nbullamatsis
Supreme Member
Παιδια η τετρακίνηση σήμερα στη πλειοψηφία των οχηματων είναι....σχεδόν marketing
H τετρακίνηση των σημερινών αουντι ειναι κατωτερη της τετρακίνησης τους τη δεκαετία του '80.
Η τελειοτερη τετρακίνηση σε αυτοκίνητο παραγωγής ανήκει στην 959 του '85 και δεν εχει ξεπεραστεί από τότε.
Σήμερα μόνο το μεγάλο Νισαν (το σκαιλάιν) ακολουθεί την λογική της 959
δυστηχως....
Κανένα ηλεκτρονικό, συμπλέκτης δεν μπορει να αντικαταστησει τα διαφορικά.
Και κανένα διαφορικό δεν μπορει να συγκρηθεί με ενεργά διαφορικά που εχουν τα δύο παραπάνω.
Sorry θεωρητική κουβέντα.
Καλό θα είναι οι ΜΒ να μπορουν να κινηθούν σε βροχή χωρίς τα ηλεκτρονικά τους και να μπορουν να ξεκινήσουν από φαναρι με 2000στροφες χωρίς να χαζοσπινάρουν
η BMW τα καταφέρνει...
Κανένα μπροστοκίνητο μέχρι σημερα δεν εχει ξεπεράσει το clio williams '92, 205GTi '84, alfasud '77, lotus elan '92 (το καλύτερο)
H τετρακίνηση των σημερινών αουντι ειναι κατωτερη της τετρακίνησης τους τη δεκαετία του '80.
Η τελειοτερη τετρακίνηση σε αυτοκίνητο παραγωγής ανήκει στην 959 του '85 και δεν εχει ξεπεραστεί από τότε.
Σήμερα μόνο το μεγάλο Νισαν (το σκαιλάιν) ακολουθεί την λογική της 959
δυστηχως....
Κανένα ηλεκτρονικό, συμπλέκτης δεν μπορει να αντικαταστησει τα διαφορικά.
Και κανένα διαφορικό δεν μπορει να συγκρηθεί με ενεργά διαφορικά που εχουν τα δύο παραπάνω.
Sorry θεωρητική κουβέντα.
Καλό θα είναι οι ΜΒ να μπορουν να κινηθούν σε βροχή χωρίς τα ηλεκτρονικά τους και να μπορουν να ξεκινήσουν από φαναρι με 2000στροφες χωρίς να χαζοσπινάρουν
η BMW τα καταφέρνει...
Κανένα μπροστοκίνητο μέχρι σημερα δεν εχει ξεπεράσει το clio williams '92, 205GTi '84, alfasud '77, lotus elan '92 (το καλύτερο)