Αυτοκινητιστικά νέα

Το Σάββατο ξεκινούν οι 24 ώρες του Mans . (Θα το μεταδώσει live και σε HD το Eurosport 312).

Η μάχη ανάμεσα στα νέα Audi R18 και Peugeot 908 αναμένεται δυνατή.

Ήδη στα δοκιμαστικά κατάταξης προηγείται στη θέση 1 το 908 , ενώ ακολουθούν τα R18 στις θέσεις 2,3,4. , παρότι το #1 R18 σε σύγκρουση κόπηκε σχεδόν στα δύο.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό πως σας φαίνεται?

http://www.car.gr/xyma/view/1528097/

Για να μην την πατήσει κάποιος γιατί υπάρχουν και κορόιδα σας λέω το εξής .
Άμα ήταν τόσο ευκολο όσο ισχυρίζεται η αγγελία θα το είχαν κάνει όλοι.

Ο νόμος είναι σαφής απλά στην Θεσσαλονίκη είναι λίγο πιο χαλαρός μέχρι να πέσει η καρφωτή όπως στην Αθήνα που εξαφανίστηκαν όλα τα πολυτελή με ξένες πινακίδες της ΕΟΚ.

Αμα σε πιάσουν και έχεις ξένα νούμερα και ας έχεις αδεια παραμονής Βουλγαρίας ή Ισπανίας ή Γερμανίας κτλ πας ΜΕΣΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΌ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ .ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ KAI οχι πλημμέλημα που ηταν μια φορά και παιζανε με 6 μηνες εξω και 6 εδω κτλ .
Βλ .περίπτωση Βαρδηνογιαννη με Ferrari , Νοτη Σφακιανακη με τη γυναικα του που ειναι ξένη κτλ κτλ.
Δεν σας κάνει εντυπωση που τα πουλάνε μπηρ παρά όλοι και δεν τα στέλνουν εξω να βάλουν νουμερα ?

Απαξ και εχεις ΑΦΜ στην Ελλάδα και σε διασταυρωσει ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ.
 
Αμα δεν είναι Peugeot 206, τι να λέμε τώρα..... :flipout:

Μιλάμε για 237 άλογα στον τροχό!!! :flipout: :flipout: :flipout:


attachment.php

που τις ανακαλυπτεις τετοιες ευκαιριες ρε Κωστα και δεν μας λες και εμας?-bye-
 
Αυτό, δεν χρειάζεται απαραίτητα BMW για να γίνει. Χρειάζεται όμως οδηγό με...προσόντα. Όσο για την σειρά 1 μου θυμίζει παλιομοδίτικο...παπούτσι..ενώ η 3 κουπέ είναι πανέμορφη. ΙΜΗΟ.
 
Ξαφνικά το νήμα έγινε bmw only.....:beee:

Το θέμα είναι το αμάξι σου να σου προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση...:driver:

Σε όσες bmw έχω μπει & οδηγήσει, μέχρι τα 2000 κυβικά κ τα 170 άλογα, απλά δεν...για ήσυχο ταξίδι μια χαρά...αλλά χαμόγελο δεν χαρίζει στα χείλη ! -bye-
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ξαφνικά το νήμα έγινε bmw only.....:beee:

Το θέμα είναι το αμάξι σου να σου προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση...:driver:

Σε όσες bmw έχω μπει & οδηγήσει, μέχρι τα 2000 κυβικά κ τα 170 άλογα, απλά δεν...για ήσυχο ταξίδι μια χαρά...αλλά χαμόγελο δεν χαρίζει στα χείλη ! -bye-

Mιχάλη εχεις δίκιο αλλά οι BMW κάτω από 2 λίτρα είναι με προδιαγραφές μεσογείου
μέχρι το παλιό Μ3 για την Ιταλία το είχαν βγάλει 2λιτρο με τον S14
Kάνε μία βόλτα με το προηγούμενο Μ και....θα γυρίσεις σελίδα
 
Sorry ρε Μιχαλη, αλλα αν δεν παιρνεις driving pleasure απο BMW, απο τι παιρνεις; Απο honda?

Εξαρτάται τι ψάχνει ο καθένας μας...τι μου δίνει δλδ μια bmw ; Το ίδιο σαλόνι πχ έχει η 116 με την 320...απλό, λιτό, ποιοτικό μεν, αλλά χωρίς χαρακτήρα. Εξωτερικά αδιάφορα επίσης. Ησυχία πολύ άρα + , γκάζι μέτριο άρα - , φρένα μέτρια, στήσιμο στον δρόμο καλό άρα + , χώρους μικρούς άρα - , κατανάλωση μέτρια ενώ από γενιά σε γενιά δεν αλλάζει κάτι το ιδιαίτερο...για να μην μιλήσω για σέρβις ακριβά...
Κ δεν μίλησα για Honda κάπου...υπάρχουν πολλές μάρκες...

Mιχάλη εχεις δίκιο αλλά οι BMW κάτω από 2 λίτρα είναι με προδιαγραφές μεσογείου
μέχρι το παλιό Μ3 για την Ιταλία το είχαν βγάλει 2λιτρο με τον S14
Kάνε μία βόλτα με το προηγούμενο Μ και....θα γυρίσεις σελίδα

Δεν αναφέρθηκα για τις ειδικές εκδόσεις της κάθε μάρκας, όπως είναι οι Μ που είναι άλλα αμάξια...

my f**ckin 2 cents..

:BDGBGDB55:
 
Οκ γούστα είναι αυτά Μιχάλη..
Τα 2000cc όμως με τα 170hp που λες μπαίνουν σε διαφορετικά αυτοκίνητα με μεγάλες διαφορές στο βάρος.

Χώρια που η συγκεκριμένη κατηγορία που εθιξες, είναι ένα πολυ πολυ μικρό μερίδιο όσον αφορά την BMW.
Κοινώς, δεν είναι η BMW αυτή που περιγράφεις..
Posted via Mobile Device
 
Οκ γούστα είναι αυτά Μιχάλη..
Τα 2000cc όμως με τα 170hp που λες μπαίνουν σε διαφορετικά αυτοκίνητα με μεγάλες διαφορές στο βάρος.

Χώρια που η συγκεκριμένη κατηγορία που εθιξες, είναι ένα πολυ πολυ μικρό μερίδιο όσον αφορά την BMW.
Κοινώς, δεν είναι η BMW αυτή που περιγράφεις..
Posted via Mobile Device

Φίλε μου, η bmw που περιγράφω είναι αυτή που ζω μέσα από φίλους κατόχους, όπως κ μέσα από ότι βλέπω στην Ελλάδα να κινείται, 1χχ, 3χχ, χ1, χ3, χ5, χ6.

Κάποια πράγματα για εμένα είναι παράλογα...πχ. φίλος αγόρασε 320 με 170 άλογα κ δεν παρατήρησε ότι το πίσω κάθισμα δεν πέφτει καθόλου...έπρεπε να πληρώσει επιπλέον κατά την παραγγελία...το πήρε έτσι κ τώρα δεν γίνεται τίποτα... :slapface:

Τώρα τι μερίδιο αγοράς θέλει να έχει η bmw, δεν το ξέρω...σίγουρα πάντως θέλει να καλύπτει όλες τις κατηγορίες, αφού παράγει σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες αμάξια.

Σε 116 5θυρη φίλου μου δεν χωρώ να κάτσω άνετα πίσω κ είμαι μόνο 1.82 ύψος...ακουμπούν γόνατα στα καθίσματα μπροστά κ οριακά το κεφάλι μου στην οροφή...σε yaris κάθομαι πασάς ! :grinning-smiley-043

Αλλά άλλο κύρος έχει το σήμα μπροστά στο αμάξι...το ξεχνώ αυτό...:BDGBGDB55:
 
Φίλε μου, η bmw που περιγράφω είναι αυτή που ζω μέσα από φίλους κατόχους, όπως κ μέσα από ότι βλέπω στην Ελλάδα να κινείται, 1χχ, 3χχ, χ1, χ3, χ5, χ6.

Κάποια πράγματα για εμένα είναι παράλογα...πχ. φίλος αγόρασε 320 με 170 άλογα κ δεν παρατήρησε ότι το πίσω κάθισμα δεν πέφτει καθόλου...έπρεπε να πληρώσει επιπλέον κατά την παραγγελία...το πήρε έτσι κ τώρα δεν γίνεται τίποτα... :slapface:

Τώρα τι μερίδιο αγοράς θέλει να έχει η bmw, δεν το ξέρω...σίγουρα πάντως θέλει να καλύπτει όλες τις κατηγορίες, αφού παράγει σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες αμάξια.

Σε 116 5θυρη φίλου μου δεν χωρώ να κάτσω άνετα πίσω κ είμαι μόνο 1.82 ύψος...ακουμπούν γόνατα στα καθίσματα μπροστά κ οριακά το κεφάλι μου στην οροφή...σε yaris κάθομαι πασάς ! :grinning-smiley-043

Αλλά άλλο κύρος έχει το σήμα μπροστά στο αμάξι...το ξεχνώ αυτό...:BDGBGDB55:

Αδερφέ Μιχάλη μην τα ισοπεδώνουμε όλα .
Θα σου δωσω ορισμενα παραδείγματα προσπαθωντας ν αποφύγω την Ελληνική πραγματικότητα και τους δρόμους της ...άλλο βεβαια ότι μενουμε εδω όλοι.

Από σερβις δεν υπάρχει το κόστος που λες για ακρίβεια .Πάνε αυτά .Ολοι γνωριζουν στην αγορά οτι ενα σερβις σε peugeot είναι πιο ακριβο απ οτι σε BMW .Αν θες δημοσιευουμε και τιμοκαταλόγους σερβις εταιριων.

Σχετικα με τα αξεσουαρ πχ αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα δεν ειναι πολιτική καμίας γερμανικής εταιρίας να φουλάρει το αυτοκίνητο με απαραιτητα κατ εσένα πράγματα που μπορει να εχει το Smart πχ.
Του βαζουν πράγματα μόνο προς το τέλος της 7ετιας που περιλαμβανουν και τα lifting .
Σε χώρους πάλι που αναφέρεσαι ,ποτε μα ποτε η BMW δεν είχε και ο λόγος ειναι οτι προκειται για οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο (στραμενο ταμπλώ προς τον οδηγο κτλ).Αφορά λοιπον την φιλοσοφία της κάθε εταιρίας .Πχ η mercedes εχει χωρους γιατί ειναι διαφορετικό το κοινό που απευθυνεται και τωρα στρεφεται και λίγο προς το σπορτιφ ύφος .Η AUDI πχ είναι ολα μια κοψιά τα ιδια με ιδιες μηχανες και ιδια εσωτερικά σε ολα (SKODA-SEAT-VW ) Ακόμα και σε Πόρσε....αφου γνωριζεις οτι ετσι κατεβαινει το κόστος της παραγωγής .

Εκεί που αλλάζουν όμως ΟΛΑ είναι στην οδηγηση επί του δρόμου ( για ξενους δρόμους μιλάω πάντα ) Αν ηξερε ο καθενας τι καβαλάει ή μαλλον τι του πουλησε η πωλητης ή τι του γυαλισε σε σχεση με το τι είναι ικανο να κανει το καθε αυτοκίνητο τότε ΔΕΝ θα το αγόραζε .

Τι εννοώ ? Τι να το κάνω το Yaris να σε χωράει αφού άμα φρενάρω θα εχω δικάναλο ABS και θα φρενάρουν μόνο οι μπροστινοί δίσκοι και οχι τα ταμπουρα πίσω και θα βρεθεις στην μπροστινή θέση μαζί μου , από το να μην βολευεσαι καλά στην 116 αλλά να εχω 10 μετρα λιγότερο φρενάρισμα με 4 δισκόφρενα ίσης διαμετρου μπρος πίσω και 5 κάναλο ABS

Στο μάτι λοιπον ολοι καλοί ειναι και δεν παιζονται στο δρόμο όμως ....?Ασε είναι μεγαλη η συζητηση και πίστεψέ με ο Κινέζος ,Κινέζος θα μείνει αφου και το όριο ταχύτητάς του και στην Ιαπωνία είναι μεχρι 90χλμ....
 
Αδερφέ Μιχάλη μην τα ισοπεδώνουμε όλα .
Θα σου δωσω ορισμενα παραδείγματα προσπαθωντας ν αποφύγω την Ελληνική πραγματικότητα και τους δρόμους της ...άλλο βεβαια ότι μενουμε εδω όλοι.

Από σερβις δεν υπάρχει το κόστος που λες για ακρίβεια .Πάνε αυτά .Ολοι γνωριζουν στην αγορά οτι ενα σερβις σε peugeot είναι πιο ακριβο απ οτι σε BMW .Αν θες δημοσιευουμε και τιμοκαταλόγους σερβις εταιριων.

Σχετικα με τα αξεσουαρ πχ αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα δεν ειναι πολιτική καμίας γερμανικής εταιρίας να φουλάρει το αυτοκίνητο με απαραιτητα κατ εσένα πράγματα που μπορει να εχει το Smart πχ.
Του βαζουν πράγματα μόνο προς το τέλος της 7ετιας που περιλαμβανουν και τα lifting .
Σε χώρους πάλι που αναφέρεσαι ,ποτε μα ποτε η BMW δεν είχε και ο λόγος ειναι οτι προκειται για οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο (στραμενο ταμπλώ προς τον οδηγο κτλ).Αφορά λοιπον την φιλοσοφία της κάθε εταιρίας .Πχ η mercedes εχει χωρους γιατί ειναι διαφορετικό το κοινό που απευθυνεται και τωρα στρεφεται και λίγο προς το σπορτιφ ύφος .Η AUDI πχ είναι ολα μια κοψιά τα ιδια με ιδιες μηχανες και ιδια εσωτερικά σε ολα (SKODA-SEAT-VW ) Ακόμα και σε Πόρσε....αφου γνωριζεις οτι ετσι κατεβαινει το κόστος της παραγωγής .

Εκεί που αλλάζουν όμως ΟΛΑ είναι στην οδηγηση επί του δρόμου ( για ξενους δρόμους μιλάω πάντα ) Αν ηξερε ο καθενας τι καβαλάει ή μαλλον τι του πουλησε η πωλητης ή τι του γυαλισε σε σχεση με το τι είναι ικανο να κανει το καθε αυτοκίνητο τότε ΔΕΝ θα το αγόραζε .

Τι εννοώ ? Τι να το κάνω το Yaris να σε χωράει αφού άμα φρενάρω θα εχω δικάναλο ABS και θα φρενάρουν μόνο οι μπροστινοί δίσκοι και οχι τα ταμπουρα πίσω και θα βρεθεις στην μπροστινή θέση μαζί μου , από το να μην βολευεσαι καλά στην 116 αλλά να εχω 10 μετρα λιγότερο φρενάρισμα με 4 δισκόφρενα ίσης διαμετρου μπρος πίσω και 5 κάναλο ABS

Στο μάτι λοιπον ολοι καλοί ειναι και δεν παιζονται στο δρόμο όμως ....?Ασε είναι μεγαλη η συζητηση και πίστεψέ με ο Κινέζος ,Κινέζος θα μείνει αφου και το όριο ταχύτητάς του και στην Ιαπωνία είναι μεχρι 90χλμ....

Να κάνουμε συζήτηση όση θες φίλε μου, αλλά...όχι κ αξεσουάρ το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα σε αμάξι 40.000 ευρώ...:slapface:

Η συζήτηση πάντως αυτή είναι λίγο πολύ ίδια με τα apple vs pc, όπου αγοράζεις μεν το apple μηχάνημα, με ότι περιορισμούς αυτό συνεπάγεται...κ το γουστάρεις κιόλας ! :grinning-smiley-043

Κ για να αποσαφηνίσω κάτι...δεν μου αρέσει προσωπικά σαν Μιχάλης να οδηγώ ένα αμάξι που δεν έχει δικό του "χαρακτήρα"...να έχει τα ίδια σχεδόν παντού μέρη με άλλο του αδελφάκι, μεγαλύτερο ή μικρότερο, να πρέπει να πληρώσω για κάποια "αυτονόητα", όπως πχ τον αναπτήρα-τασάκι όταν είναι στάνταρ σε αμάξι 8000 ευρώ, να μην έχουν χώρους για 4 άτομα τουλάχιστον, όταν δεν είναι κουπέ-κάμπριο αμάξι ή να πρέπει να αγοράσω 2000 κυβικά για να μπορώ να κινούμε ικανοποιητικά σβέλτα στον δρόμο...-bye-
 
Last edited: