Αυτοκινητιστικά νέα

Οσο το αυτοκινητο βρισκεται μεσα στην λωριδα του ειναι και στην σωστη θεση και στην τελικη δεν μπορεις να τα εχεις τα αυτοκινητα στρατιωτακια με βημα απο εκει περα ο νομοθετης εγραψε οτι εγραψε κακως μεν αλλα το εκανε για να μειωσει την κινηση

Κακώς γιατί; Εννοείς κακώς γιατί θα ανοίξει καμιά πόρτα να κατέβει κανείς ξαφνικά στο μποτιλιάρισμα ή θα αλλάξει λωρίδα χωρίς να έχει τσεκάρει τι περνάει;

Κατ' αρχάς εγώ μίλησα για τα αυτοκίνητα που πατάνε ανάμεσα στις δύο λωρίδες, δεν είπα για εκείνα που δεν είναι ακριβώς στο κέντρο.
 
Ο νομοθέτης που λέτε έγραψε το παρακάτω:

1763492577485.png

Οπότε εντός των ορίων της λωρίδας, και αν είναι δυνατό στο μέσο αυτής.

Αλλά αν για παράδειγμα υπάρχει κάποιο φρεάτιο, ο οδηγός είναι 100% δικαιολογημένος να κινηθεί έτσι ώστε να το αποφύγει, αρκεί να παραμένει μέσα στη λωρίδα του.
 
Νομίζω ότι πίσω από τον ζήλο των τετράτροχων οδηγών (περί τήρησης της νομιμότητας κλπ) κρύβεται κάτι απλό:
η ζήλεια που εμείς οι (κυρίως) δίτροχοι, και πιο γρήγορα φτάνουμε στον προορισμό μας, και δεν χάνουμε χρόνο για παρκάρισμα!

Παραδεχτείτε το! ;)
 
Νομίζω ότι πίσω από τον ζήλο των τετράτροχων οδηγών (περί τήρησης της νομιμότητας κλπ) κρύβεται κάτι απλό:
η ζήλεια που εμείς οι (κυρίως) δίτροχοι, και πιο γρήγορα φτάνουμε στον προορισμό μας, και δεν χάνουμε χρόνο για παρκάρισμα!

Παραδεχτείτε το! ;)

Προσωπικά, ούτε κατά διάνοια δεν θα ρίσκαρα τη ζωή μου για να φτάσω γρηγορότερα στον προορισμό μου.
Και δυστυχώς έχω αρκετά παραδείγματα δικυκλιστών από τον κύκλο μου με δραματική κατάληξη ανεξαρτήτως του ποιος έφταιγε για το ατύχημα.
 
Προσωπικά, ούτε κατά διάνοια δεν θα ρίσκαρα τη ζωή μου για να φτάσω γρηγορότερα στον προορισμό μου.
Και δυστυχώς έχω αρκετά παραδείγματα δικυκλιστών από τον κύκλο μου με δραματική κατάληξη ανεξαρτήτως του ποιος έφταιγε για το ατύχημα.

Γι' αυτό και μετακινείσαι με ΜΜΜ που είναι ασφαλέστερα από το αυτοκίνητο αλλά όχι γρηγορότερα, σωστά; 😇
 
Μετά την νομιμότητα, πιάσαμε την επικινδυνότητα.

Εντάξει, σε σχέση με το αυτοκίνητο (ή τα ΜΜΜ), είναι όντως πιο επικίνδυνη η οδήγηση δικύκλου. Δεν είναι όμως και πτήση με μονοκινητήριο στον Ισθμό! 😁 Δεν παίζουμε κορώνα γράμματα τη ζωή μας κάθε φορά που ανεβαίνουμε στη μηχανή!

Γιατί δεν τα λέτε με τη μία;

Και ζηλεύετε και κοτεύετε, και δεν έχετε τις ειδικές ικανότητες!!! 😄
 
Γι' αυτό και μετακινείσαι με ΜΜΜ που είναι ασφαλέστερα από το αυτοκίνητο αλλά όχι γρηγορότερα, σωστά; 😇
Αν με εξυπηρετουσαν τα ΜΜΜ, προφανως και θα τα χρησιμοποιουσα. Δυστυχως το σπιτι ειναι σε αρκετα δυσκολο connection με τη δουλεια μεσω ΜΜΜ.
 
