Αυτοκινητιστικά νέα

Χτες στο meeting με όλους μας ( Υπουργός, εισαγωγείς κτλ) αναφέρθηκε ένα πολύ σοβαρό θέμα στο οποίο η ηγεσία έμεινε παγωτό ..

ΚΤΕΟ για τα ηλεκτρικά ? Ωεο ... Ο νόμος για κάθε αυτοκίνητο το ορίζει αλλά ... Έχουν τα μηχανήματα να τα τσεκάρουν ? Η απάντηση είναι ΟΧΙ . Μόνο κάποια .

Στο σημερινό καθεστώς κανένα ηλεκτρικό δεν έχει πάει αλλά θα πρέπει αν πάει αν πουληθεί ..Άρα το πρόστιμο για τα ΚΤΕΟ ?

ΓΛΕΝΤΙ..
 
Θα σου πω το απλό, το είπα και πριν, ξέρω κόσμο και κοσμάκι που έχει χάσει την ζωή του ή έχει τραυματιστεί σοβαρά με μηχανάκι, ενώ δεν ξέρω κανέναν προσωπικά που να έχει τραυματιστεί σοβαρά ή να σκοτωθεί με αμάξι...οπότε εκει τελειώνει και η όποια κουβέντα...και είπαμε δεν είναι όλα άσπρο η μαύρο ή πας με ΜΜΜ ή πας με μηχανάκι...με το αυτοκίνητο ναι τρως ώρες, άλλα είσαι ασφαλής, άνετος, ακούς την μουσικούλα σου κλπ. Ποια ΜΜΜ να πάω να γίνω σαν σαρδέλα, να σπρώχνομαι μυρίζοντας και τον ιδρώτα των άλλων, να περιμένω αν και πότε θα έρθει το λεωφορείο/τρένο, να στέκομαι συνεχώς όρθιος για ώρες πολλές φορές, να κοιτάζω αν δεν έχουν στάσεις εργασίας, να αλλάζω 2-3 μέσα και όλα αυτά γιατί? Ούτε καν, με το ηλεκτρικό αμάξι πλέον ούτε ξοδεύω τίποτα, ούτε μολύνω την ατμόσφαιρα και είμαι άρχοντας...προφανώς βέβαια αν έτρωγα 3-4 ώρες στον δρόμο με το αμάξι και εγώ με μηχανάκι θα πήγαινα, άλλα ΜΜΜ όπως είναι στην Αθήνα, ποτέ, προτιμώ να πάω με τα πόδια και να περπατάω 3 ώρες κάθε μέρα.

Καλή τύχη να πάς στους δρόμους της Αθήνας με ποδήλατο π.χ. από Γλυφάδα στο κέντρο, αν δεν σε φάνε ζωντανό τα αμάξια θα ακούς και το βρυσίδι του αιώνα κάθε μέρα στους δρόμους. Πέρα ότι τι φταίνε και οι συνάδελφοί σου να μυρίζουν τον ιδρώτα σου μετά από πρωινό ποδήλατο που έχεις κάνει για να έρθεις στην δουλειά, ειδικά με το τόσο ζεστό κλιμα που έχουμε στην Αθήνα.

Βασικά σε συνολικά νούμερα οι νεκροί από αμάξι είναι η μεγάλη πλειοψηφία.

Αλλά τα δείγματα δεν είναι σταθμισμένα, γιατί με το αυτοκίνητο κυκλοφορούν πολύ περισσότεροι. Όμως δεν μπορείς να λες ότι δεν ξέρεις κανέναν που να μην έχει σκοτωθεί με αυτοκίνητο.

Το ποδήλατο θα το χρησιμοποιήσεις συνδυαστικά με το μετρό για μεγάλη απόσταση. Και ΔΕΝ θα βγεις π.χ. στη Βουλιαγμένης γιατί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (στα σημεία που είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας).
 
Βασικά σε συνολικά νούμερα οι νεκροί από αμάξι είναι η μεγάλη πλειοψηφία.

Αλλά τα δείγματα δεν είναι σταθμισμένα, γιατί με το αυτοκίνητο κυκλοφορούν πολύ περισσότεροι. Όμως δεν μπορείς να λες ότι δεν ξέρεις κανέναν που να μην έχει σκοτωθεί με αυτοκίνητο.

Το ποδήλατο θα το χρησιμοποιήσεις συνδυαστικά με το μετρό για μεγάλη απόσταση. Και ΔΕΝ θα βγεις π.χ. στη Βουλιαγμένης γιατί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (στα σημεία που είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας).
Ναι γιατί σκοτώνονται στους Εθνικούς δρόμους κλπ. Μέσα στην Αθήνα όμως υπάρχουν ελάχιστα θανατηφόρα ατυχήματα με οδηγούς αμαξιών κατά την διάρκεια της μέρας (αφαιρώ τους μεθυσμένους ξενύχτιδες στην Παραλιακή κλπ.). Και ναι δεν ξέρω κανέναν γνωστό μου να έχει τραυματιστεί ποτέ σοβαρά με αμάξι.

Τώρα με το ποδήλατο σοβαρολογείς?? Εδώ δεν χωράμε να μπούμε εμείς μέσα σε μετρό, θα βάλεις μέσα και ποδήλατο....φαντάζομαι κάνεις πλάκα...αυτό που περιγράφεις θα φας τόσο ταλαιπωρία που δεν αξίζει καν, πας με το αμάξι και τέλος...άλλα και κοντά να είσαι που θα πας με το ποδήλατο? πάνω στον δρόμο? Θα σε βρίζουν όλοι, αφού δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι...στο λέω γιατί το έχω κάνει, πήγαινα από Πεντέλη-Μαρούσι και πίσω, για ένα διάστημα κάθε μέρα και άκουγα τα καντήλια της ζωής μου κάθε μέρα στον δρόμο, ενώ με χτύπησαν και 1 φορά, χωρίς να φταίω, όχι σοβαρά ευτυχώς.
 
ο καθένας κινείται όπως θέλει και μπορεί τηρώντας νόμους και σεβόμενος τους διπλανούς του
Φυσικα οπου αυτο δεν ειναι εφικτο ο νομος πρεπει να ειναι πάντα εκεί αμείλικτος και να σωζει ζωες

ως οδηγός μηχανής κατά ανάγκην έχω δει ομορφιές τοσο απο οδηγους αυτοκινητων οσο και από δικυκλιστες ουκ ολίγες
παραδειγματα
οδηγηση με το κινητο στο χερι και προσπαθεια παρκαρισματος με αυτο και ΙΧ και μηχανη
οδηγηση με κινητο στο χερι και προσπαθεια να στειλει μηνυματα ή να ακουσει μηνυματα ΙΧ και μηχανη
οδηγηση χωρις κρανος για 10-12 χλμ χωρις κανενας να τον σταματησε,ι δικυκλιστες
οδηγηση στο πεζοδρομιο μην χασει 10 δευτερολεπτα , δικυκλιστες
οδηγηση αναποδα στα στενα μην χασουν 1 λεπτο απο την παραδοση, δικυκλιστες
 
  • Like
Reactions: donk
Τώρα με το ποδήλατο σοβαρολογείς?? Εδώ δεν χωράμε να μπούμε εμείς μέσα σε μετρό, θα βάλεις μέσα και ποδήλατο....φαντάζομαι κάνεις πλάκα...αυτό που περιγράφεις θα φας τόσο ταλαιπωρία που δεν αξίζει καν, πας με το αμάξι και τέλος...άλλα και κοντά να είσαι που θα πας με το ποδήλατο? πάνω στον δρόμο? Θα σε βρίζουν όλοι, αφού δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι...στο λέω γιατί το έχω κάνει, πήγαινα από Πεντέλη-Μαρούσι και πίσω, για ένα διάστημα κάθε μέρα και άκουγα τα καντήλια της ζωής μου κάθε μέρα στον δρόμο, ενώ με χτύπησαν και 1 φορά, χωρίς να φταίω, όχι σοβαρά ευτυχώς.

Σοβαρολογώ γιατί το κάνω πάνω από δεκαετία αυτό. Από όταν καθιερώθηκε για την ακρίβεια. Όχι κάθε μέρα, γιατί πηγαίνω και με το σκούτερ και σπανίως με το αυτοκίνητο.

Δεν σε βρίζουν. Υπερβάλλεις. Θα σε βρίσουν αν παρανομήσεις. Μην πας ας πούμε σε οδό ταχείας κυκλοφορίας γιατί είναι όντως πολύ επικίνδυνο και γι' αυτό απαγορεύεται. Είναι μεγάλη η διαφορά ταχύτητας από τα άλλα οχήματα και γι' αυτό είναι επικίνδυνο και απαγορεύεται από τον ΚΟΚ.

Εσύ θα πας από τον παράδρομο μέχρι τη Γλυφάδα, ενώ μέχρι το Ελληνικό θα χρησιμοποιήσεις το μετρό, καθώς πηγαίνεις από Αθήνα προς Γλυφάδα.
 
Το να πας με το ποδήλατο στη δουλειά μπορεί να είναι από μια χαρά εφικτό (εάν π.χ. πρέπει να κάνεις έως 2-3 χιλιόμετρα μέσα από δρόμους χωρίς ιδιαίτερη κυκλοφορία) έως κυριολεκτικά μη εφικτό (πολλά χιλιόμετρα, λεωφόρους, κτλ κτλ).

Εννοείται ότι το ποδήλατο είναι εξίσου επικίνδυνο με τη μηχανή, γιατί ενώ πηγαίνει σημαντικά πιο αργά (κάτι που βοηθάει κάπως), από την άλλη έχει εξίσου ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια αλλά επιπλέον έχει και ανύπαρκτη ενεργητική ασφάλεια. Και ναι, σαφώς σε βρίζει όλος ο κόσμος (όχι φωναχτά, απαραίτητα), γιατί ναι, ενοχλείς.

Στην μετακίνηση, ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες. Δεν γίνεται να υπάρξει λύση ενιαία για όλους.

Εγώ π.χ. οδηγώ κάθε μέρα 18 χλμ για να πάω στη δουλειά μου.

Με ποδήλατο δεν είναι εφικτό σε καμία περίπτωση. Με ΜΜΜ επίσης δεν είναι ρεαλιστικό, επειδή αφενός θα κάνω ακόμα περισσότερο χρόνο απ' ότι κάνω με το αυτοκίνητο, αφετέρου θα φτάσω στο γραφείο ιδρωμένος, κάτι που δεν είναι αποδεκτό.

Οπότε τρώω στη μούρη την κίνηση κάθε μέρα και παρηγορούμαι λέγοντας ότι φτάνω ξεκούραστος, ατσαλάκωτος, και έχοντας μιλήσει με τους φίλους μου (στο τηλ.) και ακούσει τη μουσικούλα μου. Τουλάχιστον το ηλεκτρικό είναι μανούλα σε αυτά.
 
Στο σημερινό καθεστώς κανένα ηλεκτρικό δεν έχει πάει αλλά θα πρέπει αν πάει αν πουληθεί ..Άρα το πρόστιμο για τα ΚΤΕΟ ?

ΓΛΕΝΤΙ..
Πέρασα ΚΤΕΟ 5/25 (VW ID3). Που ακριβώς είναι το πρόβλημα δε καταλαβαίνω. Τι να τεστάρουν δηλαδή, τη μπαταρία;
 
Εννοείται ότι το ποδήλατο είναι εξίσου επικίνδυνο με τη μηχανή, γιατί ενώ πηγαίνει σημαντικά πιο αργά (κάτι που βοηθάει κάπως), από την άλλη έχει εξίσου ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια αλλά επιπλέον έχει και ανύπαρκτη ενεργητική ασφάλεια. Και ναι, σαφώς σε βρίζει όλος ο κόσμος (όχι φωναχτά, απαραίτητα), γιατί ναι, ενοχλείς.

