Αυτοκινητιστικά νέα

Συγχαρητηρια, συγχαρητηρια
και εβαλες σε κίνδυνο την ζωή σου, των συνεπιβατών και λοιπων στο οδικό δικτυο :a0210:
1. γιατι είχες χαμηλή πιεση για 400χλμ
2. γιατί πηγαινες με 80 στην εθνική

Αμα πιστευετε οτι ειναι σωστό αυτό.....πάσο

Απο που διαπιστωσες απο τα γραφομενα μου οτι ο λογος που εκανα post ειναι για να το παιξω κοκκορας σε καποιον εδω μεσα; Ενα περιστατικο που μου ετυχε ανεφερα το οποιο ηταν σχετικο με το θεμα των runflat λαστιχων και αυτο ειναι ολο. Τα συγχαρητηρια στα ανταποδιδω που το παιζεις ξερολας και μου λες οτι ημουν δημοσιος κινδυνος για ολο το κοσμο, τη στιγμη που κυριακατικα τοτε επρεπε να οδηγησω, γιατι η σειρα 1 δεν δινει ρεζερβα για να αλλαξω επιτοπου και που οδηγουσα ο <<τρελος>> στη δεξια λωριδα εθνικης οδου κορινθου αθηνων με 80χλμ max οπως ανεφερα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ένας συνδιασμός του με το Α1 είναι...αλλά γιατί να αγοράσει κάποιος αυτό και όχι το Α1 ή όχι το VW;

Εαν μιλάμε για ίδιες απόλυτα τιμές,τότε είναι σωστή η απορία σου.
 
Ένας συνδιασμός του με το Α1 είναι...αλλά γιατί να αγοράσει κάποιος αυτό και όχι το Α1 ή όχι το VW;

Το Leon βασιζεται στα μηχανικα μερη του Golf (οπως και τα Octavia , A3 , Jetta , Eos , Scirocco κτλ).

Το Α1 ειναι πιο μικρη κατηγορια και εχει το πατωμα του Polo και του Ibiza.
 
Runflat ελαστικα...

Tires that keep rolling for miles after being punctured might seem like something every consumer would want.
But many drivers who have purchased vehicles with these newfangled tires -- known as run-flats in the industry -- say that while they do run after losing air pressure, they come with a list of problems. Replacements are expensive and can be hard to find. Durability can be poor.
For some drivers, these ills outweigh the convenience of not having to stop at the side of the road, jack up the car and change to a spare tire.
The tires have become available on a wider range of vehicles in the past two years but haven't caught on quite as quickly as manufacturers expected. Though they used to appear mostly on expensive sports cars like the Chevrolet Corvette, they are now available on more basic passenger cars. BMW made them standard equipment on the latest version of its entry-level 3-Series cars, which went on sale two years ago. Toyota Motor and Honda Motor mount them on some of their minivans.


http://articles.moneycentral.msn.com/SavingandDebt/SaveonaCar/RunFlatTiresAdvantagesInflated.aspx

Εχουν μικροτερη διαρκεια ζωης , ειναι πιο σκληρα και πιο βαρια κατι που εχει επιπτώσεις στο κράτημα, άνεση και κατανάλωση ενω αν τρυπησουν πανε για πεταμα γιατι δεν επισκευαζονται.

Η BMW ομως τα εχει κανει standard γιατι χωρις χωρο για ρεζερβα κερδιζουν τα αυτοκινητα της καποια λιτρα χωρο αποσκευων κατι που για αλλους κατασκευαστες με εμπροσθοκινητα αυτοκινητα δεν αποτελει προβλημα.

Οποιος θελει μπορει να δει και εδω...

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=14472
 
Συνήθως σου δίνει 100-150km με ταχύτητα 80km.Μετά συνήθως υπάρχει πρόβλημα.Απλά επαρκεί να πας να το αντικαταστήσεις.
 
Μια χαρά επισκευάζονται, εξαρτάται βέβαια που θα πάθεις την ζημιά...

Επίσης, η διάρκεια ζωής τους έχει μεν αλλά όχι τόσο μεγάλες διαφορές απο τα κανονικά.

Για μένα βέβαια, το ξαναείπα, είναι απαράδεκτα!
 
Μια χαρά επισκευάζονται, εξαρτάται βέβαια που θα πάθεις την ζημιά...

Επίσης, η διάρκεια ζωής τους έχει μεν αλλά όχι τόσο μεγάλες διαφορές απο τα κανονικά.

Για μένα βέβαια, το ξαναείπα, είναι απαράδεκτα!
Συμφωνώ ότι επισκευάζονται σαν τα κοινά και εξαρτάται που έχεις πάθει την ζημιά αλλά αν έχεις tyre Pressure control στο αυτοκίνητο θα δείχνει λάθος συνέχεια στο σετάρισμα .
Αν εχεις βεβαια ζημιά στο προφιλ απλά το ξεχνάς γιατί εκεί στηρίζεται ολο το ελαστικό όταν χάσει αέρα .Εχει ειδική ενίσχυση εκει .
Απ την άλλη σιγά σιγά όλες οι εταιρίες ήδη το βαζουν γιατί αρχίζουν να σπανιζουν οι αλλαγές ελαστικών αλλά και συμφερει τις ιδιες να μην εχουν ρεζερβα αλλοτε για λόγους χώρων και αλλοτε για εξοικονόμηση κόστους.
Το απαράδεκτα είναι σχετικό γιατί αμα τρέχεις και εχεις κοινό ελαστικό θα σου πάρει το τιμόνι κατευθειαν ενω με τα run flat θα αργήσει να σε τραβηξει
 
Last edited:
Σαφέστατα σου προσφέρει ανώτερο επίπεδο ασφάλειας!

Όμως, κι εκεί είναι για μένα απαράδεκτα, σου αλλάζει όλη την αίσθηση και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Είναι ασύλληπτα σκληρά, τα μάγουλα τους δεν είναι ελαστικά με ότι συνεπάγεται αυτό, και γενικά σαν αίσθηση είναι κάτι μη αποδεκτό IMHO.
 
Αν τα runflat πάθουν καμιά τρυπούλα μικρή από καρφί, βίδα, τότε μπορούν να επισκευαστούν.
Επισκευάζονται δυσκολότερα από τα κανονικά ελαστικά.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Toyota Yaris (2012)

toyotayaris1.jpg


toyotayaris2t.jpg

Αφού δεν θέλησαν να διατηρήσουν τον χαρακτήρα που εισήγαγε το πρωτότυπο σχέδιο του Σωτήρη Κωβού, ας το ξανα-ονομάσουν και Starlet να τελειώνουμε... :damnyou:...
 
Εκδόσεις

MINI John Cooper Works Coupé:Four-cylinder petrol engine with
twin-scroll turbocharger and direct injection, plus numerous technological details carried over directly from motor sport.
Displacement: 1,598 cc,
output: 155 kW/211 hp at 6,000 rpm,
max. torque: 260 Nm/192 lb-ft at 2,000 – 5,100 rpm
(280 Nm/207 lb-ft with overboost at 1,700 – 4,500 rpm).
Acceleration: 0–100 km/h (62 mph): 6.4 seconds,
top speed: 240 km/h (149 mph).
Average fuel consumption according to EU standard: 7.1 litres per
100 kilometres (39.8 mpg imp),
CO2 emissions: 165 g/km.

MINI Cooper S Coupé: Four-cylinder petrol engine with
twin-scroll turbocharger, direct injection and fully variable valve management based on the BMW Group’s VALVETRONIC technology.
Displacement: 1,598 cc,
output: 135 kW/184 hp at 5,500 rpm,
max. torque: 240 Nm/177 lb-ft at 1,600 – 5,000 rpm
(260 Nm/192 lb-ft with overboost at 1,700 – 4,500 rpm).
Acceleration: 0–100 km/h (62 mph): 6.9 seconds,
top speed: 230 km/h (143 mph).
Average fuel consumption according to EU standard: 5.8 litres per
100 kilometres (48.7 mpg imp),
CO2 emissions: 136 g/km.

MINI Cooper Coupé: Four-cylinder petrol engine with fully variable valve management based on the BMW Group’s VALVETRONIC technology.
Displacement: 1,598 cc,
output: 90 kW/122 hp at 6,000 rpm,
max. torque: 160 Nm/118 lb-ft at 4,250 rpm,
Acceleration: 0–100 km/h (62 mph): 9.0 seconds,
top speed: 204 km/h (127 mph),
Average fuel consumption according to EU standard: 5.4 litres per
100 kilometres (52.3 mpg imp),
CO2 emissions: 127 g/km.

MINI Cooper SD Coupé: Four-cylinder turbodiesel with aluminium crankcase, common-rail injection and variable turbine geometry.
Displacement: 1,995 cc,
output: 105 kW/143 hp at 4,000 rpm,
max. torque: 305 Nm/225 lb-ft at 1,750 – 2,700 rpm.
Acceleration: 0–100 km/h (62 mph): 7.9 seconds,
top speed: 216 km/h (134 mph).
Average fuel consumption according to EU standard: 4.3 litres per
100 kilometres (65.7 mpg imp),
CO2 emissions: 114 g/km.

http://www.youtube.com/watch?v=OYwF_9XI_x8&feature=player_embedded
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αφού δεν θέλησαν να διατηρήσουν τον χαρακτήρα που εισήγαγε το πρωτότυπο σχέδιο του Σωτήρη Κωβού, ας το ξανα-ονομάσουν και Starlet να τελειώνουμε... :damnyou:...

Έλα ντε... αν και δείχνει ωραίο το επερχόμενο, έχει χάσει το χαρακτήρα του Yaris...
 
tigergreg,

αυτό ήταν το τελευταίο ποστ που γράφεις με κεφαλαία, κάθε επόμενο θα διαγράφεται. Εφόσον, θέλεις να συνεχίσεις να γράφεις στο φόρουμ, πρέπει να ανακαλύψεις κάποιο τρόπο να γράφεις με πεζά.

Ευχαριστώ.


ΥΓ.

Μια μικρή βοήθεια...

http://www.freeweird.com/2008/06/word.html