Αυτοκινητιστικά νέα

Αν ρωτήσεις ολα τα μέλη του AVClub εδω μέσα όλοι θα εχουμε διαφορετική γνώμη και έτσι είναι το σωστό.

Εγώ πάλι δεν υπήρχε περίπτωση να δωσω δεκάρα τσακιστή σε κινεζικό/ιαπωνικό/κορεάτικό/γαλλικό και όπως αλλιως το λένε για να εχω αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα ή 2 αναπτηρες με ανταπτορα ipod σε χαμηλότερη τιμή για να τα εχω όλα αυτά ΑΛΛΑ τα λάστιχά μου να είναι YOKO το ABS να είναι δικάναλο να έχει δοκό από το ενα τροχό στον αλλο πίσω και οταν περναω σαμαράκι να είναι στον αέρα το 1/3 του αυτοκινητου κτλ κτλ :bigcry:

Προτιμω να εχω 7ης γενειάς ABS , δισκόπλακες όσο και η διάμετρος του ελαστικού μου μπρος πίσω , ελαστικά αξιόπιστα , κιβωτιο ZDF , ηλεκτρικά BOSCH , κατανομή βάρους 52/48 , ενα κάρο ηλεκτρονικά βοηθήματα για δρόμο πάντα κτλ κτλ και ας μου λειπει το αναδιπλουμενο και ο αναπτήρας .

Οταν τα βάλουν αυτά οι ανωθεν κατασκευαστές και ισιώσει χε, χε η τιμή τους ΤΟΤΕ και παλι θα το σκεφτώ :grandpa:
 
Κ εγώ πάλι θα πρότεινα να μην εξισώνουμε τους Ιάπωνες κατασκευαστές με τους Γάλλους κ με την σειρά τους αυτούς με τους Κινέζους κ τους Κορεάτες...γιατί έτσι μπορώ κ εγώ να πω ότι είναι ίδιοι οι Ισπανοί με τους Τσέχους κ τους Γερμανούς, αφού είναι στο ίδιο πχ γκρουπ skoda/seat/audi...που δεν είναι όμως...

Άποψή μου φυσικά...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Φίλε μου, η bmw που περιγράφω είναι αυτή που ζω μέσα από φίλους κατόχους, όπως κ μέσα από ότι βλέπω στην Ελλάδα να κινείται, 1χχ, 3χχ, χ1, χ3, χ5, χ6.

Κάποια πράγματα για εμένα είναι παράλογα...πχ. φίλος αγόρασε 320 με 170 άλογα κ δεν παρατήρησε ότι το πίσω κάθισμα δεν πέφτει καθόλου...έπρεπε να πληρώσει επιπλέον κατά την παραγγελία...το πήρε έτσι κ τώρα δεν γίνεται τίποτα... :slapface:

Τώρα τι μερίδιο αγοράς θέλει να έχει η bmw, δεν το ξέρω...σίγουρα πάντως θέλει να καλύπτει όλες τις κατηγορίες, αφού παράγει σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες αμάξια.

Σε 116 5θυρη φίλου μου δεν χωρώ να κάτσω άνετα πίσω κ είμαι μόνο 1.82 ύψος...ακουμπούν γόνατα στα καθίσματα μπροστά κ οριακά το κεφάλι μου στην οροφή...σε yaris κάθομαι πασάς ! :grinning-smiley-043

Αλλά άλλο κύρος έχει το σήμα μπροστά στο αμάξι...το ξεχνώ αυτό...:BDGBGDB55:

Εγω παλι που ειμαι 1.90 γιατι καθομαι ?? -bye-
 
Κ εγώ πάλι θα πρότεινα να μην εξισώνουμε τους Ιάπωνες κατασκευαστές με τους Γάλλους κ με την σειρά τους αυτούς με τους Κινέζους κ τους Κορεάτες...γιατί έτσι μπορώ κ εγώ να πω ότι είναι ίδιοι οι Ισπανοί με τους Τσέχους κ τους Γερμανούς, αφού είναι στο ίδιο πχ γκρουπ skoda/seat/audi...που δεν είναι όμως...

Άποψή μου φυσικά...

Θα σε διορθωσω σε κάτι και επέτρεψέ μου :ernaehrung004:
Αλλο το εργοστασιο κατασκευής και αλλο ο κατασκευαστής ο ιδιος .Δηλ Skoda/seat/audi/porsche/lamborgini/bentley στο ιδιο group αλλά η τεχνογωσία για το κινητηρα του Skoda και η συμεριφορά του αυτοκινητου είναι εξ ολοκλήρου γερμανική.
Η προυπολογισμός εξελιξης των Mercedes/AUDI/BMW/Ferrari είναι 12 φορές μεγαλύτερος της καθε μίας από όλες τις υπολοιπες μαζί .Αρα αμα δαπανας χρημα φτιάχνεις και αυτοκινητο και αυτό πληρωνεις .Τι πληρωνεις σε Κορεατη και Γαλλο και Ιάπωνα και Κινεζο ?