Μετά την νομιμότητα, πιάσαμε την επικινδυνότητα.

Εντάξει, σε σχέση με το αυτοκίνητο (ή τα ΜΜΜ), είναι όντως πιο επικίνδυνη η οδήγηση δικύκλου. Δεν είναι όμως και πτήση με μονοκινητήριο στον Ισθμό! 😁 Δεν παίζουμε κορώνα γράμματα τη ζωή μας κάθε φορά που ανεβαίνουμε στη μηχανή!

Γιατί δεν τα λέτε με τη μία;

Και ζηλεύετε και κοτεύετε, και δεν έχετε τις ειδικές ικανότητες!!! 😄
Την παιζετε κορωνα-γραμματα, απλα δεν το εχετε συνειδητοποιήσει. Η πτήση με μονοκινητήριο στον Ισθμο, παίζει και να ειναι πιο ασφαλης...
 
Αν με εξυπηρετουσαν τα ΜΜΜ, προφανως και θα τα χρησιμοποιουσα. Δυστυχως το σπιτι ειναι σε αρκετα δυσκολο connection με τη δουλεια μεσω ΜΜΜ.

Εντάξει. Άρα δεν είναι μέλημα η ασφάλεια όπως άφησες να εννοηθεί αλλά η ευκολία.
 
Την παιζετε κορωνα-γραμματα, απλα δεν το εχετε συνειδητοποιήσει. Η πτήση με μονοκινητήριο στον Ισθμο, παίζει και να ειναι πιο ασφαλης...

Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς που πάει με τα πόδια για όσους μετακινούνται με αυτοκίνητο.

Το δίτροχο εκ φύσεως είναι πιο επικίνδυνο από το τετράτροχο, κυρίως για λόγους μάζας αλλά και ισορροπίας. Αν σε ακουμπήσουν με το αυτοκίνητο δεν... πέφτεις.

Όμως η κουβέντα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση έχει αναδείξει ότι το πρόβλημά της προκύπτει κυρίως από το ότι δεν θέλουν οι αυτοκινητιστές να ξεβολευτούνε. Η εικόνα άπειρων αυτοκινήτων σταματημένων που μεταφέρουν ένα άτομο μόνο (τον οδηγό) είναι η συντριπτική πλειοψηφία τις ώρες αιχμής. Δηλαδή το πρωί και το απόγευμα-βράδυ. Δηλαδή στη μετακίνηση των εργαζομένων από και προς την εργασία τους.

Αυτό οφείλει να αλλάξει γιατί μεταξύ μας, είναι και λιγάκι ντροπή το 2025.
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Εντάξει. Άρα δεν είναι μέλημα η ασφάλεια όπως άφησες να εννοηθεί αλλά η ευκολία.

Όχι, πρωτίστως είναι η ασφάλεια και μετά οτιδήποτε άλλο. Εννοείται ότι θα προτιμούσα να πάω με ΜΜΜ ακόμα και αν έκανα 2 ώρες να φτάσω από το να καβαλήσω μηχανή, διότι η τελευταία έχει μηδενική παθητική ασφάλεια.
 
Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς που πάει με τα πόδια για όσους μετακινούνται με αυτοκίνητο.

Προφανώς όχι, το αυτοκίνητο σου προσφέρει ικανοποιητική ασφάλεια αρκεί να μην κάνεις τρελες. Και αν κάποιος άλλος οδηγός κάνει τρελες, έχεις το αυτοκίνητο να σε προστατεύσει, δεν είσαι στο έλεος του Κυρίου όπως όταν καβαλάς μηχανή.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and avpap
Η αστική κινητικότητα δεν είναι άσπρο/μαύρο.
Τα τελευταία χρόνια αυξάνεται συνεχώς, όπως και η εμπορική δραστηριότητα, αυξάνονται τα οχήματα που κυκλοφορούν και η προβολή στο μέλλον δείχνει πως το φαινόμενο θα συνεχιστεί.

Δεν λύνεται το πρόβλημα με το να έχει εμπάθεια κάποιος προς εμένα που θα πάω στο γραφείο μου με το αυτοκίνητο μου. Και δεν περιορίζονται εκεί οι αστικές μετακινήσεις, κάποιος θα πάει τα παιδιά του στις δραστηριότητες τους, θα πάει για ψώνια κ.ο.κ.

Η λύση όντως είναι σε ένα βαθμό η επέκταση της κάλυψης του μετρό, το οποίο ωστόσο είναι βαρύ και σύνθετο έργο. Η επέκταση της γραμμής 4 που θα καλύψει και το σύνολο της Κηφισίας, θα βοηθήσει αρκετά. Ωστόσο δεν είναι μονοδιάστατο, χρειάζεται και παρεμβάσεις στις οδικές αρτηρίες, καλύτερη αυτοματοποίηση με awareness της ροής κυκλοφορίας στα φανάρια, εξαιρετικά αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ στα παρκαρισμένα που κλείνουν μια από τις 2 λωρίδες επειδή "αχ μισό λεπτό θα το αφήσω" κ.α.
 
Όχι, πρωτίστως είναι η ασφάλεια και μετά οτιδήποτε άλλο. Εννοείται ότι θα προτιμούσα να πάω με ΜΜΜ ακόμα και αν έκανα 2 ώρες να φτάσω από το να καβαλήσω μηχανή, διότι η τελευταία έχει μηδενική παθητική ασφάλεια.

Εάν πρωτίστως είναι η ασφάλεια και μετά οτιδήποτε άλλο, θα πήγαινες με τα ΜΜΜ αντί με το αυτοκίνητο.

Προφανώς όχι, το αυτοκίνητο σου προσφέρει ικανοποιητική ασφάλεια αρκεί να μην κάνεις τρελες. Και αν κάποιος άλλος οδηγός κάνει τρελες, έχεις το αυτοκίνητο να σε προστατεύσει, δεν είσαι στο έλεος του Κυρίου όπως όταν καβαλάς μηχανή.

Ναι είπαμε. Το δίκυκλο εκ φύσεως είναι πιο επικίνδυνο από το τετράτροχο. Αλλά όταν κάνεις παντιέρα την ασφάλεια πάνω απ' όλα κι ας καθυστερήσεις, την ίδια στιγμή δεν χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.


Η συζήτηση κάνει κύκλους. Bottom line, δεν θέλουν να ξεβολευτούν οι αυτοκινητιστές. Αργά ή γρήγορα θα υποχρεωθούμε όμως (βάζω κι εμένα μέσα γιατί οδηγώ και αυτοκίνητο).

Υ.Γ. Η κίνηση στους κύριους οδικούς άξονες όπου γίνονται τα μποτιλιαρίσματα είναι το πρόβλημα, όχι αν κάποιος δρόμος είναι τίγκα γιατί είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, ή γιατί πηγαίνει ο άλλος τα παιδιά του στο σχολείο. Οφείλεται στη μετακίνηση από και προς τη δουλειά.
Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα όχι τα άλλα, τα άλλα είναι μικρά. Και φυσικά σε αυτό ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό η πολύ μικρή κάλυψη με μετρό στο λεκανοπέδιο. Τι να φτουρήσουν τρεις γραμμές (βάζω και τον ΗΣΑΠ μέσα) σε ολόκληρο λεκανοπέδιο που μπορεί να το διασχίζεις για 30 χιλιόμετρα και να παραμένεις μέσα στον αστικό ιστό;
 
Εάν πρωτίστως είναι η ασφάλεια και μετά οτιδήποτε άλλο, θα πήγαινες με τα ΜΜΜ αντί με το αυτοκίνητο.
Πρωτίστως έγραψα, όχι αποκλειστικά. Αν με ενδιέφερε αποκλειστικά και σε απόλυτο βαθμό η ασφάλεια μου, θα κλεινόμουν στο σπίτι.
Παντού υπάρχει ρίσκο, απλά στα δίκυκλα είναι υπερβολικά μεγάλο, συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο.
 
Last edited:
Πρωτίστως έγραψα, όχι αποκλειστικά. Αν με ενδιέφερε αποκλειστικά και σε απόλυτο βαθμό η ασφάλεια μου, θα κλεινόμουν στο σπίτι.
Παντού υπάρχει ρίσκο, απλά στα δίκυκλα είναι υπερβολικά μεγάλο, συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο.

Στο σπίτι δεν μετακινείσαι. Μιλάμε για μετακίνηση όχι για bunker. Τραβηγμένο λιγάκι το παράδειγμα.
 
