Αυτοκινητιστικά νέα

Takisot θα μας τρελλάνεις φιλε ? να σε καλεσω σ ενα να δεις απο κοντά .
Τι εχει βουηξει το ιντερνετ ?
Αφου η AUDΙ η ίδια το λεει οτι η κατανομή της ειναι 75/25 μεταβαλόμενη το ιδιο και στις ροπες >Παρε κάνα συνεργειο η την ιδια την εταιρία και ζητα εναν τεχνικό να μιλήσεις . Ημαρτον .Τα σχόλια απο κατω διαβαζεις των ασχετων ? Μιλα μ ενα μηχανικό να δεις >

Καταρχην δεν χρειαζεται να μου το δειξεις διοτι εχω Q5! :D
Κατα δευτερον, ο μονος τροπος να σπινιαρουν μονο οι μπροστα τροχοι του q5 οπως στο video ειναι αν εχεις σκοπιμως απενεργοποιησει το ESP, ρυθμιση που υπαρχει για αλλο λογο. Ψαξε το λιγο παραπανω, αυτα που εβαλες ειναι παλια videos και πολυ συζητημενα στα σχετικα forum... ;)

ΥΓ Η κατανομη ειναι 40/60 στο Q5...
 
Φιλε διαλεξε μερα να φερω ενα Χ3 να δεις οτι λεω ειναι ετσι και να κανουμε το ιδιο ή μαλλον πάμε Διόνυσο να δουμε και το γραφουμε και σε βιντεο .

Αφου τον προηγουμενο μηνα ημουνα μαζι με συναδέλφους στην Γερμανία καικαναμε το ιδιο χωρις να πειράξουμε τιποτα .Από που προκείπτει οτι αφου σπιναρει ειναι απενεργοποιημενο το esp . Σε πληροφορώ οτι ακομα καλύτερα γιατί το quattro κλειδωνει τα διαφορικά πιο καλά απ οτι το ηλεκτρονικό βοήθημα.

Πάρε εναν τεχνικό στην Kosmocar να στο πει
 
Για να βοηθησω και να εξηγησω τι κανει το καθενα θα προσπαθησω να τα πω όσο πιο απλά γινονται .

Λοιπον μολις παει να γλυστρισει ο τροχος εκει επεμβαινει το ESP και και πιεζει τα φρένα .Δηλαδη είναι σαν να πατας φρένο και να κινεισαι ταυτοχρονα .
Γι αυτό άμα δουλευει το συστημα στο φουλ και το πιεζεις θα δεις οτι οι δισκοι σου αρχιζουν να γινονται μωβ και να μειωνεται η ροπή στον κινητήρα .
Οταν το εχεις απενεργοποιημενο τότε στέλνει τη κινηση και την ροπή , χωρις να επεμβαινει στα φρένα και στον κινητηρα , στους τροχους .Ομως εκει σε αυτο το σημειο κλειδωνει και τα διαφορικά και στέλνει την κινηση εκει που χρειάζεται .Στην προκειμενη περίπτωση ας υποθεσουμε οτι οι 2 πισω τροχοι εχουν μπλοκαρει , τοτε η ροπή και κινηση μεταφερεται στους 2 εμπρός κατά 40% μπροστά οπως λεει ο takisot και 60 % πίσω αλλά το ποσοστό πίσω χάνεται γιατί ειναι μπλοκαρισμένοι. Εκεί λοιπον το 40% μπροστά παει 20-20 στον τροχό .Μεχρι εκει .

Αν πάλι μπλοκάρουν οι μπροστά , τοτε στέλνει 60% πίσω αλλά το πολύ 25% στον ενα τροχό και 35% στον άλλο και τερμα .

Τώρα η διαφορά του Xdrive είναι οτι είναι συνεχως μεταβαλόμενο σε ποσοστό 100% .Δηλαδή αν τρέχει στο δρόμο πάει 80% πίσω και 20 μπροστά για πανω απο 120km .
Αν πάει στα δυσκολα και μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί τότε όλο το ποσοστό πάει 100% μπροστά και εκεί μπορει να μοιραστει μεχρι 100% στον ένα τροχό .Θα μου πει καποιος : μπορει να σε βγαλει ενας τροχος ? Πρακτικά εχει πολύ λίγες πιθανότητες αλλά ποτέ δεν ξερεις . Η πατεντα αυτη θα ειναι διαθεσιμη και στους αλλους κατακευαστες οι οποίοι την εχουν ζητησει αλλά η ιδια η Stayer εχει βαλει κάποια ημερομηνία διάθεσης
 
Ως κατοχος της bmw 116 μπορω να πω οτι τα runflat μ εχουν βγαλει ασπροπροσωπο. Καλοκαιρι απο λευκαδα για αθηνα βλεπω ενδειξη πιεσης ελαστικου. Διαπιστωνω οτι εχω σχισμενο το αριστερο πισω λαστιχο αρκετα βαθια, μεχρι και συρματα εβλεπα. Με 2 γεμισματα αερα και max ταχυτητα 80χλμ εφθασα αθηνα. Δεν νομιζω με συμβατικο λαστιχο να εκανα ουτε 100χλμ με τετοια ζημια. Αρνητικο το υψηλο κοστος τους αλλα δεν τα αλλαζω σε καμια περιπτωση. Αν δεν ειναι μεγαλη και η ζημια τους επισκευαζονται απο καποιον που γνωριζει. Αλλαξα την τετραδα μετα απο 40000χλμ χωρις να εχω γενικα ποτε θεμα με τα ελαστικα μου. Να μην ετριζε το ταμπλο μου καλα θα ηταν...

Συγχαρητηρια, συγχαρητηρια
και εβαλες σε κίνδυνο την ζωή σου, των συνεπιβατών και λοιπων στο οδικό δικτυο :a0210:
1. γιατι είχες χαμηλή πιεση για 400χλμ
2. γιατί πηγαινες με 80 στην εθνική

Αμα πιστευετε οτι ειναι σωστό αυτό.....πάσο
 
Tι λες ρε! Το δικό μου κινείται και σε δρόμο... το δικό σου είναι μόνο για όργωμα!

Άσχετε! πφφ... τσσσσσσ
 
Δεν υπάρχει ρε! Πλάκα μου κάνεις?

Αυτό είναι από το avatar... και έχει δεύτερο εκσκαφέα από πίσω! Δεν πιάνει... :rofl: :rofl:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι πατάτα είναι αυτή ρε; Εχεις δει D9 εν δράσει;


1000 συγνώμην αλλά το DC-9 είναι:

mcdonnel_dc-9_1.gif


ή καλλίτερα

DC-9HD4.jpg


:BDGBGDB55:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αφου η AUDΙ η ίδια το λεει οτι η κατανομή της ειναι 75/25 μεταβαλόμενη το ιδιο και στις ροπες >Παρε κάνα συνεργειο η την ιδια την εταιρία και ζητα εναν τεχνικό να μιλήσεις . Ημαρτον .Τα σχόλια απο κατω διαβαζεις των ασχετων ? Μιλα μ ενα μηχανικό να δεις >

40/60 ειναι η κατανομη φιλε μου.

Τα video που εχεις ποσταρει ειναι στημενα απο την BMW. Οχι μονο το ESP ειναι εκτος αλλα ολοκληρες μετατροπες εχουν κανει στα αμαξια.

Οπως και να το δουμε το θεμα καμια κατα συνθηκη τετρακινηση οπως το xdrive δεν μπορει να ειναι καλυτερη απο μονιμη τετρακινηση οπως ειναι το quattro. Ειδικα στις τελευταιες εκδοσεις με torque vectoring.

(Ολες οι BMW ειναι πισωκινητες και η τετρακινηση λειτουργει οταν χρειαζεται. Στα audi λειτουργει συνεχως.)
 
Κύριοι το μεγαλύτερο λαστιχοφόρο όχημα με το καλύτερο 4Χ4
μόλις 2700αλογα για τους συνολικά 500τόνους του
φορτωμένο

NV192922_0.jpg
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν υπάρχει ρε! Πλάκα μου κάνεις?

Αυτό είναι από το avatar... και έχει δεύτερο εκσκαφέα από πίσω! Δεν πιάνει... :rofl: :rofl:

Νικ μπουλντόζα είναι

αυτό είναι εκσκαφέας
komatsu-450.jpg

45 τόνους komatsu
εχω κάνει ενα τετοιο βόλτα
τωρα το εχει ο Κυριάκος στη Πτολαιμαϊδα
 
Και αυτό είναι μία σαυρα Volvo
articulated-haulers-000068560-4.jpg


Volvo θεωρούνται οι καλύτερες σαυρες
6Χ6 με σπαστό πλαίσιο οπως βλέπετε
εκει είναι που πονάει αυτή η κατασκευή
αλλά αν δειτε τις δυνατότητες που εχει θα γελάσετε