Παω να δω HD Formula και μιλαμε μετά
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Εγω παλι που ειμαι 1.90 γιατι καθομαι ?? -bye-

Κ εγώ μπαίνω κ κάθομαι σε πίσω κάθισμα renault megane cabrio, αλλά άλλο πως κάθομαι...με τα γόνατα κάτω από τις μασχάλες μου...χααχαχχαχα-bye-
 
Θα σε διορθωσω σε κάτι και επέτρεψέ μου :ernaehrung004:
Αλλο το εργοστασιο κατασκευής και αλλο ο κατασκευαστής ο ιδιος .Δηλ Skoda/seat/audi/porsche/lamborgini/bentley στο ιδιο group αλλά η τεχνογωσία για το κινητηρα του Skoda και η συμεριφορά του αυτοκινητου είναι εξ ολοκλήρου γερμανική.
Η προυπολογισμός εξελιξης των Mercedes/AUDI/BMW/Ferrari είναι 12 φορές μεγαλύτερος της καθε μίας από όλες τις υπολοιπες μαζί .Αρα αμα δαπανας χρημα φτιάχνεις και αυτοκινητο και αυτό πληρωνεις .Τι πληρωνεις σε Κορεατη και Γαλλο και Ιάπωνα και Κινεζο ?

Παω να δω HD Formula και μιλαμε μετά

Δλδ Subaru, Honda, Nissan, Toyota, κτλ., όλες τους Ιαπωνικές κορυφαίες εταιρείες, είναι υποδέεστερες από skoda, seat, audi, bmw, mercedes κτλ. ;; :BDGBGDB55:

οκ...η κουβέντα δεν μπορεί να συνεχισθεί γιατί κρατώ το στομάχι μου από τα :flipout:

Τι λες βρε Δημήτρη ; Δλδ να πάρω Dacia επειδή ανήκει στο γκρουπ της Renault ; Ή ένα skoda fabia είναι το ίδιο με ένα audi a3 ;

Ατέρμονη φυσικά η κουβέντα, έτσι ;

υγ: όταν η Honda έβγαζε μοτέρ ατμοσφαιρικό 1600 κυβικά με 160 άλογα, τότε οι γερμανοί έβγαζαν 85 άλογα στα ίδια κυβικά κ 100 περίπου στα 1800 κυβικά...:grinning-smiley-043
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δλδ Subaru, Honda, Nissan, Toyota, κτλ., όλες τους Ιαπωνικές κορυφαίες εταιρείες, είναι υποδέεστερες από skoda, seat, audi, bmw, mercedes κτλ. ;; :BDGBGDB55:

Συγκρίνεις την audi και την MB με honda και toyota;; :flipout: :flipout: εάν μπούμε σε ένα corolla θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να αποσυναρμολογήσεις τα πλαστικά...το ταμπλό δεν είναι μαλακό σε καμιά έκδοση,εάν πέσει σε λακούβα καταχτυπά,στρίβεις και πάει σαν μπαταρισμένο πλοίο κτλπ...τίποτα από αυτά δεν συμβαίνουν σε ένα Α3 ή την B class της MB.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Συγκρίνεις την audi και την MB με honda και toyota;; :flipout: :flipout: εάν μπούμε σε ένα auris θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να αποσυναρμολογήσεις τα πλαστικά...το ταμπλό δεν είναι μαλακό σε καμιά έκδοση,εάν πέσει σε λακούβα καταχτυπά,στρίβεις και πάει σαν μπαταρισμένο πλοίο κτλπ...τίποτα από αυτά δεν συμβαίνουν σε ένα Α3 ή την B class της MB.

Ανδρέα δεν διαφωνώ.
Έγραψα παραπάνω ότι ο καθένας μας έχει άλλα κριτήρια επιλογής αγοράς.
Φίλος μου έχει Α3 1.8Τ 2 ετών κ πράγματι μέσα καταπληκτικό εσωτερικό, ποιοτικά υλικά, αθόρυβη λειτουργία κτλ. Υπάρχει όμως κ το όμως...δεν έχει κάτι το ξεχωριστό αυτό το αμάξι των 30.000 ευρώ σε σχέση με το μικρό του αδελφάκι, το Α3 δλδ 1.2 με τα 20.000 ευρώ. Όλα είναι δλδ ίδια...

