Αυτοκινητιστικά νέα

Η συζήτηση είναι για τις ώρες αιχμής. Αλλιώς κι εγώ άμα πάω στη δουλειά ώρες που δεν είναι αιχμής (συμβαίνει) με το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο εύκολα.

Όμως το κυκλοφοριακό αφορά τις ώρες αιχμής και τους κύριους οδικούς άξονες. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα.

Σου απάντησα: σε ώρα αιχμής (6 το απόγευμα που επιστρέφουν όλοι από τη δουλειά τους) κάνω 20-30 λεπτά μέσω Αττικής οδού.
 
Σου απάντησα: σε ώρα αιχμής (6 το απόγευμα που επιστρέφουν όλοι από τη δουλειά τους) κάνω 20-30 λεπτά μέσω Αττικής οδού.

Με διόδια και δεν βάζεις τις ώρες αιχμής το πρωί στην Αττική οδό. Βγαίνεις και παίζεις τάβλι το πρωί με τον διπλανό.
 
Με διόδια και δεν βάζεις τις ώρες αιχμής το πρωί στην Αττική οδό. Βγαίνεις και παίζεις τάβλι το πρωί με τον διπλανό.

Ναι, προτιμώ να πληρώσω διόδια για να γλυτωσω χρόνο και ταλαιπωρία. Τωρα για το πρωί, αφού ξεκινώ αργότερα τι θες να κάνω;
 
Ναι, προτιμώ να πληρώσω διόδια για να γλυτωσω χρόνο και ταλαιπωρία. Τωρα για το πρωί, αφού ξεκινώ αργότερα τι θες να κάνω;

Και επίσης μιλάς για το απόγευμα στην επιστροφή προς Παλλήνη από την Αττική οδό. Στο αντίθετο ρεύμα, πάλι μπορούν εκείνη την ώρα να παίξουν τάβλι με το διπλανό αυτοκίνητο από την κίνηση.

Είσαι τυχερός. Αποφεύγεις τις ώρες αιχμής. Δεν ισχύει αυτό για τη συντριπτική πλειοψηφία. Και σκέψου ότι μιλάμε για δρόμο με διόδια. Σκέψου τι γίνεται στους δρόμους χωρίς διόδια. Αν θες, μπορώ να σου πω. Απορώ πως πηγαίνουν από κει.
 
Εδώ μιλάω με πελάτες από τη θεσσαλονίκη, που ΟΚ δεν είναι να πεις ότι δεν έχει κι εκεί κίνηση, και μου λένε ότι αυτά που τους περιγράφω γι' αυτούς είναι ιστορίες φρίκης... . :LOL:

Παρόλα αυτά και επειδή μόλις γύρισα από Θεσσαλονίκη, συνάντησα παλιά συμμαθήτρια που είχα να την δω πολλά χρόνια λόγο του ότι μένει εκεί και μετά τα τι κάνεις και πως είσαι η πρώτη μου ερώτηση ήταν: Με το αυτοκίνητο τι κάνετε; Πως κυκλοφορείτε και που παρκάρετε ;

Χαρά στο κουράγιο σας και στην υπομονή σας .
 
Ας γράψω και την εμπειρία μου με υβριδικό αυτοκίνητο, πρώτη ενδελεχής δηλαδή. Αφού τελείωσε το μίσθωμα του 208 diesel που μίσθωνα δοκίμασα ένα Corsa υβριδικό. Προφανώς χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη και το αυτόματο κιβώτιο των άλλων αυτοκινήτων της Stellantis (208, C3, Jeep κλπ). Ξεπέρασα γρήγορα την αίσθηση του να φρενάρει μόνο του όταν αφήνεις το γκάζι αλλά ακόμα και στο sport mode το kickdown του με έδινε στα νεύρα πατώντας τέρμα το γκάζι έχοντας την καθυστέρησή του. Το συγκεκριμένο είχε και paddles στο τιμόνι με την ιδιαιτερότητα ότι ανεβάζεις ταχύτητες χειροκίνητα αλλά φρενάροντας κατεβάζει μόνο του ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα προφανώς. Δεν δοκίμασα να κατεβάσω εγώ μόνος μου για να δώ αν με αφήνει σε σχετικά υψηλές στροφές. Το οδήγησα στον Διόνυσο φτάνοτνας από Άγιο Πέτρο μέχρι την Πεντέλη πέραν της Εθνικής οδού που κινούμαι κάθημερινά. Πέτυχα μια κατανάλωση περί τα 6,8 l/100km έχοντας βαρύ πόδι, αυξημένη σε σχέση με τα 5,2-5,4 που είχα στο diesel. Καλό κράτημα το Corsa πάντως, τελικά μίσθωσα το τελευταίο diesel που βρήκα, ένα Clio με ταχύτητες.
Όσο και να λέει ο Τάσος (Οικονόμου), τα αυτόματα κιβώτια, τουλάχιστον αυτής της κατηγορίας θέλουν δρόμο ακόμα, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον.
 
Τραγικό λάθος η κουτάλα εν έτη 2025-2026. Αν δεν σ εκνευρίζει εσένα , εμένα μου περισσεύει.😉
Στην κατηγορία αυτή των ψοφιμιών τι περιμένεις; ρομποτικό αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles; Δεν είναι αυτος ο σκοπός του αυτόματου σ' αυτή την κατηγορία. Ο σκοπός είναι η ξεκούραστη οδήγηση μέσα στην κίνηση.
Υ.Γ. τα σοβαρά οχήματα έχουν και σοβαρά αυτόματα 😉
 
  • Like
Reactions: DimAsi
Το κακό Τάσο είναι ότι δεν πολυκινουμαι σες κίνηση, κατεβαίνω από Εθνική πρωί καί επιστρέφω μία σχετικά νορμάλ ώρα και συνήθως δεν βρίσκω πολύ κίνηση στο ποτάμι, συνεπώς ελπίζω οι υλοποιησεις να εξελιχθούν.
 
Να δούμε, θα πέσει κάποιο πρόστιμο τη Δευτέρα, γιατί τόσα χρόνια μόνο απειλές ακούμε...
 
Υπάρχει κόσμος που όσα πρόστιμα και να πέσουν τους είναι αδιάφορο. Γιατί; διότι πολύ απλά έχουν κάνει τις καβάντζες τους και δεν έχουν τίποτα στο όνομά τους.
Και απλά οι δημοσιογράφοι κάθε χρόνο τέτοιο καιρό ξαναβγάζουν την είδηση.
 
Να δούμε, θα πέσει κάποιο πρόστιμο τη Δευτέρα, γιατί τόσα χρόνια μόνο απειλές ακούμε...
Αρα, κανω την παρανομια και ΑΝ με πιασουν απλα την αποκαθιστω χωρις αλλη συνεπεια. Ωραιο Κρατος εχουμε..........
 
Ποιά τέλη κυκλοφορίες; Αυτά είναι για τις "παρθένες". Καθέ μέρα δεν διαβάζουμε που τους πιάνουν 10-20-30 φορές για ληστείες κλπ και είναι έξω και σουλατσάρουν;
 

Τέλος τα φορτηγά από τον Κηφισό -Αυτό είναι το νέο μεγάλο έργο που θα δώσει ανάσα στους Αθηναίους​

Η Αθήνα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα χρόνιο και ιδιαίτερα επιβαρυντικό πρόβλημα, με την αδυναμία του οδικού δικτύου να ανταποκριθεί στις τεράστιες καθημερινές ροές οχημάτων να είναι σήμερα πιο ενδεικτική από ποτέ.

Η κατάσταση στις κεντρικές αρτηρίες έχει πλέον ξεπεράσει τα όρια της απλής ταλαιπωρίας, διαμορφώνοντας μια πραγματικότητα που μειώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Εκτός από τα χιλιάδες Ι.Χ. που περνούν από την άσφαλτο της σε καθημερινό επίπεδο, καθοριστικό ρόλο στην επιβάρυνση της κυκλοφορίας έχουν και τα φορτηγά, αφού στην πραγματικότητα μιλάμε για ένα τεράστιο στόλο οχημάτων που κινείται εντός του αστικού ιστού λόγω της θέσης των σημερινών διαμεταφορέων.
 

Τέλος τα φορτηγά από τον Κηφισό -Αυτό είναι το νέο μεγάλο έργο που θα δώσει ανάσα στους Αθηναίους​

Η Αθήνα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα χρόνιο και ιδιαίτερα επιβαρυντικό πρόβλημα, με την αδυναμία του οδικού δικτύου να ανταποκριθεί στις τεράστιες καθημερινές ροές οχημάτων να είναι σήμερα πιο ενδεικτική από ποτέ.

Η κατάσταση στις κεντρικές αρτηρίες έχει πλέον ξεπεράσει τα όρια της απλής ταλαιπωρίας, διαμορφώνοντας μια πραγματικότητα που μειώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Εκτός από τα χιλιάδες Ι.Χ. που περνούν από την άσφαλτο της σε καθημερινό επίπεδο, καθοριστικό ρόλο στην επιβάρυνση της κυκλοφορίας έχουν και τα φορτηγά, αφού στην πραγματικότητα μιλάμε για ένα τεράστιο στόλο οχημάτων που κινείται εντός του αστικού ιστού λόγω της θέσης των σημερινών διαμεταφορέων.
Πόσα χρόνια το ακούμε αυτό...μακάρι να γίνει συντομότερα παρά αργά.
Αν δε γίνει και ο δρόμος πάνω στην παλιά Εθνική Αθηνών-Θηβών και τα φορτηγά από εκεί για βόρεια Ελλάδα φεύγουν από εκεί και δεν μπαίνουν από Αθήνα θα χαλαρώσει ουσιαστικά. Είναι αρκετοί οδηγοί που για να αποφύγουν τα διόδια της Αττικής Οδού από Ελευσίνα για Εθνική Οδό πάνε κανονικά από Λεωφόρο Αθηνών και κόβουν πάνω.

 
  • Like
Reactions: Simos.I
Συγνώμη, ταλαιπωρείται μια ολόκληρη πρωτεύουσα τόσα χρόνια για ένα έργο 40 ψωροεκατομμύρια; Και μην μου πείτε ότι είμαι large. Με τα δισεκατομμύρια που ακούμε τριγύρω μας, τα 40 εκατομμύρια είναι ένα κλάσμα του ΟΠΕΚΕΠΕ.....
 
Προσωπικά, χωρίς δόση υπερβολής βλέπω χονδρή μπίζνα, για ορισμένους βέβαια από την άλλη θα ελευθερωθεί πάρα πολύ ο Κηφισσός, και οι πέριξ δήμοι.
Δουλεύω στο Ρέντη και δω καθημερινά την κόλαση του Κηφισού, τον εν λόγω άρθρο αναφέρει τέλος της χρονιάς ώστε να “τρέξουν” οι εργασίες και ως το 2026 να είναι έτοιμες οι υποδομές.
 
Επειδή το είχαμε συζητήσει και λίγο παλαιότερα.
Ήμουν στο Polis Park στο Πολεμικό Μουσείο χθες βράδυ και όταν μπήκα έλεγε για 20 ελεύθερες θέσεις. Οι πρώτες 2 έπαιρναν μόνο smart και είχε αυτοκίνητα που έκαναν γύρω γύρω. Βλέπω αρκετές άδειες θέσεις φόρτισης και πάω και παρκάρω (στις απλές των 22 kW). Είχα 60%, δεν είχα ουσιαστική ανάγκη, απλά για να γλυτώσω χρόνο το έβαλα.
Σε λίγο πάνω από 2 ώρες φόρτισε και μου ήρθε μήνυμα ότι έχω περίοδο χάριτος 1 ώρα και μετά θα άρχιζε χρέωση 0.02 € ανά λεπτό. Και όντως τα πλήρωσα για λίγα λεπτά. Σιγά το κόστος προφανώς και δεν γύρισα πιο γρήγορα για να μην πληρώσω μερικά σεντς (δεν είχα σκοπό να το αφήσω ώρες). Αλλά το θέμα είναι ότι όντως έχουν τρόπο να το επιβάλουν αν θέλουν.

Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν απλά έκανα τερματισμό φόρτισης από το κινητό, αν θα μπορούσαν να με χρεώσουν αφού θα είχε λήξει η συνεδρία.

πλθγ;.jpg