώσεις στα χειρόφρενο,πράγμα που δείχνει άσχετο και επικίνδυνο καγκουρα.
Σε σφιχτό κατηφορικό στροφιλικι με ένα καλό οδηγο ναι...το 127 θα μπορούσε να ρίξει στο μέτριο και αδιάφορο σε κράτημα Audi.
Σε στεναχώρησα πάλι εε?? 🍻
το πίσω σύστημα του 127 ήταν ένα εγκάρσιο φύλλο σούστας που "έπαιζε" και τον ρόλο της αντιστρεπτικής ράβδου.. ήταν ένα πολύ απλό και έξυπνο σύστημα χωρίς ανάγκη συντήρησης.
το είχαν πολλά αυτοκίνητα και αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο που το "υιοθέτησε" ήταν το seat ibiza πριν την εποχή vw
το είχα και αυτό που θυμάμαι ήταν το καταπληκτικό κράτημα, αλλά και η ελαφριά αναπήδηση του πίσω άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες.
φυσικά το 127 λόγω μεγέθους και κέντρου βάρους δεν θα μπορούσε να έχει το κράτημα του ibiza , αλλά και πάλι ήταν ασφαλές σε λογικά πλαίσια.
αν θυμάμαι καλά , δεν ήταν λίγοι αυτοί που το κατέβαζαν σε αγώνες.. εσύ Μιχάλη σαν μεγαλύτερος θυμάσαι κάτι τέτοιο;; @mdvq
 
Γράφω μες τα νεύρα γιατί έπιασα να αλλάξω το θολό δεξί φανάρι στο focus και έπιασε μπόρα του σκοτωμού!!
Έμεινα στην μέση και σε μισή ώρα πρέπει να φύγω για δουλειά...

IMG_20240830_143033.jpg


Τιμή για το καινούργιο, αργότερα..
Πάω κάτω να δω τα χάλια....
 
Τιμονάκι Abarth βλέπω και λέει και ότι έχει βάλει λίγο φαρδύτερους τροχούς.

Για να δούμε τι λέει κάποιος πολύ γνωστός και έμπειρος.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: kl11
το πίσω σύστημα του 127 ήταν ένα εγκάρσιο φύλλο σούστας που "έπαιζε" και τον ρόλο της αντιστρεπτικής ράβδου.. ήταν ένα πολύ απλό και έξυπνο σύστημα χωρίς ανάγκη συντήρησης.
το είχαν πολλά αυτοκίνητα και αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο που το "υιοθέτησε" ήταν το seat ibiza πριν την εποχή vw
το είχα και αυτό που θυμάμαι ήταν το καταπληκτικό κράτημα, αλλά και η ελαφριά αναπήδηση του πίσω άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες.
φυσικά το 127 λόγω μεγέθους και κέντρου βάρους δεν θα μπορούσε να έχει το κράτημα του ibiza , αλλά και πάλι ήταν ασφαλές σε λογικά πλαίσια.
αν θυμάμαι καλά , δεν ήταν λίγοι αυτοί που το κατέβαζαν σε αγώνες.. εσύ Μιχάλη σαν μεγαλύτερος θυμάσαι κάτι τέτοιο;; @mdvq
Καλά να δεις εσύ κάτι σαλτους που έριχνε το 307, με τον άκαμπτο πίσω άξονα.
Άσε το θόρυβο που έκανε όταν έπεφτε σε εγκάρσια "χαρακώματα"... νόμιζες ότι θα κοπεί το αμάξι στην μέση.
Τα 127 τα κατέβαζαν κάργα σε αγώνες και ήταν πολύ καλύτερα από τα Autobianci,που δάγκωναν σαν σκυλιά.
Αυτά που ήταν giant killers ήταν τα 128 και οι Μπερλινετες.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Άμα δεν έχεις ταξιδέψει με Fiat 1100 και να φεύγει το μεταλλικό στρογγυλό φρύδι από το φανάρι, να μην το παίρνεις χαμπάρι και μετά να αναρωτιέσαι τι μ@##$@# άντε τώρα βρες τέτοιο τέτοιο ανταλλακτικό... δεν ξέρεις τι θα πει περιπέτεια. Να έχει μαυρίσει εν τω μεταξύ η πλάτη από τον ιδρώτα από το πλαστικό μαύρο κάλυμμα του καθίσματος και η αλλαγή των ταχυτήτων με μοχλό πίσω από το τιμόνι να γίνεται με μεσοδιάστημα που προλάβαινες να πιεις τζούρα καφέ... και ο καθρέπτης να βρίσκεται μπροστά στο φτερό, μάλλον για όσους έχουν πρεσβυωπία. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Τιμονάκι Abarth βλέπω και λέει και ότι έχει βάλει λίγο φαρδύτερους τροχούς.

Για να δούμε τι λέει κάποιος πολύ γνωστός και έμπειρος.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Το είχα πριν τριάντα χρόνια πολύ καλό μόνο έκαιγε λάδια ,και ήθελε συμπλήρωμα !
 
Βρε συ Μάνο γιατί θέλεις να σε στεναχωρήσω πάλι,αφού σου έχω πει ότι είσαι από τις συμπάθειες μου εδώ μέσα.
Μπροστοκουνιτο με μικρή ταχύτητα και να πλαγιολισθαινει????
ΜΟΝΟ άμα το πλακώσεις στα χειρόφρενο,πράγμα που δείχνει άσχετο και επικίνδυνο καγκουρα.
Σε σφιχτό κατηφορικό στροφιλικι με ένα καλό οδηγο ναι...το 127 θα μπορούσε να ρίξει στο μέτριο και αδιάφορο σε κράτημα Audi.
Σε στεναχώρησα πάλι εε?? 🍻
Να πω την αληθεια δεν προσεχα αν χρησιμοποιουσε ελαφρυ χειροφρενο (ο φιλαρακος μου) γιατι ημουν (σιωπηρα) θυμωμενος μαζι του.
Αυτο που θυμαμαι ειναι οτι οπου τα ρυακια διεσχιζαν τον δρομο (οχι πολλα νερα, μια υγρασια στο οδοστρωμα) το Fiatακι γλιστρουσε
μια χαρα. Τωρα αν ηταν υπερστροφη η υποστροφη ...... εξακολουθω, ακομα και σημερα, να μην τις ξεχωριζω αυτες τις δυο. Το Fiatακι δεν
εκανε τιποτα TOKYO DRIFT στυλ πλαγιολισθησεις. Λιγο, ισα ισα για να νιωσεις οτι το τιμονι (και αμαξι) τζαρτζαρει (καλα το ειπα ???????).
Σε πολλα (παρα πολλα) δεν ειμαι γνωστης αυτοκινησης. Γιατι για παρα πολλα χρονια ημουν στην θεση συνοδηγου. Πολυ προσφατα,
(ουτε 10ετια) εχω δικο μου αμαξι. Αυτο που θυμαμαι ειναι οτι το Fiatακι οντως γλιστραγε. Τι λογο εχω να πω ψεμματα ? Και ηταν με
ελαχιστα χιλιομετρα (40 βαρια 50 χλμ/ωρα). Ας ειναι καλα τα ρυακια που υγραιναν τις στροφες. Εαν μπορουσα να θυμηθω σημειο
της Βορειας Ευβοιας θα αναφωνουσες "α ναι, εκει γλιστρανε ολα". Αλλα δεν μπορω !
 
Last edited:
η αλλαγή των ταχυτήτων με μοχλό πίσω από το τιμόνι να γίνεται με μεσοδιάστημα που προλάβαινες να πιεις τζούρα καφέ...
Το ξυλο της ΑΡΚΟΥΔΑΣ για να αλλαξεις ταχυτητα. Το βλεπεις που βρισκεται ? ΚΑΡΑΤΕ ! Πανσκληρο (και ας δειχνει ντελικατο)
τι πανσκληρο, ΓΡΑΝΙΤΕΝΙΟ ! Σκεψου τωρα, να στριβεις αριστερα και να αλλαζεις και ταχυτητα. ΜΗΝ .... σου γλιστρησει !!!
Λαχταρα ! "Ωπα ωπααααα .... μαζευε μαζευεεεε" ...... χερια ιδρωμενα να παλευουν με θεοστενες λαβες (τιμονι + λεβιες).

g051.jpg


Nights (and days) on Elm street ! ..... 😵‍💫 ..... (ο κοσμος δεν σκοτωνοταν παλια, γιατι τον ΤΡΟΜΑΖΕ το ιδιο του το αυτοκινητο. 😈
Πως ειπατε ? Γυναικεια οδηγηση ? Ω ΝΑΙ ..... αν η συζυγος ηταν ανατολικογερμανιδα ακοντιστρια .... πολυ πιθανο !!!)
 
Last edited: