Αυτοκινητιστικά νέα

Ελβετία που είχαμε κάνει road trip όλη την χώρα για 2 εβδομάδες πριν χρόνια έφαγα συνολικά 46 κλήσεις σύνολο 6.700 ευρώ!!! Θα πει κάποιος καλά τι έκανες και σου έριξαν όλα αυτά....σχεδόν τίποτα...π.χ. όριο ταχύτητας στον δρόμο 50χλμ...πήγαινα με 55χλμ...κλήση......πέρασα με πορτοκαλί φανάρι?...κλήση....σε φανάρι που σταματάς, πατάς 10 πόντους την διάβαση?? κλήση....όλα μα όλα ήταν κάτι τέτοια...σε γράφουν για το παραμικρό και έχουν κάμερες παντού!!!

Υ.Γ. Φυσικά δεν πλήρωσα καμία και απλά δεν μπορώ να ξαναπατήσω το πόδι μου στην Ελβετία για 20 χρόνια!!χαχα

Ναι όντως και οι ελβετοί έχουν τρέλα με τις κλήσεις. Από ένα όριο και πάνω το πρόστιμο είναι ανάλογο της φορολογικής δήλωσης!

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν το ότι από όλες τις χώρες που έχω ταξιδέψει (πολλές), στην Ελβετία ήταν εκεί που ένιωσα απολαυστικότερα ως πεζός, χωρίς υποψία κινδύνου ό,τι ώρα και να ήταν και σε ό,τι δρόμο κι αν βρισκόμουν, με κίνηση ή χωρίς. Μάλλον ευτυχώς για μένα, ενώ έχω πάει 5-6 φορές, δεν οδήγησα ποτέ :)
 
  • Like
Reactions: anderm and takisot
Προχθές με προσπερασε στην Βουλιαγμένης με ταχύτητα τούμπανο SUV με ελβετικές πινακίδες. Α ρε λέω από μέσα μου αν είσαι μάγκας κάντα αυτά στην Ελβετία. Κανάς ελληνάρας θα ήταν σίγουρα που ήρθε εδώ να ξεκ@υλωσει...
 
Προχθές με προσπερασε στην Βουλιαγμένης με ταχύτητα τούμπανο SUV με ελβετικές πινακίδες. Α ρε λέω από μέσα μου αν είσαι μάγκας κάντα αυτά στην Ελβετία. Κανάς ελληνάρας θα ήταν σίγουρα που ήρθε εδώ να ξεκ@υλωσει...

99% όταν βλέπεις ευρωπαϊκές πινακίδες να κάνουν μαλακίες σε ελληνικό δρόμο, είναι συμπατριωτάκια. :cool:
 
Και μένα ο φυσιοθεραπευτής με μηχανάκι κινείται. Στα 5 χρόνια, τον έχω δει μπαταρισμένο 3 φορές.
Αυτό που αναφέρεις, περισσότερα λέει για την οδηγική ικανότητα του Φ/θ σου, παρά για την ασφάλεια του μέσου.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and Pleo
Ακόμα και αν ίσχυε αυτό (που αμφιβάλλω) το βασικό πρόβλημα παραμένει: τα δίκυκλα αδυνατούν να σε προστατεύουν σε περίπτωση ατυχήματος, είτε φταίει ο άλλος είτε εσύ ο ίδιος. Άλλο είναι να σε περιβάλει ένα κουβούκλιο 1-2 τόνων και άλλο ένα κράνος για το κεφάλι σου και μόνο….


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Σωστό!
Γι'αυτό πρέπει ο οδηγός δίτροχου, να έχει δραματικά διαφορετική οδηγική συμπεριφορά απ'ότι αν οδηγούσε αυτοκίνητο.
Ένα τεράστιο ποσοστό ατυχημάτων με δίτροχο, θα είχαν αποφευχθεί αν οι οδηγοί τους οδηγούσαν "μυαλωμένα", να το πω απλά.
Αν δεν στριμωχνόντουσαν ανάμεσα σε μεγάλα αυτοκίνητα, αν δεν θεωρούσαν αυτονόητο ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου θα σεβαστεί το κόκκινο ή το stop, αν δεν έτρεχαν με 60 ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα κλπ.
Ο κατάλογος ατέλειωτος.
Οι συνάδελφοι δίτροχοι, καταλαβαίνουν τι εννοώ.
 
Να έχεις σχεδιάσει τη διαδρομή με ποδήλατο-μετρό-ποδήλατο που στο τέλος είναι και κατηφορίτσα, άρα δεν φτάνεις ιδρωμένος, αλλά ξεκούραστος και... να ανακαλύπτεις ότι οι συρμοί που περνάνε από το σημείο που βολεύει είναι εκείνοι του αεροδρομίου... με συχνότητα κάθε... ποτέ.

Μα πόσο fail είναι αυτή η χώρα, πείτε μου.

Ή να βγάζει ανακοίνωση ο προαστιακός ότι δεν θα μπαίνουν ποδήλατα γιατί... έτσι.

Πίσω από τον ήλιο ζούμε... .
 
Στην Ελλάδα όποιος οδηγεί δίτροχο η τέλος πάντων όχημα που δεν εμπίπτει στο κλασικό ορισμό του τετράτροχου αυτοκίνητο, είναι οδηγός παρίας, Η κατάσταση έχει βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια αλλά ακόμα υπολειπόμαστε.
 
Οι συνάδελφοι δίτροχοι, καταλαβαίνουν τι εννοώ.
Σήμερα οδηγώ στη δεξιά λωρίδα και σταματάω στη διάβαση πεζών. Ο πεζός αρχίζει να διασχίζει τον δρόμο, αλλά στην αριστερή τρία αυτοκίνητα περνάνε χωρίς να δίνουν σημασία. Το τέταρτο αυτοκίνητο σταματά, ο πεζός συνεχίζει τη πορεία του και ένα μηχανάκι περνάει αέρα ανάμεσα από τα δυο αυτοκίνητα.
 
Επειδή το σταμάτημα στις διαβάσεις εφαρμόζεται από μικρό ποσοστό των οδηγών, πριν σταματήσω σε διάβαση, ελέγχω τι γινεται πίσω μου, μην πέσει κανένας πάνω μου.
Έτσι κι αλλιώς, το σκανάρισμα με τους καθρέφτες, κάθε λίγα δευτερόλεπτα, έχει αυτοματοποιηθεί απ'τον εγκέφαλο μου. Όπως και ο ελέγχος της κυκλοφορίας, λίγα οχήματα μπροστά μου. Ανά πάσα στιγμή, έχω πληροφόρηση τι γίνεται πίσω, πλάγια, προφανώς μπροστά μου, και αρκετά μπροστά μου.
Απαραίτητη πρακτική επιβίωσης για τον σωστό οδηγό δίτροχου. Τίποτα στην τύχη!
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ακόμα και αν ίσχυε αυτό (που αμφιβάλλω)...
Να μην αμφιβάλλεις καθόλου!
Χωρίς παρεξήγηση, έχεις μια στρεβλή εικόνα του τι σημαίνει οδήγηση δίτροχου, οπότε ας κρίνουν οι έχοντες γνώση.

3 στουκαρίσματα σε 5 χρόνια, 1 κάθε ενάμιση χρόνο, αγγίζει την καγκουριά ή την ασχετίλα. Αμφότερα είναι λίαν επικίνδυνα!
Είπαμε, δεν έχουν όλοι τις τεχνικές ή/και τις ψυχοπνευματικές ικανότητες για οδήγηση δίτροχου.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and chocbhed
Να μην αμφιβάλλεις καθόλου!
Χωρίς παρεξήγηση, έχεις μια στρεβλή εικόνα του τι σημαίνει οδήγηση δίτροχου, οπότε ας κρίνουν οι έχοντες γνώση.

3 στουκαρίσματα σε 5 χρόνια, 1 κάθε ενάμιση χρόνο, αγγίζει την καγκουριά ή την ασχετίλα. Αμφότερα είναι λίαν επικίνδυνα!
Είπαμε, δεν έχουν όλοι τις τεχνικές ή/και τις ψυχοπνευματικές ικανότητες για οδήγηση δίτροχου.

Κοιτα, αν χρειάζονται ειδικά skills στην Ελλάδα για να οδηγηθεί η μηχανή, ας μπουν ως προαπαιτούμενα στις εξετάσεις διπλώματος ώστε να μην καβαλάνε δίκυκλα οι μη έχοντες τις απαιτούμενες τεχνικές /ψυχοπνευματικες ικανότητες που ανέφερες. Επειδή όμως κυκλοφορούν και αυτοί, παραμένουν απροστάτευτοι λόγω της ανυπαρξίας παθητικής ασφάλειας του μέσου και κάθε τρεις και λίγο άνθρωποι τραυματίζονται, μένουν ανάπηροι ή και χάνουν άδικα τη ζωή τους …


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Κοιτα, αν χρειάζονται ειδικά skills στην Ελλάδα για να οδηγηθεί η μηχανή, ας μπουν ως προαπαιτούμενα στις εξετάσεις διπλώματος ώστε να μην καβαλάνε δίκυκλα οι μη έχοντες τις απαιτούμενες τεχνικές /ψυχοπνευματικες ικανότητες που ανέφερες. Επειδή όμως κυκλοφορούν και αυτοί, παραμένουν απροστάτευτοι λόγω της ανυπαρξίας παθητικής ασφάλειας του μέσου και κάθε τρεις και λίγο άνθρωποι τραυματίζονται, μένουν ανάπηροι ή και χάνουν άδικα τη ζωή τους …
Σε μια ιδανική κοινωνία, θα έπρεπε όντως να είναι προαπαιτούμενα!
Και μάλιστα, όχι μονο σακατεύονται οι ίδιοι, αλλά σκοτώνουν ή σακατεύουν και αθώους.
 
Σε μια ιδανική κοινωνία, θα έπρεπε όντως να είναι προαπαιτούμενα!
Και μάλιστα, όχι μονο σακατεύονται οι ίδιοι, αλλά σκοτώνουν ή σακατεύουν και αθώους.
Καταλαβαινεις ομως το παραδοξο αυτης της παραδοχης. Δεν ζούμε προφανώς σε μία ιδανική κοινωνία εξού και το να οδηγείς μηχανή είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, τουλάχιστον στη χώρα μας..
 
...το να οδηγείς μηχανή είναι εξαιρετικά επικίνδυνο...

Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να οδηγείς μηχανή επικίνδυνα! Αυτό δεν έχεις καταλάβει, εξ'ου και η δαιμονοποίηση, όχι μόνο από σένα φυσικά!
 
  • Like
Reactions: vlad66
Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να οδηγείς μηχανή επικίνδυνα! Αυτό δεν έχεις καταλάβει, εξ'ου και η δαιμονοποίηση, όχι μόνο από σένα φυσικά!

Δεν είναι δαιμονοποίηση δυστυχώς, αλλά hard fact. Αν κάποιος επιλέγει να εθελοτυφλεί επι αυτού, δικαίωμα του…
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Όπως δικαίωμα κάποιου είναι να έχει στρεβλή εικόνα για ένα θέμα! Ειδικά αν δεν είχε ποτέ του πρακτική επαφή.

Οι στατιστικές που λένε ότι το δίκυκλο είναι επικίνδυνο λένε την μισή αλήθεια.
Προφανώς είναι πιο επικίνδυνο από το αυτοκίνητο, όμως μόνο από το δευτερόλεπτο που ο αναβάτης θα εμπλακεί σε ατύχημα.
Το κρίσιμο σημείο που δεν αντιλαμβάνονται κάποιοι, είναι ποιοί αναβάτες είναι υποψήφιοι ή σχεδόν σίγουροι για εμπλοκή σε ατύχημα!
Οι κάγκουρες και οι άσχετοι/ανεπίδεκτοι είναι που εμπλουτίζουν τις στατιστικές.
Είπαμε ότι απαιτούνται κάποιες ιδιαίτερες ικανότητες. Κάποιοι τις έχουν, κάποιοι όχι. Όποιος αντιμετωπίζει το δίτροχο με υπερβολικό φόβο, καλό είναι να μην δοκιμάσει. Αντιθέτως, ο λελογισμένος φόβος επιβάλλεται να υπάρχει στον συνειδητοποιημένο αναβάτη.
 
  • Like
Reactions: vlad66
.......................... Είπαμε, δεν έχουν όλοι τις τεχνικές ή/και τις ψυχοπνευματικές ικανότητες για οδήγηση δίτροχου.
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό και θα συμπληρώσω ότι ακριβώς το ίδιο ισχύει (για μένα) και για τα τετράτροχα. Δεν είναι λογικό αυτό που βλέπουμε καθημερινά. Γι' αυτό και αυτή η κατάντια στους δρόμους.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and Skakinen
Περισσότερο τα ατυχήματα στο δίκυκλο γίνονται από υπερεκτίμηση. Στα αυτοκίνητα γίνεται από απροσεξία και έλλειψη προσοχής.

Μην αρχίσω να λέω ποιος αποκτά και πως δίπλωμα, γιατί εκεί στο αυτοκίνητο - και όχι στη μηχανή - ξέρουμε όλοι τι γίνεται. Δεν θα δείτε ποτέ οδηγό δικύκλου να μην κοιτάζει καθρέπτες πάντως. Ούτε θα δείτε ποτέ οδηγό δικύκλου να μην μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα.

Δεν είναι μόνο τι βλέπουν στους δικυκλυστές οι αυτοκινητιστές. Είναι και τι βλέπουν οι δικυκλιστές στους αυτοκινητιστές. Όργια γίνονται και εκεί και είναι περισσότερα γιατί είναι και ποολύ μεγαλύτερος ο αριθμός τους.

Ποδηλατάκι, ξαναλέω.
 
  • Like
Reactions: vlad66