Αυτοκινητιστικά νέα

Όπως δικαίωμα κάποιου είναι να έχει στρεβλή εικόνα για ένα θέμα! Ειδικά αν δεν είχε ποτέ του πρακτική επαφή.

Οι στατιστικές που λένε ότι το δίκυκλο είναι επικίνδυνο λένε την μισή αλήθεια.
Προφανώς είναι πιο επικίνδυνο από το αυτοκίνητο, όμως μόνο από το δευτερόλεπτο που ο αναβάτης θα εμπλακεί σε ατύχημα.
Το κρίσιμο σημείο που δεν αντιλαμβάνονται κάποιοι, είναι ποιοί αναβάτες είναι υποψήφιοι ή σχεδόν σίγουροι για εμπλοκή σε ατύχημα!
Οι κάγκουρες και οι άσχετοι/ανεπίδεκτοι είναι που εμπλουτίζουν τις στατιστικές.
Είπαμε ότι απαιτούνται κάποιες ιδιαίτερες ικανότητες. Κάποιοι τις έχουν, κάποιοι όχι. Όποιος αντιμετωπίζει το δίτροχο με υπερβολικό φόβο, καλό είναι να μην δοκιμάσει. Αντιθέτως, ο λελογισμένος φόβος επιβάλλεται να υπάρχει στον συνειδητοποιημένο αναβάτη.

Διονύση, το ότι η οδήγηση με μηχανή στην Ελλάδα είναι επικίνδυνη δεν είναι καθόλου στρεβλή διαπίστωση. Το ότι η μηχανή προσφέρει 0 παθητική ασφάλεια επίσης δεν είναι στρεβλή διαπίστωση.
Απορώ γιατί συζητάμε για τα αυτονόητα…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Διονύση, το ότι η οδήγηση με μηχανή στην Ελλάδα είναι επικίνδυνη δεν είναι καθόλου στρεβλή διαπίστωση. Το ότι η μηχανή προσφέρει 0 παθητική ασφάλεια επίσης δεν είναι στρεβλή διαπίστωση.
Απορώ γιατί συζητάμε για τα αυτονόητα…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μπαμπά, αντί σκυλάκι θέλω μηχανάκι :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: takisot
Εγώ ξέρω ότι υπάρχουν δύο τύποι οδηγών μηχανής. Αυτοί που εχουν πέσει και αυτοί που θα πέσουν.

Έχω χάσει δύο φίλους που οδηγούσαν μηχανή. Δεν έχει σημασία αν έφταιγαν ή όχι. Το αποτέλεσμα ηταν το ίδιο.
 
  • Sad
Reactions: karamela
Τάκη, στο ότι έχει πολύ μικρότερη παθητική ασφάλεια από το αυτοκίνητο, προφανώς συμφωνούμε!
Σ'αυτό που διαφωνούμε, είναι ότι η επικινδυνότητα εξαρτάται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, απ'όσο νομίζει ο πολύς κόσμος, από τον αναβάτη και τον τρόπο οδήγησης.

Έστω ότι με κάποιο τρόπο, είχαμε στατιστικά στοιχεία (σε βάθος δεκαετιών!) για δύο ομάδες οδηγών. Η πρώτη ομάδα αποτελείται από κάγκουρες και από άτομα που δεν θα έπρεπε να οδηγούν μηχανή επειδή "δεν το'χουν". Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από εξαιρετικά προσεκτικούς και ικανούς (όχι σε επίπεδο Rossi προφανώς 😁) οδηγούς.
Εκεί που διαφωνούμε είναι ότι εσύ θεωρείς ότι και οι δύο ομάδες θα είχαν στατιστικά, τον ίδιο αριθμό εμπλοκής σε ατύχημα.
Η πραγματικότητα θα ήταν ότι το δεύτερο γκρουπ, θα είχε δραματικά λιγότερες έως μηδενικές εμπλοκές σε ατύχημα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Απορώ γιατί συζητάτε ακόμη για την ασφάλεια ενώ είναι δεδομένο ότι δεν είναι η πρώτη σας προτεραιότητα στην κίνηση μέσα στην πόλη. Πρώτη σας προτεραιότητα είναι η άνεση.
 
