Αυτοκινητιστικά νέα

Βλάσση την άλλη φορά, στην έξοδο απ το τούνελ, θα σου δωσω το δικό μου i30 να μου πείς την γνώμη σου:antlers:
Με 17'αρες ζάντες,φαρδιά ελαστικά και χαμηλωμένα ελατηρια,είναι σκυλί σε στροφιλίκια και πλευρικούς.
Απ τα έξοδα που δεν μετάνοιωσα καθόλου.
Ισα ισα που νοιώθω (και είμαι ) ασφαλέστερος.

Τεσπα, ωραία και καλά αυτοκίνητα υπάρχουν σε όλες τις "σχολές".

Το βαλάντιό μας καθορίζει όμως πολλές συνιστώσες..
 
Πάντως εγώ θα ήθελα ένα αυτ/το με αμάξωμα και οδική συμπεριφορά alfa romeo, κινητήρα Honda, πρεστίζ και ποιότητα κατασκευής Mercedes δεκαετίας 80, άνεση Citroen, φρένα Porsche και τιμή αγοράς Lada.

Επί τη ευκαιρία να συγχαρώ όσους μπορούν και αντλούν οδηγική ευχαρίστηση από το αυτ/το τους, οδηγώντας το στην πόλη, και ειδικά στην Αθήνα.

Τώρα που το σκέφτομαι, αν είχα έναν "βάτραχο" θα ήμουν μια χαρά...το πιο influential αυτοκίνητο ever.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τώρα που το σκέφτομαι, αν είχα έναν "βάτραχο" θα ήμουν μια χαρά...το πιο influential αυτοκίνητο ever.

Τι μου θύμισες τώρα βρε Πάνο...

Μωράκι ήμουν,στον "βάτραχο' του Θείου μου.
Σαν σε όνειρο..
Αξεπέραστο αυτοκίνητο!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι μου θύμισες τώρα βρε Πάνο...

Μωράκι ήμουν,στον "βάτραχο' του Θείου μου.
Σαν σε όνειρο..
Αξεπέραστο αυτοκίνητο!!!!!!!!!!!!!

Εγώ μπήκα μια φορά μικρός σε έναν "βάτραχο" ενός οικογενειακού γνωστού...ίδια συναισθήματα με σένα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τώρα που το σκέφτομαι, αν είχα έναν "βάτραχο" θα ήμουν μια χαρά...το πιο influential αυτοκίνητο ever.

Παρε C5.Φτηνο σε σχεση με τα αλλα,εξαιρετικο και με υδροενεργητικη.Το κανουργιο εχει και το 1600αρη τουρμπο με 150 αλογα...Ελαχιστα το πλησιαζουν σε κρατημα,τιμονι και ποιοτητα κυλισης...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Παρε C5.Φτηνο σε σχεση με τα αλλα,εξαιρετικο και με υδροενεργητικη.Το κανουργιο εχει και το 1600αρη τουρμπο με 150 αλογα...Ελαχιστα το πλησιαζουν σε κρατημα,τιμονι και ποιοτητα κυλισης...

Έχω το 207 GT, ίδιος κινητήρας, πιο σπορτίφ κράτημα όμως, σε άνεση προφανώς χάνω.
Καλό το C5 αλλά δεν είναι "βάτραχος":grinning-smiley-043
 
Κατ'αρχην ο αντιστοιχος σημερινος βατραχος ειναι το C6.
To C5 ειναι η BX του σημερα.Και τολμω να σου πω οτι ειναι καλυτερο απο το βατραχο που ετσι κι αλλιως παραμενει οτι πιο πρωτοποριακο εβγαλε ποτε σε συμβατικο αυτοκινητο η αυτοκινητοβιομηχανια....
Οσο για μενα παραμενω πιστος στο ΖΧ μου μεχρι να διαλυσει οπως το αυτοκινητο των Blues Brothers στο τελος της ταινιας...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

@nbullamatsis Η καλύτερη τετρακίνηση παγκοσμιως είναι το Xdrive το οποίο είναι πατενταρισμένο στο εργοστάσιο της Stayer στο Graatz .

Σιγουρα. Φαινεται αλλωστε και στο παρακατω video...

http://www.youtube.com/watch?v=BlrTIyNuoSo

Και για συγκριση με το Quattro...

http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY
 
Εγώ πάντως ρε παιδιά, πέραν του ότι δεν μπορώ να αντιληφθώ το λόγο των συγκρίσεων του παρόντος topic, αν ήθελα να κινηθώ ενίοτε στα βουνά και τα λαγκάδια, θα έπαιρνα ένα οικονομικό αμαξάκι για την πόλη και ένα ερπυστριοφόρο για τα υπόλοιπα... και θα μου περίσσευαν και κάτι ψηλά...:flipout:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σιγουρα. Φαινεται αλλωστε και στο παρακατω video...

http://www.youtube.com/watch?v=BlrTIyNuoSo

Και για συγκριση με το Quattro...

http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY

Σορρυ, αλλα το πανω δεν ειναι xdrive....

Εχω παει 2-3 χειμωνες σε Γερμανο-Αυστριες για σκι, και σου το λεω απο πρωτο χερι.... -bye-


Edit: Προφανεστατα, επιπροσθετως, το audi φοραει χιονολαστιχα, ενω το μπεμβε οχι...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Εγώ πάντως ρε παιδιά, πέραν του ότι δεν μπορώ να αντιληφθώ το λόγο των συγκρίσεων του παρόντος topic, αν ήθελα να κινηθώ ενίοτε στα βουνά και τα λαγκάδια, θα έπαιρνα ένα οικονομικό αμαξάκι για την πόλη και ένα ερπυστριοφόρο για τα υπόλοιπα... και θα μου περίσσευαν και κάτι ψηλά...:flipout:

Σωστος...:grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σιγουρα. Φαινεται αλλωστε και στο παρακατω video...

Και για συγκριση με το Quattro...

Φίλε, μπορεί να έχεις δίκιο και να είναι ΜΑΠΑ το Xdrive αλλά τα δυο βίντεο είναι άκυρα.

1. Ο τύπος στο πρώτο βίντεο δεν έχει μυρωδιά από οδήγηση.

2. Αν φοράει καλοκαιρινά ελαστικά τότε το xdrive δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

3. Προσωπικά, με ένα Corolla με χειμερινά ελαστικά, ακόμα και φέτος στο Μαίναλο ανέβηκα πάνω με 15-20 πόντους χιόνι. Σταματημένος σε ανηφόρα, αναστροφή, ότι θέλεις. Το βίντεο είναι άκυρο εντελώς.

Στο δεύτερο βίντεο μπορεί το Audi να φοράει ακόμα και χειμερινά με καρφιά ή απλά πολύ καλά χειμερινά. Η διαφορά στην πρόσφυση είναι ΧΑΩΔΗΣ.

Εκεί που πάω εγώ με το Corolla και τα χειμερινά μου ελαστικά, δεν μπορεί να πάει 4κίνητο με καλοκαιρινά. Τα λάστιχα κάνουν τεράστια διαφορά.


Το παρακάτω βίντεο είναι με πατημένο παγωμένο χιόνι και είναι στο τέλος της διαδρομής στο ύψος του χιονοδρομικού. Θερμοκρασία εκείνη την ώρα -5. Ποιο κάτω έμπαινες μέσα στο χιόνι. Η μόνη περίπτωση να μην πηγαίνει το Corolla είναι να βρει το χιόνι από κάτω και να το "σηκώσει".

http://www.youtube.com/watch?v=H8VNg-QKjlY
 
Last edited:
Απολυτα σωστο για τα λαστιχα.
Ομως την καλη τετρακινηση την θες κυριως για την καθημερινη οδηγηση στους δρομους και οχι για τα κατσαβραχα... ;)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Απολυτα σωστο για τα λαστιχα.
Ομως την καλη τετρακινηση την θες κυριως για την καθημερινη οδηγηση στους δρομους και οχι για τα κατσαβραχα... ;)

the other way around.Ενα απλο haldex κανει για ασφαλτο και για απλο χωμα.
Για "ζορια" θες κατι καλυτερο.
 
Οταν γραφει καποιος οτι η καλυτερη τετρακινηση παγκοσμιως ειναι το xDrive κανονικα πρεπει απευθειας να κλειδωνεται το θεμα.:p

Eπισης αναφερονται ως μεγαλη δηθεν εφευρεση τα runflat ελαστικα οταν πολλοι ιδιοκτητες τα αλλαζουν καθως υποβαθμιζουν πολυ την ανεση.

Εδω αλλο ενα video απο το "κορυφαιο συστημα"...

http://www.youtube.com/watch?v=x7nGXpqb3FE
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

the other way around.Ενα απλο haldex κανει για ασφαλτο και για απλο χωμα.
Για "ζορια" θες κατι καλυτερο.

Κανει, αλλα εχει σαφως χειροτερες επιδοσεις απο ενα torsen συστημα οπως το quattro.
 
Δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά απόσο έχω διαβάσει θα συμφωνήσω οτι το xdrive δεν θεωρείται και το κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης.

Απο την άλλη όμως, αυτά τα βίντεο δεν αποδεικνύουν και κάτι απαραίτητα...
 
Οταν γραφει καποιος οτι η καλυτερη τετρακινηση παγκοσμιως ειναι το xDrive κανονικα πρεπει απευθειας να κλειδωνεται το θεμα.:p

Eπισης αναφερονται ως μεγαλη δηθεν εφευρεση τα runflat ελαστικα οταν πολλοι ιδιοκτητες τα αλλαζουν καθως υποβαθμιζουν πολυ την ανεση.

Εδω αλλο ενα video απο το "κορυφαιο συστημα"...

http://www.youtube.com/watch?v=x7nGXpqb3FE

Επειδη τυγχανει να εχω και απο τους δυο τυπους σε ιδιο αυτοκινητο, σου λεω οτι κανεις λαθος.

Για το βιντεακι:
Αν νομιζεις οτι οι του topgear, θα μπορουσαν να βγαλουν ενα bmw καλυτερο απο ενα γερμανικο, και δη bmw, τοτε -bye-
Δεν ξερουμε τι λαστιχα φορανε (αμα ειναι 80/20 του ενος και του αλλου 20/80 πχ), ενω στο χιονι, και παλι δεν ειναι χιονολαστικα το Χ6...-bye-
 
Ο καθένας πιστεύω έχει την δική του εμπειρία.
Θεωρώ δεδομένο όμως οτι με τα βίντεο δεν βγαίνει άκρη.
Δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί η X6 με το land rover, αν είναι ποτέ δυνατόν.....

Όσο για τα runflat, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη.
Στον δικό μου τον κουβά, ήταν ότι πιο απαράδεκτο υπήρχε!
Τα άλλαξα με κανονικά, κι ήρθε το αμάξι στα ίσια του.
Δεν βαράει, δεν κοπανάει, στρίβει απείρως καλύτερα και δεν κουράζει πια.
No run flat for me .-
 
Δημητρη και εγω αλλαξα τα runflat, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα.
Μπορει ναι παιζει ρολο η αναρτηση, δεν ξερω....
Εντωμεταξυ, κυκλοφοραει βρωμα οτι η αναρτηση του si ειναι σχεδιασμενη για runflat...

:nounder:


Εδιτ: Εκτιμω οτι τα runflat δεν ειναι για τους δικους μας δρομους...