Αυτοκινητιστικά νέα

Μπορείς να πάρεις το παλιό... έτσι όπως το βλέπω άνετα το γεμίζεις με χώμα και το κάνεις ένα ωραιότατο παρτέρι!!!!


m3.jpg


κάτι σαν αυτό;
 
Το μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο χωράει μέσα σε ένα… ασανσέρ

Φανταστείτε ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να εισέρχεται στο κτίριο που εργάζεστε και, παράλληλα, χωράει ακόμη και μέσα στο… ασανσέρ που θα σας ανεβάσει μέχρι στο γραφείο σας.

Απίστευτο κι όμως… υπάρχει!

Volpe2.jpg


Ακούει στο όνομα Volpe και είναι το μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχετε δει ποτέ.
Ένα πραγματικό Mini, που έχει πλάτος ένα μέτρο, ύψος ενάμισι και ζυγίζει μόλις 350 κιλά.
Επιπλέον, μπορεί να συμπιεστεί, ώστε να χωρέσει ακόμη και μέσα στο γραφείο σας για να το φορτίσετε, πριν κάνετε την επόμενη βόλτα μαζί του.

Volpe1.jpg


Η αλήθεια είναι πως αποτελεί, αυστηρά, ένα αυτοκίνητο πόλης, δεδομένου ότι η μέγιστη ταχύτητα που πιάνει είναι 50 χιλιόμετρα την ώρα,
ενώ, όπως είναι προφανές, διαθέτει ελάχιστο χώρο για να αποθηκεύσετε αποσκευές. (Δε φανταζόμαστε βέβαια ότι, πέρα από το γραφείο σας,
θέλετε να το τοποθετήσετε και στο… εξοχικό σας).

Volpe3.jpg


Είναι ένα δημιούργημα της εταιρείας του Ιταλού Romano Artioli -παλαιού ιδιοκτήτη των Bugatti και Lotus- ενώ υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στις αρχές του 2013 και
θα κοστίζει γύρω στα 6.800 ευρώ.

http://www.digitallife.gr/to-mikrot...-ston-kosmo-xwraei-mesa-se-ena-asanser-97298/
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Να 'ταν και φτηνό....μόνο 88.000$

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.

supercars-parked-e1338136718458.jpeg


Την απάντηση ενδέχεται να την ξέρεις από τώρα, ιδίως αν είσαι φανατικός με την ταχύτητα και τους 4 τρόχους (όχι το περιοδικό, τους φυσικούς), αλλά είναι ακόμα καλύτερο αν έχεις και τις αποδείξεις.
Το είχε ανακοινώσει και η Buggati όταν βρισκόταν ακόμα στα σπάργανα, ότι η Veyron είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον πλανήτη, κανείς όμως δεν περίμενε να συνεχίσει τον τίτλο μετά από 7 χρόνια συνεχούς παραγωγής. Η πλάκα είναι ότι στο παρακάτω βίντεο δεν θα δεις την τελευταία SS, αλλά την προηγούμενη να ρίχνει στις Lamborghini Aventador, McLaren MP4-12C και στο Lexus LFA, αλλά είναι ο τρόπος που το παρουσιάζει το Automobile Magazine που το κάνει να έχει τόσο ενδιαφέρον.
Αρκετά με τα λόγια, τώρα μιλάει η κινούμενη εικόνα.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


http://www.digitallife.gr/to-pio-grhgoro-aytokinhto-paragwghs-ston-kosmo-61454/
 
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι οτι.. fun is not a straight line!
Ας την βάλουν σε μια πίστα να την μετρήσουν την Bugatti....
 
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι οτι.. fun is not a straight line!
Ας την βάλουν σε μια πίστα να την μετρήσουν την Bugatti....

:grinning-smiley-043

εκτός αυτού λείπουν από το test koenigsegg agera zonda και πολλά άλλα
άκου εκεί μου έβαλαν την μ@κ@κια το toyota
 
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι οτι.. fun is not a straight line!
Ας την βάλουν σε μια πίστα να την μετρήσουν την Bugatti....
Σωστή παρατήρηση γιατί ότι τρέχει πολύ δεν είναι και σίγουρο ότι στρίβει το ίδιο (εκτός F1)
 
Αυτα τα αυτοκινητα επρεπε να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κυκλοφορουν εκτος πιστας._
 
rolling smartphone

Αυτή ενδέχεται να είναι μία σκηνή από το μέλλον σου το 2014, όταν και υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει το όχημα της φωτογραφίας.
Το έχει σχεδιάσει ο Daniel Kim της Lit Motors με έδρα το Σαν Φρανσίσκο και φέρει την κωδική ονομασία C-1, από την εταιρεία όμως το αποκαλούν «rolling smartphone».

C-1-rolling-smartphone-01-640x392.jpg


Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για ένα πραγματικά «smart» όχημα που προσφέρει εκτεταμένη συνδεσιμότητα με mobile devices,
επιτρέποντάς σου να δεις πληροφορίες για την κίνηση, τις καιρικές συνθήκες κ.ά. κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το «έξυπνο» concept του το κάνει να συνδυάζει την απόδοση και το μικρό μέγεθος μίας μοτοσυκλέτας με την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα ενός αυτοκινήτου.

C-1-rolling-smartphone-02-640x398.jpg


Είναι το πρώτο όχημα που διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γυροσκόπιο, που του επιτρέπει να παραμένει όρθιο ακόμη και σε περίπτωση ατυχήματος.
Μπορεί να φορτιστεί μέσα σε έξι ώρες, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 193 χλμ./ώρα. Όσο για το κόστος του θα κυμαίνεται από τα 9.500 έως τα 12.700 ευρώ.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
c1_03.jpg
c1_01.jpg

c1_04.jpg
c1_06.jpg


http://www.designboom.com/weblog/cat/16/view/21283/c-1-rolling-smartphone-electric-vehicle.html
 
Last edited by a moderator:
Αυτό το τρενάκι θα αλλάξει τη ζωή μας!


Αν αναρωτιέστε τι τρενάκι μπορεί να υπάρξει χωρίς ράγες, τότε την απάντηση θα
σας την δώσουν τα αυτοκίνητα που αναπτύσσει η Volvo. Μπορεί να μην είναι πλήρως
αυτοκινούμενα όπως αυτά της Google, αλλά το αποτέλεσμα για εμάς είναι το ίδιο.
Αντί για οδήγηση καφές και διάβασμα!

Πρόκειται για μια τεχνολογία που εξελίσσεται εδώ και δύο χρόνια. Η Volvo
την δημιούργησε, με σκοπό τελικά να μπουν στο παιχνίδι και οι υπόλοιπες
αυτοκινητοβιομηχανίες. Τι ακριβώς συμβαίνει; Δημιουργείται ένα “τρενάκι”
από αυτοκίνητα, από τα οποία, μόνο το πρώτο έχει πραγματικό οδηγό. Όλα τα
υπόλοιπα ακολουθούν το πρώτο, λαμβάνοντας σήματα μέσω ασύρματου δικτύου.

Το project έφτασε πλέον στο σημείο που 3 τρία αυτοκίνητα ακολούθησαν πιστά
τον "Οδηγό" για 200 χιλιόμετρα! Το εγχείρημα έλαβε χώρα στην Ισπανία και τα
αποτελέσματα ήταν πλήρως ενθαρρυντικά. Πλέον οι ιθύνοντες της Volvo σκέφτονται
να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα, το οποίο θα δοκιμάζει σε περισσότερα απρόοπτα
συμβάντα για τα αυτό-αυτοκίνητα!


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ΥΓ. Το βίντεο είναι από παλαιότερη διαδρομή σε κάποιον αυτοκινητόδρομο της Σουηδίας.

(πηγή)
 
Πολυτεχνείο Κρήτης: Διεθνής διάκριση για οικονομικό αυτοκίνητο!

Νέα μεγάλη επιτυχία σημείωσε το Πολυτεχνείο Κρήτης, το οποίο κατέκτησε την τέταρτη θέση σε διεθνή διαγωνισμό οικονομίας καυσίμου. Ο λόγος; Ένα καινούργιο οικονομικό όχημα (αυτοκίνητο) πόλης, το οποίο διαθέτει κυψέλη καυσίμου υδρογόνου και κινείται με ηλεκτρικό κινητήρα.

