Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν έπαιρνε… μπροστά το Lada που πήγε να δοκιμάσει ο Πούτιν

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=309652&cid=12


Image.ashx


(send from iPad)
 
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.......

vw.jpg


Επιστράφηκε κλεμμένο 34 χρόνια μετά

Το αγόρασε νέα και πλέον έχει αποκτήσει εγγόνια. Ο λόγος για την Michelle Squires, που μετά από 36 χρόνια γραφειοκρατικής αναμονής και περιπέτειας έχει πλέον στα χέρια της το κλεμμένο βανάκι της. Κλάπηκε το 1974

Ακόμα και αν σας κλέψουν το αυτοκίνητο, - σε αυτές τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες - γεγονός που είναι πολύ πιθανό - διατηρείστε τις ελπίδες σας και προσευχηθείτε. Στις ΗΠΑ τουλάχιστον, τέτοιου είδους θαύματα συμβαίνουν.

Συγκεκριμένα, μια γυναίκα από την Ουάσιγκτον την περασμένη εβδομάδα πήρε πίσω το Volkswagen βανάκι της που είχε κλαπεί το 1974 παρότι είχε προσπάθησε να το αγοράσει και την περασμένη χρονιά, αλλά τελικά δεν το κατάφερε.

Η Michelle Squires αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική της το 1980, αφού 6 χρόνια είχανε περάσει χωρίς να βρεθεί το αυτοκίνητο της.

Τον περασμένο χρόνο δέχτηκε ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα από το τελωνειακό γραφείο του λιμανιού του Los Angeles ότι το βανάκι της βρέθηκε.

Το βανάκι είχε επανακατασκευαστεί και είχε πάρει τον δρόμο ώστε να επιστρέψει στη Γερμανία, όταν τα τελωνειακά του χαρτιά αποκάλυψαν ότι η πραγματική ιδιοκτήτρια ήταν η Michelle Squires.

Όμως υπολόγισαν χωρίς στην ασφαλιστική, η οποία απέδειξε ότι αφού αποζημίωσε την Squires για το αυτοκίνητο το 1980, το βανάκι άνηκε τελικά στην ασφαλιστική.

Το βανάκι δημοπρατήθηκε τελικά τον Δεκέμβριο του 2009 και πουλήθηκε στην τιμή μεταξύ των $30.000 με $40.000.

Η Michelle Squires προσπάθησε να το αποκτήσει και τότε, αλλά βρέθηκε πλειοδότης που έδωσε περισσότερα και έτσι ούτε πάλι μπόρεσε να αποκτήσει το αυτοκίνητο της. Έλα όμως που η μοίρα τελικά θέλησε το αυτοκίνητο να επιστρέψει στην ιδιοκτήτρια του.

Λόγω ενός γραφειοκρατικού θέματος το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να βγει εκτός της πολιτείας της Νότιας Καλιφόρνιας και έτσι δόθηκε η τελευταία ευκαιρία στην Michelle να το αγοράσει.

Την περασμένη εβδομάδα τελικά, η Squires πήρε πίσω το βανάκι της μετά από 36 χρόνια. Τι σκοπεύει να το κάνει; Δήλωσε ότι θα πάρει τα τρία εγγόνια της και θα κάνει ένα ταξίδι στην Καλιφόρνια τον προσεχή Μάιο.

http://news247.gr/kosmos/apisteyth_istoria_me_vw_bus_sthn_oyasigkton.869375.html
 
Οι διαφημιστές πήραν στο λαιμό τους (και) τη Mercedes

Μπορεί ο Χάρος να σώζει τον οδηγό στη διαφήμιση της Mercedes που έτρεξε από την περασμένη χρονιά, αλλά στην Ελλάδα δεν έσωσε τις πωλήσεις της εταιρίας.

Τα στοιχεία του Συνδέσμου εισαγωγέων είναι αποκαλυπτικά για την κατάρρευση μιας μάρκας που επί χρόνια αποτελεί διεθνές σύμβολo.

Η Mercedes παρουσιάζει ποσοστό απωλειών που υπερβαίνει αισθητά το μέσο όρο της αγοράς ενώ είναι και η εταιρία με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία πτώση σε σχέση με τον Απρίλιο του 2010 αν εξαιρεθούν μάρκες που πωλούν στην Ελλάδα μονοψήφιο αριθμό αυτοκινήτων και τα ποσοστά δεν έχουν ουσιαστική αξία.

Ειδικότερα σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από τις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων προκύπτει ότι η Mercedes τον Απρίλιο του 2011 πούλησε 127 αυτοκίνητα έναντι 353 αυτοκινήτων πέρυσι, μια πτώση που αντιστοιχεί σε ποσοστό 64%.

Την ίδια στιγμή η μέση πτώση της αγοράς σε σύγκριση με τον προηγούμενο Απρίλιο ήταν 18,1% γεγονός που δείχνει την κατάρρευση των πωλήσεων της Mercedes.

Ούτε όμως και τα συγκριτικά στοιχεία του πρώτου τετραμήνου του 2011 είναι καλύτερα για τη Mercedes. Η πτώση πωλήσεων σε σχέση με το περυσινό τετράμηνο φτάνει το 65,9% καθώς από ταξινομήσεις 1401 αυτοκινήτων τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2010 φέτος έχουμε μόλις 478. Επιπλέον η μέση πτώση της αγοράς είναι για το τετράμηνο 50,6% γεγονός που δείχνει τη μεγάλη υστέρηση της γερμανικής φίρμας της οποίας οι απώλειες είναι περισσότερες από 15 ποσοστιαίες μονάδες επιπλέον του μέσου όρου.

Η Mercedes λόγω της μεγάλης πτώσης πωλήσεων κάνει προσπάθεια να προσελκύσει αγοραστές διαφημίζοντας ότι πουλά 240 αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλές τιμές, αλλά αυτό δε φαίνεται ικανό να προσελκύσει τους καταναλωτές.

Η ζημία που έκανε ο Χάρος και άλλες αδυναμίες της εταιρίας φαίνεται ότι είναι καταλυτικές για την εταιρία που φαίνεται ότι χάνει τεράστια μερίδια αγοράς δυσανάλογα του brand name που χτίστηκε χρόνια στην Ελλάδα.

Οι διαφημιστές της Mercedes έχουν κι αυτοί σοβαρό μερίδιο ευθύνης, αν και φυσικά η ευθύνη δεν ανήκει μόνο σε αυτούς αλλά και την ίδια την εταιρία που τους εμπιστεύτηκε

newsbomb.gr
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ασχήμυνε ή ιδεα μου ειναι;

Εμενα παλι γιατι μου φαινεται οτι ομορφυνε? :chinscratch:

Πιο ωραια μου φαινεται τωρα.