Τάκη, στο ότι έχει πολύ μικρότερη παθητική ασφάλεια από το αυτοκίνητο, προφανώς συμφωνούμε!
Σ'αυτό που διαφωνούμε, είναι ότι η επικινδυνότητα εξαρτάται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, απ'όσο νομίζει ο πολύς κόσμος, από τον αναβάτη και τον τρόπο οδήγησης.

Έστω ότι με κάποιο τρόπο, είχαμε στατιστικά στοιχεία (σε βάθος δεκαετιών!) για δύο ομάδες οδηγών. Η πρώτη ομάδα αποτελείται από κάγκουρες και από άτομα που δεν θα έπρεπε να οδηγούν μηχανή επειδή "δεν το'χουν". Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από εξαιρετικά προσεκτικούς και ικανούς (όχι σε επίπεδο Rossi προφανώς ) οδηγούς.
Εκεί που διαφωνούμε είναι ότι εσύ θεωρείς ότι και οι δύο ομάδες θα είχαν στατιστικά, τον ίδιο αριθμό εμπλοκής σε ατύχημα.
Η πραγματικότητα θα ήταν ότι το δεύτερο γκρουπ, θα είχε δραματικά λιγότερες έως μηδενικές εμπλοκές σε ατύχημα.

Προφανώς η δεύτερη ομάδα θα είχε λιγότερες πιθανότητες ατυχήματος από την πρώτη, το πρόβλημα όμως είναι πως αν αυτό συμβεί μπορεί πχ μια πρόσκρουση να οδηγήσει σε δραματική κατάληξη για κάτι που αν συνέβαινε σε αυτοκίνητο να ήταν ένα απλό βαθούλωμα. Φίλος πριν δύο χρόνια χωρίς να τρέχει κατέληξε στο χειρουργείο πολυτραυματίας γιατί μια κυρία δεν τον είχε δει και έστριψε προς τα πάνω του. Σώθηκε γιατί φορούσε κράνος αλλά ακόμα τραβιέται με φυσιοθεραπείες και κουσούρια που του έμειναν από τη πτώση.
 
Προφανώς η δεύτερη ομάδα θα είχε λιγότερες πιθανότητες ατυχήματος από την πρώτη, το πρόβλημα όμως είναι πως αν αυτό συμβεί μπορεί πχ μια πρόσκρουση να οδηγήσει σε δραματική κατάληξη για κάτι που αν συνέβαινε σε αυτοκίνητο να ήταν ένα απλό βαθούλωμα. Φίλος πριν δύο χρόνια χωρίς να τρέχει κατέληξε στο χειρουργείο πολυτραυματίας γιατί μια κυρία δεν τον είχε δει και έστριψε προς τα πάνω του. Σώθηκε γιατί φορούσε κράνος αλλά ακόμα τραβιέται με φυσιοθεραπείες και κουσούρια που του έμειναν από τη πτώση.

Ξέρεις πόσες φορές δεν με έχουν δει και στρίβουν πάνω μου ;; τόσες όσες το έχω προβλέψει και αποφύγει την σύγκρουση!

Ο μαλάκας (ή η μαλακισμένη) φαίνεται αρκεί να μπορείς να τον (την) διακρίνεις πριν κάνει την μαλακία...

Στο Λ/Φ να δεις τι έβλεπα (*) και πόσους γλίτωνα κάθε βδομάδα (χωρίς υπερβολή) !

(*) λέω έβλεπα και όχι βλέπω γιατί δεν οδηγάω πια Λ/Φ
 
Βλέπω έχουν αρχίσει οι περιπτωσιολογίες. Να πούμε τότε και πως καταλήγει ένα αυτοκίνητο σε σύγκρουση με φορτηγό;

Κοιτάξτε να δείτε. Στην συζήτηση όταν σας λένε ότι δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια αλλά η άνεση γιατί αλλιώς θα πηγαίνατε με ΜΜΜ, λέτε ότι δεν θέλετε στριμωξίδι.
Όταν σας λένε ότι είστε ένας ανά αυτοκίνητο, λέτε ότι εκεί είστε ασφαλείς.

Το λιγότερο που θα περίμενε κάποιος στην κουβέντα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση, είναι η μαύρη αλήθεια. Ότι όσοι μετακινείστε μόνοι σας με το αυτοκίνητο, δεν δίνετε δεκάρα για το μποτιλιάρισμα.

Sorry, αλλά έτσι είναι και προβάλλετε τη δικαιολογία της ασφάλειας.
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Βλέπω έχουν αρχίσει οι περιπτωσιολογίες. Να πούμε τότε και πως καταλήγει ένα αυτοκίνητο σε σύγκρουση με φορτηγό;

Κοιτάξτε να δείτε. Στην συζήτηση όταν σας λένε ότι δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια αλλά η άνεση γιατί αλλιώς θα πηγαίνατε με ΜΜΜ, λέτε ότι δεν θέλετε στριμωξίδι.
Όταν σας λένε ότι είστε ένας ανά αυτοκίνητο, λέτε ότι εκεί είστε ασφαλείς.

Το λιγότερο που θα περίμενε κάποιος στην κουβέντα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση, είναι η μαύρη αλήθεια. Ότι όσοι μετακινείστε μόνοι σας με το αυτοκίνητο, δεν δίνετε δεκάρα για το μποτιλιάρισμα.

Sorry, αλλά έτσι είναι και προβάλλετε τη δικαιολογία της ασφάλειας.
Προσωπικά μια χαρά δεκάρα δίνω για το μποτιλιάρισμα άλλα και μια χαρά δεκάρα δίνω και για την ασφάλειά μου, και την άνεσή μου, και την ψυχολογία μου, και τον χρόνο που τρώω στον δρόμο κλπ. για αυτό μετακομίσαμε πάλι οικογενειακώς (ο βασικός λόγος ήταν αυτός) και τα γλιτώσαμε όλα τα παραπάνω, η σήζυγος πάει με τα πόδια στην δουλειά και εγώ σε 10 λεπτά...οι υπόλοιποι ας κάνουν 3 ώρες στον δρόμο, ας λιώνουν στα ΜΜΜ και ας ρισκάρουν την ζωή τους πάνω σε δίκυκλα...

Υ.Γ. 4ο σπίτι που αλλάζουμε σε διάρκεια 10 ετών, παίρνω το ενοίκιο από το πατρικό μου που δεν με βολεύει λόγω απόστασης στην δουλειά και με τα λεφτά αυτά νοικιάζω όπου γουστάρω για να κάνω την ζωή μου πιο εύκολη....η λύση είναι απλή για όσους τολμούν και σκέφτονται out of the box...
 
Προσωπικά μια χαρά δεκάρα δίνω για το μποτιλιάρισμα άλλα και μια χαρά δεκάρα δίνω και για την ασφάλειά μου, και την άνεσή μου, και την ψυχολογία μου, και τον χρόνο που τρώω στον δρόμο κλπ. για αυτό μετακομίσαμε πάλι οικογενειακώς (ο βασικός λόγος ήταν αυτός) και τα γλιτώσαμε όλα τα παραπάνω, η σήζυγος πάει με τα πόδια στην δουλειά και εγώ σε 10 λεπτά...οι υπόλοιποι ας κάνουν 3 ώρες στον δρόμο, ας λιώνουν στα ΜΜΜ και ας ρισκάρουν την ζωή τους πάνω σε δίκυκλα...

Υ.Γ. 4ο σπίτι που αλλάζουμε σε διάρκεια 10 ετών, παίρνω το ενοίκιο από το πατρικό μου που δεν με βολεύει λόγω απόστασης στην δουλειά και με τα λεφτά αυτά νοικιάζω όπου γουστάρω για να κάνω την ζωή μου πιο εύκολη....η λύση είναι απλή για όσους τολμούν και σκέφτονται out of the box...

Θα το δεχόμουν αυτό που λες, αν μετακινιόσουν με το αυτοκίνητο μαζί με άλλον έναν ή δύο. Αλλιώς δεν σε ενδιαφέρει πρωτίστως η ασφάλεια, αλλά η άνεση.

Πως να το κάνουμε; Ψάχνεις να βρεις δικαιολογία στην ασφάλεια. Ότι δεν φταις εσύ, κακόπεσες κλπ.

Υ.Γ. Την αλλαγή σπιτιου την ξεχνάς στην Αθήνα. Δεν υπάρχουν έτσι κι αλλιώς ελεύθερα προς ενοικίαση.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and chocbhed
Θα το δεχόμουν αυτό που λες, αν μετακινιόσουν με το αυτοκίνητο μαζί με άλλον έναν ή δύο. Αλλιώς δεν σε ενδιαφέρει πρωτίστως η ασφάλεια, αλλά η άνεση.

Πως να το κάνουμε; Ψάχνεις να βρεις δικαιολογία στην ασφάλεια. Ότι δεν φταις εσύ, κακόπεσες κλπ.

Υ.Γ. Την αλλαγή σπιτιου την ξεχνάς στην Αθήνα. Δεν υπάρχουν έτσι κι αλλιώς ελεύθερα προς ενοικίαση.
Ολα με ενδιαφέρουν, για αυτό τα ανάφερα...περαστικοί είμαστε σε αυτό τον κόσμο και συγγνώμη δεν θέλω να περάσω την ζωή μου στα ΜΜΜ, σε μποτιλιαρίσματα, ούτε πάνω σε ένα δίδκυκλο που να έχω συνεχώς τα μάτια μου 14 μην με φάει κανένας....θέλω επίσης να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου και τα παιδιά μου και να κάνω μια χαλαρή ζωή με όσο γίνεται λιγότερο άγχος.

Πάντως εμείς μια χαρά με υπομονή βρίσκουμε σπίτια τόσα χρόνια για ενοικίαση, αν και το τελευταίο που είμαστε τώρα το αγοράσαμε, άλλα και αυτό ακόμα αν κάτι αλλάξει δραματικά στην δουλειά και πάω κάπου μακριά, ή θα το νοικιάσω και θα ψάξω κάπου κοντά στην νέα δουλειά ή θα το πουλήσω και θα πάρω κάτι άλλο κοντά στην δουλειά..σε αυτά είμαστε οικογενειακώς αρκετά διαφορετικοί από τον μέσο Ελληνα που δεν κουνιέται από την περιοχή που έχει μάθει....σε 17 χρόνια συνολικά έχω αλλάξει 6 σπίτια που μένω, έχω πουλήσει 3 και έχω αγοράσει άλλα 4 και έχουμε μέλλον ακόμα....μου αρέσουν οι αλλαγές, να γνωρίζω νέες περιοχές, να βρίσκω νέα σπίτια, το έχω κάπως και σαν χόμπι, και κυρίως δεν αντέχω ούτε για πλάκα να μην είμαι σχεδόν δίπλα στην δουλειά από το σπίτι μου...
 
Προφανώς κι έχεις την οικονομική άνεση για να το κάνεις. Απλά σου θυμίζω ότι οι περισσότεροι έχουν απλά έναν μισθό (πολλές φορές βασικό) και μένουν στο πατρικό τους επειδή δεν μπορούν να μείνουν κάπου αλλού. Κι όχι από βίτσιο μη χάσουν την περιοχή τους.

Same Sh1t...Different Day.
 
Πάντως εμείς μια χαρά με υπομονή βρίσκουμε σπίτια τόσα χρόνια για ενοικίαση, αν και το τελευταίο που είμαστε τώρα το αγοράσαμε, άλλα και αυτό ακόμα αν κάτι αλλάξει δραματικά στην δουλειά και πάω κάπου μακριά, ή θα το νοικιάσω και θα ψάξω κάπου κοντά στην νέα δουλειά ή θα το πουλήσω και θα πάρω κάτι άλλο κοντά στην δουλειά..σε αυτά είμαστε οικογενειακώς αρκετά διαφορετικοί από τον μέσο Ελληνα που δεν κουνιέται από την περιοχή που έχει μάθει....σε 17 χρόνια συνολικά έχω αλλάξει 6 σπίτια που μένω, έχω πουλήσει 3 και έχω αγοράσει άλλα 4 και έχουμε μέλλον ακόμα....μου αρέσουν οι αλλαγές, να γνωρίζω νέες περιοχές, να βρίσκω νέα σπίτια, το έχω κάπως και σαν χόμπι, και κυρίως δεν αντέχω ούτε για πλάκα να μην είμαι σχεδόν δίπλα στην δουλειά από το σπίτι μου...
Δεν ξέρω για τι οικονομικού μεγέθους δουλειές δέχεσαι να μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι, αλλά το να έχω ιδιοκτητο σπίτι (που να με καλύπτει 100% μάλιστα από θέμα ευρυχωρίας και τοποθεσίας) και να τρέχω να νοικιάζω και να καταπίνω τις παπάτζες του κάθε ιδιοκτήτη (άσε που μπορεί να φας μεγάλη φόλα από την νέα περιοχή) δεν το έκανα για καμία νορμάλ δουλειά. Θα έπρεπε να είχε πολλά μηδενικά στο τέλος η δουλειά....
 
Άμα είναι να αλλάζεις σπίτι τόσο συχνά, παίρνεις αυτοκινούμενο... .

Μέχρι 7.5 μέτρα αν δεν κάνω λάθος μπορείς να παρκάρεις όπως ένα Ι.Χ. χωρίς περιορισμό.

Το έχεις και για εξοχικό... 😁
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce and vlad66
Βλέπω έχουν αρχίσει οι περιπτωσιολογίες. Να πούμε τότε και πως καταλήγει ένα αυτοκίνητο σε σύγκρουση με φορτηγό;

Κοιτάξτε να δείτε. Στην συζήτηση όταν σας λένε ότι δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια αλλά η άνεση γιατί αλλιώς θα πηγαίνατε με ΜΜΜ, λέτε ότι δεν θέλετε στριμωξίδι.
Όταν σας λένε ότι είστε ένας ανά αυτοκίνητο, λέτε ότι εκεί είστε ασφαλείς.

Το λιγότερο που θα περίμενε κάποιος στην κουβέντα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση, είναι η μαύρη αλήθεια. Ότι όσοι μετακινείστε μόνοι σας με το αυτοκίνητο, δεν δίνετε δεκάρα για το μποτιλιάρισμα.

Sorry, αλλά έτσι είναι και προβάλλετε τη δικαιολογία της ασφάλειας.
Η "μαυρη αληθεια" ειναι πως μετακινούμενος με μηχανή, ρισκάρεις καθημερινά τη σωματική σου ακεραιότητα προκειμένου να γλυτώσεις χρόνο και ταλαιπωρία.
Απο εκεί και πέρα, κάθε ενάς απο εμάς ζυγίζει το ρίσκο που μπορεί να αποδεχτεί για τις καθημερινές του μετακινήσεις έναντι της ασφάλειας του.
Δεν υπάρχει η απολύτως ασφαλής λύση, αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά ρίσκου με τη χρήση δικύκλου έναντι οποιουδήποτε άλλου μέσου μεταφοράς.
 
Δεν ξέρω για τι οικονομικού μεγέθους δουλειές δέχεσαι να μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι, αλλά το να έχω ιδιοκτητο σπίτι (που να με καλύπτει 100% μάλιστα από θέμα ευρυχωρίας και τοποθεσίας) και να τρέχω να νοικιάζω και να καταπίνω τις παπάτζες του κάθε ιδιοκτήτη (άσε που μπορεί να φας μεγάλη φόλα από την νέα περιοχή) δεν το έκανα για καμία νορμάλ δουλειά. Θα έπρεπε να είχε πολλά μηδενικά στο τέλος η δουλειά....
Προφανώς το κάνω για καλές δουλειές, αν ήταν για 1.000-1.200 ευρώ δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία και θα έψαχνα άλλη δουλειά κοντά εκεί που μένω.

Προφανώς κι έχεις την οικονομική άνεση για να το κάνεις. Απλά σου θυμίζω ότι οι περισσότεροι έχουν απλά έναν μισθό (πολλές φορές βασικό) και μένουν στο πατρικό τους επειδή δεν μπορούν να μείνουν κάπου αλλού. Κι όχι από βίτσιο μη χάσουν την περιοχή τους.

Same Sh1t...Different Day.
Δεν μιλάω για αυτούς που δεν μπορούν και μένουν μαζί με τους Γονείς τους…μιλάω για οικογένειες κι ζευγάρια που πάνε και αγοράζουν, νοικιάζουν σπίτια κλπ. και δεν ξεκολλάνε από μια περιοχή και κάνουν άπειρα χιλιόμετρα κάθε μέρα ξοδεύοντας και ένα σκασμό λεφτά σε μετακίνηση…αν δεν μπορείς να το δεις ότι στην Ελλάδα είμαστε κολλημένοι με τις περιοχές που μένουμε και τοπικιστές σε σημείο αηδίας δεν μπορώ να κάνω κάτι…..