Το όχημα παρουσίασε η ομάδα TUC Eco Racing του Πολυτεχνείου Κρήτης, η οποία συμμετείχε για πέμπτη φορά στον διεθνή διαγωνισμό οικονομίας καυσίμου, Shell Eco Marathon 2012, που διεξήχθη από τις 14 έως τις 19 Μαΐου στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 217 εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ευρώπης με 3.000 μαθητές και φοιτητές από 23 χώρες. Στόχος του διαγωνισμού, η επίτευξη της χαμηλότερης δυνατής κατανάλωσης με οποιοδήποτε καύσιμο....

file.ashx
 
Re: Αυτό το τρενάκι θα αλλάξει τη ζωή μας!


Αν αναρωτιέστε τι τρενάκι μπορεί να υπάρξει χωρίς ράγες, τότε την απάντηση θα
σας την δώσουν τα αυτοκίνητα που αναπτύσσει η Volvo. Μπορεί να μην είναι πλήρως
αυτοκινούμενα όπως αυτά της Google, αλλά το αποτέλεσμα για εμάς είναι το ίδιο.
Αντί για οδήγηση καφές και διάβασμα!

Πρόκειται για μια τεχνολογία που εξελίσσεται εδώ και δύο χρόνια. Η Volvo
την δημιούργησε, με σκοπό τελικά να μπουν στο παιχνίδι και οι υπόλοιπες
αυτοκινητοβιομηχανίες. Τι ακριβώς συμβαίνει; Δημιουργείται ένα “τρενάκι”
από αυτοκίνητα, από τα οποία, μόνο το πρώτο έχει πραγματικό οδηγό. Όλα τα
υπόλοιπα ακολουθούν το πρώτο, λαμβάνοντας σήματα μέσω ασύρματου δικτύου.

Το project έφτασε πλέον στο σημείο που 3 τρία αυτοκίνητα ακολούθησαν πιστά
τον "Οδηγό" για 200 χιλιόμετρα! Το εγχείρημα έλαβε χώρα στην Ισπανία και τα
αποτελέσματα ήταν πλήρως ενθαρρυντικά. Πλέον οι ιθύνοντες της Volvo σκέφτονται
να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα, το οποίο θα δοκιμάζει σε περισσότερα απρόοπτα
συμβάντα για τα αυτό-αυτοκίνητα!


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ΥΓ. Το βίντεο είναι από παλαιότερη διαδρομή σε κάποιον αυτοκινητόδρομο της Σουηδίας.

(πηγή)

Eργάστηκα 6 χρόνια για τη Volvo
το 2007 μας εκαναν επιδειξη στη πίστα τους στο Γκόθεμποργκ με αυτό το συστημα
τοσο για τα φορτηγά οσο και για τα επιβατικά
εχουν κιάλλα...γιατι μπορεί να μην εχεις μπροστα κανέναν
Οταν δεν εχεις μπροστα σου αυτοκίνητα να ακολουθήσεις μπορείς να διαλέξεις το lαne keeping support
αυτό ανιχνευει τις λωρίδες και σε κρατάει στο δρόμο οπως το active cruise control που ανέφερες
(Προφανώς η ερωτηση μου ηταν αν κάνει για τους Ελληνικους δρόμους...ηταν αισιοδοξοι)
Σε περίπτωση που σε πάρει ο υπνος με ολα αυτά πρεπει να απενεργοποιησεις την ανίχνευση οφθαλμού για να μην σε ξυπνήσει.
Αυτό είναι ενα συστημα που παρακολουθεί το προσωπο σου
αν ανιχνευσει παντού δερμα αρχίζει και κουνάει το καθισμα
αν δεν χαμπαριάσεις αρχίζουν τα ηχητικά
Εχουν και αλκοολομετρο για να βάλεις μπροστά, αν εχεις πιεί...βρες κάποιον αλλον να φυσήξει αλλιως ταξί.
Για ολα αυτά σε φορτηγό το 2008 μέχρι το 2010 επρεπε να πληρώσεις ~8500ε
σημερα...πηγαινε να πάρεις καινούργιο φορτηγό και κάτι θα γίνει
 
Last edited: