@takisot ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!! Το μόνο που δεν μου αρέσει σε όλα τα καινούργια BMW είναι τα ευμεγέθη νεφρά. Πολύ μεγάλα ρε παιδί μου.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Sent from my iPhone using Tapatalk
@takisot ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!! Το μόνο που δεν μου αρέσει σε όλα τα καινούργια BMW είναι τα ευμεγέθη νεφρά. Πολύ μεγάλα ρε παιδί μου.
ειναι πολυ βολικο και το καλοκαιρι, οπου ειναι καμινι το αυτοκινητο. Παντως, οπως ειπες, αυτη η δυνατοτητα δεν ειναι προνομιο μονο των ηλεκτρικων αλλα αρκετων καινουριων αυτοκινητων ειτε αμιγως θερμικων ειτε phevΜε γεια! Σούπερ αυτοκίνητο!
Πάντως το ζέσταμα μέσω app είναι κυρίως εκεί για να λύσει πραγματικά προβλήματα βόρειων χωρών σε οικονομικότερα ηλεκτρικά και σε PHEV που δεν έρχονται με αντλία θερμότητας για τη θέρμανση της καμπίνας. Αν μιλάμε για ηλεκτρικό με σύστημα θέρμανσης με αντίσταση, χάνεις αρκετό από το range ειδικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, ενώ σε PHEV ξεκινά ο κινητήρας ενώ είσαι φουλ φορτισμένος και δεν τον χρειάζεσαι μόνο και μόνο για τη θέρμανση. Με το app όλα είναι έτοιμα και έχεις και την αυτονομία που σχεδόν περιμένεις. Αν θυμάμαι καλά δεν σε απασχολεί αυτό γιατί έχεις αντλία θερμότητας.
Τα παραπάνω τα διάβαζα καιρό σε φόρουμ απέξω, αλλά τα είδα και εδώ τις τελευταίες ημέρες που ξυπνάμε με 4-6 βαθμούς.
το ΔΥΑΔΟΣΤΑΙ!!!!1111 ξεχασεςΗ ΕΜΜΟΝΗ και η ΕΠΙΒΟΛΗ από τους χαρτογιακάδες των βρυξελλών για ΑΜΕΣΗ ηλεκτρική μετάβαση μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι.
Αποδεικνύεται περίτρανα ότι ΑΛΛΟ Η ΘΕΩΡΙΑ , ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΠΡΑΞΗ.
Οσοι έχουν κάποια σχέση και γνωριμίες ΜΕΣΑ στα εργοστάσια, τα ηλεκτρικά τους έχουν ξεμείνει και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν. Τελείωσε η πρώτη φουρνιά των early adopters και τώρα κάθονται και τα κοιτάνε, διότι ο κόσμος δεν πείθεται. Είτε λόγω τιμών, είτε λόγω της νέας φασαρίας (μάλλον οι χαρτογιακάδες θα πρέπει να καταστρώσουν πιό επιτακτικά σχέδια π.χ. 5 ευρώ το λίτρο η βενζίνη/πετρέλαιο) .
Ενα ακόμα παράδειγμα (back to reality) :
![]()
H Porsche Macan και με βενζινοκινητήρα
H καινούργια Porsche Macan κυκλοφορεί ως αμιγώς ηλεκτρική. Όμως, τώρα φαίνεται να είναι η σειρά της έκδοσής της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.www.protothema.gr
Αυτό ακριβώς...δεν νομίζω ότι έχει να κάνει μόνο με το "δεν μας αρέσουν ηλεκτρικά".Οι πωλήσεις ΙΧ πέφτουν γενικότερα. Με αυτή την ατμόσφαιρα και την αβεβαιότητα ποιος θα αγοράσει αυτοκίνητο;
Για τα diesel:Αυτό ακριβώς...δεν νομίζω ότι έχει να κάνει μόνο με το "δεν μας αρέσουν ηλεκτρικά".
Υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα γιατί έχεις σήμερα:
- Βενζίνη
- Βενζίνη mild hybrid
- Βενζίνη full hybrid
- Πετρέλαιο
- Διπλό καύσιμο με φυσικό αέριο
- Διπλό καύσιμο με LPG
- Plug-in hybrid
- Ηλεκτρικά
- Οκ, τα diesel είναι ακόμη ο βασιλιάς στις μεγάλες αποστάσεις σε εθνικές οδούς και δεύτερες σκέψεις μπαίνουν μόνο αν οι διαδρομές που γίνονται τα πολλά χιλιόμετρα έχουν σοβαρή υποδομή φορτιστών οπότε μήπως να πάω σε ηλεκτρικό, αλλά είμαι σίγουρος ότι μπορεί να κάνει μισό εκατομύριο κμ απροβλημάτιστα όπως ένα μεγάλο diesel;
- Ηλεκτρικό ναι, αλλά η πολυκατοικία μου δεν έχει πρίζα, θα την παλεύω με μπαλαντέζα από το μπαλκόνι και όσο φορτίζει από σούκο το βράδυ γιατί η συνέλευση φοβάται και δεν μου δίνει άδεια να κατεβάσω πρίζα, άσε που έχω ακόμη μονοφασικό; Τι θα γίνει σε μια περίπτωση ανάγκης με τα μικρά σε κάποιο ταξίδι, θα έχω το άγχος να ξεμείνω και να πρέπει να περιμένω μισή ώρα να φορτίσω για να πάω σε νοσοκομείο;
Η ΕΜΜΟΝΗ και η ΕΠΙΒΟΛΗ από τους χαρτογιακάδες των βρυξελλών για ΑΜΕΣΗ ηλεκτρική μετάβαση μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι.
Αποδεικνύεται περίτρανα ότι ΑΛΛΟ Η ΘΕΩΡΙΑ , ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΠΡΑΞΗ.
Οσοι έχουν κάποια σχέση και γνωριμίες ΜΕΣΑ στα εργοστάσια, τα ηλεκτρικά τους έχουν ξεμείνει και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν. Τελείωσε η πρώτη φουρνιά των early adopters και τώρα κάθονται και τα κοιτάνε, διότι ο κόσμος δεν πείθεται. Είτε λόγω τιμών, είτε λόγω της νέας φασαρίας (μάλλον οι χαρτογιακάδες θα πρέπει να καταστρώσουν πιό επιτακτικά σχέδια π.χ. 5 ευρώ το λίτρο η βενζίνη/πετρέλαιο) .
Ενα ακόμα παράδειγμα (back to reality) :
![]()
H Porsche Macan και με βενζινοκινητήρα
H καινούργια Porsche Macan κυκλοφορεί ως αμιγώς ηλεκτρική. Όμως, τώρα φαίνεται να είναι η σειρά της έκδοσής της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.www.protothema.gr
Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει ποιά θα είναι η αξία του αυτοκινήτου του ή αν μπορεί καν να βρεθεί αγοραστής σε 6,7,8,10 χρόνια που θα σκεφτεί να το αντικαταστήσει.
Με γιες.Άντε, να το πάρει το ποτάμι...
Εδώ οπως το παρέλαβα, τώρα θέλει πλύσιμο
View attachment 247152
View attachment 247153
View attachment 247157]
Με δεδομένο πως η Ευρώπη έχει γεμίσει εθνίκια Ιάσονα, μάλλον αύξηση έπρεπε να παρουσιάζει. Αλλού είναι το θέμα νομίζω, και αναφέρθηκε παραπάνω. Οι ενθουσιώδεις ψώνισαν, η μάζα περιμένει.
δεν είναι μηχανάκια αλλά πολύ "fun to drive" τα άτιμα... σαν παιχνίδια για μεγάλα παιδιάΗ μηχανή για μένα έχει καλύτερο κράτημα καλύτερα φρένα καλύτερο ζύγισμα καλύτερη συμπεριφορά. Μετα από 30 χρόνια στα δίκυκλα αυτά. Τα σκούτερ για μένα δεν είναι "μηχανάκια". Απλά πρέπει να ξέρεις πού μπλέκεις. Και να έχεις κι όλα όσα αναφέρεις κι εσύ.
Same Sh1t... Different Day
τις πολλες χοντραδες αρχισε να τις κανει τον ιανουαριο μετα την ορκομωσια. Ακομα και αν υποθεσουμε οτι οι πωλησεις επηρεαζονται απο τη συμπεριφορα του μασκ, ποτε προλαβε να αποτυπωθει στα στατιστικα των πωλησεων; Ολα αυτα παιρνουν λιγο χρονο συνηθως. Επισης, η ελλαδα πρεπει να ειναι απο τις μοναδικες χωρες που κουτσοτρεχει ακομα η επιδοτηση. Αφηστε που λογω του ηλιθιου καθεστωτος του τελος ταξινομησης, αλλα και τις υψηλης τιμης βενζινης (αναλογικα με το εισοδημα μας) τα ηλεκτρικα ειναι περισσοτερο ελκυστικα σε σχεση με αλλες χωρεςΔεν ξέρω τι γίνεται με τις πωλήσεις ηλεκτρικών, αλλά φαίνεται πως η αγαπητή Τέσλα του αντιπαθέστατου σκιώδη προέδρου έχει αρχίσει να τρώει μούτζα στην Ευρώπη μετά την ανάμιξη του στα πολιτικά τους. Λέτε να τον σουτάρουν;
View attachment 247384
Merci. Όχι βρε, είναι κιμπάρηδες. Το παραδίδουν με γεμάτο ντεπόζιτο εεε μπαταρίαΜε γιες.
Απορία: Τα ηλεκτρικά στην παράδοση έρχονται με 5% μπαταρία και πρέπει να πας στον πιο κοντινό φορτιστή της αντιπροσωπείας για να φορτίσεις (όπως με τα θερμικά που στα δίνουν με βενζίνη στην ρεζέρβα) ;![]()
Πάντως ο ημιτρελος δεν βοηθάει με τη συμπεριφορά του. Εγώ ακόμα κι αν είχα ερωτευτεί ένα Tesla, αποκλείεται να το αγόραζα λόγω των παλαβομαρων του Mask.τις πολλες χοντραδες αρχισε να τις κανει τον ιανουαριο μετα την ορκομωσια. Ακομα και αν υποθεσουμε οτι οι πωλησεις επηρεαζονται απο τη συμπεριφορα του μασκ, ποτε προλαβε να αποτυπωθει στα στατιστικα των πωλησεων; Ολα αυτα παιρνουν λιγο χρονο συνηθως. Επισης, η ελλαδα πρεπει να ειναι απο τις μοναδικες χωρες που κουτσοτρεχει ακομα η επιδοτηση. Αφηστε που λογω του ηλιθιου καθεστωτος του τελος ταξινομησης, αλλα και τις υψηλης τιμης βενζινης (αναλογικα με το εισοδημα μας) τα ηλεκτρικα ειναι περισσοτερο ελκυστικα σε σχεση με αλλες χωρες
Τεραστια σημασια εχει και η αναμονη για την ελευση του juniper. Αν δουμε αντιστοιχες μειωσεις YoY στο Q2, τοτε ναι, ο Μασκ δημιουργει προβλημα στις πωλησεις των τεσλα. Οτιδηποτε αλλο μεχρι τοτε ειναι απλα wishful thinking.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.