Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

τα ΛΕΞΟΥΣ δεν παιζονται απο κατασκευη .....

εδω στη Γερμανια τα θεωρουν πολυ χαι εντ !

ειναι οντως καλοφτιαγμενα !!!!


οντως η αισθητικη τους στα μικρα μοντελα ειναι κρυαναλατη..... :violent-smiley-030:

ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΘΑΛΕΓΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ. ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΥΒΑΡΙΤΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΑΜΑ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΣ ΔΕΝ Τ ΑΛΛΑΖΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΟΡΥΒΑ. ΠΕΡΝΑΝΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ!!!!!!
ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ LS 600H ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ S400HYBRID ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ!!!!!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό των 170 αλόγων είναι το μοτέρ που ανέφερα πιο πάνω με την προσθήκη του turbo, αυτό που φοράνε ήδη τα mini S και τα 207 rallye, DS3 turbo και η σειρά 1 της BMW .

Των 240 αλόγων το φοράει (στο εξωτερικό και ακόμα δεν έχει έρθει) ήδη το Peugeot RCZ (έχει όμως 20 άλογα λιγότερα...)


τι να πούμε κι εμείς που βγάζουμε 250 μόνο με κομπρέσορα...

BMW uber alles ρε αλλόθρησκε Γάλλε! :2thumb22sup:
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

τι να πούμε κι εμείς που βγάζουμε 250 μόνο με κομπρέσορα...

BMW uber alles ρε αλλόθρησκε Γάλλε! :2thumb22sup:

Έχει και σύμμαχο στο συγκεκριμένο θέμα...μόνο που εγώ είμαι "κιτρινοΓάλλλος"!!!:flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Έχει και σύμμαχο στο συγκεκριμένο θέμα...μόνο που εγώ είμαι "κιτρινοΓάλλλος"!!!:flipout::flipout:

και σ´είχα για καλό παιδί ρε .. :ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

και σ´είχα για καλό παιδί ρε .. :ernaehrung004:

Αν θυμηθείς τις εποχές δόξας του avatar σου θα καταλάβεις...:firstprize:
 
ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΟΔΗΓΗΣΕ Η ΔΕΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ.

Κανα σχεδιαστη της προκοπης δεν μπορουν να προσλαβουν?:flipout:

Η κυρια αγορα στην οποια απευθυνονται ειναι η Αμερικανικη , γι' αυτο αλλωστε στην Ευρωπη εχουν πατωσει σε πωλησεις. Και σε οδικη συμπεριφορα παντως ειναι πολυ πισω , θυμιζουν βαρκες σε σχεση με Audi και BMW.

Τα αλλα περι καθυστερησης της Mercedes κτλ ειναι μαλλον αστικος μυθος. Ετσι και αλλιως δεν ειναι μυστικο οτι την τελευταια δεκαετια σε ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι πλεον πισω η συγκεκριμενη μαρκα.
 
μια και μιλάμε για LEXUS, ποιότητα, σχεδίαση και επιδόσεις:
http://www.lexus.com/LFA/

ψάξτε και για το "LFA Nürburgring Package" που οι ίδιοι οι γερμανοί λένε οτι θα δυσκολέψει κάθε ευρωπαϊκό αμάξι της ίδιας κλάσης...
 
NEA Lamborghini Aventador LP700-4 (Ανεπίσημα)

Αυτο ειναι το καινούργιο αυτοκίνητο της Lamborghini που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης την επομενη εβδομαδα. Προκεται για τον αντικαταστάτη της περίφημης Murcielago. Η φωτογραφία διέρρευσε απο το Evo Magazine της Κροατίας πριν λιγες ωρες

lamborghini_aventador_lp700.jpg
.
 
Ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ για το νέο Hyundai Veloster!

hyundaiveloster.jpg



Το αντισυμβατικό, 2+1 θυρών μικρομεσαίο κουπέ της Hyundai είναι πλέον γεγονός, καθώς οι Κορεάτες αποκαλύπτουν πλήρως στο Ντιτρόιτ τη
σιλουέτα αλλά και τις τεχνικές περγαμηνές του δικού τους αντι-Scirocco!

