Αυτοκινητιστικά νέα

Παιδια η τετρακίνηση σήμερα στη πλειοψηφία των οχηματων είναι....σχεδόν marketing
H τετρακίνηση των σημερινών αουντι ειναι κατωτερη της τετρακίνησης τους τη δεκαετία του '80.
Η τελειοτερη τετρακίνηση σε αυτοκίνητο παραγωγής ανήκει στην 959 του '85 και δεν εχει ξεπεραστεί από τότε.
Σήμερα μόνο το μεγάλο Νισαν (το σκαιλάιν) ακολουθεί την λογική της 959
δυστηχως....

Κανένα ηλεκτρονικό, συμπλέκτης δεν μπορει να αντικαταστησει τα διαφορικά.
Και κανένα διαφορικό δεν μπορει να συγκρηθεί με ενεργά διαφορικά που εχουν τα δύο παραπάνω.
Sorry θεωρητική κουβέντα.

Καλό θα είναι οι ΜΒ να μπορουν να κινηθούν σε βροχή χωρίς τα ηλεκτρονικά τους και να μπορουν να ξεκινήσουν από φαναρι με 2000στροφες χωρίς να χαζοσπινάρουν
η BMW τα καταφέρνει...

Κανένα μπροστοκίνητο μέχρι σημερα δεν εχει ξεπεράσει το clio williams '92, 205GTi '84, alfasud '77, lotus elan '92 (το καλύτερο)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως κακά τα ψέματα, το design της BMW έχει χαλάσει αρκετά τα τελευταία χρόνια...
Posted via Mobile Device

Διαφωνω.

Αν εξαιρεσουμε εκεινο το απαισιο 5αρι κουπε (σταματησαν την παραγωγη του), και το καινουργιο 6αρι, θεωρω οτι ειναι ομορφα αυτοκινητα...


Περι οδηγησης να πω και εγω κατι....

Οδηγουσα ενα 116, και μετα οδηγησα για λιγο ενα Α3 (1,6)....
Η αισθηση λοιπον που αποκομισα απο το Α3 ηταν .... playmobil. Συγκεκριμενα σε:

_ Τιμονι
_ Φρενα
_ Στησιμο

To αudi ηταν καλυτερο.... στατικα. Πλουσιοτερο ταμπλο, καλυτερα υφασματα, καλυτερα (ισως) καθισματα
 
Παιδια η τετρακίνηση σήμερα στη πλειοψηφία των οχηματων είναι....σχεδόν marketing
H τετρακίνηση των σημερινών αουντι ειναι κατωτερη της τετρακίνησης τους τη δεκαετία του '80.
Η τελειοτερη τετρακίνηση σε αυτοκίνητο παραγωγής ανήκει στην 959 του '85 και δεν εχει ξεπεραστεί από τότε.
Σήμερα μόνο το μεγάλο Νισαν (το σκαιλάιν) ακολουθεί την λογική της 959
δυστηχως....

Κανένα ηλεκτρονικό, συμπλέκτης δεν μπορει να αντικαταστησει τα διαφορικά.
Και κανένα διαφορικό δεν μπορει να συγκρηθεί με ενεργά διαφορικά που εχουν τα δύο παραπάνω.
Sorry θεωρητική κουβέντα.

Καλό θα είναι οι ΜΒ να μπορουν να κινηθούν σε βροχή χωρίς τα ηλεκτρονικά τους και να μπορουν να ξεκινήσουν από φαναρι με 2000στροφες χωρίς να χαζοσπινάρουν
η BMW τα καταφέρνει...

Κανένα μπροστοκίνητο μέχρι σημερα δεν εχει ξεπεράσει το clio williams '92, 205GTi '84, alfasud '77, lotus elan '92 (το καλύτερο)

Το quattro παραμενει κατα βαση μηχανικο all wheel drive:

http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four_wheel_drive_system)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Διαφωνω.

Αν εξαιρεσουμε εκεινο το απαισιο 5αρι κουπε (σταματησαν την παραγωγη του), και το καινουργιο 6αρι, θεωρω οτι ειναι ομορφα αυτοκινητα...


Περι οδηγησης να πω και εγω κατι....

Οδηγουσα ενα 116, και μετα οδηγησα για λιγο ενα Α3 (1,6)....
Η αισθηση λοιπον που αποκομισα απο το Α3 ηταν .... playmobil. Συγκεκριμενα σε:

_ Τιμονι
_ Φρενα
_ Στησιμο

To αudi ηταν καλυτερο.... στατικα. Πλουσιοτερο ταμπλο, καλυτερα υφασματα, καλυτερα (ισως) καθισματα

Ντινο, εξαρταται απο το μοντελο. Σε αλλα τα audi βγαινουν καλυτερα και σε αλλα οι BMW (στον οδηγικο τομεα παντα).Προσωπικα δεν εχω οδηγησει καποιο απο τα δυο παραπανω, εχω οδηγησει ομως την παλια Χ3 vs Q5 και το τελευταιο ηταν πολυ καλυτερο στον δρομο σε ολους τους τομεις. Για την νεα Χ3, δεν ξερω αλλα εχω ακουσει καλα λογια.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τάκη ποιο είναι μηχανικό?

Το Quattro, ειναι βασισμενο σε torsen:

"In that original quattro system, later found in road-going passenger cars, the engine and transmission are situated in a longitudinal position. Torque is sent through the transmission to a mechanical centre differential[3] (commonly abbreviated to "diff") which apportions (distributes) the torque between front and rear driven axles. 4WD was permanently active.


Audi quattro Torsen centre differential
After 1987, Audi replaced a manually-locking centre differential with the Torsen (torque sensing) Type 1 ("T1") centre differential. This allowed engine torque to be automatically directed to individual axles as driving conditions, and grip warranted. Under 'normal' conditions (where grip in both front and rear axles is equal), torque is split between front and rear with a 'default" 50:50 distribution in many, though not all, versions. In adverse conditions (i.e., when there is variation in grip between front and rear), a maximum of 67-80% (depending on the transmission, or model of Torsen diff) of the engine's torque can be directed to the front or rear axles. The fully automated mechanical nature of the Torsen centre differential helps prevent wheel slippage from occurring, by diverting torque instantly, without any discernible notice to the vehicle occupants, to the axle which has more grip. This method of operation can be described as proactive. Furthermore, unlike the various types of electronically operated differentials, Torsen has no requirement for electronic data, from sources such as road wheel speed sensors; it therefore has an element of "fail-safe", unlike designs such as Haldex Traction, should one of the wheel speed sensors develop a fault. In comparison, viscous coupling, and electronically controlled centre differentials that are used in other four-wheel drive systems are reactive, since they only redirect torque after wheel slippage has occurred. The advantage is felt under hard acceleration, including whilst cornering, since the torque transfer between axles is seamless, thus maintaining stable vehicle dynamics, and considerably reducing the chance of losing control of the vehicle.
The Torsen-based quattro system also offers an advantage, in the opposite function of distributing torque to the road wheels, namely engine braking. When engine braking is used to slow the car down, with Torsen-based systems, the resulting "reverse-torque" loads on the front and rear axle are equally stabilised, in exactly the same way that engine "propulsion" torque is apportioned fully mechanically autonomously. This allows the spreading of the engine braking effect to all four wheels and tyres. The Torsen-based quattro-equipped vehicle is able to execute a more stable high-speed turn under deceleration, with less risk of losing control due to loss of grip in the front or rear axles."
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ντινο, εξαρταται απο το μοντελο. Σε αλλα τα audi βγαινουν καλυτερα και σε αλλα οι BMW (στον οδηγικο τομεα παντα).Προσωπικα δεν εχω οδηγησει καποιο απο τα δυο παραπανω, εχω οδηγησει ομως την παλια Χ3 vs Q5 και το τελευταιο ηταν πολυ καλυτερο στον δρομο σε ολους τους τομεις. Για την νεα Χ3, δεν ξερω αλλα εχω ακουσει καλα λογια.

Σωστο το οτι εξαρταται απο το μοντελο.

Τα 2 παραπανω που ανεφερα ειναι της ιδιας κατηγοριας (τιμης, κυβισμου, ιπποδυναμης)

Ενα ακομη υπερ των bmw εναντι των audi (αν και ο καβγας γινεται με τα τζαπονια :D) , ειναι τα κατα πολυ φτηνοτερα σερβις
 
Δεν ειναι ρε συ πολυ ακριβα τα service ρε συ, τουλαχιστον οχι σε σχεση με τις alfa romeo (απο προσωπικη εμπειρια).

ΥΓ. Και το Χ3 /Q5 ακριβως ιδια κατηγορια ειναι απλα διαφορετικου κυβισμου (αν και πλεον θα βγαινει και διλιτρη μπεμπα αν δεν απατώμαι).
 