Η "μαυρη αληθεια" ειναι πως μετακινούμενος με μηχανή, ρισκάρεις καθημερινά τη σωματική σου ακεραιότητα προκειμένου να γλυτώσεις χρόνο και ταλαιπωρία.
Απο εκεί και πέρα, κάθε ενάς απο εμάς ζυγίζει το ρίσκο που μπορεί να αποδεχτεί για τις καθημερινές του μετακινήσεις έναντι της ασφάλειας του.
Δεν υπάρχει η απολύτως ασφαλής λύση, αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά ρίσκου με τη χρήση δικύκλου έναντι οποιουδήποτε άλλου μέσου μεταφοράς.
Και εκείνος που τρώει 3-4 ώρες στον δρόμο με αμάξι κάθε μέρα, ρισκάρει την ψυχική του υγεία, δουλεύει για να πληρώνει καύσιμα και service στα αυτοκίνητα, λείπει ώρες από το σπίτι του, βλέπει πολύ λιγότερο την οικογένεια του φορτώνοντας κατά πάσα πιθανότητα τα παιδιά του, αν έχει, κλασικά σε Παππούδες και στα σίγουρα μουρμουράει όλη την ώρα για την κίνηση, για το μποτιλιάρισμα, για την ακρίβεια κλπ….ειναι λοιπόν από ποια οπτική το βλέπεις..
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: chocbhed
Η "μαυρη αληθεια" ειναι πως μετακινούμενος με μηχανή, ρισκάρεις καθημερινά τη σωματική σου ακεραιότητα προκειμένου να γλυτώσεις χρόνο και ταλαιπωρία.
Απο εκεί και πέρα, κάθε ενάς απο εμάς ζυγίζει το ρίσκο που μπορεί να αποδεχτεί για τις καθημερινές του μετακινήσεις έναντι της ασφάλειας του.
Δεν υπάρχει η απολύτως ασφαλής λύση, αλλά υπάρχει τεράστια διαφορά ρίσκου με τη χρήση δικύκλου έναντι οποιουδήποτε άλλου μέσου μεταφοράς.

Την άνεση σου σκέφτεσαι, όχι την ασφάλεια. Μην το ξαναπάμε από την αρχή.

Σου δώθηκαν δύο πολύ ασφαλέστερες λύσεις σε σχέση με το αυτοκίνητο, ΜΜΜ και ποδήλατο συνδυαστικά με μετρό αλλά επιμένεις. Και επιμένεις μάλιστα στο αυτοκίνητο με έναν επιβάτη.

Δεν πείθεις κανέναν.
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Δεν γνωρίζετε καν ποτέ μπορεί να είναι επικίνδυνο το ποδήλατο. Γιατί αν σας ρωτήσω δεν θα γνωρίζετε την απάντηση.

Με λίγα λόγια η άποψη σας δεν βασίζεται στην εμπειρία χρήσης του, αλλά σε ο,τι φαντάζεστε.

Απλά πράγματα. Το ποδήλατο είναι το πιο ασφαλές ιδιωτικό μέσο μετακίνησης γιατί δεν κινείται με τις ίδιες ταχύτητες με τα υπόλοιπα. Συνεπώς οι χρόνοι αντίδρασης έχουν μεγάλα περιθωρια και για αυτό και δεν εμπλέκεται συχνά σε ατυχήματα.

Δεν θέλω να το συνεχίσω. Ήδη φάνηκε ποιος ξέρει και ποιος δεν ξέρει.
Είναι δε βέβαιο ότι δεν γνωρίζεται που και πως κινείται επίσης και ότι θα νομίζετε ότι είναι το ίδιο με μηχανή. Καμία σχέση. Απλώς δεν έχετε ασχοληθεί με άλλη μετακίνηση πέραν του αυτοκινήτου. Και αυτό είναι η κατάμαυρη αλήθεια.

To bottom line είναι πως την ευθύνη για το μποτιλιάρισμα την έχουν εκείνοι που μετακινούνται με αυτοκίνητο μόνοι τους.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and chocbhed
Μα το θέμα δεν είναι το ποδήλατο, αλλά ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ !! Αν ήμουν μόνος μου στους δρόμους κανένα πρόβλημα. Μικρός τα καλοκαίρια στο εξοχικό , έκανα άπειρα χιλιόμετρα με το ποδήλατο. Τώρα ακόμα κι εκεί δεν βλέπεις κανέναν με ποδήλατο.