Αυτοκινητιστικά νέα

Νομίζω ότι πίσω από τον ζήλο των τετράτροχων οδηγών (περί τήρησης της νομιμότητας κλπ) κρύβεται κάτι απλό:
η ζήλεια που εμείς οι (κυρίως) δίτροχοι, και πιο γρήγορα φτάνουμε στον προορισμό μας, και δεν χάνουμε χρόνο για παρκάρισμα!

Παραδεχτείτε το! ;)
και τα πιο ωραία κορίτσα κυκλοφοράμε :cool: :cool:
 
Άρα έρχεσαι στα λόγια μου κι στην πρόταση που έκανα. Εγώ την έκανα να είναι πιο ήπια, αλλά τέλος πάντων είναι κι αυτό μια παραλλαγή.

Απόλυτη προτεραιότητα πρέπει να δωθεί από δω και πέρα στα ΜΜΜ και τα εναλλακτικά μέσα μετακίνησης. Και όποιος θέλει να ταλαιπωρείται ας ταλαιπωρείται. Αλλά αν δεν δωθεί θα ταλαιπωρούμαστε όλοι. Φταίμε δεν φταίμε.

Η Αθήνα δεν είναι ιδανική για ποδήλατο βέβαια λόγω υψομετρικών διαφορών σε πολλά σημεία, αλλά δεν πειράζει. Άσκηση και υγεία.
Προφανώς πρέπει να βρεθεί λύση, άλλα τα ΜΜΜ ότι και να κάνουν δεν επαρκούν και ούτε θα λύσουν το πρόβλημα....π.χ. στην περιοχή που είναι η μητέρα μου Πεντέλη/Μελίσσια ζουν πλέον 45-50Κ άνθρωποι, ε δεν γίνεται να μην υπάρχει μετρό, είναι αδύνατο να εξυπηρετηθεί τόσος κόσμος με λεωφορεία όσο καλό δίκτυο και αν έχεις. Συμφωνώ ότι θέλει συνδιασμό ΜΜΜ και εναλλακτικά μέσα μετακίνησης....ο πρώτος θα ήμουν που θα αγόραζα πατίνι/ηλεκτρικό ποδήλατο κλπ. αν υπήρχαν οι υποδομές...άλλα τώρα όπως είναι να βγω με το πατίνι/ποδήλατο πάνω π.χ. στην Κηφισίας? Πέρα ότι θα με σκοτώσουν θα με βρίζουν και όλοι. Που είναι οι ποδηλατόδρομοι λοιπόν?

Η κατάσταση δεν πρόκειται να διορθωθεί και μόνο να χειροτερεύει μπορεί δυστυχώς...επίσης πέρα από την κίνηση υπάρχει και το θέμα του πάρκινγκ, κάνεις που κάνεις τόση ώρα στον δρόμο ψάχνεις μετά και να παρκάρεις πόση ώρα...

Πλέον έχουμε φτάσει σε τραγικό σημείο, όσες λίγες φορές παίρνω το αυτοκίνητο μέσα στην Αθήνα απλά είναι απάλευτα όπου και αν είσαι και απορώ με τόσο κόσμο πως την παλεύει να είναι τόσες ώρες καθημερινά μέσα στο αμάξι...πρέπει λοιπόν άμεσα το κράτος να πάρει μέτρα και ας πονέσουν κάποιοι, ας ξεβολευτούν κάποιοι άλλοι...
 
αδερφη ψυχη!
Η πλακα ειναι οτι αυτο το φαινομενο ειναι φοβερα εντονο στην επαρχια. Εκει πραγματικα το βλεπω και γελαω. Βλεπεις να γινεται χαμος απο διπλοπαρκαρισμενα σε ενα διαστημα 50-100μ πανω στον δρομο του χωριου/κωμοπολης (εκει που ειναι τα μαγαζια) και πιο κατω ΤΙΠΟΤΑ.. ολα αδεια. :)
Ναι γιατί είμαστε Ελληνάρες και θέλουμε να παρκάρουμε απέξω από το μαγαζί αν γίνεται και να μην περπατήσουμε ούτε 10 μέτρα, προτιμάμε να διπλοπαρκάρουμε παρά να πάμε 50-100 μέτρα πιο κάτω.
 
