Αυτοκινητιστικά νέα

  • Αγαπητοί φίλοι

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub για το 2025

    Την Κυριακή, 16/3/2025 και ώρα 13:30 στο εστιατόριο  "Το Ψαρονέφρι" θα πραγματοποιήσουμε την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας μας για το 2025.

    Το εστιατόριο βρίσκεται στο Μαρούσι, Πέλικα 64, Τηλ.: 210 2824531

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας δούμε από κοντά.

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,929
Αθηνα
Επειδή έχω ID3, δε θεωρώ λάθος την αλλαγή σχεδιασμού από το Golf. Για να εκμεταλλευτείς το ηλεκτρικό drivetrain 100% σε χώρους θες χωριστή σχεδίαση με βάση την ηλεκτροκίνηση.
Το πρόβλημα ήταν πως η πρώτη γενιά είχε πολλά μείον, φτηνιάρικα πλαστικά, προβλήματα με το λογισμικό, έλλειψη βασικών δυνατοτήτων (πχ οπισθοκάμερα) σε διάφορα setup κτλ. Τα νέα ID3 είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα, φορτίζουν πιο γρήγορα από Tesla (10-80 σε 25 λεπτά vs 28 των Tesla), τα matrix lights είναι εκπληκτικά, το νέο λογισμικό έχει δυνατότητες που χρειάζονταν όπως battery preheating κτλ. Όμως είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί το BYD Dolphin όντας 10 με 12 χιλιάδες ακριβότερο, κι ας έχει καλύτερα φώτα, καλύτερη καμπύλη φόρτισης, καλύτερα βοηθήματα οδήγησης κτλ. Η διαφορά είναι μεγάλη στη τιμή για να το αγνοήσει κανείς - αν και για να πούμε και του στραβού το δίκιο αυτή η διαφορά είναι στην Ελλάδα κυρίως - στη Γερμανία το Dolphin έχει 33000 και 40000 το ID3.
πραγματικα απορω που εχει κρατησει το dolphin αυτην την τιμη στην ελλαδα για τοσο καιρο!
Επισης, ειχε βγει προωθητικη ενεργεια στη γερμανια για το id3 (νομιζω ειναι εως τελος του ετους) οπου εριχνε την τιμη 5-6 χιλιαδες και το εκανε πραγματικα ελκυστικο.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
2,164
πραγματικα απορω που εχει κρατησει το dolphin αυτην την τιμη στην ελλαδα για τοσο καιρο!
Επισης, ειχε βγει προωθητικη ενεργεια στη γερμανια για το id3 (νομιζω ειναι εως τελος του ετους) οπου εριχνε την τιμη 5-6 χιλιαδες και το εκανε πραγματικα ελκυστικο.
Λογικά θα τσιμπήσει +3000 με +5000 από 2025.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,320
Bratislava
Η τιμή που αναφέρεις χρειάζεται μόνο όταν κάνεις ταξίδι σε εθνική - και αυτό είναι ένα μικρό ποσοστό της συνολικής ετήσιας κατανάλωσης. Ακόμα κι αν δε μπορείς να φορτίσεις σπίτι, μπορείς να φορτίζεις σε δημόσιους AC φορτιστές με τιμή κοντά στο 0,32 ευρώ/KWh. Η δε κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον είναι πολύ χαμηλότερη.
Γενικα θελει προσοχη στις αναγκες του καθενος.... αν το μεγαλυτερο μερος των μετακινησεων ειναι εντος πολεως οπως λες, πχ δουλεια σπιτι και πισω και κανεις ακομα και 60 χλμ ημερησιως.... συμφερει να παρεις ηλεκτρικο 40 χιλιαδων (νομιζω απο καπου εκει ξεκινανε οι τιμες - ας αφησουμε εξω τις στρεβλωσεις των επιδοτησεων) οταν μπορεις να παρεις θερμικο στα 20 χιλιαρικα ?
Θα βγαλεις τα λεφτα σου και ποτε ?
Θελει χαρτι κα μολυβι για καθε περιπτωση ξεχωριστα...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,929
Αθηνα
Γενικα θελει προσοχη στις αναγκες του καθενος.... αν το μεγαλυτερο μερος των μετακινησεων ειναι εντος πολεως οπως λες, πχ δουλεια σπιτι και πισω και κανεις ακομα και 60 χλμ ημερησιως.... συμφερει να παρεις ηλεκτρικο 40 χιλιαδων (νομιζω απο καπου εκει ξεκινανε οι τιμες - ας αφησουμε εξω τις στρεβλωσεις των επιδοτησεων) οταν μπορεις να παρεις θερμικο στα 20 χιλιαρικα ?
Θα βγαλεις τα λεφτα σου και ποτε ?
Θελει χαρτι κα μολυβι για καθε περιπτωση ξεχωριστα...
αυτη τη στιγμη, το δελφινι ειναι στα 26300 και το ηλεκτρικο c3 ακομα χαμηλοτερα (τιμες προ επιδοτησης). Ξεχαστε τα 40αρια που ξερατε.
 
  • Like
Reactions: ilias

koupa

AVClub Addicted Member
25 January 2014
1,405
Να κάνω μια παρατήρηση. Λίγο απλοϊκή έως χαζή. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει κρίση ταυτότητας στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Παλιά είχαμε εντελώς διακριτές "σχολές". Πχ τα γρήγορα ιταλικά, άνετα γαλλικά, πολυτελή γερμανικά. Υπήρχε το Golf GTi που ήταν το χειροπιαστό γρήγορο, είχαμε τις κούκλες Alfa με τους V6 κοκ.

Σήμερα έχουν γίνει όλα ίσωμα. Όλα ίδια. Όλα είναι γρήγορα, όλα στρίβουν, όλα έχουν ποιότητα κατασκευής. Πρέπει να πας ΠΟΛΥ ψηλά για να δεις πραγματική διαφορά. Ή να πας στο απόλυτα χαμηλό μοντέλο για να είναι σχεδόν χρέπι.

Που κολλάει αυτό με την κρίση και τα ηλεκτρικά. Ο petrolhead δεν θα αλλάξει αυτοκίνητο διότι θεωρεί ότι το σύγχρονο αυτοκίνητο είναι tablet με ρόδες. Το ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 20ετίας όχημα που έχει δεν τον ενδιαφέρει καθόλου. Αδιαφορεί για την υψηλότερη κατανάλωση, τις συχνές βλάβες, την έλλειψη ηλεκτρονικών βοηθημάτων κτλ.

Από την άλλη ο νέος που θεωρεί ότι το αυτοκίνητο είναι εργαλείο θα πάει πολύ πιο εύκολα σε ηλεκτρικό διότι είναι πιο πολιτισμένο και δίνει πολύ περισσότερα σε σχέση με τα υπάρχοντα θερμικά. Αναφέρομαι στην ισχύ και τα ηλεκτρονικά.

Και να το φέρω με παράδειγμα διότι αναφέρθηκε η παραίτηση του CEO της Stellantis. Πριν 2-3 χρόνια ο πρόεδρος της Alfa Romeo είχε αναφέρει ότι δεν θα προσθέσει οθόνες στα οχήματα. Σήμερα λοιπόν γιατί να αγοράσεις Alfa; Με εξαίρεση τις εκδόσεις Quadrifoglio που έχουν τον "κομμένο" κινητήρα της Ferrari οι υπόλοιπες ναι μεν είναι όμορφες αλλά μέχρι εκεί. Ένα Tesla M3 Long Range AWD έχει συνολικά καλύτερες επιδόσεις και 10000€ στην ΤΣΕΠΗ. Ναι ξέρω έχει μπλα μπλα μπλα... Αλλά και πάλι αναγκαστικά μπαίνει σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Το BYD Seal είναι 20000€ φτηνότερο και πάλι πιο γρήγορο.
 
  • Love
Reactions: avpap

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,929
Αθηνα
Να κάνω μια παρατήρηση. Λίγο απλοϊκή έως χαζή. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει κρίση ταυτότητας στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Παλιά είχαμε εντελώς διακριτές "σχολές". Πχ τα γρήγορα ιταλικά, άνετα γαλλικά, πολυτελή γερμανικά. Υπήρχε το Golf GTi που ήταν το χειροπιαστό γρήγορο, είχαμε τις κούκλες Alfa με τους V6 κοκ.

Σήμερα έχουν γίνει όλα ίσωμα. Όλα ίδια. Όλα είναι γρήγορα, όλα στρίβουν, όλα έχουν ποιότητα κατασκευής. Πρέπει να πας ΠΟΛΥ ψηλά για να δεις πραγματική διαφορά. Ή να πας στο απόλυτα χαμηλό μοντέλο για να είναι σχεδόν χρέπι.

Που κολλάει αυτό με την κρίση και τα ηλεκτρικά. Ο petrolhead δεν θα αλλάξει αυτοκίνητο διότι θεωρεί ότι το σύγχρονο αυτοκίνητο είναι tablet με ρόδες. Το ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 20ετίας όχημα που έχει δεν τον ενδιαφέρει καθόλου. Αδιαφορεί για την υψηλότερη κατανάλωση, τις συχνές βλάβες, την έλλειψη ηλεκτρονικών βοηθημάτων κτλ.

Από την άλλη ο νέος που θεωρεί ότι το αυτοκίνητο είναι εργαλείο θα πάει πολύ πιο εύκολα σε ηλεκτρικό διότι είναι πιο πολιτισμένο και δίνει πολύ περισσότερα σε σχέση με τα υπάρχοντα θερμικά. Αναφέρομαι στην ισχύ και τα ηλεκτρονικά.

Και να το φέρω με παράδειγμα διότι αναφέρθηκε η παραίτηση του CEO της Stellantis. Πριν 2-3 χρόνια ο πρόεδρος της Alfa Romeo είχε αναφέρει ότι δεν θα προσθέσει οθόνες στα οχήματα. Σήμερα λοιπόν γιατί να αγοράσεις Alfa; Με εξαίρεση τις εκδόσεις Quadrifoglio που έχουν τον "κομμένο" κινητήρα της Ferrari οι υπόλοιπες ναι μεν είναι όμορφες αλλά μέχρι εκεί. Ένα Tesla M3 Long Range AWD έχει συνολικά καλύτερες επιδόσεις και 10000€ στην ΤΣΕΠΗ. Ναι ξέρω έχει μπλα μπλα μπλα... Αλλά και πάλι αναγκαστικά μπαίνει σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Το BYD Seal είναι 20000€ φτηνότερο και πάλι πιο γρήγορο.
το πιο αστειο ειναι οτι οι περισσοτεροι που το παιζουν petrolheads και κραζουν τα ηλεκτρικα οδηγουν (στην καλυτερη) τετρακυλινδρο διλιτρο. Συνηθως ειναι τρικυλινδο 1000αρακι...
Να εμφανιστει κανενας με v6 / v8 να κραξει, θα το καταλαβω απολυτα!
 
  • Haha
Reactions: koupa

koupa

AVClub Addicted Member
25 January 2014
1,405
το πιο αστειο ειναι οτι οι περισσοτεροι που το παιζουν petrolheads και κραζουν τα ηλεκτρικα οδηγουν (στην καλυτερη) τετρακυλινδρο διλιτρο. Συνηθως ειναι τρικυλινδο 1000αρακι...
Να εμφανιστει κανενας με v6 / v8 να κραξει, θα το καταλαβω απολυτα!

Και που να δεις σε αμερικάνικα sites. Βλέπεις κάτι αρχαιολογίες του 70 και περηφανεύονται. Την ίδια στιγμή οι δημοσιογράφοι αρχίζουν σιγά σιγά να "ξυπνάνε" από το "American Dream". Αγόρασε ένας γνωστός μου μια Cadillac Escalade. ΟΚ αυτοκινητάρα για ταξίδια με αερανάρτηση και χώρους για ποδόσφαιρο. Μπήκα να δω μερικά video. Όσο πιο νέο μοντέλο παρουσιάζουν τόσο μουρμουρίζουν για τους κινητήρες. Παλιά έβλεπες να πανηγυρίζουν για τον "μεγάλο" V8 στα 6,2lt και τώρα αρχιζουν τα μα και μου για την κατανάλωση.
 
  • Like
Reactions: avpap

Σεραφείμ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,448
Γλυφάδα
Είναι όπως όταν κάποιος νέος ή κάτι νέο κάνει την εμφάνιση του και όλοι οι παλιοί αναστατώνονται, σνομπάρουν, σαμποτάρουν, δυσφημούν χωρίς να γνωρίζουν, χωρίς να έχουν προσωπική εμπειρία και άποψη. Απλα το παλιό είναι καλύτερο!
 
  • Like
Reactions: avpap and koupa

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
2,164
Γενικα θελει προσοχη στις αναγκες του καθενος.... αν το μεγαλυτερο μερος των μετακινησεων ειναι εντος πολεως οπως λες, πχ δουλεια σπιτι και πισω και κανεις ακομα και 60 χλμ ημερησιως.... συμφερει να παρεις ηλεκτρικο 40 χιλιαδων (νομιζω απο καπου εκει ξεκινανε οι τιμες - ας αφησουμε εξω τις στρεβλωσεις των επιδοτησεων) οταν μπορεις να παρεις θερμικο στα 20 χιλιαρικα ?
Θα βγαλεις τα λεφτα σου και ποτε ?
Θελει χαρτι κα μολυβι για καθε περιπτωση ξεχωριστα...
Να μιλάμε συγκεκριμένα, ποιο θερμικό των 20 χιλιάδων το συγκρίνεις με ηλεκτρικό των 40 χιλιάδων; Με 20 χιλιάδες δε παίρνεις ούτε Polo, 23 χιλιάρικα θέλει. Το Dolphin έχει 27. Άντε να πάει 30. Και είναι σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο από το Polo, θα πρέπει να το συγκρίνουμε με το Golf, που θέλει 26,5 χιλιάδες σε μηχανικό κιβώτιο 110 άλογα και αν θες αυτόματο και 150 άλογα πας στα 34 χιλιάρικα! Αν λοιπόν συγκρίνεις το ID3 των 40 χιλιάδων με το Golf των 34αρων, το λες και ευκαιρία - είναι ανώτερο παντού. Και εκεί είναι το πρόβλημα της VW. Προτιμά να πουλάει το Golf, γιατί εξυπηρετεί το μοντέλο πωλήσεων που έχει (service, ανταλλακτικά κτλ) και όχι το ID3. Η τιμή του ID3 είναι σκοπίμως εκεί που βρίσκεται, για να μη προκαλεί ανταγωνισμό στο Golf. Αλλά αν ο κόσμος αρχίζει και προτιμά το Dolphin από το Golf, θα αναγκαστεί η VW να προσαρμοστεί.
 
17 June 2006
25,072
Αθήνα
Γιατί μπαίνετε στο τρυπάκι της σύγκρισης χρημάτων και συγκρίνετε ανόμια πράγματα; (θερμικά vs ηλεκτρικά) . Αυτός που έχει αποφασίσει να αγοράσει θερμικό/υβριδικό (για τους δικούς του λόγους) υπάρχει περίπτωση να πάρει ηλεκτρικό επειδή έχει την ίδια τιμή ή ακόμα και φθηνότερα;
Αφού είναι ιδιαίτερη περίπτωση το ηλεκτρικό.
 
  • Like
Reactions: kosmous

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,929
Αθηνα
Γιατί μπαίνετε στο τρυπάκι της σύγκρισης χρημάτων και συγκρίνετε ανόμια πράγματα; (θερμικά vs ηλεκτρικά) . Αυτός που έχει αποφασίσει να αγοράσει θερμικό/υβριδικό (για τους δικούς του λόγους) υπάρχει περίπτωση να πάρει ηλεκτρικό επειδή έχει την ίδια τιμή ή ακόμα και φθηνότερα;
Αφού είναι ιδιαίτερη περίπτωση το ηλεκτρικό.
οι πωλησεις του dolphin και του atto δειχνουν οτι κανεις λαθος. Οταν το προϊον ειναι καλο και τιμολογειται σωστα, μια χαρα πουλαει και εκτος απο το στενο target audience του. Αν συγκρινεις "ποσο αυτοκινητο" αγοραζεις με τα 20 χιλιαρικα (για το δελφινι, μετα επιδοτησης) και με τα 26.5 (για το αττο, μετα επιδοτησης) και πας να δεις τι αγοραζεις σε θερμικο, με τα αντιστοιχα χρηματα, ε σε πιανει καταθλιψη.
Αντιστοιχο συμβαινει και με τα τεσλα, αλλα επειδη οι τιμες εκει ειναι υψηλοτερες, το κοινο ειναι μικροτερο.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
2,164
Αφού είναι ιδιαίτερη περίπτωση το ηλεκτρικό.
Τίποτα το ιδιαίτερο δεν έχει. Έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ο καθένας σταθμίζει πόσο τον επηρεάζουν και τα δύο.
 
17 June 2006
10,387
Πάντως αρκεί να ανατρέξουμε στις συζητήσεις μετά το λανσάρισμα του πρώτου Prius που ήταν και άσχημο πολύ και τελικά ήταν οικονομικότερο αμιγώς σε διαδρομές εντός πόλης. Οι αντιδράσεις χοντρικά σε high-level είναι αντίστοιχες με τις αντιδράσεις του μέσου ανθρώπου σήμερα για τα ηλεκτρικά.
Απαιτείται χρόνος και μην ξεχνάτε οι νεότερες γενιές σκέφτονται διαφορετικά.
 
  • Like
Reactions: avpap and koupa

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
21,381
Αθήνα
Εγώ νομίζω ότι έχει ο άλλος ένα προϋπολογισμό και αντισταθμίζει τα υπέρ και τα κατά κάθε περίπτωσης, στην κατηγορία τιμής που κινείται.

Ανά κατηγορία τιμής, αλλάζουν τα πράγματα και τα δεδομένα. Στα πολύ οικονομικά εκεί πέριξ του 20ρικου, λίγες επιλογές έχει σε ηλεκτρικό ή τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα, επομένως παίζει και να μην το κοιτάει καθόλου.
Ακόμα θεωρούνται πιο ακριβές επιλογές τα ηλεκτρικά. Όχι βέβαια πως αυτό θα ισχύει για πάντα.
 
  • Like
Reactions: dinos

koupa

AVClub Addicted Member
25 January 2014
1,405

Ετοιμάζουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κοινή χρέωση στους φορτιστές. Με τα λίγα που διάβασα είναι ανοιχτό στάνταρ και ήδη έχει πολλά μέλη από τους κατασκευαστές φορτιστών - οχημάτων.

Βέβαια στο τέλος κρατάει και μια πισινή διότι ο Trump δεν είναι και τόσο φανατικός.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
2,164
Αυτό αφορά τις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη έχουμε ήδη Plug&Charge αλλά δεν υποστηρίζεται ακόμα απ' όλες τις εταιρείες αυτοκινήτων ούτε απ' όλες τις εταιρείες φορτίσεων. Επίσης και αυτές που το υποστηρίζουν έχουν διάφορους περιορισμούς, για παράδειγμα στη VW μπορείς να έχεις μόνο μίας εταιρείας charging certificate ενεργό και αν θες να έχεις δεύτερο, τρίτο κτλ θα πρέπει να τα εναλλάσεις από την εφαρμογή της VW στο κινητό και όχι από μενού στο αυτοκίνητο.
Εκτός από το Plug&Charge υπάρχει και το Autocharge το οποίο δε θεωρείται ασφαλές αφού απλώς διαβάζει τη MAC address του αυτοκινήτου. Επίσης υπάρχει το custom πρωτόκολλο που χρησιμοποιεί η Tesla στους Superchargers της με CCS2 στην Ευρώπη και επιτρέπει στα Tesla να έχουν δυνατότητα αυτόματης φόρτισης κατά τη σύνδεση.
 
  • Like
Reactions: avpap and koupa
17 June 2006
10,387
Αυτό αφορά τις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη έχουμε ήδη Plug&Charge αλλά δεν υποστηρίζεται ακόμα απ' όλες τις εταιρείες αυτοκινήτων ούτε απ' όλες τις εταιρείες φορτίσεων. Επίσης και αυτές που το υποστηρίζουν έχουν διάφορους περιορισμούς, για παράδειγμα στη VW μπορείς να έχεις μόνο μίας εταιρείας charging certificate ενεργό και αν θες να έχεις δεύτερο, τρίτο κτλ θα πρέπει να τα εναλλάσεις από την εφαρμογή της VW στο κινητό και όχι από μενού στο αυτοκίνητο.
Εκτός από το Plug&Charge υπάρχει και το Autocharge το οποίο δε θεωρείται ασφαλές αφού απλώς διαβάζει τη MAC address του αυτοκινήτου. Επίσης υπάρχει το custom πρωτόκολλο που χρησιμοποιεί η Tesla στους Superchargers της με CCS2 στην Ευρώπη και επιτρέπει στα Tesla να έχουν δυνατότητα αυτόματης φόρτισης κατά τη σύνδεση.
Κάτι που πάντα αναρωτιόμουν. Πολλά αυτοκίνητα, ακόμη και μη ηλεκτρικά, έρχονται πια με κάρτα κινητής και σύνδεση οπουδήποτε είναι το αυτοκίνητο ανεξαρτήτως χώρας. Ναι το κόστος για να μου λέει το app σε ποια φάση είναι η φόρτιση, αν έχω θυμηθεί να κλειδώσω ή αν θέλω να ξεκινήσει να ζεσταίνει (ή να δροσίζει) την καμπίνα είναι πολύ μικρό γιατί τα data που πρέπει να μεταδοθούν είναι ελάχιστα και το κόστος επίσης πολύ μικρό, αλλά υπάρχει. Όμως πως πληρώνονται αυτά τα data. Δεν είδα όταν πήρα αυτοκίνητο να μου λέει κάτι για αυτές τις λειτουργίες, μόνο ότι πρέπει να πληρώσω συνδρομή από το δεύτερο έτος αν θέλω να έχω live δεδομένα κίνησης στους χάρτες τους ενσωματωμένους στο αυτοκίνητο. Αν κρίνω από το manual που λέει ότι το αυτοκίνητο έχει χρόνο ζωής 10 ετών, φαντάζομαι ότι στη 10ετία θα σταματήσει αυτή η υπηρεσία. Έχουμε απλά προπληρώσει το κόστος αυτών των data κατά την αγορά ή θα υπάρχει κάποια χρέωση κατά το service;
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
2,164
Κάτι που πάντα αναρωτιόμουν. Πολλά αυτοκίνητα, ακόμη και μη ηλεκτρικά, έρχονται πια με κάρτα κινητής και σύνδεση οπουδήποτε είναι το αυτοκίνητο ανεξαρτήτως χώρας. Ναι το κόστος για να μου λέει το app σε ποια φάση είναι η φόρτιση, αν έχω θυμηθεί να κλειδώσω ή αν θέλω να ξεκινήσει να ζεσταίνει (ή να δροσίζει) την καμπίνα είναι πολύ μικρό γιατί τα data που πρέπει να μεταδοθούν είναι ελάχιστα και το κόστος επίσης πολύ μικρό, αλλά υπάρχει. Όμως πως πληρώνονται αυτά τα data. Δεν είδα όταν πήρα αυτοκίνητο να μου λέει κάτι για αυτές τις λειτουργίες, μόνο ότι πρέπει να πληρώσω συνδρομή από το δεύτερο έτος αν θέλω να έχω live δεδομένα κίνησης στους χάρτες τους ενσωματωμένους στο αυτοκίνητο. Αν κρίνω από το manual που λέει ότι το αυτοκίνητο έχει χρόνο ζωής 10 ετών, φαντάζομαι ότι στη 10ετία θα σταματήσει αυτή η υπηρεσία. Έχουμε απλά προπληρώσει το κόστος αυτών των data κατά την αγορά ή θα υπάρχει κάποια χρέωση κατά το service;
Στο VW που έχω οι βασικές υπηρεσίες "We Connect" είναι δωρεάν για πάντα (μέσα λέει ότι λήγει το 2053) ενώ το "We Connect Plus" είναι για 3 χρόνια και μετά πληρώνεις. Επειδή όμως άρχισε να δουλεύει σωστά μετά την αναβάθμιση στο 2.4, ουσιαστικά ξεκίνησαν να μετράνε τα 3 χρόνια από τότε (Μάιο του 23 για μένα) και λήγει Μάιο του 2026. Δε γνωρίζω ακόμα πόσο κοστίζει η επέκταση του Plus.

Το απλό We Connect περιλαμβάνει:
  1. Κατάσταση οχήματος
  2. Αναφορά κατάστασης οχήματος
  3. Σημείο στάθμευσης
  4. Plug & Charge
  5. Προγραμματισμός ραντεβού Service
  6. Οδηγίες που σχετίζονται με τη θερμοκρασία
  7. Εξατομίκευση
  8. Battery Care Mode

Ενώ το We Connect Plus έχει:
  1. Φόρτιση - Μπορείτε να ελέγχετε τη διαδικασία φόρτισης απομακρυσμένα με την εφαρμογή Volkswagen
  2. Κλιματισμός - Μπορείτε να ελέγχετε τον κλιματισμό απομακρυσμένα με την εφαρμογή Volkswagen
  3. Online πληροφορίες κυκλοφορίας
  4. Σταθμοί φόρτισης
  5. Online ενημέρωση χάρτη
  6. Online εισαγωγή προορισμών και διαδρομών
  7. Χώροι στάθμευσης
  8. Διαδικτυακό ραδιόφωνο
  9. Online υπολογισμός διαδρομής
  10. Χρόνοι αναχώρησης
  11. Online φωνητικός χειρισμός
  12. Με την υπηρεσία παρέχεται η δυνατότητα χειρισμού με αναγνώριση φωνής.
  13. Αναζήτηση online ειδικών προορισμών
Ουσιαστικά από το Plus προσωπικά χρησιμοποιώ τα 1,2,3,5,8,10,13
 
Last edited:
17 June 2006
10,387
Στο VW που έχω οι βασικές υπηρεσίες "We Connect" είναι δωρεάν για πάντα (μέσα λέει ότι λήγει το 2053) ενώ το "We Connect Plus" είναι για 3 χρόνια και μετά πληρώνεις. Επειδή όμως άρχισε να δουλεύει σωστά μετά την αναβάθμιση στο 2.4, ουσιαστικά ξεκίνησαν να μετράνε τα 3 χρόνια από τότε (Μάιο του 23 για μένα) και λήγει Μάιο του 2026. Δε γνωρίζω ακόμα πόσο κοστίζει η επέκταση του Plus.

Το απλό We Connect περιλαμβάνει:
  1. Κατάσταση οχήματος
  2. Αναφορά κατάστασης οχήματος
  3. Σημείο στάθμευσης
  4. Plug & Charge
  5. Προγραμματισμός ραντεβού Service
  6. Οδηγίες που σχετίζονται με τη θερμοκρασία
  7. Εξατομίκευση
  8. Battery Care Mode

Ενώ το We Connect Plus έχει:
  1. Φόρτιση - Μπορείτε να ελέγχετε τη διαδικασία φόρτισης απομακρυσμένα με την εφαρμογή Volkswagen
  2. Κλιματισμός - Μπορείτε να ελέγχετε τον κλιματισμό απομακρυσμένα με την εφαρμογή Volkswagen
  3. Online πληροφορίες κυκλοφορίας
  4. Σταθμοί φόρτισης
  5. Online ενημέρωση χάρτη
  6. Online εισαγωγή προορισμών και διαδρομών
  7. Χώροι στάθμευσης
  8. Διαδικτυακό ραδιόφωνο
  9. Online υπολογισμός διαδρομής
  10. Χρόνοι αναχώρησης
  11. Online φωνητικός χειρισμός
  12. Με την υπηρεσία παρέχεται η δυνατότητα χειρισμού με αναγνώριση φωνής.
  13. Αναζήτηση online ειδικών προορισμών
Ουσιαστικά από το Plus προσωπικά χρησιμοποιώ τα 1,2,3,5,8,10,13
Στο Kuga το έψαξα και τελικά τα connected services είναι δωρεάν για 10 έτη. Δεν γράφουν αν θα κοπούν τελείως ή αν θα πρέπει να πληρώνεις συνδρομή μετά.
  • Απομακρυσμένο Κλείδωμα
  • Απομακρυσμενη Εκκίνηση (Και Ενεργοποίηση Κλιματισμού)
  • Τοποθεσία Οχήματος
  • Έυρεση Σταθμού Φόρτισης
  • Κατάσταση Φόρτισης
  • Ώρες Αναχώρησης για προγραμματισμό φόρτισης
  • Πληρωμή για Φόρτιση (Δίκτυο Ionity)
  • Ειδοποιήσεις Υγείας Και Κατάστασης Οχήματος
  • Υπενθυμίσεις Για Service
  • Οδική βοήθεια
Για το navigation 1 χρόνος δωρεάν και μετά 4 ευρώ το μήνα για να έχεις real time traffic. Πανάκριβο όταν το google maps το κάνει καλύτερα και δωρεάν.
 
  • Like
Reactions: athlon6401