Και μια χαρά κέρδη έχει. 21.5 δις EBITDA. Το ότι μάλλον τα φέρνει η porsche και όχι το id3 ίσως τους δημιουργεί μια αναταραχή, αλλά δικό τους θέμα να λύσουν τα λάθη τους.
Αλλά δεν είναι το θέμα το πως πάει η VW, μια χαρά πάει.
Γιατί δεν πουλάνε αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Η δική μου άποψη, έχοντας μεταξύ άλλων και δικό τους αυτοκίνητο αυτή τη περίοδο.
Η πρώτη γενιά ηλεκτρικών που έβγαλαν, και ήθελαν να κρατήσουν στον γνωστό 7ετή κύκλο ανανέωσης τους, ανέβηκε σε λάθος τραίνο με τα id3-4-5 και λιγότερο με το Q4. Θεώρησαν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι φουτουριστικά, να έχουν άλλο design με το απόλυτο aero, τελείως διαφορετικά εσωτερικά κλπ. Αυτό το κοινό, θα πάρει tesla και καλά θα κάνει, δεν θα πάρει το κακέκτυπο της VW. Ο λόγος που θα πάρεις Audi είναι πως το αυτοκίνητο θα είναι καλύτερο ως αυτοκίνητο συνολικά. Το Q4 είναι σε παρόμοια τιμή με το Model Y και έχει τραγική ποιότητα για Audi, προσωπικά δεν θα το αγόραζα ποτέ. Το Q6 που είδα τις προάλλες, είναι εξαιρετική υλοποίηση, καλώς κάνει τα διπλάσια από το Model Y, είναι άλλο το κοινό του και τα θεμελιώδη του αυτοκινήτου είναι υλοποιημένα στο επίπεδο που περιμένει ο πελάτης τους. Ο λόγος που θα πάρεις VW είναι πως πρέπει να πρόκειται για το baseline της κάθε κατηγορίας, όπως συμβαίνει με τα θερμικά τους και ουδεμία σχέση δεν έχουν τα αντίστοιχα ηλεκτρικά.
Για τη VW συγκεκριμένα, το id3 θα έπρεπε να είναι ένα αυτοκίνητο στο μέγεθος του golf, με το σχήμα του, τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, το εσωτερικό του, και μια καλή αυτονομία, χωρίς ακροβασίες και θα πουλούσε μια χαρά. Το e-golf που έβγαλαν είχε μπαταρία 32KWh, πήγαν και προσάρμοσαν την θερμική πλατφόρμα στο ηλεκτρικό, αστειότητες.