
Υποχρεωτική η ασφάλιση οχημάτων για φυσικές καταστροφές - Πόσο θα κοστίσει στους οδηγούς
Η υποχρεωτική ασφάλιση θα ισχύει τόσο για τα ιδιωτικής όσο και για τα επαγγελματικής χρήσης οχήματα.
Δεν θα μεινει στα 13 ευρω (βεβαια, εδω θα μαστε να το ξανασυζητησουμε).
Μας βαζουν χερι αργα-αργα ......................... μην μας ερθει αποτομα !!
Με 13 ευρω παραπανω, ΤΙ θα πρωτοκαλυψει η ασφαλιστικη ?
Εχουμε πνιγει σε ειδησεις μασαζ (πριν το σεξ). Αει σιχτιρ πια .......
Ο,τι και να είναι, προτιμώ να τα πληρώνει η ασφαλιστική και όχι ο φορολογούμενος. Εξάλλου, το θέμα με τις πλημμύρες δεν πρόκειται να λυθεί στη δική μας ζωή, εκτός κι αν κατεδαφιστούν και ξαναχτιστούν εξαρχής ολόκληρες γειτονιές.Τι θεωρείται φυσική καταστροφή;
Ένας ανεμοστρόβιλος που όντως το κράτος δεν μπορεί να κάνει κάτι;
Μία βροχή που πνίγει τα πάντα επειδή κανείς δεν καθάρισε τα φρεάτια;
Αυτή την απορία θα μας τη λύσει η ασφαλιστική όταν θα τη χρειαστούμε;
Παναγιώτη έχω την εντύπωση πως το κοινό πάτωμα αποτελεί misconception της εποχής.
Ίδια πλατφόρμα είναι το Golf με τον χιλιάρη κινητήρα και τον ημιάκαμπτο πίσω με το GTI και το torque vectoring και το RS3 με τους 400 ίππους και quattro. Στη πλατφόρμα MLB Evo για παράδειγμα είναι από το Α4 μέχρι το Q5 και η Bentley Benteyga. Κατά συνέπεια η κοινή πλατφόρμα δεν λέει και πολλά σήμερα, είναι πάρα πολύ ευέλικτες πλέον στο τι θέλει να κάνει ο κάθε κατασκευαστής.
Προ 25-30 ετών ίσως ο κάθε κατασκευαστής να είχε και κάποιο ιδιαίτερο χαρακτήρα που αποτυπωνόταν στα αυτοκίνητα του. Πλέον, ανάλογα με το τι αμάξι θέλεις, υπάρχει στα περισσότερα και κάποια performance έκδοση του που πρόκειται για διαφορετικό αυτοκίνητο έστω πως ιεραρχεί κάποιος τις επιδόσεις συνολικά ψηλά.
Τι θεωρείται φυσική καταστροφή;
Ένας ανεμοστρόβιλος που όντως το κράτος δεν μπορεί να κάνει κάτι;
Μία βροχή που πνίγει τα πάντα επειδή κανείς δεν καθάρισε τα φρεάτια;
Αυτή την απορία θα μας τη λύσει η ασφαλιστική όταν θα τη χρειαστούμε;
Ξέχασα να γράψω ότι μιλούσα για κοινές πλατφόρμες σε αυτοκίνητα νορμάλ κόστους, για αυτά που αναφέρεις στο ποστ σου σίγουρα τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Σε αυτήν την κατηγορία περίπου, του Golf, θυμάσαι παλιά πόσα γρήγορα hatchbacks υπήρχαν.Όλες οι υποδομές έχουν μια φέρουσα ικανότητα. Εάν είναι σχεδιασμένες για απορροή 100mm/hr βροχής και πέσουν 300, το θέμα είναι να μην σε απασχολεί εσένα το πως θα αποζημιωθείς. Αν θέλει η ασφαλιστική να πάει τον εκάστοτε φορέα στα δικαστήρια, ας το κάνει.
Μα για ποιά κατηγορία να μιλήσουμε; Κάτω και από golf;
Το clio με τους 90 ίππους λίγο μας ενδιαφέρει το πως στρίβει. Να έχει καλό κύκλο στροφής σε νοιάζει και ωραία κάμερα οπισθοπορείας για να παρκάρεις.
Όλες οι υποδομές έχουν μια φέρουσα ικανότητα. Εάν είναι σχεδιασμένες για απορροή 100mm/hr βροχής και πέσουν 300, το θέμα είναι να μην σε απασχολεί εσένα το πως θα αποζημιωθείς. Αν θέλει η ασφαλιστική να πάει τον εκάστοτε φορέα στα δικαστήρια, ας το κάνει.
Αυτο στην περιπτωση που η ασφαλιστικη ΔΕΝ βρει καποιο παραθυρακι να σου πληρωσει μονο το 1/3 της ζημιαςΌταν λοιπόν όταν ακόμα και με τέτοιες υποδομές υπάρχουν προβλήματα, εδώ που δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξουν υποδομές η λύση για μένα είναι να στραφείς σε ασφαλιστική κάλυψη. Μπορεί να μην πάρεις το 100% της ζημιάς αλλά τουλάχιστον δεν θα είσαι ζητιάνος.
Σε αυτήν την κατηγορία περίπου, του Golf, θυμάσαι παλιά πόσα γρήγορα hatchbacks υπήρχαν.
Μπορεί να υπάρχει όρος ότι η ασφάλεια δεν καλύπτει το αποτέλεσμα της κλιματικής αλλαγής.
Ακριβώς αυτό, μικρή σχετικά λίστα επιλογών και πολύ ακριβά.Δεν έχει;
Golf GTI/R
Megane RS
Cupra Leon
Focus ST
Peugeot 308 GT
Σίγουρα μου λείπουν και κάμποσα από Κορεάτες και Ιάπωνες.
Αυτό που συμβαίνει είναι πως εν αντιθέσει με το παρελθόν που είχαν μικρή διαφορά τιμής σε σχέση με τα απλά τους μοντέλα, τα "γρήγορα" είναι μέχρι και στη διπλάσια τιμή από τη βασική τους έκδοση. Δεν έχουν τη παραμικρή σχέση βέβαια, αλλά αυτό το λες και μικρή παρηγοριά με τους περισσότερους που φτάνουν σε αυτό το επίπεδο τιμής να βλέπουν απλά άλλη κατηγορία.
Για παράδειγμα, το Golf ξεκινάει από τα 24000€. Το GTI κάνει 50000€ χωρίς κανένα extra. Με 50k, παίρνεις μια πολύ καλά εξοπλισμένη και γρήγορη σειρά 1, A class, A3 ή και μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Και για μένα είναι το καλύτερο αυτοκίνητο το συγκεκριμένο. Για οικογένεια, για εκδρομές, για εσένα ως οδηγό.Την μεγάλη μου εμμονή που δεν κατάφερα ποτέ (ούτε πρόκειται ποτέ να καταφέρω) να αποκτήσω, την έχω ξαναγράψει. Audi RS6 Avant. Τεχνολογικό θαύμα, λιτό, πανέμορφο, και με επιδόσεις μαχητικού αεροσκάφους.
Η απάντηση στην συνήθη ερώτηση "γιατί wagon", είναι απλά "γιατί όχι;", για αυτή τη μια φορά που θα σου χρειαστεί να είσαι large στους χώρους σου, αφού δεν σε επηρρεάζει ούτε αισθητικά ούτε μηχανικά.
Φυσικά, ακόμη κι αν αύριο με κάποιο μαγικό τρόπο έβρισκα τα 130Κ που ζητάει (το εδώ Powerball πχ ξεκινάει από τα 20Μ), πάλι δε θα τα έδινα, γιατί θεωρώ τελείως άκυρο να δώσει κανείς τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο, ακόμη κι αν του περισσεύουν.
![]()
Γιατι να ειναι υποχρεωτικη? Για να κονομησουν οι ασφαλιστικες? Εγω δεν θελω να το ασφαλεισω και να αναλαβω εγω το κοστος ΟΤΑΝ & ΑΝ συμβει ζημια απο φυσικη καταστροφη. Γιατι να μην εχω την επιλογη?![]()
Υποχρεωτική η ασφάλιση οχημάτων για φυσικές καταστροφές - Πόσο θα κοστίσει στους οδηγούς
Η υποχρεωτική ασφάλιση θα ισχύει τόσο για τα ιδιωτικής όσο και για τα επαγγελματικής χρήσης οχήματα.www.caranddriver.gr
Το να έχεις επιλογή είναι θεμιτό. Αυτό που συζητάμε είναι ότι αν γίνει η στραβή να μην περιμένεις να λάβεις τα ίδια με κάποιον που είχε την επιλογή να ασφαλιστεί.Γιατι να ειναι υποχρεωτικη? Για να κονομησουν οι ασφαλιστικες? Εγω δεν θελω να το ασφαλεισω και να αναλαβω εγω το κοστος ΟΤΑΝ & ΑΝ συμβει ζημια απο φυσικη καταστροφη. Γιατι να μην εχω την επιλογη?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.