  • Like
Reactions: DimAsi and avpap
Προφανώς πρέπει να βρεθεί λύση, άλλα τα ΜΜΜ ότι και να κάνουν δεν επαρκούν και ούτε θα λύσουν το πρόβλημα....π.χ. στην περιοχή που είναι η μητέρα μου Πεντέλη/Μελίσσια ζουν πλέον 45-50Κ άνθρωποι, ε δεν γίνεται να μην υπάρχει μετρό, είναι αδύνατο να εξυπηρετηθεί τόσος κόσμος με λεωφορεία όσο καλό δίκτυο και αν έχεις. Συμφωνώ ότι θέλει συνδιασμό ΜΜΜ και εναλλακτικά μέσα μετακίνησης....ο πρώτος θα ήμουν που θα αγόραζα πατίνι/ηλεκτρικό ποδήλατο κλπ. αν υπήρχαν οι υποδομές...άλλα τώρα όπως είναι να βγω με το πατίνι/ποδήλατο πάνω π.χ. στην Κηφισίας? Πέρα ότι θα με σκοτώσουν θα με βρίζουν και όλοι. Που είναι οι ποδηλατόδρομοι λοιπόν?

Καλά, άστο το πατίνι, δεν κάνει για τους δρόμους που έχουμε λόγω συνδυασμού μικρών τροχών και οδοστρώματος (ρημάδι). Ποδήλατο και αν γίνεται ηλεκτρικό για τις ανηφόρες.
Σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας δεν βγαίνεις, απαγορεύεται.
Μπαίνεις όμως στο τελευταίο βαγόνι του μετρό, επομένως μπορείς να πας σχεδόν παντού.
 
Καλά, άστο το πατίνι, δεν κάνει για τους δρόμους που έχουμε λόγω συνδυασμού μικρών τροχών και οδοστρώματος (ρημάδι). Ποδήλατο και αν γίνεται ηλεκτρικό για τις ανηφόρες.
Σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας δεν βγαίνεις, απαγορεύεται.
Μπαίνεις όμως στο τελευταίο βαγόνι του μετρό, επομένως μπορείς να πας σχεδόν παντού.
Καλά έχεις δίκιο σωστό με το πατίνι με τους δρόμους που έχουμε...μα για αυτό λέω δεν έχουμε υποδομές....ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί να πάρω ηλεκτρικό ποδήλατο? Αλλα κάθε φορά το απορρίπτω, που να βγω έξω στην ζούγκλα με το ποδήλατο, θα με φάνε ζωντανό...δεν ξέρεις πόσο ζηλεύω πόλεις του εξωτερικού που ο κόσμος πάει παντού με το ποδήλατο και εμείς εδώ για να πάρουμε τσιγάρα από το περίπτερο παίρνουμε αμάξι και το διπλοπαρκάρουμε απέξω....σίχαμα πραγματικό...
 
Θεωρώ ότι τίποτα δεν υπάρχει που να αλλάξει ουσιαστικά την εικόνα από μόνο του. Θέλεις πολλά που όλα μαζί να δώσουν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα.
- Στο κέντρο της Αθήνας ναι μπορούν να υπάρξουν πιο αυστηρές απαγορεύσεις, απλά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση αυτών που θα κάνουν τη μελέτη γιατί η βέλτιστη λύση είναι καθαρά ταξική (να μπαίνουν τα καινούργια καθαρά αυτοκίνητα), οπότε θες κάτι σαν αυτό που είπε ο Τάσος για να επιτρέπεις σε όλους να μπορούν έστω κάποιες ημέρες να φτάσουν στο κέντρο. Έτσι θα μειώσεις κατά απόλυτη τιμή τα αυτοκίνητα με δυνατότητα να μπουν δακτύλιο.
- Μπορείς στον Κηφισό και στη Συγγρού (μόνο εκεί έχουμε σταθερά μεγάλο αριθμό λωρίδων κυκλοφορίας) να βάλεις ρόμβους και να επιτρέπεις την κίνηση μόνο με 3+ επιβάτες. Σίγουρα πολλοί που δουλεύουν μαζί θα το εκμεταλλευτούν. Σε άλλους δρόμους ή πλήρης απαγόρευση εκτός ότι είναι αντισυνταγματική έχει άλλου τύπου προβλήματα. Πχ πήγα τα παιδιά στο σχολείο, ήμασταν 3 στο πήγαινε και συνεχίζω μόνος.
- Μπορείς και πρέπει να ενισχύσεις φυσικά τις μεταφορές με 2 μέσα και συντονισμό για μικρό χρόνο αναμονής από το ένα στο άλλο. Να μην αναγκάζεται ο άλλος να παίρνει αυτοκίνητο για να φτάσει σε σταθμό μετρό, να ψάχνει πόση ώρα για χώρο να το αφήσει.
- Μπορείς να επιτρέψεις με σχέδιο πατίνια, ποδήλατα στο μετρό. Ναι επιτρέπονται ως 2 ανά βαγόνι και σήμερα, αλλά πηγαίνετε να δείτε πόσους συρμούς πρέπει να περιμένεις για να μπεις σε ώρες αιχμής.

Πάντως το μόνο που μπορεί να έχει τρελό αποτέλεσμα είναι να δώσεις κίνητρα στις εταιρίες για εξαποστάσεως εργασία. Όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις που το αντικείμενό τους το επιτρέπει έχουν υποδομές και εμπειρία από το COVID-19. Μειώνεις την ανάγκη για μετακίνηση στη ρίζα της και έχεις τον μισό κόσμο έξω στο δρόμο. Τώρα αν δεν ξέρεις πως να ελέγχεις και οι υπάλληλοι σου είναι τελικά για καφέ με αυτοκίνητο κάπου ε οκ...
 
Πάντως το μόνο που μπορεί να έχει τρελό αποτέλεσμα είναι να δώσεις κίνητρα στις εταιρίες για εξαποστάσεως εργασία. Όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις που το αντικείμενό τους το επιτρέπει έχουν υποδομές και εμπειρία από το COVID-19. Μειώνεις την ανάγκη για μετακίνηση στη ρίζα της και έχεις τον μισό κόσμο έξω στο δρόμο. Τώρα αν δεν ξέρεις πως να ελέγχεις και οι υπάλληλοι σου είναι τελικά για καφέ με αυτοκίνητο κάπου ε οκ...
Υπάρχει ένα κανάλι στο YouTube με μια ελληνίδα που έπιασε εξ' αποστάσεως δουλειά σε καναδική εταιρία επί covid και όταν η εταιρία είπε "τέρμα, όλοι στο γραφείο" μετακόμισε στο Τορόντο.
 
Πάντως το μόνο που μπορεί να έχει τρελό αποτέλεσμα είναι να δώσεις κίνητρα στις εταιρίες για εξαποστάσεως εργασία. Όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις που το αντικείμενό τους το επιτρέπει έχουν υποδομές και εμπειρία από το COVID-19. Μειώνεις την ανάγκη για μετακίνηση στη ρίζα της και έχεις τον μισό κόσμο έξω στο δρόμο. Τώρα αν δεν ξέρεις πως να ελέγχεις και οι υπάλληλοι σου είναι τελικά για καφέ με αυτοκίνητο κάπου ε οκ...
Ονειρο θερινής νυκτός διότι υπάρχει η νοοτροπία ότι στο σπίτι κωλοβαράς (κι ας μην σηκώνεσαι από την καρέκλα) ενώ στο γραφείο αποδίδεις (κι ας βλέπεις youtube). Θέλουν να σε βλέπουν εκεί στο γραφείο. Τέλος. Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία υπάρχει και έξω σε πολλές και μεγάλες εταιρείες.
 
Ναι γιατί είμαστε Ελληνάρες και θέλουμε να παρκάρουμε απέξω από το μαγαζί αν γίνεται και να μην περπατήσουμε ούτε 10 μέτρα, προτιμάμε να διπλοπαρκάρουμε παρά να πάμε 50-100 μέτρα πιο κάτω.
Ακριβώς ! ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ , ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΤΕΣ και ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ
 
Ονειρο θερινής νυκτός διότι υπάρχει η νοοτροπία ότι στο σπίτι κωλοβαράς (κι ας μην σηκώνεσαι από την καρέκλα) ενώ στο γραφείο αποδίδεις (κι ας βλέπεις youtube). Θέλουν να σε βλέπουν εκεί στο γραφείο. Τέλος. Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία υπάρχει και έξω σε πολλές και μεγάλες εταιρείες.
Ισχύει ότι δεν μπορείς σε όλα τα αντικείμενα να έχεις πλήρη επίβλεψη και οι υπεύθυνοι προτιμούν να έχουν θέματα για μικρή παραγωγικότητα εντός χώρου εργασίας, παρά να μπαίνει η παράμετρος της εργασίας από μακριά όταν προκύπτει κάποιο θέμα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποια λογισμικά που και καταγράφουν αυτόματα, αλλά και βάζουν τον υπάλληλο στο τέλος της ημέρας να καταγράψει το τι έκανε. Γνωστός αφιέρωσε χρόνο, κατάλαβε τι έδινε καλύτερη "βαθμολογία" στο σύστημα και έκανε πολλά μικρά από αυτά και εμφανιζόταν από τους υπαλλήλους με μεγαλύτερη παραγωγικότητα. Τι και αν έπαιζε με το κινητό του αρκετή ώρα. Δεν έλεγε ψέμματα στην αξιολόγηση, απλά επέλεγε το τι θα κάνει βάσει του σκορ.
Σε άλλα επαγγέλματα που μπορείς να δώσεις συγκεκριμένες διορίες χωρίς να χρειάζεται να είσαι πάνω από τον υπάλληλο είναι πολύ πιο εύκολη η εφαρμογή.
 
Αν κάποιος εξωγήινος, που δεν είχε ιδέα τι είναι η οδήγηση μηχανής, διάβαζε αυτά που λέτε μερικοί, ότι οι δίτροχοι καθημερινά ρισκάρουν τη ζωή τους και την παίζουν κορώνα γράμματα, θα πίστευε ότι κάθε πρωί, ο δίτροχος φιλάει σταυρωτά τους δικούς σαν να πηγαίνει στον πόλεμο!

Είπαμε ότι η οδήγηση δίτροχου έχει αυξημένη επικινδυνότητα, σε σχέση με το αυτοκίνητο, αλλά το τερματίσατε!

Ο σωστός οδηγός μηχανής:
- οδηγεί πάντα αμυντικά
- θεωρεί ότι δεν έχει ποτέ προτεραιότητα, ακόμη κι αν έχει. Πάντα κόβει ταχύτητα και ελέγχει!
- θεωρεί ότι ανά πάσα στιγμή κάποια πόρτα θα ανοίξει, οπότε όταν διηθείται το κάνει με ταχύτητα χελώνας
- δεν κινείται στην διαχωριστική γραμμή. Προσπερνάει και επιστρέφει στην λωρίδα
- οδηγεί πάντα με τέτοια ταχύτητα ώστε να έχει περιθώριο αντίδρασης σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ (από γάτα που θα πεταχτεί στο δρόμο μέχρι αυτοκίνητο που θα κάνει στραβοτιμονιά)
- τηρεί απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα
- φροντίζει να μην είναι στη τυφλή οπτική γωνία των αυτοκινήτων
- θεωρεί ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν τον έχουν δει (επειδή μάλλον κοιτάνε το κινητό!_έχει παραγίνει το πράγμα!) και είναι σε απόλυτη ετοιμότητα, φροντίζοντας να κάνει αισθητή την παρουσία του

Θα μου πείτε, ότι τα παραπάνω δεν τα κάνουν όλοι οι δίτροχοι. Με ενδιαφέρει να τα κάνω εγώ! Για να μην παίζω τη ζωή μου κορώνα γράμματα!
 
Να σας το περιγράψω λίγο αυτό που λέει ο Βλαδίμηρος. όσο εσείς στο αυτοκίνητο είστε στο σταμάτα ξεκίνα στο μποτιλιάρισμα, δεν έχετε να κάνετε και πολλά. Την ίδια στιγμή ο δίτροχος θα πρέπει με το που φτάνει στο μποτιλιάρισμα να έχει κοιτάξει καθρέπτες για να βγει για την διήθιση - αλλάζει θέση από τη λωρίδα για να μπει ανάμεσα στα αυτοκίνητα και εκείνη τη στιγμή μπορεί να έρχονται άλλοι - και όταν βγει ανάμεσα θα πρέπει να έχει επαυξημένη την προσοχή και την αίσθηση του πλάτους μεταξύ των αυτοκινήτων στις δύο λωρίδες. Ταυτόχρονα θα πρέπει να έχει το νού του στα αυτοκίνητα που αλλάζουν λωρίδα, γιατί όλα αυτά στην πραγματικότητα γίνονται εν κινήσει, καθώς για να μπεις ξανά στη λωρίδα θα πρέπει να βρεις κενό και το κενό δημιουργείται όταν θα ξεκινήσουν να κινούνται τα αυτοκίνητα ξανά.
Δεν το συζητώ για την απόσταση που πρέπει να έχεις από προπορευόμενο όχημα (στη λωρίδα σου μέσα αυτό). Είναι πιο μεγάλη από εκείνη που αφήνεις με το αυτοκίνητο και αυτό το αισθάνεσαι ότι πρέπει να το κάνεις έτσι. Δεν το κάνεις απλά επειδή το λέει ο ΚΟΚ. Το κάνεις γιατί το νιώθεις στο κορμί σου ότι θες μεγαλύτερη απόσταση.

Όλα αυτά ενώ ο αυτοκινητιστής το μόνο που έχει να κάνει είναι να ακούει τη μουσικούλα του και να κάνει σταμάτα ξεκίνα στο μποτιλιάρισμα.
 
Και κάτι άλλο..
Προσωπικά ποτέ δεν κάνω διήθηση όταν έστω το ένα από τα δύο οχήματα που θα περάσω, είναι λεωφορείο ή φορτηγό, όταν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν προλάβω να το (τους) περάσω..
(Για επικαθήμενο, ούτε λόγος) !

Ακόμα και αν κινούνται με 1-2χιλ/ώρα !
Μέχρι να ακούσω την σκάστρα του φρένου τους , θα είμαι πίσω τους και ας με "σπρώχνει" άλλο δίκυκλο από πίσω..

Ο οδηγός του μεγάλου οχήματος δεν μπορεί να δει με την ίδια ευκολία ένα δίκυκλο "κολλητά" στους τροχούς του όπως ένας οδηγός επιβατικού.. και η παραμικρή επαφή με έναν τροχό τέτοιου μεγέθους , είναι θανάσιμη.. (άσε που ένα φορτωμένο φορτηγό δεν θα καταλάβει καν τις σάρκες και τα κόκκαλα που θα πολτοποιούνται από κάτω και θα συνεχίσει την πορεία του μέχρι να χαλάσουν κόσμο οι κόρνες των άλλων...)

Μακάβριο, ναι, αλλά έτσι είναι... θυμάμαι μια περίπτωση με μια κοπέλα στο ποτάμι όταν "χώθηκε" με χαμηλή ταχύτητα ανάμεσα σε επικαθήμενο και ιχ..
το ιχ την "έσπρωξε" (χωρίς επαφή) στον τροχό του επικαθήμενου.. έχασε το αριστερό χέρι και πόδι της από την ρίζα τους!

Μετά από μακρόχρονη δικαστική διαμάχη ο οδηγός της νταλίκας αθωώθηκε εντελώς και η κοπέλα δεν πήρε την παραμικρή αποζημίωση..
Θα προτιμούσα να χάσω την ζωή μου επιτόπου , παρά να ζήσω χωρίς τα μισά μου άκρα...
 
Αν και έχω ζηλέψει πολλές φορές τους χρόνους της μηχανής σε σχέση με το αυτοκίνητο, δεν έχω ποτέ δοκιμάσει να καβαλήσω μηχανή. Εννοείται ξέρω ισορροπία. Είσαι όχι απλά εκτεθειμένος, αλλά στην κυριολεξία παίζεις την ζωή σου κορώνα γράμματα κάθε λεπτό. Δεν μιλάω για xtreme καταστάσεις, ένα απλό σπρώξιμο, λίγα νερά στην γυαλιστερή άσφαλτο σε στέλνουν για σπασμένο πόδι-χέρι για πλάκα, ειδικά αν δεν προλάβεις και σου πέσει το μηχανάκι πάνω σου ας είναι και σκούτερ. Αμαξάκι+TV+Youtube+Μουσική for ever. Αμαλάχει πάρτε και ηλεκτρικό να μην καίτε βενζίνη να μην έχετε και τύψεις για το περιβάλλον στο μποτιλιάρισμα.
 
Αν και έχω ζηλέψει πολλές φορές τους χρόνους της μηχανής σε σχέση με το αυτοκίνητο, δεν έχω ποτέ δοκιμάσει να καβαλήσω μηχανή. Εννοείται ξέρω ισορροπία. Είσαι όχι απλά εκτεθειμένος, αλλά στην κυριολεξία παίζεις την ζωή σου κορώνα γράμματα κάθε λεπτό. Δεν μιλάω για xtreme καταστάσεις, ένα απλό σπρώξιμο, λίγα νερά στην γυαλιστερή άσφαλτο σε στέλνουν για σπασμένο πόδι-χέρι για πλάκα, ειδικά αν δεν προλάβεις και σου πέσει το μηχανάκι πάνω σου ας είναι και σκούτερ. Αμαξάκι+TV+Youtube+Μουσική for ever. Αμαλάχει πάρτε και ηλεκτρικό να μην καίτε βενζίνη να μην έχετε και τύψεις για το περιβάλλον στο μποτιλιάρισμα.
Συμφωνώ, απλά παίζει ρόλο και η δουλειά, π.χ. φίλος μου φυσιοθεραπευτής που έχει κάθε μέρα 5-6-7 ραντεβού σκορπισμένα σε όλη την Αθήνα, είναι αδύνατον να τα κάνει με αυτοκίνητο, θα έτρωγε 3-4 ώρες στον δρόμο κάθε μέρα συν άντε να βρει να παρκάρει σε κάθε περιοχή....με το μηχανάκι πέρα ότι γλιτώνει τρελά σε έξοδα βενζίνης τα κάνει όλα αυτά σε 1-1,5 ώρα. Γλιτώνει για πλάκα πάνω από 2 ώρες κάθε μέρα και πάνω από 250 ευρώ βενζίνη τον μήνα. Σε τέτοιες ακραίες περιπτώσεις δυστυχώς παίρνεις το ρίσκο με το μηχανάκι, όλοι θα το παίρναμε εκτός και αν αλλάζαμε δουλειά.
 
Και μένα ο φυσιοθεραπευτής με μηχανάκι κινείται. Στα 5 χρόνια, τον έχω δει μπαταρισμένο 3 φορές. Δεν πτοείται όμως, γιατί όντως χωρίς μηχανή δεν γίνεται. Εννοείται κυκλοφορεί πάντα με κράνος και ειδικό μπουφάν (άλλο καλοκαίρι, άλλο χειμώνα) και ειδικό παντελόνι με επιγονατήδες κλπ. Του λέω κάθε φορά: στον πόλεμο πας; :ROFLMAO:
 
Και μένα ο φυσιοθεραπευτής με μηχανάκι κινείται. Στα 5 χρόνια, τον έχω δει μπαταρισμένο 3 φορές. Δεν πτοείται όμως, γιατί όντως χωρίς μηχανή δεν γίνεται. Εννοείται κυκλοφορεί πάντα με κράνος και ειδικό μπουφάν (άλλο καλοκαίρι, άλλο χειμώνα) και ειδικό παντελόνι με επιγονατήδες κλπ. Του λέω κάθε φορά: στον πόλεμο πας; :ROFLMAO:
Είναι αυτό που λέμε, αν είσαι απέξω από τον χορό πολλά τραγούδια λες....προσωπικά επειδή είμαι κοντά στην δουλειά δεν το συζητάω καν για μηχανάκι, άλλα αν έτρωγα κάθε μέρα 2,5-3-4 ώρες στην κίνηση προφανώς θα το έβλεπα αλλιώς...δεν είναι όλα δηλαδή άσπρο ή μαύρο.....θέλοντας και μη αναγκαστικά σε κάποιες δουλειές θες μηχανάκι...

Καλά κάνει και εξοπλίζεται έτσι, δυστυχώς στην Αθήνα αν οδηγείς μηχανάκι είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα την ''φας'', οπότε αν την ''φας'' ελπίζεις να είναι κάτι χαλαρό και να είσαι εξοπλισμένος στο φουλ για να γλιτώσεις τα χειρότερα. Προσωπικά από γνωστούς/συγγενείς/φίλους κλπ. γνωρίζω τουλάχιστον 4 άτομα που έχουν σκοτωθεί με μηχανάκι και αρκετές περιπτώσεις ακόμα με σοβαρούς τραυματισμούς, χειρουργία κλπ. Αυτά βλέπω και με πιάνει μια ανατριχίλα...μόνο την προηγούμενη εβδομάδα συνάδελφος, άλλαξε λωρίδα χωρίς να βλέπει ένα αμάξι, και του έκανε το πόδι χάλια, ήθελε χειρουργείο για να το σώσει, ενώ δεν ξέρει αν θα επανέρθει 100% και ποτέ.
 
