Αυτοκινητιστικά νέα

Τα τελευταία Polo;
Δείχνουν πολύ ενδιαφέροντα (στα χαρτιά)...

Παίδες, από αυτόματα κιβώτια, προς τα πού θα κοιτούσατε γενικά;
Δυστυχώς, έχουμε αυτό τον περιορισμό λόγω μητέρας (έχει δίπλωμα μόνο για αυτόματο-ημιαυτόματο)...
 
Από πλευράς επιδόσεων τα DSG S-tronic 7gtronic είναι τα καλύτερα.Η VW εφοδιάζει σχεδόν όλα τα οχήματα της με το DSG 6 σχέσεων.Και τα 3 είναι διπλού συμπλέκτη.
 
Τα τελευταία Polo;
Δείχνουν πολύ ενδιαφέροντα (στα χαρτιά)...

Εχω μπει μεσα στο νεο Polo στην εκθεση.

Πολυ καλη ποιοτητα , στιβαρή κατασκευη κτλ κτλ.

Αλλα απο αξιοπιστια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια.

Αν αγοραζα σημερα θα επαιρνα το Suzuki Swift.

Κορυφαια αυτοματα ειναι τα CVT της Nissan. Κοιτα το νεο Micra , εχει ασχημο εσωτερικο βεβαια αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.

Τα DSG τουλαχιστον μεχρι πριν λιγο καιρο ειχα ακουσει οτι εβγαζαν πολλα προβληματα.
 
Last edited:
Καλά, έτσι κι αλλιώς έχουμε και συνεργείο αυτοκινήτων, αλλά το μελανό σημείο είναι το κιβώτιο, που άμα είναι προβληματικό, δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να το αλλάξεις. Γι' αυτό και έχω επιφυλάξεις για τα DSG, επειδή δεν έχουν καιρό στην κυκλοφορία...
 
Προβλήματα είχαν τα πρώτα dsg με κινητήρες μεγάλης ροπης/ιπποδυναμης.
Τώρα είναι εντάξει , ειδικά αν πάρεις dsg με τον 1.4 των 122/125 ίππων είσαι άρχοντας με το κεφάλι σου ήσυχο.
 
Εχω μπει μεσα στο νεο Polo στην εκθεση.

Πολυ καλη ποιοτητα , στιβαρή κατασκευη κτλ κτλ.

Αλλα απο αξιοπιστια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια.

Αν αγοραζα σημερα θα επαιρνα το Suzuki Swift.

Κορυφαια αυτοματα ειναι τα CVT της Nissan. Κοιτα το νεο Micra , εχει ασχημο εσωτερικο βεβαια αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.

Τα DSG τουλαχιστον μεχρι πριν λιγο καιρο ειχα ακουσει οτι εβγαζαν πολλα προβληματα.

Μεγάλη συζήτηση για τα CVT....

photo-media-en-18103_hd_ren2008cvt_a5ea40d4-561x400.jpg


Η αρχή λειτουργίας των κιβωτίων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης είναι θεωρητικά απλή τόσο στην κατανόηση όσο και στην κατασκευή. Η επικρατέστερη μορφή CVT αποτελείται από ένα χαλύβδινο ιμάντα που συνδέει δύο τροχαλίες μεταβαλλόμενης διαμέτρου.

fig21.gif


Η μια τροχαλία είναι συνδεδεμένη με την έξοδο ισχύος του κινητήρα και η άλλη με τον άξονα μετάδοσης της κίνησης. H κάθε τροχαλία αποτελείται από δύο δίσκους που αποκλίνουν ή συγκλίνουν με τη βοήθεια ενός υδραυλικού μηχανισμού, αυξομειώνοντας το πλάτος έδρασης του ιμάντα σε σχήμα V. Έτσι, μεταβάλλεται η ακτίνα περιστροφής και κατ´επέκταση η σχέση μετάδοσης, η οποία ισούται με το λόγο των δύο διαμέτρων. Το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο να αυξάνει ταχύτητα, ενώ οι στροφές του κινητήρα διατηρούνται σταθερές -συνήθως κοντά στη μέγιστη απόδοση- σε αντίθεση με τα συμβατικά κιβώτια όπου πρέπει να αλλάζουμε συνεχώς σχέσεις ώστε ο κινητήρας να φτάσει σε ιδανικούς ρυθμούς περιστροφής.


Τι σημαίνει αυτό;Ότι εάν θέλεις να επιταχύνεις γρήγορα πάει στις 6.000 στροφές και παραμένει εκεί μέχρι να πάρεις το πόδι σου από το γκάζι.Εμένα πάντως σαν ιδέα δεν μου αρέσει καθόλου...το μόνο καλό είναι ότι δεν υπάρχει διακοπή ισχύος.


DSG

db2008au00003_large_resize.jpg


Θα μπορούσε να πει κανείς πως το DSG (Direct-Shift Gearbox) είναι το ιδανικό κιβώτιο για οποιονδήποτε οδηγό. Από την μία το DSG είναι σε θέση να υπερκαλύψει τις απαιτήσεις όποιου αναζητά ένα αυτόματο κιβώτιο που να μεταβαίνει από την μία σχέση στην άλλη με απόλυτα ομαλό και βελούδινο τρόπο. Μπορεί επίσης να επιτύχει την μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου, όχι μόνο από τα βενζινοβόρα συμβατικά αυτόματα κιβώτια, αλλά και από τα περισσότερα μηχανικά κιβώτια. Αυτά τουλάχιστον ισχύουν για την μία λειτουργία του κιβωτίου DSG με τον επιλογέα στην θέση «D». Μία κίνηση προς τα δεξιά αρκεί για να περάσει την θέση «S» για να ικανοποιηθούν οι ανησυχίες ενός οδηγού που επιθυμεί να κινηθεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται στις ιδανικές στροφές ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση ενώ για ακόμη μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση πίσω από το τιμόνι υπάρχουν δύο paddles δίνοντας αγωνιστική γεύση. Από μηχανολογικής πλευράς το DSG είναι εκπληκτικό στην λειτουργία του καθώς καταφέρνει να είναι πιο οικονομικό από τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο αλλά και πιο γρήγορο από πολλά ανθρώπινα χέρια. Η οικονομική λειτουργία του DSG οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο γεγονός πως η σύμπλεξη είναι θεωρητικά «ξηρή» (πρακτικά οι δίσκοι είναι ξηροί αλλά λιπαίνονται από το λιπαντικό του κιβωτίου που «ρίχνει» την θερμοκρασία) και όχι υδραυλική. Ο κλασικός υδραυλικός μετατροπέας που υπάρχει στα συμβατικά κιβώτια, στο ρόλο του συμπλέκτη, αποσπά έργο από τον κινητήρα, άρα και ισχύς, άρα έχουμε αυξημένη κατανάλωση. Παράλληλα, στο DSG η εμπλοκή από την μία σχέση στην άλλη είναι άμεση χωρίς να υπάρχει η αίσθηση του ελαφρού πατιναρίσματος (που παρουσιάζουν τα κλασικά αυτόματα κιβώτια) λόγω του υδραυλικού υγρού και του φυγοκεντρικού μετατροπέα ροπής.
(by caroto.gr)


s tronic

To s-tronic είναι το DSG ''βαπτισμένο'' διαφορετικά.
 
Τα τελευταία Polo;
Δείχνουν πολύ ενδιαφέροντα (στα χαρτιά)...

Παίδες, από αυτόματα κιβώτια, προς τα πού θα κοιτούσατε γενικά;
Δυστυχώς, έχουμε αυτό τον περιορισμό λόγω μητέρας (έχει δίπλωμα μόνο για αυτόματο-ημιαυτόματο)...

Απλα θα σου πω αν πας σε καινουριο να πας σε ibiza η fabia, ειναι ακριβως ιδιο πατομα κινητηρας μοτερ σασμαν με αλλο σουλουπι...
Γιατι να χρησοπληρωσεις την VW?
Επισης τα τελεφταιας γενια dsg που φορανε τα Polo gti ibiza cupra εχουν αποδειχτει πολυ αξιοπιστα ακομα και οταν η ιποδυναμη τον αυτοκινητων μεσω βελτιωσεις εφτασε τους 225 ιπους και τα 31kgr ροπης.
 
Ας είναι βασισμένα στο ίδιο σασί...υπάρχουν μεγάλες διαφορές σχεδιαστικά όπως επίσης και στο σαλόνι και στην ποιότητα υλικών.Το είχαμε κάνει θέμα και πιο πίσω...μπορεί φαινομενικά να είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά υπάρχουν αρκετές διαφορές (για παράδειγμα στον εξοπλισμό)...δεν πληρώνεις μονάχα brant 3-4 χιλιάδες επιπλέον!
 
Προσεξτε ποσο απλο στην κατασκευη ειναι το CVT και ποσο περιπλοκο το DSG , ασε που τα προβληματα που εβγαζε το DSG προσπαθουσε η VW να τα δικαιολογησει ως software bugs και ειχε δωσει οδηγια να γινεται αναβαθμιση λογισμικου!

Γι'αυτο λεω μακρυα!
 
Έχουμε στην οικογένεια ένα A3 (1.8Τ) σε συνδιασμό με s tronic,και δεν έχουμε παρατηρίσει κάτι πάντως.Εμένα δεν μου αρέσει ο τρόπος που λειτουργεί το CVT.Για δυναμική οδήγηση πάντως δεν είναι ιδανικό.
Πάντως όλες οι μεγάλες εταιρίες έχουν επιλέξει κιβώτια διπλού συμπλέκτη.(Από το Α1 μέχρι 911...)