Το ανάποδο συμβαίνει. Την ακούνε στέρεο οι αυτοκινητιστές από τους ποδηλάτες γιατί οι αυτοκινητιστές κάνουν τη ματσακωνιά σχεδόν πάντα. ;)
Από μέσα του ας λέει ο καθένας ό,τι θέλει. Έτσι κι αλλιώς είναι από την αγανάκτηση ότι δεν μπορεί να δεχτεί - ο αυτοκινητάκιας - ότι ο δρόμος δεν του ανήκει. Εις τα παλαιότερα των υποδημάτων μας έχω να πω, πάνω σε αυτό.

Επίσης είναι πιο ασφαλές από τη μηχανή. Η ταχύτητα είναι έως 25 χιλιόμετρα (μην είναι και 20 με τον νέο ΚΟΚ). Αυτό από μόνο του το κάνει σημαντικά πιο ασφαλές σε σχέση με άλλα μηχανοκίνητα μέσα.
Α, ναι. Και μπορείς να το μεταφέρεις στο πεζοδρόμιο.
 
Μία έρευνα για την Αθήνα από το Πρώτο Θέμα αναφέρει 6 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Αττική. Πως είναι δυνατόν όταν στην απογραφή ήταν 5,8 εκατομμύρια σε όλη την Ελλάδα;
 
Μία έρευνα για την Αθήνα από το Πρώτο Θέμα αναφέρει 6 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Αττική. Πως είναι δυνατόν όταν στην απογραφή ήταν 5,8 εκατομμύρια σε όλη την Ελλάδα;
Κάνανε εσκεμμένα λάθος για να υπερτονίσουν το πρόβλημα, να τα φουσκώσουν και άλλο και να κάτσει ο χρήστης παραπάνω χρόνο στο site τους....δεν είναι η πρώτη φορά..
 
Πέρασα ΚΤΕΟ 5/25 (VW ID3). Που ακριβώς είναι το πρόβλημα δε καταλαβαίνω. Τι να τεστάρουν δηλαδή, τη μπαταρία;

Αν βγάζεις ρύπους από την εξάτμιση που δεν έχεις :ROFLMAO:

Πέρα από την πλάκα δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το πρόβλημα.. αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, μπροστινό, πισινό, φώτα/φλας θα ελέγξουν και φρένα όπως σε όλα τα αυτοκίνητα...
 

μεγεια τις νεες καμερες
 

μεγεια τις νεες καμερες
2000 πρόστιμο σε έναν εκατομυριούχο είναι ψίχουλα. Με 210 έπρεπε να κατάσχεται το όχημά του και να μην ξαναοδηγήσει ποτέ.
 
Το "έναν χρόνο χωρίς δίπλωμα" είναι κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση.

Βέβαια, κάποιες άλλες δεν τις πτοεί αυτό:


Η συγκεκριμένη είναι κυριολεκτικά για φυλακή. Δημόσιος κίνδυνος.

Πήγαινε με το διπλάσιο από το όριο, πιωμένη, χωρίς δίπλωμα (της το είχαν πάρει) και χωρίς πινακίδες (επίσης της τις είχαν πάρει).
Μόνο πτώμα στο πόρτ μπαγκάζ δεν είχε φορτωμένο.
 
2000 πρόστιμο σε έναν εκατομυριούχο είναι ψίχουλα. Με 210 έπρεπε να κατάσχεται το όχημά του και να μην ξαναοδηγήσει ποτέ.

Μην είσαι υπερβολικός... Lotus είναι , όχι Fiat punto GT

Και με 2.000€ πρόστιμο αν θέλει ας το ξανακάνει....

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί τρέχουν στην Αττική οδό.. και τα γατιά μου ξέρουν ότι εκεί δεν σηκώνει τέτοια..

Χάθηκαν τόσα τμήματα της εθνικής οδού σε ώρες "νέκρας" ;;
 
οδηγηση με κινητο στο χερι και προσπαθεια να στειλει μηνυματα ή να ακουσει μηνυματα ΙΧ και μηχανη

Οδήγηση στην εθνική χωρίς κράνος, με το ένα χέρι να κρατάει καφέδες και με το άλλο να κοιτάζει μηνύματα στο κινητό έχεις δει; :P
Σχεδόν κάθε μέρα, στον Κηφισό, όταν κατέβαινα Περιστέρι.
Να σου πέσει μπροστά στο αμάξι να τον πληρώνεις και για άνθρωπο.
 
Χτες στο meeting με όλους μας ( Υπουργός, εισαγωγείς κτλ) αναφέρθηκε ένα πολύ σοβαρό θέμα στο οποίο η ηγεσία έμεινε παγωτό ..

ΚΤΕΟ για τα ηλεκτρικά ? Ωεο ... Ο νόμος για κάθε αυτοκίνητο το ορίζει αλλά ... Έχουν τα μηχανήματα να τα τσεκάρουν ? Η απάντηση είναι ΟΧΙ . Μόνο κάποια .

Στο σημερινό καθεστώς κανένα ηλεκτρικό δεν έχει πάει αλλά θα πρέπει αν πάει αν πουληθεί ..Άρα το πρόστιμο για τα ΚΤΕΟ ?

ΓΛΕΝΤΙ..
Είχαμε αγοράσει πριν χρόνια στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών το πρώτο ηλεκτρικό mini λεωφορείο (μιλάμε 10 χρόνια πριν) και θέλαμε να βγάλουμε κρατικές πινακίδες. Είχε κολλήσει για μήνες γιατί το υπουργείο μας ρώταγε τι να γράψει στην άδεια για εκπομπές και εμείς τους λέγαμε παύλα. Μήνες για αυτο το μικρό γραφειοκρατικό κόλλημα.

Όσο για το ΚΤΕΟ πόσο στόκοι είναι να πουν απλά ότι στο ενδιάμεσο μέχρι να αναμορφωθεί το πλαίσιο για το ΚΤΕΟ στα 4 χρόνια να ελέγχονται τα υποσυστήματα που είναι κοινά...βασικά μόνο οι ρύποι είναι το θέμα και ελπίζω να μην ζητάνε κάρτα καυσαερίων...
 
Θυμήκα και θέλω να εξομολογηθώ μια μόνιμη παρανομία που κάνω με το μηχανάκι στο ποτάμι..

Σχεδόν συνέχεια οδηγώ στην ΛΕΑ

Γιατί ;; Διότι φοβάμαι μην περάσουν από πάνω μου όλοι αυτοί που δεν σέβονται το όριο των 80χιλ/ώρα

Πάω στην κανονική δεξιά λωρίδα με 60-70 για να έχουν περιθώριο να με προσπεράσουν και αυτοί με προσπερνάνε σε απόσταση εκατοστών..
έτσι η ΛΕΑ έγινε "καταφύγιο" όχι μόνο για μένα, αλλά και σε πολλούς με μικρά μηχανάκια...

Ένα βράδυ σχολασμένος (πάλι στην ΛΕΑ) έρχεται περιπολικό πίσω μου χωρίς σειρήνα, αλλά με τους φάρους αναμμένους.. η κίνηση αυξημένη.. βγάζω δεξί φλας και "κολλάω" τέρμα δεξιά για να με προσπεράσει (ή να με σταματήσει)..

Παραμένει πίσω μου και δεν με προσπερνάει.. βγάζω αριστερό φλας και μπαίνω ανάμεσα από 2 ΙΧ..

Πατάει γκάζι, φεύγει χωρίς να μου πει κουβέντα.. αμέσως βγάζω ξανά δεξί φλας και μπαίνω πάλι στην ΛΕΑ..

Ο άνθρωπος στο περιπολικό ήξερε τι σημαίνει "νόμος και κανονισμός" και ξέρει το πνεύμα του νομοθέτη.....