Από τη στιγμή που ο ΚΟΚ ορίζει τα μέτρα για την ασφαλή μετακίνηση με δίκυκλο, δεν είναι δικαιολογία η ασφάλεια. Εξ' άλλου είπαμε, όποιος βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια, κινείται με τα ΜΜΜ.

Επίσης, από τη στιγμή που επιτρέπεται να οδηγείς δίκυκλο με δίπλωμα αυτοκινήτου αλλά δεν το επιλέγεις και επιλέγεις να είσαι ένας στο αυτοκίνητο, είσαι μέρος του προβλήματος της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Επιλέγεις να είσαι.

Υπάρχει και το ποδήλατο να ξέρετε που είναι πιο ασφαλές από όλα αυτά. Γιατί είναι πολύ αργό για να κινδυνεύεις το ίδιο.
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Από τη στιγμή που ο ΚΟΚ ορίζει τα μέτρα για την ασφαλή μετακίνηση με δίκυκλο, δεν είναι δικαιολογία η ασφάλεια. Εξ' άλλου είπαμε, όποιος βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια, κινείται με τα ΜΜΜ.

Επίσης, από τη στιγμή που επιτρέπεται να οδηγείς δίκυκλο με δίπλωμα αυτοκινήτου αλλά δεν το επιλέγεις και επιλέγεις να είσαι ένας στο αυτοκίνητο, είσαι μέρος του προβλήματος της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Επιλέγεις να είσαι.

Υπάρχει και το ποδήλατο να ξέρετε που είναι πιο ασφαλές από όλα αυτά. Γιατί είναι πολύ αργό για να κινδυνεύεις το ίδιο.
Θα σου πω το απλό, το είπα και πριν, ξέρω κόσμο και κοσμάκι που έχει χάσει την ζωή του ή έχει τραυματιστεί σοβαρά με μηχανάκι, ενώ δεν ξέρω κανέναν προσωπικά που να έχει τραυματιστεί σοβαρά ή να σκοτωθεί με αμάξι...οπότε εκει τελειώνει και η όποια κουβέντα...και είπαμε δεν είναι όλα άσπρο η μαύρο ή πας με ΜΜΜ ή πας με μηχανάκι...με το αυτοκίνητο ναι τρως ώρες, άλλα είσαι ασφαλής, άνετος, ακούς την μουσικούλα σου κλπ. Ποια ΜΜΜ να πάω να γίνω σαν σαρδέλα, να σπρώχνομαι μυρίζοντας και τον ιδρώτα των άλλων, να περιμένω αν και πότε θα έρθει το λεωφορείο/τρένο, να στέκομαι συνεχώς όρθιος για ώρες πολλές φορές, να κοιτάζω αν δεν έχουν στάσεις εργασίας, να αλλάζω 2-3 μέσα και όλα αυτά γιατί? Ούτε καν, με το ηλεκτρικό αμάξι πλέον ούτε ξοδεύω τίποτα, ούτε μολύνω την ατμόσφαιρα και είμαι άρχοντας...προφανώς βέβαια αν έτρωγα 3-4 ώρες στον δρόμο με το αμάξι και εγώ με μηχανάκι θα πήγαινα, άλλα ΜΜΜ όπως είναι στην Αθήνα, ποτέ, προτιμώ να πάω με τα πόδια και να περπατάω 3 ώρες κάθε μέρα.

Καλή τύχη να πάς στους δρόμους της Αθήνας με ποδήλατο π.χ. από Γλυφάδα στο κέντρο, αν δεν σε φάνε ζωντανό τα αμάξια θα ακούς και το βρυσίδι του αιώνα κάθε μέρα στους δρόμους. Πέρα ότι τι φταίνε και οι συνάδελφοί σου να μυρίζουν τον ιδρώτα σου μετά από πρωινό ποδήλατο που έχεις κάνει για να έρθεις στην δουλειά, ειδικά με το τόσο ζεστό κλιμα που έχουμε στην Αθήνα.