Διπλού συμπλέκτη είναι και το 7gtronic της mercedes (στην Ε350 είναι εξαιρετικό),το DCT της Porsche κτλπ
 
Last edited:
Απλα θα σου πω αν πας σε καινουριο να πας σε ibiza η fabia, ειναι ακριβως ιδιο πατομα κινητηρας μοτερ σασμαν με αλλο σουλουπι...
Γιατι να χρησοπληρωσεις την VW?
Επισης τα τελεφταιας γενια dsg που φορανε τα Polo gti ibiza cupra εχουν αποδειχτει πολυ αξιοπιστα ακομα και οταν η ιποδυναμη τον αυτοκινητων μεσω βελτιωσεις εφτασε τους 225 ιπους και τα 31kgr ροπης.

Όπως βλέπω τους τιμοκαταλόγους, ακριβώς ίδια τιμή έχουν, τουλάχιστον το Fabia. Πέρασαν οι εποχές που ήταν τα "φθηνά" VW...

Αλήθεια, τα Hyundai τι κιβώτια φοράνε;
 
Από ότι βλέπω με μια ματιά αναφέρουν πολλά προβλήματα στα αυτόματα των Hyuidai.Παλαιότερα είχαν 4 σχέσεων.Τώρα υπάρχουν και με 6 σχέσεις.Αλλά καμιά σχέση με το DSG.
 
Aυτόματα κιβώτια, ABS, αντισπίν, drive-by-wire...

Έτσι όπως το πάνε, τα μελλοντικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν τιμόνι, λεβιέ και πετάλια, αλλά κάτι τέτοιο:

dualshock9484.jpg


:BDGBGDB55:
 
Εγω παντως καποιες φορες που το εχω σκεφτει,αν κατσεις και διαννοηθεις εν ετει 2011,τι πραματα εχει πετυχει το ανθρωπινο μυαλο,μου φαινεται καπως...καπως τελοσπαντων το να μην βγαινουν πλεον απαντα τα αυτοκινητα με αυτοματο κιβωτιο.Τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω,σαν ιδεα η οδηγηση πλεον θα επρεπε να ειναι επιταχυνση-επιβραδυνση,κατευθυνση.Και ετσι πιστευω μπορει να ειναι εξισου,η και περισσοτερο απολαυστικη.Δε λεω ενταξει,τα πολλα βοηθητικα και το να πηγαινει το αμαξι μονο του στο τελος ενα πραμα,δεν ειναι παλι ωραιο,αλλα και το χειροκινητο κιβωτιο προσωπικα εμενα στην εποχη που ζουμε δε μου κολλαει.Ενταξει για να υπαρχει ακομα καποιοι λογοι υπαρχουν σιγουρα.

Παντως σιγουρα καποια στιγμη στο μελλον θα βλεπουμε τα χειροκινητα κιβωτια,και θα μας φαινεται,πως βλεπουμε τωρα τις αντικες με τις μανιβελες που ειχαν μπροστα!:D
 
Εμένα βασικά με σοκάρει το ότι εν έτη 2011 εξακολουθούμε να εξαρτόμαστε από το πετρέλαιο και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης..

Η αγορά αυτοκινήτου IMHO είναι μακράν η πιο "βραδύκαυστη" (pardon the pun :D) τεχνολογικά. Και δεν πιστεύω ότι αυτό είναι τυχαίο..
 
Κάτι γίνεται τώρα με το αέριο Δημήτρη, εμείς βάζουμε ήδη σε πολλά αυτοκίνητα.

Όσον αφορά τα αυτόματα κιβώτια, αυτά υπάρχουν σε μαζική παραγωγή από τη δεκαετία του 70... ούτε καν νέα τεχνολογία δεν είναι (εξελίχθηκαν απίστευτα, φυσικά, όλο αυτό το διάστημα).
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εμένα βασικά με σοκάρει το ότι εν έτη 2011 εξακολουθούμε να εξαρτόμαστε από το πετρέλαιο και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης..

Η αγορά αυτοκινήτου IMHO είναι μακράν η πιο "βραδύκαυστη" (pardon the pun :D) τεχνολογικά. Και δεν πιστεύω ότι αυτό είναι τυχαίο..

Κάποιος είπε (δεν θυμάμαι ποιος, αν το βρω θα ποστάρω): "Αν η αυτοκινητοβιομηχανία εξελισσόταν με τον ρυθμό που εξελίσσονται τα computers, σήμερα μία Rolls Royce θα κόστιζε 12 δολάρια".
 
Αν δεν κάνω λάθος ο Mπιλης που εφτιαξε παραθυρα
και του απάντησε ο δ. συμβουλος της GM
Αν τα αυτοκίνητα είχαν τον ρυθμό αναπτυξης των υπολογιστων, οταν θα πήγαινες να πατήσεις φρένο θα σου εγραφαν file not found.