Το βασικότερο που αναιρεί ουσιαστικά το παραπάνω είναι το σχόλιο χαμηλότερα:
"Αξίζει να σημειωθείε εδώ ότι λέγεται, τουλάχιστον προς το παρόν, ότι αυτή η συνέχιση παραγωγής των κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, θα γίνει αποδεκτή εφόσον τροφοδοτούνται με «βιώσιμα» καύσιμα,..."
Αυτό απλά θα αφήσει την Porsche, την Ferrari, την Bugatti κλπ να συνεχίσουν ανενόχλητα να παράγουν κινητήρες εσωτερικής καύσης γιατί κανένας άνθρωπος με μέσα οικονομικά δεν θα έχει δυνατότητα να δίνει 3-4-5+ ευρώ για ανανεώσιμα συνθετικά καύσιμα. Και θα δείξει ότι η ΕΕ είναι ευέλικτη. Στην πράξη θα είναι ασύμφορο για όποιον έχει συμβατική οικονομική κατάσταση.
Τα αντίστοιχα καύσιμα της F1 του χρόνου αναμένεται να κοστίζουν περί των 200 ευρώ το λίτρο. Προφανώς αυτό περιλαμβάνει κόστη τεχνολογικής ανάπτυξης κλπ και η μαζική παραγωγή σε μια δεκαετία θα ρίξει σημαντικά το κόστος...αλλά να πάει στα σημερινά 2 ευρώ δεν το βλέπω.