Αυτοκινητιστικά νέα

Ειδα το ASX και ειναι πολυ καλο. Ειδικα οι χωροι με εντυπωσιασαν δεδομενου του μικρου σχετικα μηκους.

Βεβαια φιλος μου που εχει το Qashquai το εκανε test drive και μου ειπε οτι ο κινητηρας ειναι πολυ θορυβωδης και γενικα αν ειχε 6 ταχυτητες θα ηταν ακομη καλυτερο.

Το κυριο προβλημα για ολα τα μικρα SUV ονομαζεται Skoda Yeti. Αν εξαιρεσουμε το ονομα ο συνδυασμος τιμης , ποιοτητας και χαμηλου κυβισμου αλλα ισχυρων στην πραξη κινητηρων ειναι δυσκολο να βρει αντιπαλο.

Συντομα αναμενονται τα διδυμα KIA Sportage και Huyndai ix35 που χτυπανε κορυφη αλλα η επιτυχια τους εξαρταται απο την τελικη τους τιμη.
 
Το κυριο προβλημα για ολα τα μικρα SUV ονομαζεται Skoda Yeti. Αν εξαιρεσουμε το ονομα ο συνδυασμος τιμης , ποιοτητας και χαμηλου κυβισμου αλλα ισχυρων στην πραξη κινητηρων ειναι δυσκολο να βρει αντιπαλο.

Αυτα σκεφτηκε ο πατερας μου και το πηρε πριν μια εβδομαδα. Βεβαια δεν το εχει χαρει καθως απο την δευτερη μερα ειναι στο συνεργειο γιατι του μενει συνεχεια απο μπαταρια. Ακομα ψαχνουν να βρουν τι φταιει:flipout:

Τυχαιο θα μου πεις...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ειδα το ASX και ειναι πολυ καλο. Ειδικα οι χωροι με εντυπωσιασαν δεδομενου του μικρου σχετικα μηκους.

Βεβαια φιλος μου που εχει το Qashquai το εκανε test drive και μου ειπε οτι ο κινητηρας ειναι πολυ θορυβωδης και γενικα αν ειχε 6 ταχυτητες θα ηταν ακομη καλυτερο.

Tα έψαξα αρκετά και τα δύο (στα 1600cc) πριν καταλήξω στο ΑSX.
Ο κινητήρας του ΑSX είναι πιο καθαρός (euro5) και οικονομικός (πηγαινοέρχομαι στη δουλειά με 6,8 Lt/100Km) και δεν διαπίστωσα μεγαλύτερο θόρυβο από τον κινητήρα... περισσότερο τα λάστιχα ακούγονται...

Επίσης τα κουμπώματα στο κιβώτιο είναι γλυκά, σε αντίθεση με το qashquai που "ακούγονται" και γενικά προσωπικά με κούραζαν.

Oδηγικά επίσης το ΑSX μου άρεσε περισσότερο, είναι σίγουρα πιο άκαμπτο, με καλύτερα κρατήματα...
Το qashqai μάλλον υπερτερεί ελαφρώς στο τιμόνι (καλύτερη απόκριση), ενώ έχει και καλύτερα φρένα.

Επίσης το qashqai έχει καλύτερες επιταχύνσεις στις ενδιάμεσες ταχύτητες (καλύτερο στα προσπεράσματα) αλλά υστερεί στην εκκίνηση (στα σύν του ASX και το "start stop").

Οι διαφορές είναι μικρές γενικά... αλλά λόγω του ότι είναι νεότερο, καθαρότερο και οικονομικότερο, κατέληξα στο ΑSX...

Αν χωρούσαν πάντως στο γκαράζ είτε το lancer sportbag είτε το qashqai +2 ίσως να τα προτιμούσα...




Το κυριο προβλημα για ολα τα μικρα SUV ονομαζεται Skoda Yeti. Αν εξαιρεσουμε το ονομα ο συνδυασμος τιμης , ποιοτητας και χαμηλου κυβισμου αλλα ισχυρων στην πραξη κινητηρων ειναι δυσκολο να βρει αντιπαλο.

Συντομα αναμενονται τα διδυμα KIA Sportage και Huyndai ix35 που χτυπανε κορυφη αλλα η επιτυχια τους εξαρταται απο την τελικη τους τιμη.

Μάλλον crossover παρά suv...
Δεν τα βλέπω να ξεκολάνε από λάσπες στο βουνό... Πόλης είναι και τα δύο.
Τα 4x4 ναι... μπορείς να τα πεις μικρά SUV.

Για το Υeti, πήγα και το είδα... αλλόκοτο... σαν επαγγελματικό... δεν μου άρεσε... (φυσικά γούστα είναι αυτά!)
ΚΙΑ και Ηuyndai πιστεύω ότι θα διεκδικήσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς!
 
Έρχεται η νέα BMW M5

Σε λίγες μέρες στην έκθεση της Σαγκάης η BMW θα παρουσιάσει την πρωτότυπη έκδοση της νέας M5, η οποία ωστόσο δεν πρόκειται να διαφοροποιείται αισθητικά από το αυτοκίνητο παραγωγής που θα δούμε επίσημα στην Φρανκφούρτη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ο μυώδης εμπρός προφυλακτήρας, τα φουσκωμένα φτερά, οι ζάντες 20 ιντσών, ο πίσω προφυλακτήρας με τον ενσωματωμένο διαχύτη αέρα, η μικρή πτέρυγα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που κάνουν την διαφορά στο αμάξωμα.

Η μεγάλη αλλαγή της νέας M5 είναι αναμφισβήτητα ο νέος twin turbo κινητήρας V8 4,4 λίτρων, οποίος και αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V10 των 5,0 λίτρων. Η γερμανική εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση, προκειμένου να μπορεί να αντεπεξέλθει στις οδηγίες της Ε.Ε. περί μειωμένων εκπομπών ρύπων. Παρότι ορισμένοι θεωρούσαν ότι κάτι τέτοιο θα έχει αρνητικό αποτέλεσμα στην απόδοση του αυτοκινήτου, προσφέρει μεγαλύτερη δύναμη και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 25% και συνεπώς εκπομπές ρύπων.
Ο νέος V8 αποδίδει περισσότερους από 555 ίππους και 680 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Το κιβώτιο διαθέτει λειτουργία Drivelogic και έχει εξελιχθεί με βάση τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.

Το αυτοκίνητο φέρει στον εξοπλισμό νέα ανάρτηση και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με την ονομασία «M Differential». Το τελευταίο, κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τη διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους πίσω κινητήριους τροχούς, ενώ σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να κατανείμει ακόμα και το 100% στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση.
Λουκάς Παπαλάμπρος

http://news.pathfinder.gr/automoto/news/700304.html
 
ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΡΑΓΕ?

ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ -25% ΕΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΦΥΣΙΚΑ.
 
Διαθέσιμο το νέο Audi RS3 Sportback


Το RS3 Sportback τροφοδοτείται από τον γνωστό πεντακύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 2,5 λίτρων που χρησιμοποιείται και στο TT RS, με την ισχύ να φθάνει τους 340 ίππους και την ροπή τα 450 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς μέσω του κιβωτίου S-Tronic 7 σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 4,6´´ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται μόλις στα 9,1 λίτρα ανά 100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι στα 212 γρ./χλμ.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας από τα συστήματα ESP, EBD, ASR και το μπλοκέ διαφορικό EDS, το σύστημα quattrο με έξτρα sport ρύθμιση, sport ανάρτηση, διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες με ενσωματωμένους διαχύτες αέρα, πίσω πτέρυγα οροφής, ζάντες αλουμινίου 19´´, προβολείς Xenon plus με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED, sport καθίσματα με δέρμα Fine Nappa, σπορ τιμόνι με αλουμινένια χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης και πολλά ακόμα

http://news.pathfinder.gr/automoto/news/701058.html
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αναμένουν σύντομα τo lancer να φορέσει τον κινητήρα 1600/120 του ASX... ίσως γι' αυτό η μείωση...

Στη πραγματικότητα ο Σαρακάκης προχώρησε σε αύξηση τιμών για το ΑSX από 1η Απριλίου (1100Ε), λόγω της προ του σεισμού στη Κίνα, συναλλαγματικής ισοτιμίας Γιέν/Δολαρίου!

Επίσης πληροφοριακά το εργοστάσιο της Μits είναι στη Νότια Ιαπωνία.

Στην Ισπανία δεν φτιαχνονται ή κάνω λάθος?
 
Παράγγειλα το νέο BMW X5 το επταθέσιο
01_612x383_bmw_x5.jpg

05_612x383_bmw_x5.jpg

07_612x383_bmw_x5.jpg

λησινγκ για στέλεχος στην ετιαρία που εργάζομαι, εννοείται και θα το οδηγήσω:ernaehrung004:
 
όχι, αλλά δεν οδηγάς και κάθε μέρα τέτοια "εργαλεία", φορά το πάτωμα του Χ6, περισσότερα περί τα μέσα Μαϊου, η παραγγελία έχει δωθεί μέσα Νοέμβρη.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σίμο γιατί leasing κι όχι χρονομίσθωση?

λίσινγκ, ( ~1800 / μήνα ),με δικαίωμα επιστροφής στην λήξη, όλα τα αυτοκίνητα έτσι τάχω:ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σίμο γιατί leasing κι όχι χρονομίσθωση?

Γενικως, :

"Η χρονομίσθωση απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες και επαγγελματίες, ενώ το leasing απευθύνεται μόνο σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Ένας ιδιώτης (πχ υπάλληλος) δεν μπορεί να συνάψει σύμβαση leasing.

Επίσης, στη μίσθωση δεν είσαι υποχρεωμένος να κρατήσεις το αυτοκίνητο κατά τη λήξη της σύμβασης. Στο leasing είσαι.

Στη χρονομίσθωση, η σύμβαση καλύπτει υπηρεσίες όπως η ασφάλιση του αυτοκινήτου, η συντήρησή του, κλπ. Αντίθετα, στο leasing δεν υπάρχουν
Υπάρχουν και φορολογικές διαφορές"


Πηγη: καπου στο ιντερνετ
 
cU1.jpg


Volvo Concept Universe

H Volvo παρουσιάζει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης τον προπομπό της επόμενης ναυαρχίδας της. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι διαστάσεις του Concept Universe, που προδίδουν την ανάπτυξη ενός μεγάλου sedan.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσαν τα στελέχη της σουηδικής εταιρείας, που μέσω της Geely φιλοδοξεί να διαγράψει λαμπρή πορεία στην αγορά της Κίνας, στο πρωτότυπο υπάρχει η τελευταία λέξη προηγμένης τεχνολογίας. Η τελευταία έχει καταστεί λόγω των περιστάσων απαραίτητη για τα μοντέλα που εντάσσονται στην κατηγορία των κατασκευών υψηλού κύρους.

cU2.jpg


Οι άνθρωποι της Volvo, παρά το γεγονός πως φαίνονται ενθουσιασμένοι από το φιλόδοξο σχέδιό τους, δεν αποκάλυψαν κανένα στοιχείο για τον κινητήρα και τα μηχανικά του μέρη. Ελπίζουμε πως σύντομα θα δημοσιοποιηθούν κάποιες λεπτομέρειες, ώστε να καλυφθεί και αυτό το κενό.

cU3.jpg


http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12954
 
Αν δείτε τα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση του Πεκίνου.... εμένα με πιασανε υπαρξειακά.

Εχω γνωρίσει την κυρια που ηταν υπέθυνη για την εμφάνιση των νέων Volvo (δεν ξέρω αν είναι ακόμα αλλά οι γραμμές τις παραμένουν)

Αυτό ηταν από τις πρωτες της δουλειές μαζί με τι παρεα της που είναι μονο γυναικες
volvo_pcc_concept_car.jpg


Τα λλά δεν γνωρίζω
volvo-sc90-concept-6-lg.jpg
 
Νικολαε, εννοεις οτι δεν ξερεις αν παραμενουν οι γραμμες την κυριας μετα την γνωριμια σας ?

Μα τι της εκανες τελος παντων ??