Oχι βρε παιδιά δίκυκλα, είναι άκρως επικίνδυνα μέσα στην Αθήνα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα πέσεις, θα σε χτυπήσουν κλπ. Αν είσαι τόσο πολύ μακριά από την δουλειά σου ή αλλάζεις δουλειά ή μετακομίζεις κάπου κοντά. Δεν είναι πάντως σίγουρα λύση αυτό που κάνουν οι περισσότεροι να τρως 2-3 ώρες στο αμάξι κάθε μέρα ούτε να ρισκάρεις την ζωή σου πάνω σε ένα δίκυκλο....σιγά τις βίλες που μένουμε οι περισσότεροι, σε κουτιά/διαμερίσματα max 110-120 τμ. μένει ο μέσος Αθηναίος, και δικό σου να είναι το σπίτι το νοικιάζεις και πας κάπου αλλού που να είσαι κοντά στην δουλειά...εκτός τι να πω αλλάζεις δουλειά κάθε 1-2 χρόνια.
 
εκτός τι να πω αλλάζεις δουλειά κάθε 1-2 χρόνια.

Μα αν αλλάζεις δουλειά με τέτοια συχνότητα, το πιο πιθανό είναι να σου κάτσει και κάποια πιο μακρινή, δηλαδή αυτό στο λεκανοπέδιο μεταφράζεται σε περίπου μιάμιση ώρα με το αυτοκίνητο στην κίνηση (και άλλο τόσο στην επιστροφή).

Επίσης μην ξεχνάς ότι στην Ελλάδα η ιδιοκατοίκηση είναι πολύ περισσότερη από την ενοικίαση.

Άρα τι μένει;
 
Μα αν αλλάζεις δουλειά με τέτοια συχνότητα, το πιο πιθανό είναι να σου κάτσει και κάποια πιο μακρινή, δηλαδή αυτό στο λεκανοπέδιο μεταφράζεται σε περίπου μιάμιση ώρα με το αυτοκίνητο στην κίνηση (και άλλο τόσο στην επιστροφή).

Επίσης μην ξεχνάς ότι στην Ελλάδα η ιδιοκατοίκηση είναι πολύ περισσότερη από την ενοικίαση.

Άρα τι μένει;
Μα το έγραψα αν αλλάζεις δουλειά συνεχώς πάω πάσο…αλλά οι περισσότεροι δεν αλλάζουν δουλειά συνεχώς…επίσης μια χαρά νοικιάζεις το σπίτι σου και με τα λεφτά που παίρνεις πας σε κοντινή περιοχή. Οι κουμπάροι μας με ωραίο σπίτι στο Παλιό Φάληρο, το νοικιάσαν και μετά λεφτά που παίρνουν από αυτό, νοίκιασαν σπίτι στο Μαρουσι που είναι οι δουλειές τους και πάνε πλέον με τα πόδια στην δουλειά. Βρήκαν την υγειά τους και την ψυχική τους ηρεμία και είναι και πιο πολλές ώρες πλέον κοντά στα παιδιά τους…Win Win κατάσταση. Δεν συζητώ καν πόσα χρήματα γλίτωσαν με βενζίνες, service αυτοκινήτου κλπ.

Το έγραψα ο μόνος λόγος να μην αλλάξεις σπίτι είναι αν αλλάζεις δουλειές σαν τα πουκάμισα ή μένεις ξέρω εγώ σε καμία φοβερή περιοχή με θέα θάλασσα, παραλίες κλπ. ή έχεις καμία βιλαρα και δεν θέλεις να την αποχωριστείς..

Επίσης όχι δεν θα πάρεις δουλειά που είναι στην άκρη του θεού, το να τρως 2-3 ώρες στον δρόμο για την δουλειά και άλλα 200-250 ευρώ καύσιμο τον μήνα, δεν είναι λύση, καλύτερα να βρεις κοντινή δουλειά και ας είναι χειρότερη με λιγότερα χρήματα, εκτός αν είναι η δουλειά της ζωής σου, οπότε πας κι αν βλέπεις μετά από ξέρω εγώ κανένα χρόνο ότι είναι σούπερ, μετακομίζεις εκεί κοντά….οπως και να έχει λύσεις υπάρχουν αν είμαστε ανοιχτόμυαλοι…το να οδηγείς αμάξι 2-3 ώρες μέσα στην Αθήνα κάθε μέρα είναι θέμα επιλογής και πάει στα όρια του μαζοχισμού για μένα.
 
Last edited: