Αυτοκινητιστικά νέα

Πήγε κανένας στην έκθεση γεννητριών;
Εγώ. Πολύ ασχήμια και καγκουρια τα περισσότερα νέα μοντέλα.
Έλειπε το VAG group πλην Porsche και η Land Rover.
Ευτυχώς που είχα πρόσκληση γιατί θα έκλαιγα τα 10 ευρώ το άτομο.
 


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Νέο Renault 4
TopGear Greece


DPPIPRODUCTION_00002650_0053_1.jpg

DPPIPRODUCTION_00002650_0011.jpg
 
Εγώ. Πολύ ασχήμια και καγκουρια τα περισσότερα νέα μοντέλα.
Έλειπε το VAG group πλην Porsche και η Land Rover.
Ευτυχώς που είχα πρόσκληση γιατί θα έκλαιγα τα 10 ευρώ το άτομο.
Δεν υπήρχε περίπτωση να κατέβουμε στην έκθεση. Είχαμε 1 περίπτερο ως όμιλος τυπικά .
Εξάλλου οποίος έχει από 80Κ κ πάνω έρχεται στα μαγαζιά , δεν πάει στο παζάρι
 

Που να κάνουν και απευθείας PPA με χαμηλότερη τιμή ηλεκτρικής ενέργειας.
 

Που να κάνουν και απευθείας PPA με χαμηλότερη τιμή ηλεκτρικής ενέργειας.
καλά δεν το συζητάμε... άσε την συντήρηση στα diesel και αέριο.. η αλλαγή στα λάδια τους και μόνο φτάνει.
 
Δεν υπήρχε περίπτωση να κατέβουμε στην έκθεση. Είχαμε 1 περίπτερο ως όμιλος τυπικά .
Εξάλλου οποίος έχει από 80Κ κ πάνω έρχεται στα μαγαζιά , δεν πάει στο παζάρι
Ε καλά τώρα, αυτό δεν είναι δικαιολογία.
Η Porsche δηλαδή γιατί ήρθε στο παζάρι;
Εγώ βασικά πήγα να δω από κοντά τη νέα BMW X3 και δεν θα με χάλαγε να έβλεπα και τα αντίστοιχα νέα μοντέλα του premium ανταγωνισμού.
 
Τάκη μου δεν είναι μόνο αυτό .Είδες ότι κ στα διεθνή αποσύρθηκαν .Εδώ είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Έχουμε άλλους στόχους και δεν ήμασταν σε καμία περίπτωση να πληρώσουμε αυτά που ζητάγανε όταν μας έγινε η πρόταση . Εξάλλου δεν μας άφηναν κ απ έξω .

Επίσης, κ η Toyota δεν ήταν διότι δεν έχει ανάγκη αφού πουλάει κ τις καρέκλες κάθε μέρα .

Φθίνουν οι εκθέσεις σιγα σιγα
 
Πάντως είναι λυπηρό να γίνονται οι εκθέσεις και από τη μια να λείπουν premium ευρωπαϊκές μάρκες λόγω κόστους (!) και από την άλλη να είναι γεμάτες από τυχάρπαστους Κινέζους κατασκευαστές...
 
Πάντως είναι λυπηρό να γίνονται οι εκθέσεις και από τη μια να λείπουν premium ευρωπαϊκές μάρκες λόγω κόστους (!) και από την άλλη να είναι γεμάτες από τυχάρπαστους Κινέζους κατασκευαστές...

Το πιο λυπηρό είναι το πως έχουν ξεπέσει οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές εταιρίες στο design. Audi και BMW (και λιγότερο η Mercedes) έχουν εξαμερικανιστεί τόσο που πλέον δε βλέπονται.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Το πιο λυπηρό είναι το πως έχουν ξεπέσει οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές εταιρίες στο design. Audi, Mercedes και BMW έχουν εξαμερικανιστεί τόσο που πλέον δε βλέπονται.
Από αυτά που είδα πάντως στην έκθεση, διαφωνώ. Όαση στα μάτια είναι τα γερμανικά πλην συγκεκριμένων μοντέλων.
 
Από αυτά που είδα πάντως στην έκθεση, διαφωνώ. Όαση στα μάτια είναι τα γερμανικά πλην συγκεκριμένων μοντέλων.