Βρε παιδιά, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, ειδικά στις bmw, πως γίνεται να σας αρέσει το σαλόνι τους, που είναι το ίδιο από το '80.....αυτό το ταμπλό ειδικά.....καμία μα καμία όμως αλλαγή...;; Αλλά μια Μέρκελ θέλετε για να στρώσετε....!! χαχααχαχαχαχαχαχαχ
 
bmw 316 1982 :

1983-1991-E30-BMW-BMW-Heritage.jpg


bmw 316 1997 :

215444487_interior-2.jpg


bmw 328 2011 :

2011_BMW-328i-Interior-view_3152.jpeg


Βλέπετε πολλές διαφορές ; :BDGBGDB55:
Μάλιστα στην 328 παραπάνω φαίνεται πια ότι έχει χαθεί κ η οδηγοκεντρική οδήγηση που είχε παλιότερα η bmw...το ταμπλό ίσιωσε...κρίμα...
 
Ναι το πρώτο ήταν καλό

Audi_quattro_AWD_system.jpeg


Starting from 1995 ...
The manually locking rear differential from the earlier generations was replaced with a conventional open differential, with Electronic Differential Lock (EDL) (which detects wheelspin via ABS road wheel speed sensors, and applies brakes to the one spinning wheel, thus transferring torque via open differential to the opposite wheel which has more traction).

Το οτι είναι μόνιμο είναι μεγαλο πλεονέκτημα για αυτόν που πραγματικά το χρειαζεται
δεν εχει καμία σχεση με τα suv της honda, nissan ktl
 
Μιχάλη οταν παρουσιαστηκε στον δευτερο καρχαρία...ηταν διαστημόπλοιο
θυμήσουν τα υπόλοιπα της εποχής

αυτό είναι λίγο αργότερα

bmw_1997_840Ci_interior.jpg
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιχάλη οταν παρουσιαστηκε στον δευτερο καρχαρία...ηταν διαστημόπλοιο
θυμήσουν τα υπόλοιπα της εποχής

αυτό είναι λίγο αργότερα

Αυτό που έβαλες λέει μοντέλο 840....εγώ έβαλα της σειράς 3 που είναι η πιο εμπορική της σειράς παγκοσμίως.

Κ φυσικά από τα καλύτερα μοντέλα της εταιρείας ήταν το bmw 2002 turbo του 1973, παραγωγής κάτω από 2000 κομμάτια :

images
 
@nbullamatsis Η καλύτερη τετρακίνηση παγκοσμιως είναι το Xdrive το οποίο είναι πατενταρισμένο στο εργοστάσιο της Stayer στο Graatz .

Αν διαβασετε τις αναλύσεις σχετικά με το πόσο μεταφερει ροπή και κινηση το καθενα θα δείτε οτι ειναι η μερα με τη νυχτα .
Κανένα μα ΚΑΝΕΝΑ συστημα στον κόσμο δεν μπορει να μεταφέρει 100% και ΡΟΠΗ και ΚΙΝΗΣΗ σε 1 και μόνο τροχό εκτός από το Xdrive .
Τα υπόλοιπα μεταφερουν ανάλογα 62/38 ή 75/25 κτλ κτλ.
Αυτά για την τετρακίνηση .

Μιχάλη προτιμω να εχω τετοια ταμπλω όπως λες παρά την πλαστικούρα του Ιαπωνα που τριζει και μυριζει κιόλας .
Συγκρινεται το ταμπλώ μιας BMW ή MB με ιαπωνικό ? Από που κι ως που . Τι να συγκρινεις ? Δεν ειπαμε οτι αλλο premium και αλλο τα άλλα ?

Ενα κάρο μπορώ να σου βρω για τα ιαπωνικά .Από τι ?
Από τον μισό τροχό ρεζέρβα?
Από την μη επενδυση στο εσωτερικό της μηχανής ?
Από τη διάταξη των ηλεκτρικών και της μηχανής ?
Από το ζυγισμά τους ?Που άλλες μηχανές είναι πιο πίσω και άλλες πιο μπροστα γιατί δεν μπορούν να χωρέσουν ενώ οι Γερμανοί τις έχουν ακριβώς στη μεση του εμπρος αξονα ?
Από το ZF κιβωτιο ΜΑΚΡΑΝ όλων των κιβωτίων EVER ?
Από τα φώτα που ειναι σαν καντηλια και μετά από αρκετά χλμ θολώνουν και πέφτει και η απόδοση.
Από το ABS 7ης κ 8ης γενιάς της MB που καρφώνει το αμάξι (μαζί με την Porsche μακράν τα καλύτερα φρένα )
Από τις πίσω και μπρος αναρτήσεις και ελατήρια που στα ιαπωνικά είναι μισό !! χιλιοστο πιο λεπτά και μολις πας σε κανα πεζοδρόμιο πας αμέσως για αλλαγή κρεμαγιέρας (Για πήγαινε στο υπουργειο απάνω να δεις τι γινεται από αστοχία υλικού τις καταγγελίες ....Καθε μερα τα βλέπω αλλά ...)

Βραβευονται καθε χρόνο ολα τα γερμανικά αυτοκίνητα για κινητηρες , για ένα σκασμο πραγματα και ουτε ενα βραβειο σχεδίασης ιαπωνικού μοντελου δεν υπάρχει ουτε στο χάρτη,τι να βραβεύσουν?Την ασχήμια ? .Αφου τα λεμε και τα ξαναλέμε .ΑΛΛΟ το κοινο που απευθυνεται μια βιομηχανία σαν την NISSAN/HONDA κτλ που ειναι mass production και ΑΛΛΟ οι premium
 
Last edited:
Δεν τους βλέπω όμως τους "ποιοτικούς" Γερμανούς να δίνουν και μια "σοβαρή" εγγύηση.. Με άλλα λόγια, να δείξουν εμπιστοσύνη στο προϊόν τους.

Αλλά ξέχασα.. είναι άλλες οι προτεραιότητες.. ;)

BTW, από τη μικρή εμπειρία που έχω από μικρομεσαία φίλων, κυρίως Audi/VW, η ποιότητα κατασκευής τους είναι για τα μπάζα. Και για να μην ξεχνιόμαστε, ποιότητα κατασκευής δεν είναι τα μαλακά πλαστικά (όπως θα ήθελε να ισχύει ο ειδικός τύπος..) αλλά το να μην σε αφήνει το αμάξι στον δρόμο.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν τους βλέπω όμως τους "ποιοτικούς" Γερμανούς να δίνουν και μια "σοβαρή" εγγύηση.. Με άλλα λόγια, να δείξουν εμπιστοσύνη στο προϊόν τους.

Αλλά ξέχασα.. είναι άλλες οι προτεραιότητες.. ;)

BTW, από τη μικρή εμπειρία που έχω από μικρομεσαία φίλων, κυρίως Audi/VW, η ποιότητα κατασκευής τους είναι για τα μπάζα. Και για να μην ξεχνιόμαστε, ποιότητα κατασκευής δεν είναι τα μαλακά πλαστικά (όπως θα ήθελε να ισχύει ο ειδικός τύπος..) αλλά το να μην σε αφήνει το αμάξι στον δρόμο.
Δημήτρη μου μιλάς για την εγγύηση των μηχανικών μερών ?
 
Δεν τους βλέπω όμως τους "ποιοτικούς" Γερμανούς να δίνουν και μια "σοβαρή" εγγύηση.. Με άλλα λόγια, να δείξουν εμπιστοσύνη στο προϊόν τους.

Αλλά ξέχασα.. είναι άλλες οι προτεραιότητες.. ;)

BTW, από τη μικρή εμπειρία που έχω από μικρομεσαία φίλων, κυρίως Audi/VW, η ποιότητα κατασκευής τους είναι για τα μπάζα. Και για να μην ξεχνιόμαστε, ποιότητα κατασκευής δεν είναι τα μαλακά πλαστικά (όπως θα ήθελε να ισχύει ο ειδικός τύπος..) αλλά το να μην σε αφήνει το αμάξι στον δρόμο.

Βασικα, αυτο ειναι η αξιοπιστια.

Νο. 1 με βαση τις δικες μου εμπειριες : ΤΟΥΟΤΑ


Υγ. Απο το 1990 μεχρι το 2006 ειχα golf (ενα mkii gti 16v μεχρι το 1999, και ενα 1.6 mkiv απο το '99 μεχρι το '06).

Συνολο χιλιομετρων περι τα 340.οοο χλμ.

Μονο 1 με πουλησε (το gti) οταν εσπασε το ψυγειο νερου.....

Κατα τα λοιπα, 0 προβληματα.
 
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ADAC ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΩΣ ΤΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 85 (ΜΑΖΝΤΑ 626 ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΗΣ ΜΒ190Ε) ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΑΖΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΓΙΟΤΑ ΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΛΕΞΟΥΣ ΚΑΙ ΙΝΦΙΝΙΤΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΛΕΞΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΝ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤEΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥEΣ. ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΗ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ RX,LX,GS.
 
Και ο θειος μου εχει αυτό με 945.000 χωρις ν αλλαξει ποτέ μηχανη μόνο τα σερβις του που εκανε και τον πήρε η MB και του ζηταγε το αυτοκινητο οταν φτάσει το 1.000.000 να το παρει το μουσείο όπως έκανε με τον Ελληνα ταριφα που το πηγε στα 2.000.000 χλμ
Αν το φτάσει καποιος ας με παρει τηλ .Αυτο ειναι αξιοπιστία

Mercedes-Benz_190_D_1956.jpg
 
Νομίζω είναι ξεκάθαρο οτι τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι μπροστά σε θέματα αξιοπιστίας.