Αυτοκινητιστικά νέα

Αδυνατώ να καταλάβω πως έχεις και τα τρία μαζί με το αυτοκίνητο στην Αθήνα. Εφόσον έχεις και τα τρία μαζί με το αυτοκίνητο, δεν έχεις ούτε το μποτιλιάρισμα. Άρα μετακινείσαι με το αυτοκίνητο μόνος σου και η απόσταση που κάνεις είναι πολύ μικρή ή δεν βγαίνεις στους κύριους οδικούς άξονες που είναι μποτιλιαρισμένοι.

Άρα η επιλογή σου δεν έχει σχέση με την κουβέντα περί κυκλοφοριακών συνθηκών και συμφόρησης. Απλώς είπες κάτι για να το πεις.

Ο καθένας καταθέτει τη προσωπική του εμπειρία. Εγώ ναι μεν δεν αντιμετωπίζω μποτιλιάρισμα καθημερινά, αλλά μου συμβαίνει αρκετά συχνά ώστε να έχω άποψη. Επίσης έθεσα το μέγιστο για εμένα θέμα της οδικής ασφάλειας που υπερτερεί οπουδήποτε αλλού παράγοντα και το οποίο για πολλούς από εμάς είναι Deal Breaker στη χρήση μηχανής για τη καθημερινή μας μετακίνηση.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
 
Ο καθένας καταθέτει τη προσωπική του εμπειρία. Εγώ ναι μεν δεν αντιμετωπίζω μποτιλιάρισμα καθημερινά, αλλά μου συμβαίνει αρκετά συχνά ώστε να έχω άποψη. Επίσης έθεσα το μέγιστο για εμένα θέμα της οδικής ασφάλειας που υπερτερεί οπουδήποτε αλλού παράγοντα και το οποίο για πολλούς από εμάς είναι Deal Breaker στη χρήση μηχανής για τη καθημερινή μας μετακίνηση.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Η προσωπική σου εμπειρία δεν είναι σχετική με το θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης όμως. Αν θυμάσαι, όλη η κουβέντα ξεκίνησε και συνεχίζει σχετικά με τους άλλους τρόπους μετακίνησης για την αποφυγή του μποτιλιαρίσματος, στους κύριους οδικούς άξονες. Εκεί που τους χρησιμοποιείς όταν η δουλειά σου είναι περίπου 17-18 χιλιόμετρα από εκεί που ξεκινάς, κάτι σύνηθες για το λεκανοπέδιο.

Επομένως, εάν θέσω το ερώτημα επί αυτής της συνθήκης, θα επέλεγες ξανά το αυτοκίνητο;
 
Η προσωπική σου εμπειρία δεν είναι σχετική με το θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης όμως. Αν θυμάσαι, όλη η κουβέντα ξεκίνησε και συνεχίζει σχετικά με τους άλλους τρόπους μετακίνησης για την αποφυγή του μποτιλιαρίσματος, στους κύριους οδικούς άξονες. Εκεί που τους χρησιμοποιείς όταν η δουλειά σου είναι περίπου 17-18 χιλιόμετρα από εκεί που ξεκινάς, κάτι σύνηθες για το λεκανοπέδιο.

Επομένως, εάν θέσω το ερώτημα επί αυτής της συνθήκης, θα επέλεγες ξανά το αυτοκίνητο;

Προφανώς θα το επέλεγα εάν δεν υπήρχε άλλη καλύτερη εναλλακτική πλην του δικύκλου το οποίο απορρίπτω για λόγους ασφαλείας. Με άλλα λόγια, καλύτερα να φάω 1,5 ώρα στη κίνηση, παρά να ρισκάρω τη ζωή μου ή την σωματική μου ακεραιότητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Η προσωπική σου εμπειρία δεν είναι σχετική με το θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης όμως. Αν θυμάσαι, όλη η κουβέντα ξεκίνησε και συνεχίζει σχετικά με τους άλλους τρόπους μετακίνησης για την αποφυγή του μποτιλιαρίσματος, στους κύριους οδικούς άξονες. Εκεί που τους χρησιμοποιείς όταν η δουλειά σου είναι περίπου 17-18 χιλιόμετρα από εκεί που ξεκινάς, κάτι σύνηθες για το λεκανοπέδιο.

Επομένως, εάν θέσω το ερώτημα επί αυτής της συνθήκης, θα επέλεγες ξανά το αυτοκίνητο;
Θα σου απαντήσω ξεκάθαρα όχι....το να τρώω 3-4 ώρες κάθε μέρα στον δρόμο δεν θα το έκανα με τίποτα ακόμα και αν με πλήρωναν 5ψηφιο νούμερο καθαρά κάθε μήνα.....σε τέτοιες περιπτώσεις προφανώς θα έψαχνα εναλακτική λύση, αλλαγή σπιτιού για την δική μου περίπτωση, μηχανάκι, αλλαγή δουλειάς, εξωτερικό, μετακόμιση σε επαρχία, ποδήλατο κλπ. άλλα όπως και να έχει θα έβρισκα μια λύση και ποτέ δεν θα άφηνα τον εαυτό μου να τρώει 4 ώρες σε μποτιλιαρίσματα....λύσεις υπάρχουν για όσους θέλουν να το δουν..
 
Προφανώς θα το επέλεγα εάν δεν υπήρχε άλλη καλύτερη εναλλακτική πλην του δικύκλου το οποίο απορρίπτω για λόγους ασφαλείας. Με άλλα λόγια, καλύτερα να φάω 1,5 ώρα στη κίνηση, παρά να ρισκάρω τη ζωή μου ή την σωματική μου ακεραιότητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
1,5 ώρα πήγαινε έλα είναι σχετικά οκ, άλλα αν ήταν 3-4 ώρες κάθε μέρα εκει τι θα έκανες? Σε νοιάζει η ασφάλειά σου, άλλα η ψυχική σου υγεία και ότι θα τρως την μισή σου ζωή στον δρόμο αυτό δεν μετράει?
 
Προφανώς θα το επέλεγα εάν δεν υπήρχε άλλη καλύτερη εναλλακτική πλην του δικύκλου το οποίο απορρίπτω για λόγους ασφαλείας. Με άλλα λόγια, καλύτερα να φάω 1,5 ώρα στη κίνηση, παρά να ρισκάρω τη ζωή μου ή την σωματική μου ακεραιότητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Άρα τα ΜΜΜ και το ποδήλατο συνδυαστικά με τα ΜΜΜ θα ήταν πιο πάνω σε προτεραιότητα σε αυτό το σενάριο για σένα. Εκείνο της ασφάλειας πάνω απ' όλα, καθώς είναι πιο ασφαλή (και πιο γρήγορα αναλόγως συνθηκών κίνησης).
 
1,5 ώρα πήγαινε έλα είναι σχετικά οκ, άλλα αν ήταν 3-4 ώρες κάθε μέρα εκει τι θα έκανες? Σε νοιάζει η ασφάλειά σου, άλλα η ψυχική σου υγεία και ότι θα τρως την μισή σου ζωή στον δρόμο αυτό δεν μετράει?

Θα άλλαζα δουλειά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Άρα τα ΜΜΜ και το ποδήλατο συνδυαστικά με τα ΜΜΜ θα ήταν πιο πάνω σε προτεραιότητα σε αυτό το σενάριο για σένα. Εκείνο της ασφάλειας πάνω απ' όλα, καθώς είναι πιο ασφαλή (και πιο γρήγορα αναλόγως συνθηκών κίνησης).

Όχι, διότι με τα ΜΜΕ θα έκανα περισσότερο χρόνο από ότι με το αμάξι και με μεγαλύτερη ταλαιπωρία.
Αν όμως έμενα κοντά σε μετρό, εννοείται ότι θα το προτιμούσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Άρα τα ΜΜΜ και το ποδήλατο συνδυαστικά με τα ΜΜΜ θα ήταν πιο πάνω σε προτεραιότητα σε αυτό το σενάριο για σένα. Εκείνο της ασφάλειας πάνω απ' όλα, καθώς είναι πιο ασφαλή (και πιο γρήγορα αναλόγως συνθηκών κίνησης).
Aν τα έβαζα σε σειρά προτεραιότητας θα ήταν κάπως έτσι:

1) Χρόνος, σε αυτό δεν διαπραγματεύομαι θέλω τον λιγότερο δυνατό χρόνο στις μετακινήσεις μου. Οποια λύση και να βρω αν μου τρώει πολύ χρόνο στον δρόμο απορρίπτεται.
2) Ασφάλεια
3) Ανεση/Ευκολία/Ξεκούραση
4) Κόστος μετακίνησης
 
Όχι, διότι με τα ΜΜΕ θα έκανα περισσότερο χρόνο από ότι με το αμάξι και με μεγαλύτερη ταλαιπωρία.
Αν όμως έμενα κοντά σε μετρό, εννοείται ότι θα το προτιμούσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Χρησιμοποιόντας τους κύριους οδικούς άξονες θα έκανες λιγότερη ώρα με το αμάξι απ' ό,τι με τα ΜΜΜ σε ώρες αιχμής; Ούτε για πλάκα. Δεν λαμβάνεις υπ' όψη το μετρό που είαν ιμέσο σταθερής τροχιάς και δεν αντιμετωπίζει κίνηση και τις λεωφορειολωρίδες κατά περίπτωση που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.

Με το αυτοκίνητο εγώ θέλω μιάμιση ώρα για τη δουλειά. Με τα ΜΜΜ, θέλω 1 ώρα και 20 λεπτά. Κι αυτό γιατί τον πολύ χρόνο τον τρώω μέχρι να φτάσω στα μέσα που καλύπτουν την μεγάλη απόσταση.
Με το σκούτερ θέλω σε μεγάλη κίνηση 45 λεπτά, συνήθως κάνω 35 λεπτά. Χωρίς κίνηση.... γελάνε τα μουστάκια μου από τον χρόνο που θέλω, αλλά αυτό είναι σπάνιο (να μην έχει κίνηση).
Οι χρόνοι αυτοί αφορούνε τη μία κατέυθυνση. Άλλο τόσο είναι η επιστροφή.

Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν έχεις δοκιμάσει όλα τα μέσα σε ένα τέτοιο σενάριο, γιατί η δουλειά σου είναι κοντά.
 
Last edited:
Χρησιμοποιόντας τους κύριους οδικούς άξονες θα έκανες λιγότερη ώρα με το αμάξι απ' ό,τι με τα ΜΜΜ σε ώρες αιχμής; Ούτε για πλάκα. Δεν λαμβάνεις υπ' όψη το μετρό που είαν ιμέσο σταθερής τροχιάς και δεν αντιμετωπίζει κίνηση και τις λεωφορειολωρίδες κατά περίπτωση που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.

Με το αυτοκίνητο εγώ θέλω μιάμιση ώρα για τη δουλειά. Με τα ΜΜΜ, θέλω 1 ώρα και 20 λεπτά. Κι αυτό γιατί τον πολύ χρόνο τον τρώω μέχρι να φτάσω στα μέσα που καλύπτουν την μεγάλη απόσταση.
Με το σκούτερ θέλω σε μεγάλη κίνηση 45 λεπτά, συνήθως κάνω 35 λεπτά. Χωρίς κίνηση.... γελάνε τα μουστάκια μου από τον χρόνο που θέλω, αλλά αυτό είναι σπάνιο (να μην έχει κίνηση).
Οι χρόνοι αυτοί αφορούνε τη μία κατέυθυνση. Άλλο τόσο είναι η επιστροφή.

Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν έχεις δοκιμάσει όλα τα μέσα σε ένα τέτοιο σενάριο, γιατί η δουλειά σου είναι κοντά.

Το σπίτι μου είναι στη Παλλήνη και το γραφείο στη Φιλοθεη. Σε καλύπτει αυτό ή θες ανάλυση;
 
Χρησιμοποιόντας τους κύριους οδικούς άξονες θα έκανες λιγότερη ώρα με το αμάξι απ' ό,τι με τα ΜΜΜ σε ώρες αιχμής; Ούτε για πλάκα. Δεν λαμβάνεις υπ' όψη το μετρό που είαν ιμέσο σταθερής τροχιάς και δεν αντιμετωπίζει κίνηση και τις λεωφορειολωρίδες κατά περίπτωση που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.

Με το αυτοκίνητο εγώ θέλω μιάμιση ώρα για τη δουλειά. Με τα ΜΜΜ, θέλω 1 ώρα και 20 λεπτά. Κι αυτό γιατί τον πολύ χρόνο τον τρώω μέχρι να φτάσω στα μέσα που καλύπτουν την μεγάλη απόσταση.
Με το σκούτερ θέλω σε μεγάλη κίνηση 45 λεπτά, συνήθως κάνω 35 λεπτά. Χωρίς κίνηση.... γελάνε τα μουστάκια μου από τον χρόνο που θέλω, αλλά αυτό είναι σπάνιο (να μην έχει κίνηση).
Οι χρόνοι αυτοί αφορούνε τη μία κατέυθυνση. Άλλο τόσο είναι η επιστροφή.

Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν έχεις δοκιμάσει όλα τα μέσα σε ένα τέτοιο σενάριο, γιατί η δουλειά σου είναι κοντά.
Δυστυχώς, η λύση για σένα είναι δίκυκλο. Οι χρόνοι και για αυτοκίνητο και για ΜΜΜ είναι πολύ μεγάλοι στην περίπτωσή σου.
Λέω δυστυχώς γιατί το δίκυκλο για μένα δεν θα ήταν εναλλακτική λύση. Οπως και για πολλούς άλλους φαντάζομαι.
 
Το σπίτι μου είναι στη Παλλήνη και το γραφείο στη Φιλοθεη. Σε καλύπτει αυτό ή θες ανάλυση;

Ε, σιγά την απόσταση. Μια χαρά μικρομεσαία απόσταση για το λεκανοπέδιο.

Παλλήνη παίρνεις το Μετρό και από κει γιατί έχει σταθμό μετρό, υπολογίζεις να κατέβεις κάπου Αγία Παρασκευή. Παίρνεις ένα λεωφορείο από εκεί και έφτασες σε χρόνο DT στη Φιλοθέη.
 
Τι διαβάζω, η δουλειά μου είναι 2 χιλιόμετρα εκτός πόλης και κάνω 3 λεπτά από την στιγμή που βγω από το σπίτι. Δεν νομίζω θα μπορούσα καθημερινά να ζω αυτά που γράφετε. Όσοι μπορείτε φύγετε από εκεί να σώσετε την ψυχολογία σας .
 
  • Like
Reactions: karamela
Ε, σιγά την απόσταση. Μια χαρά μικρομεσαία απόσταση για το λεκανοπέδιο.

Παλήνη παίρνεις το Μετρό και από κει, υπολογίζεις να κατέβεις κάπου Αγία Παρασκευή. Παίρνεις ένα λεωφορείο από εκεί και έφτασες σε χρόνο DT στη Φιλοθέη.

Πλάκα κάνεις μάλλον. Δεν έχει μέτρο αλλά προαστιακό που για τη γραμμή προς αγία παρασκευή περνά κάθε μισή ώρα, ενώ χρειάζεται να περπατήσω 15 λεπτά από το σπίτι για να φτάσω στον προαστιακό. Και από την Άγια Παρακευή χρειάζεται να περιμένεις να πάρεις το λεωφορείο το οποίο από εκεί θέλει minimum 15 λεπτά. Σε 15 λεπτά έχω φτάσει με το αμάξι μέσω Αττικής οδού ή 30 λεπτά αν έχει πολύ κίνηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Δυστυχώς, η λύση για σένα είναι δίκυκλο. Οι χρόνοι και για αυτοκίνητο και για ΜΜΜ είναι πολύ μεγάλοι στην περίπτωσή σου.
Λέω δυστυχώς γιατί το δίκυκλο για μένα δεν θα ήταν εναλλακτική λύση. Οπως και για πολλούς άλλους φαντάζομαι.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα είναι η συχνότητα των συρμών του μετρό στο σημείο που θέλω να κατέβω. Δυστυχώς πρέπει να περιμένω το συρμό του αεροδρομίου. Αλλιώς εύκολα ποδηλατάκι και θα έσκιζα σε χρόνους και το σκούτερ.
 
Πλάκα κάνεις μάλλον. Δεν έχει μέτρο αλλά προαστιακό που για τη γραμμή προς αγία παρασκευή περνά κάθε μισή ώρα, ενώ χρειάζεται να περπατήσω 15 λεπτά από το σπίτι για να φτάσω στον προαστιακό. Και από την Άγια Παρακευή χρειάζεται να περιμένεις να πάρεις το λεωφορείο το οποίο από εκεί θέλει minimum 15 λεπτά. Σε 15 λεπτά έχω φτάσει με το αμάξι μέσω Αττικής οδού ή 30 λεπτά αν έχει πολύ κίνηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Περνάει και ο συρμός του μετρό από κει. Του αεροδρομίου.

Αλλά εδώ είναι το tip το καλό. Όταν στη διαδρομή περιλαμβάνεται μετρό και ένα ακόμα μέσο (αλλά όχι δεύτερο) υπάρχει ανταπόκριση μεταξύ των δύο. Κι έτσι είσαι στην ώρα σου χωρίς πολλά πολλά. Ποια Αττική οδός; Αυτή που βλέπω όταν περνάω πάνω από τη γέφυρα στην Παλλήνη να είναι σταματημένα όλα; Και πληρώνουν και διόδια; :ROFLMAO::ROFLMAO:

Γιατί επιμένεις; Στην Παλλήνη είναι η δουλειά μου.
 
Περνάει και ο συρμός του μετρό από κει. Του αεροδρομίου.

Αλλά εδώ είναι το tip το καλό. Όταν στη διαδρομή περιλαμβάνεται μετρό και ένα ακόμα μέσο (αλλά όχι δεύτερο) υπάρχει ανταπόκριση μεταξύ των δύο. Κι έτσι είσαι στην ώρα σου χωρίς πολλά πολλά. Ποια Αττική οδός; Αυτή που βλέπω όταν περνάω πάνω από τη γέφυρα στην Παλλήνη να είναι σταματημένα όλα; Και πληρώνουν και διόδια; :ROFLMAO::ROFLMAO:

Γιατί επιμένεις; Στην Παλλήνη είναι η δουλειά μου.

«Ελα παππού να σου δείξω τα χωράφια σου»
Και ο συρμός του μετρό κάθε μισή ώρα περνά. Γενικά αν έκανα το λάθος να πάω με ΜΜΕ θα χρειαζόμουν καμιά ώρα για να φτάσω πόρτα-πορτα στο γραφείο.
Με το αμάξι χρειάζομαι 15 λεπτά (μένω κοντά στην είσοδο της Αττικής Οδού και δεν πάω νωρίς το πρωί οπότε αποφεύγω το μποτιλιάρισμα ). Στην επιστροφή που έχει πιο πολύ κίνηση κάνω από 20 έως 30 λεπτά. Αυτά, μετρημένα από καθημερινή εμπειρία.
 
«Ελα παππού να σου δείξω τα χωράφια σου»
Και ο συρμός του μετρό κάθε μισή ώρα περνά. Γενικά αν έκανα το λάθος να πάω με ΜΜΕ θα χρειαζόμουν καμιά ώρα για να φτάσω πόρτα-πορτα στο γραφείο.
Με το αμάξι χρειάζομαι 15 λεπτά (μένω κοντά στην είσοδο της Αττικής Οδού και δεν πάω νωρίς το πρωί οπότε αποφεύγω το μποτιλιάρισμα ). Στην επιστροφή που έχει πιο πολύ κίνηση κάνω από 20 έως 30 λεπτά. Αυτά, μετρημένα από καθημερινή εμπειρία.

Η συζήτηση είναι για τις ώρες αιχμής. Αλλιώς κι εγώ άμα πάω στη δουλειά ώρες που δεν είναι αιχμής (συμβαίνει) με το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο εύκολα.

Όμως το κυκλοφοριακό αφορά τις ώρες αιχμής και τους κύριους οδικούς άξονες. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα.