Αυτοκινητιστικά νέα

32303036.jpg


ΓΝΩΡΙΖΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
 
Σκέφτομαι να πάρω αυτοκίνητο, έχω μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσω και δεν ξέρω τι να διαλέξω...

η ερώτηση είναι απλή, πετρέλαιο ή υγραέριο?

Με φοβίζει το γεγονός οτι δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα παραμείνει σταθερή η τιμή του υγραερίου.

Τι λέτε?
 
Δεν παίζει πετρέλαιο και υγραέριο μαζί; Με επιλογή ποιο θες να χρησιμοποιήσεις; Με τα βενζινοκίνητα έτσι δε γίνεται;
 
Πετρέλαιο με υγραέριο δεν γίνεται.

Μόνο βενζίνη με υγραέριο ή πετρέλαιο σκέτο.
 
ΙΜΗΟ Πετρέλαιο…
Μάθε περισσότερα για το υγραέριο από ιδιώτη που να το χρησιμοποιεί χρόνια…
 
Το έψαξα λιγάκι και παράπονα δεν άκουσα.
Το θέμα είναι οτι αν πάω για αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο, τότε αυτόματα μιλάμε για βενζίνη.
Το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι η τιμή του υγραερίου/lt η οποία στην παρούσα φάση είναι σχεδόν μισή απο του πετρελαίου!
Αν όμως τα καμάρια μας τα κάνουν -κι εδώ- σκατά προβλέπω η τιμή του υγραερίου να πηγαίνει στα ουράνια και δεδομένου οτι το αυτοκίνητο καίει περισσότερο με υγραέριο θα έχω κάνει την πλέον αποτυχημένη αγορά.

Απο την άλλη πάλι, το πετρέλαιο είναι αυτό που είναι με τα γνωστά θετικά κι αρνητικά του..
 
Δεδομένο!
Απο την άλλη πάλι μερικά μοντέλα πωλούνται ολοκαίνουργια με υγραέριο.
Τώρα, αυτό δεν ξέρω αν είναι Ελληνική πατέντα ή εργοστασιακή μετατροπή.
 
Ναι έχω.
Όχι στην πόλη που μένω(ακόμα) αλλά στην πόλη που δουλεύω έχει ήδη τρεις.
 
Εφόσον δεν παίζει συνδυασμός πετρελαίου - υγραερίου, γνώμη μου είναι πετρέλαιο.

1) Για το λόγο που λες (δεν ξέρουμε πού θα φτάσει η τιμή του υγραερίου).

2) Λόγοι ανεφοδιασμού, ειδικά αν θες να πας κάνα ταξιδάκι. Θα μου πεις θα βλέπεις από πριν πού είναι τα πρατήρια που διαθέτουν υγραέριο αλλά και πάλι είναι περιοριστικό.

3) Τα πλεονεκτήματα του πετρελαίου. Οικονομία (σε σχέση με βενζίνη, όχι τόσο υγραέριο) αλλά και χορταστική ροπή.

4) Αξιοπιστία οχήματος με τροφοδοσία υγραερίου (βέβαια υπάρχουν όντως καινούρια μοντέλα με υγραέριο όπως λες αλλά και πάλι...).

Αντίστοιχα πλεονεκτήματα θα μπορούσε να σου πει κι ο υπέρμαχος του υγραερίου βέβαια. Π.χ. αν η βασική σου προτεραιότητα είναι οικονομία και μόνο τότε έχω την εντύπωση ότι το υγραέριο είναι αρκετά πιο οικονομικό απ' το πετρέλαιο.

Νομίζω πάντως ότι είναι δύσκολο να σου πει κάποιος απόλυτα πάρε το ένα ή το άλλο...
 
Αν καποιος κανει πολλλλα χλμ (οπως εσυ Δημητρη) το ορθοδοξο νομιζω οτι ειναι το πετρελαιο.
 
DIESEL UMBER ALLES. ΤΕΛΟΣ. Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ. ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΤΑ 500,000 ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

ΥΓ. ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΛΕΙΝΗ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ.
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.
 
Θα σου προτείνω diesel και εγώ λόγω εμπειρίας μακρόχρονης .Τεράστιες διαφορές στα service , φθορές, ροπές κτλ.

Τώρα για το υγραέριο είναι και αυτό απόλυτα ασφαλές και μην λέμε ανακρίβειες .Διαθέτει βαλβίδα αποκοπής και άλλες δικλίδες .Από το πορτ μπαγκαζ δεν τρώει χώρο γιατί μπαίνει δεξαμενή καυσίμου στο χώρο της ρεζέρβας .Και εσύ αγοράζεις ένα μπουκαλάκι fast σε περίπτωση που πατήσεις κάνα καρφί.
Μπορείς και εν κινήσει ν αλλάξεις από βενζίνη σε υγραέριο και τούμπαλιν όποτε σου τελειώσει κάποιο από τα δύο οπότε δεν τίθεται και θέμα για ταξίδι . Όπου βρεις φουλαρεις και τα δύο

Και πάλι όμως το diesel είναι πολύ μπροστά σε όλα
 
Καλησπέρα....

εγώ κυκλοφορώ με πετρέλαιο (FORD SMAX TDCi) και μετακινούμαι επίσης εναλλάξ με βενζίνη τούρμπο (VOLVO S60) και με αέριο (AUDI A6 TURBO QUATTRO) . Η συμπεριφορά του VOLVO έχει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με το δικό μου να μην κρυβόμαστε, ειδικά σε επιταχύνσεις από στάση. Το AUDI έχει πολύ καλή συμπεριφορά, αλλά δείχνει κρατημένο, τόσο με βενζίνη, όσο και με αέριο μάλλον λόγω της τετρακίνησης που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να κάνει χαζά. Το πετρελαιοκίνητο χτυπά ένα προς ένα τα άλλα δυο αυτοκίνητα στις ανηφόρες με φορτίο, ειδικά με τη 5η αλλά υπάρχει και η 6η. Φυσικά είναι και πιο βαρύ κατά 300 κιλά.

Το πετρέλαιο έχει ήδη κάνει 60.000 χλμ. σε 19 μήνες. Καταλαβαίνεις πόσο κινείται. Έχω κάνει δυο service που στοίχισαν 98 και 184 ευρώ. Επόμενο service στα 90.000 χλμ. Ο κινητήρας κινεί και FORD TRANZIT άρα αν βγάλει πρόβλημα (προβληματικός κινητήρας όχι από τη δική μου χρήση), θα κάψει τη FORD. Εκτιμώμενος χρόνος απροβλημάτιστης λειτουργίας του κινητήρα 400.000 χλμ. εκτός πόλης. Έχω ένα φόβο τί θα γίνει αν ξυπνήσω κάποια μέρα με -18 κελσίου και με τα πετρέλαια παγωμένα. Γι αυτό είτε βάζω πετρέλαιο από την ΕΚΟ σε Φλώρινα ή Καστοριά, ή βάζω από τη γειτονική χώρα (FYROM) που δίνε παντού χειμερινό πετρέλαιο ή κάποιο πρόσθετο στα βενζινάδικα της Θεσσαλονίκης. Αυτά όταν η θερμοκρασία ενδέχεται να πέσει κάτω από -10 κελσίου.

Καίει 10 λεπτά/χλμ. με πετρέλαιο 1,42-1,45, δηλ. καίει 7,5 λτρ. Δουλεύει εκτός πόλης με υψηλές ταχύτητες, ενώ δεν ταξιδεύει ποτέ άδειο. Εκτιμώμενο μέσο φορτίο 300 κιλά.

Το άεριο έχει κάνει μέχρι σήμερα 5.000 χλμ. Δεν έχει καμιά διαφορά στην απόδοση από τη βενζίνη. Καίει 10 λεπτά/χλμ. με αέριο 78,5 λπτ. Στα πρώτα 1000 χλμ. υπήρχαν κάποια θεματάκια με το ρεγουλάρισμα του κινητήρα αλλά πλέον λύθηκαν και λειτουργεί ρολόι. Η αντοχή στο χρόνο είναι ένα θέμα. Κανείς δεν μπορεί να μας πει αν ένα αυτοκίνητο με βενζίνη τούμπο θα λειτουργεί απροβλημάτιστα μετά από 100.000 χλμ.