Αυτοκινητιστικά νέα

Βασικά, ο CEO της General Motors είχε κάνει ολόκληρη έκθεση με διάφορα κουλά, του τύπου:

Αν το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος, θα πρέπει να βγεις και να ξαναμπείς για να δουλέψει.
Θα πρέπει το αυτοκίνητο που αγοράζεις να έχει συμβατό κάθισμα με τον πισινό σου, αλλιώς δε θα δουλεύει.
Καμιά φορά, χωρίς λόγο, θα αλλάζεις ταχύτητα κι αυτό θα στρίβει δεξιά.
κλπ...
 
Είναι πολύ παλιό αυτό.. μετράει 15ετία άνετα.. :D

Μια version που βρήκα στα γρήγορα:

Bill Gates reportedly compared the computer industry with the auto industry and stated, “If GM had kept up with technology like the computer industry has, we would all be driving $25.00 cars that got 1,000 miles to the gallon.”

In response to Bill’s comments, General Motors issued a press release stating:

If GM had developed technology like Microsoft, we would all be driving cars with the following characteristics:

For no reason whatsoever, your car would crash twice a day.
Every time they repainted the lines in the road, you would have to buy a new car.
Occasionally your car would die on the freeway for no reason. You would have to pull to the side of the road, close all of the windows, shut off the car, restart it, and reopen the windows before you could continue. For some reason you would simply accept this.
Occasionally, executing a maneuver such as a left turn would cause your car to shut down and refuse to restart, in which case you would have to reinstall the engine.
Macintosh would make a car that was powered by the sun, was reliable, five times! as fast and twice as easy to drive – but would run on only five percent of the roads.
The oil, water temperature, and alternator warning lights would all be replaced by a single “This Car Has Performed An Illegal Operation” warning light.
The airbag system would ask “Are you sure?” before deploying.
Occasionally, for no reason whatsoever, your car would lock you out and refuse to let you in until you simultaneously lifted the door handle, turned the key and grabbed hold of the radio antenna.
Every time a new car was introduced car buyers would have to learn how to drive all over again because none of the controls would operate in the same manner as the old car.
You’d have to press the “Start” button to turn the engine off.

 
Επανέρχεται η Porsche 928

Το μεγάλου κυβισμού GT μοντέλο με το οποίο η Porsche στόχευε τη δεκαετία του 1970 να αντικαταστήσει την 911,
αναμένεται να αναβιώσει. Αυτή τη φορά βέβαια ο στόχος δεν θα είναι η αντικατάσταση της θρυλικής 911, αλλά η
κάλυψη του κενού στη γκάμα της Porsche η οποία δεν έχει ένα GT πολυτελείας.


PE928POR-1.jpg



Αυτά τουλάχιστον αναφέρει πιο έντονα και επίμονα από ποτέ τόσο ο βρετανικός όσο και ο αμερικανικός ειδικός τύπος τα τελευταία 24ωρα. Ο λόγος είναι ότι υπάρχει «κενό» στη γκάμα της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει τα entry-level μοντέλα Boxster-Cayman, άπειρες εκδόσεις της 911, καθώς και SUV (Cayenne) αλλά και ένα σεντάν όχημα, την Panamera. Αυτό που δεν έχει όμως, είναι ένα GT πολυτελείας, όπως ακριβώς ήταν η 928 το 1977 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Τότε το αυτοκίνητο αποτέλεσε την επιλογή της εταιρείας ώστε να αντικαταστήσει την 911, σε περίπτωση που τα πράγματα για αυτή δεν πήγαιναν καλά. Το αντίθετο συνέβη όμως, με την 911 να αποτελεί πλέον ένα από τα κορυφαία σπορ οχήματα στην ιστορία, και την 928 να παράγεται για 18 χρόνια (1977-1995).

Η εταιρεία μελετά πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να καλύψει αυτό το κενό, και για να το κάνει θα επαναφέρει την 928 με βάση την Panamera. Μάλιστα η διάταξη με τον κινητήρα εμπρός, φαντάζει ιδανική, ενώ όπως αναφέρουν οι σχετικές πηγές το αμάξωμα θα είναι 2+2 θέσεων, ώστε να κρατηθεί ο χαρακτήρας όσο πιο κοντά γίνεται στην αυθεντική κατασκευή. Τέλος, το πιθανό όνομα του νέου GT μοντέλου είναι 929 και αναμένεται να παρουσιαστεί μεταξύ 2014-5, μαζί με την ανανέωση της Panamera.


πηγή: AutoΤρίτη.gr

(Send from iPad)
 
Πάντως, τέτοιο στρίψιμο στην πίστα του Τοp Gear έχω δει από πολύ λίγα αυτοκίνητα.
 
Χάλι μαύρο...το αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν θα θεωρείται μουσειακό έκθεμα!
 
Έτσι θα έπρεπε, εδώ και καιρό!
Τα χειροκίνητα σασμάν είναι πλέον παρωχημένα με τις τεχνολογίες που κυκλοφορούν.

Πόσο μάλλον και κουραστικά...
 
Έτσι θα έπρεπε, εδώ και καιρό!
Τα χειροκίνητα σασμάν είναι πλέον παρωχημένα με τις τεχνολογίες που κυκλοφορούν.

Πόσο μάλλον και κουραστικά...

Ούτε εμένα μου αρέσουν αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν...πολλές νέες ταξινομήσεις με χειροκίνητα!!Όταν μπορείς να πάρεις ένα vw με 7 τάχυτo αυτόματο διπλού συμπλέκτη και πάρεις το χειροκίνητο...
 
Αν το αυτοκίνητο δεν έχει χειροκίνητο σασμάν δεν ευχαριστιέσαι την οδήγηση!

(προσωπική μου άποψη φυσικά :smile:)


(send from iPhone)
 
Με συγχωρείς, αλλά από τη στιγμή που όλα τα κιβώτια είναι πλέον και σειριακά, να το κάνεις τι το πεντάλ του συμπλέκτη; Εντάξει, απόψεις θα μου πεις...
 
Επιτελους εφτιαξαν το εσωτερικο στο Yaris και δεν ειναι το πιο φτηνιαρικο της κατηγοριας.

Το εξωτερικο βεβαια ηταν πιο ωραιο στο προηγουμενο μοντελο.