Αυτοκινητιστικά νέα

VW Jetta: Νέοι κινητήρες

avclub1jetta.jpg


Η Kosmocar–VW ανακοινώνει την έναρξη διάθεσης του γνωστού μας Volkswagen Jetta με τους κινητήρες
1.4 λίτρων TSI των 122 και των 160 ίππων.

Με την έλευση των δύο κινητήρων TSI, το Jetta επανατοποθετείται στο ανταγωνιστικό του περιβάλλον. Με μέση κατανάλωση
5,7 λτ./100 χλμ. (κινητήρας 1.2 TSI των 105 ίππων) και ετήσια τέλη κυκλοφορίας 134 ευρώ, το νέο Jetta αποτελεί μία ακόμη
πρόταση της Volkswagen με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος χρήσης και κτήσης, αποδεικνύοντας την ελκυστική σχέση τιμής-αξίας
(value for money) του μικρομεσαίου sedan της εταιρείας.


Η γκάμα του νέου Jetta διαμορφώνεται ως εξής:

avclub1pinakasjetta.png


πηγή
 
Λεπτομέρειες για τη νέα BMW Σειράς 3

Μετά το spy video της νέας M3 κυκλοφόρησαν νέες λεπτομέρειες από την νέα γενιά της BMW Σειράς 3. Το Γερμανικό Auto Bild αναφέρει
ότι το αυτοκίνητο θα κάνει ντεμπούτο σύντομα, στις 14 Οκτωβρίου στο Μόναχο.

Μηχανικά η BMW θα εφοδιάσει τη νέα 3-αρα με τετρακύλινδρους turbo κινητήρες και μόνο ένας θα είναι εξακύλινδρος. Entry-level
μοντέλο θα είναι η 316i η οποία θα αποδίδει 136 άλογα και θα κοστίζει €29.000 στη Γερμανία. Επόμενη έκδοση θα είναι η 320i απόδοσης
184 ίππων ενώ η 328i αποδίδει 245 άλογα. Ο μόνος εξακύλινδρος κινητήρας θα είναι ο 3.0-λιτρος twin-turbo της 335i απόδοσης 306 ίππων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχουν 2.0-λιτρες turbo εκδόσεις με την 316d να αποδίδει 115 άλογα ενώ η 325d θα αντικατασταθεί
από την 323d. Αργότερα ίσως τοποθετηθεί και έναν 3.0-λιτρος πετρελαιοκινητήρας.

Η υβριδική έκδοση Active Hybrid θα φορά τον 3.0-λιτρο πετρελαιοκινητήρα που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει συνολικά
340 άλογα. Οι πωλήσεις της νέας BMW Σειράς 3 αναμένεται να ξεκινήσουν την επόμενη άνοιξη. Η μόνη απορία που μένει είναι να δούμε σε πια έκθεση
θα κάνει ντεμπούτο.


avclub1bmw3series2012.jpg


πηγή
 
Επανεκκίνηση της παραγωγής για την Alfa 159 – Λετπομέρειες για την Giulia

Αρχές Σεπτεμβρίου μάθαμε ότι Alfa Romeo σταμάτησε την παραγωγή της 159 στο εργοστάσιο της Νάπολη το οποίο έχει αναβαθμιστεί ώστε να
μπορεί να κατασκευάσει το νέο Fiat Panda. Σύμφωνα με δική μας πηγή η Alfa Romeo αποφάσισε να επανεκκίνηση την παραγωγή της αφού η
159 θα παραμείνει στην αγορά ως τα τέλη του 2012.

Η παραγωγή της θα συνεχίσει στο εργοστάσιο της Νάπολη, αλλά στον χώρο όπου γινόταν παλαιότερα η παραγωγή των 147 και GT, αφού τον
κύριο όγκο του εργοστασίου, κατέλαβε το νέο Panda. Η παραγωγής της έχει όριο αφού η FPT (Fiat Powertrain Technologies) έχει σταματήσει
να κατασκευάσει τα κιβώτια M32 και M40 που φορά η 159 και η παραγωγή θα πρέπει να αρκεστεί στο υπάρχον στοκ. Στην ουσία θα συνεχίσει
όπως ακριβώς σταμάτησε με 2 διαθέσιμους κινητήρες, τον 1.75 Tbi των 200 ίππων και τον 2.0 JTDm σε 2 εκδόσεις 140 και 170 ίππων.


Σε ότι αφορά την Giulia. Το εταιρικό πλάνο την θέλει να παρουσιάζεται ως πρωτότυπο είτε στην έκθεση του Detroit είτε στην έκθεση
της Γενεύης τον Μάρτιο το 2013. Θα διατηρήσεις τις διαστάσεις της 159 και θα κατασκευαστεί πάνω στην κοντή έκδοση της Ιταλικής πλατφόρμας
C-Plus με το μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο των 2.7 μέτρων. Το ίδιο σασί θα χρησιμοποιηθεί και τα C-SUV και C-Sedan της Chrysler, Lancia, Dodge.

