Αυτοκινητιστικά νέα

Όλοι από τις "προηγμένες" χώρες μέχρι τις "αναπτυσσόμενες" προωθούν στρατηγικές για πολυτροπικές μεταφορές. Μόνο εδώ δεν μας νοιάζει τίποτα. Φτιάχνουμε μετρό και όταν το φτιάξουμε κοιτάμε τα λεωφορεία να συνδεθούν. Φτιάχνουμε παράλληλες λεωφοριακές γραμμές με το μετρό και το τρόλευ. Έχουμε έναν προαστιακό ανέκδοτο με 1 δρομολόγιο την ώρα με τον βασικότερο κόμβο στον σιδηροδρομικό σχεδιασμό στο ΣΚΑ να είναι ένα μπάχαλο. Δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη για σοβαρή μικροκινητικότητα πέρα από το "γύρω από το σπίτι" (πατίνια, ποδήλατα). Δεν έχουμε κάνει τίποτα για να προωθήσουμε τα "γεμάτα" ΙΧ - car pooling χωρίς ουσιαστικά κίνητρα κανείς δεν θα μπει στον κόπο να κάνει. Δεν προωθούμε το περπάτημα εκεί που έχει νόημα. Τα ταξί / βανάκια / λεωφορία για τουριστική χρήση είναι εκτός εξίσωσης. Μέχρι πριν λίγο καιρό απλά άναβαν αλάρμ έξω από τη βουλή για να δουν οι τουρίστες την αλλαγή φρουράς.
ΤΙ να συζητήσουμε σε σχέση με αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ;

Βασικά δεν σταματάνε εκεί πια όπως λες, αλλά άμα πεταχτείς μέχρι το καλλιμάρμαρο, θα δεις αντί για το στάδιο, τουριστικά λεωφορεία κατά μήκος παρκαρισμένα μπροστά του και αν είσαι επάνω στη λεοφώρο, το στάδιο δεν μπορείς να το δεις.
Άντε να ανοίξει κάποια στιγμή και η Βασιλίσσης Όλγας ξανά, γιατί μας έλλειψαν όλα τα τουριστικά λεωφορεία που έπιαναν τη μία λωρίδα παρκαρισμένα κατά μήκος της. Εκεί δεν έβλεπες το Ζάππειο μέγαρο. 😁
 
Ναι αλλά είχες πει ότι χρησιμποιείς μηχανάκι που το κάνεις μισή ώρα. Πολύ λιγότερο από τα ΜΜΜ.

Κανα 40λεπτο με 45 λεπτά το κάνω. Μπορώ να τον κάνω τον χρόνο που λες, αλλά θα πρέπει να πάρω ρίσκο και δεν το παίρνω. Σε μέρα χωρίς κίνηση το έχω κάνει και σε λιγότερο από μισή ώρα. Αλλά ήταν τα πάντα άδεια από κυκλοφορία.
Δυστυχώς, και ενώ ξέρω ότι θα μπορούσα να κοντράρω τον χρόνο αυτόν με το ποδήλατο, συνδυαστικά με το μετρό, οι συρμοί που περνάνε από την Παλλήνη είναι ανα 20 λεπτα ή 30 λεπτά, γιατί είναι του αεροδρομίου οι συρμοί.
Το οποίο είναι fail εντελώς όμως.
 
Εγώ πάντως έκανα τεστ τις τελευταίες φορές, και βρήκα σε κανονική μέρα (χωρίς βροχή δηλαδή) ότι με τα ΜΜΜ είναι εφικτό να φτάσω στη δουλειά σε μία ώρα και ένα τέταρτο. Αυτό είναι από 5 έως 15 λεπτά λιγότερη ώρα απ' ό,τι με το αυτοκίνητο σε κανονική ημέρα. Καθώς εκεί έχω μετρήσει από μία ώρα και είκοσι λεπτά έως μιάμιση ώρα.

Άμα βρέχει, δεν ασχολούμαι. Φεύγω νωρίτερα. Συνήθως αρκεί να πας με το προηγούμενο δρομολόγιο στα ΜΜΜ.
Εγώ να το ξαναπώ, χαράς στο κουράγιο σου που την παλεύεις και το ανέχεσαι όλο αυτό....30 λεπτά έκανα την Δευτέρα με το αμάξι για μια δουλειά και έριξα τα καντήλια της ζωή μου.....οτιδήποτε πάνω από 15-20 λεπτά το θεωρώ μη αποδεκτό για δουλειά, για μένα πάντα.
 
Το αρθρο αναφερεται σε ευρωπαικες χωρες και οχι "ευρωπαικες".
 
Το άρθρο αναφέρει ότι ένας Γερμανός (η μεγαλύτερη παραγωγή αυτοκινήτων) δεν θέλει να σταματήσουν οι μηχανές εσωτερικής καύσης... Μάλιστα.
Σορρυ ξέχασα και αρθρογράφος αντικειμενικος όσο δεν πάει...
"οι μηχανές εσωτερικής καύσης που αγαπάμε" δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν... Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Same Sh1t...Different Day.
 
Ως "νότιος" θα ήθελα να ρωτήσω κάτι όλους εσάς που οδηγείτε συχνά σε χιόνι. Αν υποτεθεί πως πάω χειμώνα roadtrip στα Βαλκάνια με τελικό προορισμό την Ρουμανία, μπορώ να ξεκινήσω από Πειραιά με χιονολάστιχα, ή δεν θα προκάνω να πάω και να γυρίσω;
 
Εγώ να το ξαναπώ, χαράς στο κουράγιο σου που την παλεύεις και το ανέχεσαι όλο αυτό....30 λεπτά έκανα την Δευτέρα με το αμάξι για μια δουλειά και έριξα τα καντήλια της ζωή μου.....οτιδήποτε πάνω από 15-20 λεπτά το θεωρώ μη αποδεκτό για δουλειά, για μένα πάντα.

Έχω εργαστεί και μακρύτερα. Αλλά και πολύ κοντά. Δεν έχει να κάνει. Από που νομίζεις έμαθα τη συνδυαστική μετακίνηση με το μετρό;

Παρεμπιπτόντως, στην επιστροφή σήμερα το χάος... .
 
Ως "νότιος" θα ήθελα να ρωτήσω κάτι όλους εσάς που οδηγείτε συχνά σε χιόνι. Αν υποτεθεί πως πάω χειμώνα roadtrip στα Βαλκάνια με τελικό προορισμό την Ρουμανία, μπορώ να ξεκινήσω από Πειραιά με χιονολάστιχα, ή δεν θα προκάνω να πάω και να γυρίσω;
Ναι φυσικά τα φοράς από πριν.
 
Απ' όσο ξέρω στη Ρουμανία είναι υποχρεωτικά τα χειμερινά ελαστικά από τον Νοέμβριο ως τον Μάρτιο.
Ισχύει σε όλες τις βόρειες χώρες. Και μάλιστα αν δεν έχεις χειμερινά λάστιχα δεν θα σε καλύψει ούτε η ασφάλεια !
 

Το βασικότερο που αναιρεί ουσιαστικά το παραπάνω είναι το σχόλιο χαμηλότερα:
"Αξίζει να σημειωθείε εδώ ότι λέγεται, τουλάχιστον προς το παρόν, ότι αυτή η συνέχιση παραγωγής των κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, θα γίνει αποδεκτή εφόσον τροφοδοτούνται με «βιώσιμα» καύσιμα,..."
Αυτό απλά θα αφήσει την Porsche, την Ferrari, την Bugatti κλπ να συνεχίσουν ανενόχλητα να παράγουν κινητήρες εσωτερικής καύσης γιατί κανένας άνθρωπος με μέσα οικονομικά δεν θα έχει δυνατότητα να δίνει 3-4-5+ ευρώ για ανανεώσιμα συνθετικά καύσιμα. Και θα δείξει ότι η ΕΕ είναι ευέλικτη. Στην πράξη θα είναι ασύμφορο για όποιον έχει συμβατική οικονομική κατάσταση.

Τα αντίστοιχα καύσιμα της F1 του χρόνου αναμένεται να κοστίζουν περί των 200 ευρώ το λίτρο. Προφανώς αυτό περιλαμβάνει κόστη τεχνολογικής ανάπτυξης κλπ και η μαζική παραγωγή σε μια δεκαετία θα ρίξει σημαντικά το κόστος...αλλά να πάει στα σημερινά 2 ευρώ δεν το βλέπω.
 
Και τα 2 ευρώ δεν είναι κόστος, το κόστος είναι 0,5 το πολύ. Τα άλλα είναι οι φόροι.
Προσωπικά πιστεύω ότι κόστος παραγωγής προ φόρων στα 2-3 ευρώ σημερινά είναι εφικτό. Αλλά σιγά μη δεν τα φορολογήσουν.
 
2-3 ευρώ κόστος σημαίνει στην καλύτερη 3,5 - 4€ τελική τιμή. Αν απλά στοχεύουν να μην χάσουν έσοδα από τα καύσιμα, όχι να τα φορολογήσουν αναλογικά.

Αν το πάνε αναλογικά πηγαίνουμε στα 6-9€ το λίτρο. Προφανώς δεν "παίζει" αυτό.
Όχι ότι "παίζουν" και τα 3,5-4€, αλλά λέμε τώρα..