Αυτοκινητιστικά νέα

Νέο Ford Focus: Aπό 17.610 ευρώ

avclub1focus.jpg


Οι 5θυρες, 4θυρες και station wagon εκδόσεις της νέας γενιάς του Ford Focus θα διατίθενται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού,
που ακολουθούν τη γενικότερη φιλοσοφία με την οποία η εταιρεία διανέμει και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της (Ambiente,
Trend, Sport, Titanium). Στο βασικό εξοπλισμό του (Ambiente) το αυτοκίνητο συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρονικό
σύστημα ευστάθειας, 6 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος,
ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, υπολογιστή ταξιδίου και ραδιοCD με mp3, ενώ η τιμή του μεταλλικού χρώματος
είναι 495 ευρώ.


Τα μηχανικά σύνολα που αναλαμβάνουν την κίνηση του νέου Ford Focus είναι τα εξής:

Bενζίνη
– 1.6 των 105 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων
– 1.6 των 125 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων
– 1.6 Ecoboost των 150 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων
– 1.6 Ecoboost των 182 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων

Πετρέλαιο
– 1.6 των 95 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων
– 1.6 των 115 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων
– 2.0 των 140 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων
– 2.0 των 163 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων

– Όλοι οι κινητήρες του Focus είναι συμβατοί με την οδηγία Euro5.


Εγγυήσεις
2 χρόνια εργοστασιακή και 3 τρία χρόνια επέκταση εγγύησης Ford Protect ή 100.000 χλμ. (όποιο συμπληρωθεί πρώτο) = 5 χρόνια
12 χρόνια κατά της διάτρησης
2 χρόνια χρώμα
2 χρόνια οδική βοήθεια



ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

[table="head;sort=1d,2,3"]. . . . Μοντέλο (5d) . . . . | Τιμή (€)
1.6 Ambiente 105 PS | 17.610 |
1.6D Ambiente 95 PS | 20.410 |
1.6 Trend 125 PS | 19.790 |
1.6 Trend 150 PS | 21.340 |
1.6D Trend 115 PS | 22.590 |
2.0D Trend 140 PS | 26.340 |
1.6 Sport 125 PS | 20.610 |
1.6 Sport 150 PS | 22.340 |
1.6 Sport 182 PS | 23.840 |
2.0D Titanium 163 PS | 30.080 |
[/table]


[table="head;sort=1d,2,3"]. . . . Μοντέλο (4d) . . . . | Τιμή (€)
1.6 Trend 125 PS | 20.690 |
1.6 Trend 150 PS | 22.240 |
1.6D Trend 115 PS | 23.490 |
2.0D Trend 140 PS | 27.240 |
1.6 Titanium 125 PS | 23.280 |
1.6 Titanium 150 PS | 24.830 |
1.6 Titanium 182 PS | 26.330 |
2.0D Titanium 163 PS | 30.980 |
[/table]


[table="head;sort=1d,2,3"]. . . . Μοντέλο (SW) . . . . | Τιμή (€)
1.6 Trend 125 PS| 20.990 |
1.6 Trend 150 PS| 22.540 |
1.6D Trend 115 PS| 23.790 |
2.0D Trend 140 PS| 27.540 |
1.6 Titanium 125 PS| 23.580 |
1.6 Titanium 150 PS| 25.130 |
1.6 Titanium 182 PS | 26.630 |
2.0D Titanium 163 PS | 31.280 |
[/table]


4τροχοί
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Νέο Ford Focus: Aπό 17.610 ευρώ

avclub1focus.jpg


Οι 5θυρες, 4θυρες και station wagon εκδόσεις της νέας γενιάς του Ford Focus θα διατίθενται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού,
που ακολουθούν τη γενικότερη φιλοσοφία με την οποία η εταιρεία διανέμει και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της (Ambiente,
Trend, Sport, Titanium). Στο βασικό εξοπλισμό του (Ambiente) το αυτοκίνητο συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρονικό
σύστημα ευστάθειας, 6 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος,
ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, υπολογιστή ταξιδίου και ραδιοCD με mp3, ενώ η τιμή του μεταλλικού χρώματος
είναι 495 ευρώ.


Τα μηχανικά σύνολα που αναλαμβάνουν την κίνηση του νέου Ford Focus είναι τα εξής:

Bενζίνη
– 1.6 των 105 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων
– 1.6 των 125 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων
– 1.6 Ecoboost των 150 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων
– 1.6 Ecoboost των 182 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων

Πετρέλαιο
– 1.6 των 95 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων
– 1.6 των 115 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων
– 2.0 των 140 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων
– 2.0 των 163 ίππων, συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων

– Όλοι οι κινητήρες του Focus είναι συμβατοί με την οδηγία Euro5.


Εγγυήσεις
2 χρόνια εργοστασιακή και 3 τρία χρόνια επέκταση εγγύησης Ford Protect ή 100.000 χλμ. (όποιο συμπληρωθεί πρώτο) = 5 χρόνια
12 χρόνια κατά της διάτρησης
2 χρόνια χρώμα
2 χρόνια οδική βοήθεια



ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

[table="head;sort=1d,2,3"]. . . . Μοντέλο (5d) . . . . | Τιμή (€)
1.6 Ambiente 105 PS | 17.610 |
1.6D Ambiente 95 PS | 20.410 |
1.6 Trend 125 PS | 19.790 |
1.6 Trend 150 PS | 21.340 |
1.6D Trend 115 PS | 22.590 |
2.0D Trend 140 PS | 26.340 |
1.6 Sport 125 PS | 20.610 |
1.6 Sport 150 PS | 22.340 |
1.6 Sport 182 PS | 23.840 |
2.0D Titanium 163 PS | 30.080 |
[/table]


[table="head;sort=1d,2,3"]. . . . Μοντέλο (4d) . . . . | Τιμή (€)
1.6 Trend 125 PS | 20.690 |
1.6 Trend 150 PS | 22.240 |
1.6D Trend 115 PS | 23.490 |
2.0D Trend 140 PS | 27.240 |
1.6 Titanium 125 PS | 23.280 |
1.6 Titanium 150 PS | 24.830 |
1.6 Titanium 182 PS | 26.330 |
2.0D Titanium 163 PS | 30.980 |
[/table]


[table="head;sort=1d,2,3"]. . . . Μοντέλο (SW) . . . . | Τιμή (€)
1.6 Trend 125 PS| 20.990 |
1.6 Trend 150 PS| 22.540 |
1.6D Trend 115 PS| 23.790 |
2.0D Trend 140 PS| 27.540 |
1.6 Titanium 125 PS| 23.580 |
1.6 Titanium 150 PS| 25.130 |
1.6 Titanium 182 PS | 26.630 |
2.0D Titanium 163 PS | 31.280 |
[/table]


4τροχοί



Την Δευτέρα θα έχω πληροφορίες, μιας και θα το οδηγήσω στην πρώτη επίσημη εταιρική παρουσίαση του μοντέλου στην Νότια Πελοπόνησσο.-bye-
 
Το καινουριο focus μου αρεσει πολυ εμφανισιακα.Απο τα βιντεο και τις φωτογραφιες τουλαχιστον,γιατι δεν το εχω δει στην πραγματικοτητα.

Σε καποιο τεστ που ειδα στο youtube συγκρατησα ενα σχολιο οτι δεν ειναι τοσο "fun to drive",οσο οι παλαιοτερες γενιες focus.Αλλα κατα τα αλλα ελεγε καλα λογια.

Παντως εδω και χρονια οδηγω ενα focus μοντελο του 2002(πενταθυρο,1.4 75hp)
και μπορω να επιβεβαιωσω οτι η αισθηση που δινει το τιμονι ειναι πολυ ωραια,βεβαια στη συγκεκριμενη εκδοση ειναι λιγο αδυναμος ο κινητηρας.
 
5 χρονια εγγυηση?

Εδω σε γνωστο εσπασε το κιβωτιο ταχυτητων τον πρωτο χρονο σε C-Max και αρνιοντουσαν να το αλλαξουν. Εδωσε ολοκληρη μαχη για να το περασουν στην εγγυηση γιατι του ελεγαν οτι εφταιγε η χρηση!

Φανταζομαι τι θα γινεται μολις περασει η διετια.

ΥΓ. Αδυναμος ηταν ο 1.6 , ο 1.4 ηταν "πεθαμενος".
 
παντως και στο δικο μας focus,εμφανιζεται συνεχως ενα παραξενο προβλημα,σπαει πολυ συχνα το ελλατηριο επαναφορας του πενταλ του συμπλεκτη.Πρεπει να εχει σπασει γυρω στις 7 φορες απο το 2002 που το πηραμε.Τωρα το νιωθω παλι οτι ειναι στα τελευταια του.
Νομιζω οτι δεν το δικαιολογησε ποτε η εγγυηση,αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος,καθοτι το πηγαινε συνηθως ο πατερας μου για να το αλλαξει.
 
Πού ακριβώς στην Πελοπόννησο; :p


Πύλο Μεσσηνίας, ωστόσο ένα οικογενειακό πρόβλημα, θα με αναγκάσει να μην παρεβρεθώ τελικά, όπως και ναχει , το αυτοκίνητο θα το οδηγήσω σχετικά σύντομα, ως εταιρικός πελάτης της FORD:grandpa:
 
Πάντως δε βλέπω να παρουσιάζουν καθόλου εκδόσεις με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (powershift νομίζω; ). Εκτός αν το θεωρούν extra, αλλά σε ποιες εκδόσεις θα προσφέρεται;

Πάντως εμφανησιακά το 5πορτο δε μ' αρέσει καθόλου, σε αντίθεση με το 4πορτο που το βρίσκω πολύ όμορφο.

Επίσης ένα κουλό με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι στο S (sport; ) mode οι χειροκίνητες αλλαγές δε γίνονται με τις συνηθισμένες μεθόδους που έχουμε δει σε άλλα αυτοκίνητα (μπρος-πίσω το λεβιέ ή "αυτάκια" πίσω απ' το τιμόνι) αλλά με κάτι... κουμπιά δεξιά αριστερά πάνω στο λεβιέ (υποθέτω με το ένα ανεβάζεις με το άλλο κατεβάζεις). Τι να πω, μπορεί και να είναι βολικό δε λέω, αλλά πιο βολικό απ' το χειρισμό με "αυτάκια" στο τιμόνι δεν το βλέπω...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Νέο Ford Focus: Aπό 17.610 ευρώ

avclub1focus.jpg


Οι 5θυρες, 4θυρες και station wagon εκδόσεις της νέας γενιάς του Ford Focus θα διατίθενται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού....

Που είναι η 3θυρη εκδοση??? ΟΕΟ?????? :furious3::furious3::furious3:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι λεει σαν αυτοκινητο?

Facelift του προηγουμενου μοντελου ειναι.

Βελτιωμενη ποιοτητα , αχανεις χωροι (λογω μεγαλων εξωτερικων διαστασεων ομως θα εχεις προβλημα μεσα στα στενα της Αθηνας) και καλη ηχομονωση. Κινητηρες με τουρμπο αρκετα οικονομικοι ομως υπολογισε οτι το τουρμπο δεν κραταει πανω απο 80-100,000 χιλιομετρα και μετα αρχιζουν οι επισκευες.

Ακομη και εμπορος VW μου ειχε παραδεχτει οτι η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν πολυ χαμηλα τα τελευταια χρονια αλλα πλεον εχει βελτιωθει πολυ.
 
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αναμένουν σύντομα τo lancer να φορέσει τον κινητήρα 1600/120 του ASX... ίσως γι' αυτό η μείωση...

Στη πραγματικότητα ο Σαρακάκης προχώρησε σε αύξηση τιμών για το ΑSX από 1η Απριλίου (1100Ε), λόγω της προ του σεισμού στη Κίνα, συναλλαγματικής ισοτιμίας Γιέν/Δολαρίου!

Επίσης πληροφοριακά το εργοστάσιο της Μits είναι στη Νότια Ιαπωνία.