Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως ο ημιτρελος δεν βοηθάει με τη συμπεριφορά του. Εγώ ακόμα κι αν είχα ερωτευτεί ένα Tesla, αποκλείεται να το αγόραζα λόγω των παλαβομαρων του Mask.
σιγουρα δεν βοηθαει, αλλα μιας και μιλαμε για ceo αυτοκινητοβιομηχανιων ας μην ξεχναμε και τον θεουλη carlos ghosn.
 
σιγουρα δεν βοηθαει, αλλα μιας και μιλαμε για ceo αυτοκινητοβιομηχανιων ας μην ξεχναμε και τον θεουλη carlos ghosn.

Αυτός όμως δεν έκανε παρανοϊκές δήλωσεις και κινήσεις επιπέδου supervillain ταινίας James Bond.
 
Πάντως ο ημιτρελος δεν βοηθάει με τη συμπεριφορά του. Εγώ ακόμα κι αν είχα ερωτευτεί ένα Tesla, αποκλείεται να το αγόραζα λόγω των παλαβομαρων του Mask.
Εδώ πάνω πολλοί ήταν ήδη υποψιασμένοι από καιρό με τη συμπεριφορά του Μάσχου. Ήδη πριν τις αμερικανικές εκλογές είχα μια συζήτηση με τον προϊστάμενο μου που μου έλεγε για τα προβλήματα που έχει με το Ίντερνετ στο χωριό που μένει και του πρότεινα να βάλει Starlink. Μου απάντησε ότι δεν αγοράζει προϊόντα του Elon Musk. Και έχει δίκιο τελικά.
 
  • Like
Reactions: takisot
Με γιες.

Απορία: Τα ηλεκτρικά στην παράδοση έρχονται με 5% μπαταρία και πρέπει να πας στον πιο κοντινό φορτιστή της αντιπροσωπείας για να φορτίσεις (όπως με τα θερμικά που στα δίνουν με βενζίνη στην ρεζέρβα) ; 😋
Στην αντιπροσωπία σου παραδίδουν το αυτοκίνητο στο 100% της μπαταρίας.
Αυτο φυσικά στα θερμικά μόνο ως αστείο ακούγεται. Να στο παραδώσουν με γεμάτο το ντεπόζιτο βενζίνη ή πετρέλαιο… 😏
 
Νομίζω υπάρχει με ευρωπαϊκή οδηγία για παράδοση με συγκεκριμένο Soc. Η Tesla παραδοσιακά παραδίδει με γύρω στο 20-25% και επειδή είναι κάτω από το Soc που απαιτείται, σου δίνουν και δωρεάν super charging για 50-100χλμ (δεν θυμάμαι). Άλλες εταιρείες στο παραδίδουν φουλαρισμένο όπως είπατε.
 
Το δικό μου το είχα παραλάβει με ~90%.

Ξέρω ότι άλλοι έχουν ζητήσει να παραλάβουν το αμάξι πλήρως φορτισμένο (επειδή έρχονται από εκτός Αθήνας) και τους έχουν ικανοποιήσει το αίτημα κανονικά.

Και επιπλέον όντως σου δίνουν και Supercharging credits για χχχ χιλιόμετρα.
 
Το δικό μου το είχα παραλάβει με ~90%.

Ξέρω ότι άλλοι έχουν ζητήσει να παραλάβουν το αμάξι πλήρως φορτισμένο (επειδή έρχονται από εκτός Αθήνας) και τους έχουν ικανοποιήσει το αίτημα κανονικά.

Και επιπλέον όντως σου δίνουν και Supercharging credits για χχχ χιλιόμετρα.
Εσύ μην ξεχάσεις να αγοράσεις το sticker σου:
elon.jpg
 
Το δικό μου το είχα παραλάβει με ~90%.

Ξέρω ότι άλλοι έχουν ζητήσει να παραλάβουν το αμάξι πλήρως φορτισμένο (επειδή έρχονται από εκτός Αθήνας) και τους έχουν ικανοποιήσει το αίτημα κανονικά.

Και επιπλέον όντως σου δίνουν και Supercharging credits για χχχ χιλιόμετρα.
Εντυπωσιακό! Είσαι ο μοναδικός που έχω ακούσει να παραλαμβάνει τεσλα τόσο φορτισμένο ! Ναι, έχω ακούσει και εγώ αυτό ότι ζητούν κάποιοι από επαρχία να τους το έχουν φορτισμένο αλλά δεν το έχουν επιτύχει πάντα.
 
Τεραστια σημασια εχει και η αναμονη για την ελευση του juniper.
Αυτό ακριβώς. Το Model Y είναι το best selling στη Βόρεια Ευρώπη και κανείς δε θα αγόραζε το παλιό μοντέλο ενώ επίκειται το νέο.
 
  • Like
Reactions: avpap
Εδώ πάνω πολλοί ήταν ήδη υποψιασμένοι από καιρό με τη συμπεριφορά του Μάσχου. Ήδη πριν τις αμερικανικές εκλογές είχα μια συζήτηση με τον προϊστάμενο μου που μου έλεγε για τα προβλήματα που έχει με το Ίντερνετ στο χωριό που μένει και του πρότεινα να βάλει Starlink. Μου απάντησε ότι δεν αγοράζει προϊόντα του Elon Musk. Και έχει δίκιο τελικά.
Έτσι είναι, προσωπικά πέρασα μια φάση όπου το σκεφτόμουν σοβαρά για ένα 3 LR, και τελικά δεν το έκανα λόγω του καραγκιόζη. Και αυτό συνέβη πριν από ενάμιση χρόνο, αφού ήδη είχε αρχίσει να δείχνει τα σχέδια του.
Πρέπει να βρω ένα στα ελληνικά asap..

Εσένα δε σε σώζει τίποτα, το πήρες πολύ αργά :p
 
Δεν ξέρω τι γίνεται με τις πωλήσεις ηλεκτρικών, αλλά φαίνεται πως η αγαπητή Τέσλα του αντιπαθέστατου σκιώδη προέδρου έχει αρχίσει να τρώει μούτζα στην Ευρώπη μετά την ανάμιξη του στα πολιτικά τους. Λέτε να τον σουτάρουν; :)

View attachment 247384
Δεν νομίζω να έχουν αποτυπωθεί στον πίνακα αυτόν ακόμα οι πρόσφατες ενέργειες του
Άρα έχει κι άλλο κάτω .
Πάντως και να τον σουτάρουν από το Δ.Σ. δεν νομίζω να πεινασει. Έχει ένα σωρό "παιχνιδάκια" ακόμα για να ασχοληθεί.
 
Πάντως και να τον σουτάρουν από το Δ.Σ. δεν νομίζω να πεινασει. Έχει ένα σωρό "παιχνιδάκια" ακόμα για να ασχοληθεί.

Για την ώρα το αγαπημένο του παιχνιδάκι είναι η μεγαλύτερη υπερδύναμη του πλανήτη, οπότε λογικό είναι να μην έχει πολύ χρόνο για τα υπόλοιπα.
 
 
Clickbait τίτλος - οι συσκευές που χρησιμοποιούνται δεν έχουν καμία σχέση με το Gameboy.

Αυτό που είναι όντως αλήθεια είναι ότι ειδικά τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6 είναι "τρύπια" από ασφάλεια και τα κλέβουν εύκολα (παγκοσμίως) εδώ και μήνες.
 
  • Like
Reactions: avpap
Δεν νομίζω να έχουν αποτυπωθεί στον πίνακα αυτόν ακόμα οι πρόσφατες ενέργειες του
Άρα έχει κι άλλο κάτω .
Πάντως και να τον σουτάρουν από το Δ.Σ. δεν νομίζω να πεινασει. Έχει ένα σωρό "παιχνιδάκια" ακόμα για να ασχοληθεί.
Ξεχνάμε σε όλη αυτή την κουβέντα ότι η Tesla δεν είναι αυτοκινητοβιομηχανία. Έτσι την αντιλαμβάνονται και οι επενδυτές της. Με γνώμονα μόνο τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ή ακόμη και αν βάλουμε μέσα τις μπαταρίες λιθίου και τα φωτοβολταϊκά η αποτίμισή της ποτέ δεν θα ήταν στα επίπεδα που είναι.
Ακόμη και οριακά το να την θεωρήσεις μια ΑΙ εταιρία με στόχευση στην αυτόνομη οδήγηση θα κάνεις λάθος.