Αναμονή, τέλος λοιπόν για το νέο Veloster, καθώς η αμερικάνικη Διεθνής Έκθεση του Ντιτρόιτ έμελε να είναι ο χώρος της πλήρους αποκάλυψης
του νέου, προσιτού κουπέ της Hyundai. Αν υπάρχει κάτι που κεντρίζει –πριν από οτιδήποτε άλλο- το ενδιαφέρον όλων στην περίπτωση της νέας
κορεάτικης αυτής πρότασης, τότε σίγουρα δεν είναι από την αντισυμβατική διάταξη των θυρών του. Και εξηγούμαστε! Όπως με δυσκολία διακρίνει
κανείς στις επίσημες φωτογραφίες του αυτοκινήτου που μόλις δόθηκαν στη δημοσιότητα, πλευρικά, και συγκεκριμένα από την μεριά του οδηγού
(αριστερά) συναντάμε –όπως συνηθίζεται στα «κανονικά» κουπέ- μια πόρτα, σε αντίθεση με εκείνη του συνοδηγού (δεξιά), όπου οι σχεδιαστές
πρόκριναν για λόγους πρακτικότητας και ευκολίας πρόσβασης στις πίσω θέσεις τη λύση των δύο θυρών. Μάλιστα, σε μια προσπάθεια να μην
διαταράξουν την ομολογουμένως αρμονική σχεδίαση του αυτοκινήτου, η πίσω δεξιά πόρτα είναι αρκούντως δυσδιάκριτη, με τη σχετική χειρολαβή
της να είναι καλά κρυμμένη στην πίσω κολώνα. Το αν τελικά το αγοραστικό κοινό θα «πριμοδοτήσει» και εμπορικά τη συγκεκριμένη επιλογή
των Κορεατών, είναι κάτι που μένει να αποδειχτεί στην πράξη αμέσως μετά το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα στην
απαιτητική αγορά της γηραιάς ηπείρου, όπου το νέο Veloster καλείται να αντιπαρατεθεί με καταξιωμένα μοντέλα του είδους, όπως το VW Scirocco,
το Renault Megane Coupe και το επερχόμενο Opel Astra GTS.


hyundaiveloster2.jpg



Τι άλλο νέο φέρνει στο προσκήνιο το νέο κουπέ της Hyundai; Στον τομέα της σχεδίασης, με εξαίρεση ασφαλώς την 2+1 διάταξη των θυρών, σίγουρες
λύσεις, που δίνουν έμφαση στη νέα εμπρός μάσκα και στο δυναμικό πίσω μέρος, με το μικρό σε επιφάνεια κρύσταλλο της πίσω πόρτας, τον ογκώδη
προφυλακτήρα και τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης να πρωτοστατούν. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της εταιρείας ακολούθησαν
εξίσου σύγχρονα μονοπάτια, με την έμφαση να δίδεται όχι μόνο στο σχεδιασμό αλλά και την ποιότητα των υλικών της καμπίνας. Εδώ, το κύριο
χαρακτηριστικό που με μιας μαγνητίζει την προσοχή είναι η ευμεγέθης οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στη σχήματος V κεντρική κονσόλα.

Από εκεί και πέρα τώρα, σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, και πάντοτε με δεδομένες τις έως τώρα ανακοινώσεις της Hyundai, κάτω από το καπό
θα φιλοξενείται ένας νέος 1.600άρης κινητήρας άμεσου ψεκασμού με απόδοση 140 ίππων στις 6.300 σ.α.λ., ο οποίος μάλιστα θα συνδυάζεται με το
πρωτοεμφανιζόμενο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (6 σχέσεων) της εταιρείας, που ανήκει ωστόσο στον προαιρετικό εξοπλισμό παίρνοντας τη θέση του
«βασικού» χειροκίνητου 6άριου. Σε κάθε περίπτωση, οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας υπόσχονται ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου του εν
λόγω κινητήρα (σ.σ.: ο οποίος μάλιστα αναμένεται να αποκτήσει και υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή λίαν συντόμως) κυμαίνεται στα 7 περίπου
λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να ανακοινωθούν τον προσεχή Μάρτιο, οπότε το νέο Hyundai
Veloster θα πραγματοποιήσει στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο.


hyundaiveloster3.jpg


4Τροχοί
 
5θυρη νέα Lancia Ypsilon

lanciaypsilon1.jpg



Στην ελβετική πόλη η Lancia αποκαλύπτει το ολοκαίνουργιο Ypsilon...

Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο έρχεται σήμερα προκειμένου να… τιμηθούν τα 25 χρόνια παρουσίας του μοντέλου στις επιμέρους αγορές
και οι περισσότερες από 1,5 εκ. πωλήσεις του. Σε σχέση με το παρελθόν, το νέο Ypsilon των 3,84 μ. (σ.σ.: το πλάτος του είναι 1,67 μ, το ύψος 1,51 μ. και
το μεταξόνιο 2,39 μ.) διατίθεται πλέον με 5θυρη περιβολή, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η πρακτικότητα του στην καθημερινή χρήση. Σε ότι
αφορά το ντιζάιν του αυτοκινήτου, οι στιλίστες της εταιρείας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προικίζοντας το νέο Ypsilon με ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως
είναι για παράδειγμα τα «προχωρημένα» σε αισθητική εμπρός και πίσω φώτα. Αξίζει να σημειώσουμε πως στον τομέα αυτό οι Ιταλοί συνεργάστηκαν στενά με
την «εγχώρια» Magneti Marelli. Ένα ακόμα αξιοσημείωτο στοιχείο του νέου Ypsilon στον τομέα του ντιζάιν είναι οι «κρυμμένες», αλά Alfa Romeo, χειρολαβές
των πίσω θυρών, επιλογή που δημιουργεί την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα 3θυρο σούπερ μίνι αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα, το νέο «μικρό» της ιταλικής
εταιρείας θα κινείται, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Ιταλών, από δύο κινητήρες βενζίνης: έναν 8βάλβιδο με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και ισχύ
69 ίππων καθώς και τον γνωστό TwinAir των 0,9 λίτρων, ο οποίος, όπως και στο «αδελφό» Fiat 500, αποδίδει 85 ίππους. Τη γκάμα συμπληρώνει ασφαλώς
και ένας πετρελαιοκινητήρας της γενιάς Multijet II, στα 1,3 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους.


Η διάθεση του νέου Ypsilon στις επιμέρους αγορές αναμένεται να ξεκινήσει, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, στις αρχές του καλοκαιριού.


Εξαίρεση αποτελούν οι αγορές της Μ. Βρετανίας και της Ιρλανδίας, όπου το νέο Ypsilon θα φτάσει το Σεπτέμβριο, με τη διαφορά ότι θα «φορά»
τα σήματα της Chrysler.


lanciaypsilon2.jpg


lanciaypsilon3.jpg


4Τροχοί
 
Last edited:
Γυναικείο αμάξι το παραπάνω...το Hyundai θα πηγαίνει σαν βάρκα....δείτε την κλίση σε απλή στροφή!
 
smart Forspeed concept: "Έξυπνη" ηλεκτροκίνηση

E39B60F9BE3219D55B1136E4512DD63E.jpg


o εκκεντρικό σχεδιαστικό παράδειγμα του μέχρι σήμερα γνωστού Crossblade ακολουθεί η νέα ηλεκτροκίνητη πρόταση της smart, η οποία πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Συγκεκριμένα, για την κίνηση του Forspeed concept, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται το πρωτότυπο smart, φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 40 ίππων, ο οποίος κατά παράδοση βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από τον διθέσιο θάλαμο επιβατών.

Η τελική ταχύτητα του ηλεκτροκίνητου smart φτάνει τα 120 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία που εξασφαλίζουν οι μπαταρίες λιθίου-ιόντων τα 135 χιλιόμετρα.

Πέρα από τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, το Forspeed concept ξεχωρίζει και για τα φωτοβολταϊκά κάτοπτρα, που φιλοξενεί στην βάση του παρμπρίζ, ώστε ένα μέρος των ενεργειακών του αναγκών να καλύπτονται από την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας.

Στο πλευρό του πρωτότυπου smart θα σταθεί το επίσης ηλεκτροκίνητο scooter της φίρμας, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια, μαζί με τη νέα γενιά του fortwo και το νέο forfour.

auto.in.gr
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ για το νέο Hyundai Veloster!

hyundaiveloster.jpg



Το αντισυμβατικό, 2+1 θυρών μικρομεσαίο κουπέ της Hyundai είναι πλέον γεγονός, καθώς οι Κορεάτες αποκαλύπτουν πλήρως στο Ντιτρόιτ τη
σιλουέτα αλλά και τις τεχνικές περγαμηνές του δικού τους αντι-Scirocco!

Αναμονή, τέλος λοιπόν για το νέο Veloster, καθώς η αμερικάνικη Διεθνής Έκθεση του Ντιτρόιτ έμελε να είναι ο χώρος της πλήρους αποκάλυψης
του νέου, προσιτού κουπέ της Hyundai. Αν υπάρχει κάτι που κεντρίζει –πριν από οτιδήποτε άλλο- το ενδιαφέρον όλων στην περίπτωση της νέας
κορεάτικης αυτής πρότασης, τότε σίγουρα δεν είναι από την αντισυμβατική διάταξη των θυρών του. Και εξηγούμαστε! Όπως με δυσκολία διακρίνει
κανείς στις επίσημες φωτογραφίες του αυτοκινήτου που μόλις δόθηκαν στη δημοσιότητα, πλευρικά, και συγκεκριμένα από την μεριά του οδηγού
(αριστερά) συναντάμε –όπως συνηθίζεται στα «κανονικά» κουπέ- μια πόρτα, σε αντίθεση με εκείνη του συνοδηγού (δεξιά), όπου οι σχεδιαστές
πρόκριναν για λόγους πρακτικότητας και ευκολίας πρόσβασης στις πίσω θέσεις τη λύση των δύο θυρών. Μάλιστα, σε μια προσπάθεια να μην
διαταράξουν την ομολογουμένως αρμονική σχεδίαση του αυτοκινήτου, η πίσω δεξιά πόρτα είναι αρκούντως δυσδιάκριτη, με τη σχετική χειρολαβή
της να είναι καλά κρυμμένη στην πίσω κολώνα. Το αν τελικά το αγοραστικό κοινό θα «πριμοδοτήσει» και εμπορικά τη συγκεκριμένη επιλογή
των Κορεατών, είναι κάτι που μένει να αποδειχτεί στην πράξη αμέσως μετά το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα στην
απαιτητική αγορά της γηραιάς ηπείρου, όπου το νέο Veloster καλείται να αντιπαρατεθεί με καταξιωμένα μοντέλα του είδους, όπως το VW Scirocco,
το Renault Megane Coupe και το επερχόμενο Opel Astra GTS.


hyundaiveloster2.jpg



Τι άλλο νέο φέρνει στο προσκήνιο το νέο κουπέ της Hyundai; Στον τομέα της σχεδίασης, με εξαίρεση ασφαλώς την 2+1 διάταξη των θυρών, σίγουρες
λύσεις, που δίνουν έμφαση στη νέα εμπρός μάσκα και στο δυναμικό πίσω μέρος, με το μικρό σε επιφάνεια κρύσταλλο της πίσω πόρτας, τον ογκώδη
προφυλακτήρα και τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης να πρωτοστατούν. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της εταιρείας ακολούθησαν
εξίσου σύγχρονα μονοπάτια, με την έμφαση να δίδεται όχι μόνο στο σχεδιασμό αλλά και την ποιότητα των υλικών της καμπίνας. Εδώ, το κύριο
χαρακτηριστικό που με μιας μαγνητίζει την προσοχή είναι η ευμεγέθης οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στη σχήματος V κεντρική κονσόλα.

Από εκεί και πέρα τώρα, σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, και πάντοτε με δεδομένες τις έως τώρα ανακοινώσεις της Hyundai, κάτω από το καπό
θα φιλοξενείται ένας νέος 1.600άρης κινητήρας άμεσου ψεκασμού με απόδοση 140 ίππων στις 6.300 σ.α.λ., ο οποίος μάλιστα θα συνδυάζεται με το
πρωτοεμφανιζόμενο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (6 σχέσεων) της εταιρείας, που ανήκει ωστόσο στον προαιρετικό εξοπλισμό παίρνοντας τη θέση του
«βασικού» χειροκίνητου 6άριου. Σε κάθε περίπτωση, οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας υπόσχονται ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου του εν
λόγω κινητήρα (σ.σ.: ο οποίος μάλιστα αναμένεται να αποκτήσει και υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή λίαν συντόμως) κυμαίνεται στα 7 περίπου
λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να ανακοινωθούν τον προσεχή Μάρτιο, οπότε το νέο Hyundai
Veloster θα πραγματοποιήσει στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο.


hyundaiveloster3.jpg


4Τροχοί

'Οταν μεγαλώσω θέλω να γίνω citroen μπροστά και opel πίσω:flipout::flipout: