πραγματικα απορω που εχει κρατησει το dolphin αυτην την τιμη στην ελλαδα για τοσο καιρο!Επειδή έχω ID3, δε θεωρώ λάθος την αλλαγή σχεδιασμού από το Golf. Για να εκμεταλλευτείς το ηλεκτρικό drivetrain 100% σε χώρους θες χωριστή σχεδίαση με βάση την ηλεκτροκίνηση.
Το πρόβλημα ήταν πως η πρώτη γενιά είχε πολλά μείον, φτηνιάρικα πλαστικά, προβλήματα με το λογισμικό, έλλειψη βασικών δυνατοτήτων (πχ οπισθοκάμερα) σε διάφορα setup κτλ. Τα νέα ID3 είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα, φορτίζουν πιο γρήγορα από Tesla (10-80 σε 25 λεπτά vs 28 των Tesla), τα matrix lights είναι εκπληκτικά, το νέο λογισμικό έχει δυνατότητες που χρειάζονταν όπως battery preheating κτλ. Όμως είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί το BYD Dolphin όντας 10 με 12 χιλιάδες ακριβότερο, κι ας έχει καλύτερα φώτα, καλύτερη καμπύλη φόρτισης, καλύτερα βοηθήματα οδήγησης κτλ. Η διαφορά είναι μεγάλη στη τιμή για να το αγνοήσει κανείς - αν και για να πούμε και του στραβού το δίκιο αυτή η διαφορά είναι στην Ελλάδα κυρίως - στη Γερμανία το Dolphin έχει 33000 και 40000 το ID3.
Επισης, ειχε βγει προωθητικη ενεργεια στη γερμανια για το id3 (νομιζω ειναι εως τελος του ετους) οπου εριχνε την τιμη 5-6 χιλιαδες και το εκανε πραγματικα ελκυστικο.