Κ φυσικά να θυμηθούμε τις 1ες εκδόσεις των mercedes A που ανατρέπονταν...:BDGBGDB55:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ανδρέα δεν διαφωνώ.
Έγραψα παραπάνω ότι ο καθένας μας έχει άλλα κριτήρια επιλογής αγοράς.
Φίλος μου έχει Α3 1.8Τ 2 ετών κ πράγματι μέσα καταπληκτικό εσωτερικό, ποιοτικά υλικά, αθόρυβη λειτουργία κτλ. Υπάρχει όμως κ το όμως...δεν έχει κάτι το ξεχωριστό αυτό το αμάξι των 30.000 ευρώ σε σχέση με το μικρό του αδελφάκι, το Α3 δλδ 1.2 με τα 20.000 ευρώ. Όλα είναι δλδ ίδια...

Κ φυσικά να θυμηθούμε τις 1ες εκδόσεις των mercedes A που ανατρέπονταν...:BDGBGDB55:

Έχει κάτι το ξεχωριστό...ότι πάει γρήγορα!Αλλά θα ήταν σωστό να πλήρωνες 20K και να μην είχε καλή ποιότητα το εσωτερικό;
Αλλά θα ήταν καλύτερα να έπαιρνες μια E-class και να σου έλεγαν ότι μονάχα στην E350 υπάρχει δερμάτινο ταμπλό ,το 7-τάχυτο κιβώτιο κλπ;Μονάχα σε αυτοκίνητα στην κατηγορία τιμής του polo θα υπάρχει διαφοροποίηση ποιότητας του εσωτερικού ανάλογα με την έκδοση.


Εντάξει...αυτό ήταν κουβάς...και το esp προφανώς δεν έκανε την δουλειά που θα έπρεπε...
aclacap.jpg
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Έχει κάτι το ξεχωριστό...ότι πάει γρήγορα!Αλλά θα ήταν σωστό να πλήρωνες 20K και να μην είχε καλή ποιότητα το εσωτερικό;
Αλλά θα ήταν καλύτερα να έπαιρνες μια E-class και να σου έλεγαν ότι μονάχα στην E350 υπάρχει δερμάτινο ταμπλό ,το 7-τάχυτο κιβώτιο κλπ;Μονάχα σε αυτοκίνητα στην κατηγορία τιμής του polo θα υπάρχει διαφοροποίηση ποιότητας του εσωτερικού ανάλογα με την έκδοση.


Εντάξει...αυτό ήταν κουβάς...και το esp προφανώς δεν έκανε την δουλειά που θα έπρεπε...

Ανδρέα, να σου πω ότι προσωπικά θεωρώ την Mercedes στα ίδια επίπεδα με την Audi (ίσως την merc ελαφρώς καλύτερη), αλλά τα υπόλοιπα γερμανικά, όπως κ τα υπόλοιπα του γκρουπ, πολύ πολύ πιο κάτω...κ πιο κάτω από πολλές άλλες μάρκες...

Ας δούμε κάτι άλλο : τα τούρμπο μοτέρ της VW, που στις 1ες 1400 κυβικών εκδόσεις τους παρήγαγαν 170 άλογα, κορυφαία έκδοση, η οποία αργότερα καταργήθηκε..."άγνωστο" γιατί...αν κ τα συνεργεία ξέρουν! Όπως επίσης είναι η Audi "χαζή" να έχει μοτέρ 1800 κυβικά τούρμπο με 160 άλογα όταν την ίδια εποχή η VW έχει ίδια ιπποδύναμη στα 1400 κυβικά ; Αν κ προσωπικά προτιμώ τα 140 άλογα ατμοσφαιρικά από έναν 1800 κινητήρα honda, toyota.

K εκει που έχω "αντιρρήσεις" είναι ότι στα γερμανικά αυτοκίνητα, σε αυτά που είναι σε "κανονικές" τιμές, δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο που να τα χαρακτηρίζει...από γενιά σε γενιά μάλιστα οι διαφοροποιήσεις είναι πολύ μικρές...εξαιρώ ελαφρώς τις Mercedes επειδή έχουν κάνει πολλά βήματα εμπρός.
 
Και η BMW είναι στα επίπεδα audi,mercedes.Βέβαια αυτό φαίνεται μονάχα στις ''μεγάλες'' σειρές.Για παράδειγμα στην σειρά 5 δεν θα βρεις ψεγάδι.Δες για παράδειγμα πως στρίβει η X5...που εχει πανομοιότυπη συμπεριφορά στον φρόμο με την σειρά 5.Σε κάθε περίπτωση και η audi και η mercedes ζηλεύουν το ''τιμόνι'' των BMW!Η vw έχει κινητήρες 1.4 tsi στους 160hp και 170 εάν θυμάμαι καλά ήταν μονάχα οι εκδόσεις GT.
 
Δλδ Subaru, Honda, Nissan, Toyota, κτλ., όλες τους Ιαπωνικές κορυφαίες εταιρείες, είναι υποδέεστερες από skoda, seat, audi, bmw, mercedes κτλ. ;; :BDGBGDB55:

οκ...η κουβέντα δεν μπορεί να συνεχισθεί γιατί κρατώ το στομάχι μου από τα :flipout:

Τι λες βρε Δημήτρη ; Δλδ να πάρω Dacia επειδή ανήκει στο γκρουπ της Renault ; Ή ένα skoda fabia είναι το ίδιο με ένα audi a3 ;

Ατέρμονη φυσικά η κουβέντα, έτσι ;

υγ: όταν η Honda έβγαζε μοτέρ ατμοσφαιρικό 1600 κυβικά με 160 άλογα, τότε οι γερμανοί έβγαζαν 85 άλογα στα ίδια κυβικά κ 100 περίπου στα 1800 κυβικά...:grinning-smiley-043

Μιιχάλη οπως σου ειπα και πριν ο προυπολογισμός της Mercedes είναι 12 φορές μεγαλύτερος από 1 και μόνο Ιαπωνική η Κινέζικη η όπως την λένε εταιρία.Και ναι ειναι υποδεέστερες μακράν.

Το ερώτημα που εθεσες δεν το εθεσες σωστά και εξηγω γιατί .Ναι θα επαιρνα Skoda fabia και ΔΕΝ θα επαιρνα οποιοδηποτε ιαπωνικό. Αφου μοιράζεται τα ιδια μέρη γιατί να μην το πάρω ?

Θες άλλο ερωτημα .Ρωτα ολους αν θα ειχαν λεφτά και θελανε να αγοράσουν ενα ασφαλές αυτοκίνητο τι θα αγόραζαν . Το Toyota ? To Lexus μηπως η κανά Hyundai ?
10 στους 10 θα επαιρναν Γερμανικό.

υ.γ Οταν οι Γερμανοί κατασκευαζαν αυτοκίνητα που ήταν η Honda ?:BDGBGDB55: ή καλύτερα όταν εβγαλαν την τετρακίνηση οι Γερμανοί(Steyer) η Honda υπήρχε ?
 
Τα lexus Ιαπωνικά είναι...στον όμιλο της toyota.Και είναι αρκετά καλά μπορώ να πω...και σαν καμπίνα και σαν ποιότητα κύλισης.Οπότε εφόσον έχει την τεχνογνωσία και μπορεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα ποιότητας γιατί δεν το κάνει και στα δικά της μοντέλα;
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα lexus Ιαπωνικά είναι...στον όμιλο της toyota.Και είναι αρκετά καλά μπορώ να πω...και σαν καμπίνα και σαν ποιότητα κύλισης.Οπότε εφόσον έχει την τεχνογνωσία και μπορεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα ποιότητας γιατί δεν το κάνει και στα δικά της μοντέλα;


Γιατί είναι σαν αυτά που κρεμάνε πίσω στα τζάμια "Οταν μεγαλωσω θέλω ...":BDGBGDB55:
 
Μιιχάλη οπως σου ειπα και πριν ο προυπολογισμός της Mercedes είναι 12 φορές μεγαλύτερος από 1 και μόνο Ιαπωνική η Κινέζικη η όπως την λένε εταιρία.Και ναι ειναι υποδεέστερες μακράν.

Το ερώτημα που εθεσες δεν το εθεσες σωστά και εξηγω γιατί .Ναι θα επαιρνα Skoda fabia και ΔΕΝ θα επαιρνα οποιοδηποτε ιαπωνικό. Αφου μοιράζεται τα ιδια μέρη γιατί να μην το πάρω ?

Θες άλλο ερωτημα .Ρωτα ολους αν θα ειχαν λεφτά και θελανε να αγοράσουν ενα ασφαλές αυτοκίνητο τι θα αγόραζαν . Το Toyota ? To Lexus μηπως η κανά Hyundai ?
10 στους 10 θα επαιρναν Γερμανικό.

υ.γ Οταν οι Γερμανοί κατασκευαζαν αυτοκίνητα που ήταν η Honda ?:BDGBGDB55: ή καλύτερα όταν εβγαλαν την τετρακίνηση οι Γερμανοί(Steyer) η Honda υπήρχε ?

Διαφωνώ με την λογική της απαξίωσης Δημήτρη.
Επειδή η skoda έχει κάποια κοινά σημεία με τον μεγάλο της αδερφό, δεν σημαίνει ότι έγινε σούπερ εταιρεία. Καλή μεν, αλλά μέχρι κάποιο επίπεδο.
Αυτά τα 10/10 θα αγόραζαν γερμανικό μου προκαλούν γέλιο...:slapface:...γιατί ο ένας που είμαι εγώ δεν θα αγόραζα...αν κ κάποτε είχα αγοράσει Opel κ έμεινα πολύ ευχαριστημένος, δεν θα ξαναγόραζα.

υγ: Ας μην μιλήσουμε για την ιστορία της Honda...έχει πρωτοστατήσει στην F1 όταν καμία γερμανική δεν υπήρχε στον "χάρτη"...-bye-
 
Κ κάτι ακόμα : όταν η Toyota κ η Honda αργότερα αρκετά, έβγαζαν υβριδικά αυτοκίνητα, με το Prius να πρωτοστατεί χρόνια πολλά, οι γερμανοί τι έκαναν ;
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Την Infinity την γνωρίζετε ;;
Κορυφαία ποιοτικά αυτοκίνητα, θυγατρική της Nissan.
Kάτι σαν την Lexus της Toyota.

Ναι...καλή είναι,αλλά τι γίνεται όταν το LS600h και το αντίστοιχο της infinity έρθουν αντιμέτωπα με την s-class ,σειρά 7,Α8;Καλύτερα ας πάρουμε αυτή την κατηγορία μιας και στα μικρότερα μοντέλα λόγω του ότι πρέπει να περιοριστεί κάπως το κόστος...φθείνει και η ποιότητα.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κ κάτι ακόμα : όταν η Toyota κ η Honda αργότερα αρκετά, έβγαζαν υβριδικά αυτοκίνητα, με το Prius να πρωτοστατεί χρόνια πολλά, οι γερμανοί τι έκαναν ;

Γιατί σε ορισμένα μοντέλα πετύχαιναν ίδια και χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς να είναι απαραίτητα υβριδικά.Πχ το Polo στην 3-κύλινδρη diesel έκδοση του...
 
Διαφωνώ με την λογική της απαξίωσης Δημήτρη.
Επειδή η skoda έχει κάποια κοινά σημεία με τον μεγάλο της αδερφό, δεν σημαίνει ότι έγινε σούπερ εταιρεία. Καλή μεν, αλλά μέχρι κάποιο επίπεδο.
Αυτά τα 10/10 θα αγόραζαν γερμανικό μου προκαλούν γέλιο...:slapface:...γιατί ο ένας που είμαι εγώ δεν θα αγόραζα...αν κ κάποτε είχα αγοράσει Opel κ έμεινα πολύ ευχαριστημένος, δεν θα ξαναγόραζα.

υγ: Ας μην μιλήσουμε για την ιστορία της Honda...έχει πρωτοστατήσει στην F1 όταν καμία γερμανική δεν υπήρχε στον "χάρτη"...-bye-

Βάλτο ενα γκαλοπ εδω να ψηφισουν να δεις το 10/10.

Τωρα μετά πηγες στην F1 εκει τι ν απαντησω αφου δεν απαντησες που ηταν η Honda, όταν οι αλλες ηταν 40 χρόνια μπροστα ? Μιλαω οτι ιδρύθηκε το 1956 η Honda .... από τετρακίνηση αστο καλυτερα και από F1 bye bye γιατί αραγε?

Και κάτι που ξεχασα οταν ειπες για κινητηρες .Και γω μπορω να βγαλω 1200 κυβικα με 200 αλογα αλλά .....τα καυσαερια που τα βαζεις ? Τυχαια ειναι λοιπον που δεν πληρουν τις κοινοτικες οδηγίες EURO 6 ? Δεν ειδα κανα κινητηρα τους ..... πλήρη εξαφανιση.

Από design που εχεις τις αντιρρησεις σου λες "(δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο που να τα χαρακτηρίζει...από γενιά σε γενιά μάλιστα οι διαφοροποιήσεις είναι πολύ μικρές...εξαιρώ ελαφρώς τις Mercedes επειδή έχουν κάνει πολλά βήματα εμπρός)" γιατί δεν λες οτι οι χειροτεροι σχεδιαστές ειναι οι Ασιάτες και τα μοντέλα τους .Πάρε το πιο προσφατο παραδειγμα οτι μόλις οι Κορεάτες πήραν σχεδιαστη Ευρωπαίο χτύπησαν κοκκινο σε πωλήσεις (Hyundai - KIA )