Ο ίδιος ο Μασκ έχει δηλώσει ότι η Tesla είναι μια εταιρία Ρομποτικής και Τεχνητής Νοημοσύνης. Μην ξεχνάμε ότι μάλλον το καλύτερο προϊόν της προς το μέλλον είναι το:
1739978638679.png

Ο Μασκ ότι και να του καταλογήσει κάποιος, μόνο χαζό δεν μπορεί να τον πει.
Επενδύει σε project που φαίνονται διαφορετικά, αλλά όλα διασυνδέονται και το ένα δίνει στο άλλο.
- Έχει αναπτύξει την SpaceX για να πάει στο διάστημα.
- Έχει αναπτύξει την Tesla για να μάθει τι απαιτείται για αυτόνομη κίνηση μηχανών ανάμεσα στους ανθρώπους ξεκινώντας από το πιο "απλό" την κίνηση των αυτοκινήτων.
- Έχει επεκτείνει την Tesla στην κατασκευή ανθρωποειδών ρομπότ.
- Είχε επενδύσει στην OpenAI γιατί ξέρει πως το ΑΙ θα είναι η βάση οποιασδήποτε μελλοντικής τεχνολογίας.
- Ίδρυσε την xAI όταν τα πράγματα με την OpenAI είδε ότι δεν πάνε όπως τα σχεδίαζε
- Αγόρασε το twitter για πολλούς λόγους. Το αρχικό που ακούστηκε ήταν για να μπορεί να ελέγχει την κοινή γνώμη. Το δεύτερο πιο μπανάλ και σε σχέση με το παρελθόν του (βλέπε paypal) ήταν να δημιουργήσει το X Money σε συνεργασία με τη VISA. Ήδη είδαμε πριν λίγες ημέρες ότι η πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα του Χ/Twitter βοήθησαν στην απίστευτα γρήγορη ανάπτυξη του Grok. Και φυσικά έχει πει ότι το Χ θέλει να γίνει η "εφαρμογή των πάντων" (the everything app) κάτι αντίστοιχο με το Κινέζικο wechat.
- Έχει αναπτύξει την Neuralink Corporation για να μπορέσει να συνδέσει τη μηχανή με τον άνθρωπο.

Δείτε όλα τα παραπάνω πως συνδέονται μεταξύ τους και πως το ένα χρειάζεται το άλλο. Πως χωρίς όλα αυτά δύσκολα θα γίνουμε διαπλανητικό είδος που τείνω να καταλήξω ότι είναι το endgame του.

Νομίζω ότι ένας από τους λόγους που έχει εμπλακεί με την πολιτική είναι για να έχει το πάνω χέρι στο να μην μπορεί κανένας να του ορθώσει κανονιστικά πλαίσια που θα καθυστερήσουν τα βήματα εμπρός που οραματίζεται. Και η εμπλοκή του επιταγχύνει όλα τα παραπάνω άρα δεν χάνει χρόνο με την πολιτική, ούτε νομίζω ότι είναι "το νέο του παιχνίδι". Νομίζω ότι την βλέπει σαν έναν επιταγχυντή για τον στόχο που έχει.
 
Βασικά δεν νομίζω να προλάβουμε να γίνουμε "διαπλανητικό είδος" αν συνεχίσει τις παλαβομάρες παρεα με τον πορτοκαλί πρόεδρο...
 
Βασικά δεν νομίζω να προλάβουμε να γίνουμε "διαπλανητικό είδος" αν συνεχίσει τις παλαβομάρες παρεα με τον πορτοκαλί πρόεδρο...
Ίσως οι παλαβομάρες να το επιταγχύνουν τελικά, δεν είμαι σίγουρος που θα καταλήξει όλο αυτό...