Έλα ρε 'σύ, αυτά τα γιγαντιαία grill μπροστά και ο κώλος που είναι λες και βγήκε από Nissan Altima της περασμένης δεκαετίας; Εγώ απογητεύτηκα σφόδρα. Μόνο το eTron GT είναι ενδιαφέρον, αλλά μόνο αν έχεις καράβια.

Screenshot 2024-10-17 at 9.05.16 AM.pngScreenshot 2024-10-17 at 9.07.04 AM.pngScreenshot 2024-10-17 at 9.05.37 AM.png
 
Είπα, πλην ορισμένων μοντέλων. Αλλά και πάλι, σε σχέση με τα εκτρώματα που κυκλοφορούν εκεί έξω...
 
Αυτό πάντως είναι το signature design της audi εδώ και 15 χρόνια.
Δεν άλλαξε τίποτα τραγικά, παραμένουν τα πιο understated αυτοκίνητα.

Ήταν πάντα πιο μαζεμένο όμως. Και μια και μιλάς για signature design, το απόλυτο Audi signature ήταν πάντα οι κυκλικοί αεραγωγοί στο εσωτερικό, τους οποίους χαιρέτησε πριν λίγα χρόνια, με τα εσωτερικά να γίνονται πάλι καρμπόν αμερικάνικα.

Πχ φωτό από το δικό μου του 2018, τελευταία χρονιά που υπήρχαν.

Screenshot 2024-10-17 at 9.31.58 AM.png
 
Κυκλικούς αεραγωγούς είχε για 2 γενιές το A3 και το Q2 που έχουν το ίδιο εσωτερικό.
Σε όλα τα άλλα είχε διαφορετικό εσωτερικό.

Για εμένα καλό είναι να διαφοροποιούντα τα εσωτερικά και ανά μοντέλο. Το να παίρνεις το ίδιο αμάξι σε άλλο μέγεθος μέσα στη γκάμα δεν μου αρέσει σαν ιδέα.
 
  • Like
Reactions: takisot
Κυκλικούς αεραγωγούς είχε για 2 γενιές το A3 και το Q2 που έχουν το ίδιο εσωτερικό.
Σε όλα τα άλλα είχε διαφορετικό εσωτερικό.

Για εμένα καλό είναι να διαφοροποιούντα τα εσωτερικά και ανά μοντέλο. Το να παίρνεις το ίδιο αμάξι σε άλλο μέγεθος μέσα στη γκάμα δεν μου αρέσει σαν ιδέα.

Όχι ρε 'σύ, είχαν πολλά μοντέλα παλιότερα, Α4, ΤΤ, κλπ, προσωπικά θυμάμαι αρχές του 2000 που είχα ερωτοχτυπηθεί από Α3 και Α4, το είχαν αμφότερα.

Αυτό ακριβώς που λες είναι το θέμα, ότι τα εσωτερικά πλέον είναι τα ίδια κλωνοποιημένα πλέον, και μάλιστα δεν αλλάζουν όχι απλά μεταξύ μοντέλων, αλλά ούτε καν κατασκευαστών.. Απλά όταν πας πάνω από τα 100Κ έχεις και αλκαντάρα :P
 
Πάντως από εκεί που ήταν τελείως αδιάφορα σαν design, τα τελευταία χρόνια τα γαλλικά δίνουν ρεσιτάλ. Ειδικά το DS (το οποίο που έχει την βλακεία το πρόβλημα των Peugeot με το ύψος του τιμονιού).
 
Πάντως είναι λυπηρό να γίνονται οι εκθέσεις και από τη μια να λείπουν premium ευρωπαϊκές μάρκες λόγω κόστους (!) και από την άλλη να είναι γεμάτες από τυχάρπαστους Κινέζους κατασκευαστές...
τυχαρπαστη την byd και την mg δεν τις λες παντως. Η lynk ειναι οντως new entry. Οι δυο πρωτες παντως εγιναν πολυ γρηγορα αποδεκτες απο το ελληνικο κοινο, (θερμικα) mg και (ηλεκτρικα) atto βλεπω σε καθημερινη βαση. Οσο οι ευρωπαιοι κινουνται σε τετοιες τιμες, χωρις να προσφερουν αντιστοιχη ποιοτητα, θα περιμενουν να τους σωσουν οι δασμοι στην ευρωπαικη αγορα, ενω εχουν ηδη χασει την κινεζικη.