Οι Ιταλοί ήταν να την παρουσιάσουν νωρίτερα, αφού ο Luca De Meo, πρώην CEO της Alfa Romo, ήθελε την Giulia να κυκλοφορήσει το 2010, προτού
φύγει για το VW Group, ώστε να κρατήσουν φρέσκο τον ενδιαφέρον του κοινού, αλλά εδώ και καιρό την έχουνε στείλει ξανά στο σχεδιαστήριο.

Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν τον Ιανουάριο του 2014.


avclub1alfaromeo.png


πηγή
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Οι ταγμένοι Χοντάκηδες ατμοσφαιρόφιλοι, μπορούν ελεύθερα να κάνουν χαρακίρι διαβάζοντας την παρακάτω είδηση...

το επόμενο Civic TypeR θα είναι turbo!!! (καιρός ήταν εδώ που τα λέμε)

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/273562/honda_civic_type_r_is_back.html

Πάντως εγώ προχθές άκουσα ένα CRX VTEC να αλλάζει από 2α σε 3η στις 7000" στροφές και ο ήχος μου φάνηκε ευχάριστος... -bye--bye-
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Aν νομιζεις οτι kia/hyundai δεν βγαζουν βλαβες , εισαι γελασμενος.
Απο την ανατολη, μονο toyota/honda εμπιστευομαι σε θεματα αξιοπιστιας.

Αστο το θέμα Honda γιατί με 2 ( το ένα το είχα 4 χρονια ) το άλλο το έχω ακόμα πολλά μπορώ να σου πω. Το θέμα είναι ότι έχω βρει καλο Service και τα παιδιά όταν φτιάχνουν κάτι δεν ξαναχαλάει.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν ισχυει τοτε επεσε και το τελευταιο καστρο!

ακριβώς!

το προτελευταίο ήταν η BMW ("η δύναμη δεν συμπιέζεται" , και μετά ήρθαν οι κινητήρες της με... διπλά τούρμπο).

Και φυσικά τελευταία η Honda, που αναγκαστικά θα πρέπει να ακολουθήσει την εξέλιξη της τεχνολογίας...
 
Δεν ακολουθεί την τεχνολογία η Honda...για θέματα ρύπων στην Ευρώπη κ μόνο μάλλον θα βγάλει 2λιτρο μοτέρ με τούρμπο, με απόδοση 210 άλογα, όταν το υπάρχον 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ παράγει 201 άλογα.
Άρα, για για ποιά ακολουθία τεχνολογίας μιλάμε ;
Μην ξεχνάμε το 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ των 240 ίππων του s2000 επίσης...
 
Έχει γεμίσει η αγορά turbo
Δε ξέρω εάν αυτό ήταν το ζητούμενο όταν θεσπίστηκαν οι κανονισμοί για ρύπους
Αλλά αυτό το αποτέλεσμα είχε
 
Turbo...οικονομικά...μικρομεσαία τζι τι αι 1400 κιλών...ασφαλή με ηλεκτρονικά...άνετα...όλα σε ένα

Κάτι αηδίες που έχουν ροπή απ' τις 1500 σαν diesel και στις 4500 ψοφάνε.
Μάλλον εννοούν ότι σου κόβουν την καύλα οπότε πηγαίνεις οικονομικά.

.
 
Last edited:
Εγώ πάντως σε όσα τούρμπο έχω μπει συνοδηγός από φίλους μου ή έχω οδηγήσει, οικονομική οδήγηση δεν έχω δει...πχ το 1400άρι φίλης μου vw golf tsi με 160 άλογα, κάτω από 10 λίτρα εντός πόλης δεν...κ δεν υπάρχουν πια κ πολλά ατμοσφαιρικά μοτέρ στην αγορά...τι μανία έχει πιάσει όλους με τα τούρμπο μοτέρ δεν μπορώ να καταλάβω...όπως την δεκαετία του '80 αν δεν κάνω λάθος.
 
Τη δεκαετία του 80 και του 90 τα turbo άνοιγαν στις 3500 κι απογείωναν την ευχαρίστηση και τις επιδόσεις αν ο οδηγός το επιθυμούσε. Τώρα λειτουργούν ανάποδα στοχεύοντας σε οδήγηση με χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Κάτω από 12lt/100km στην πόλη δεν καίει κανένα...η ροπή και το βάρος πληρώνονται.
 
Τα τέλη κυκλοφορίας.....

Αυτό είναι ελληνικό φαινόμενο...δεν αποτελεί Ευρωπαϊκό τέλος.

Τη δεκαετία του 80 και του 90 τα turbo άνοιγαν στις 3500 κι απογείωναν την ευχαρίστηση και τις επιδόσεις αν ο οδηγός το επιθυμούσε. Τώρα λειτουργούν ανάποδα στοχεύοντας σε οδήγηση με χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Κάτω από 12lt/100km στην πόλη δεν καίει κανένα...η ροπή και το βάρος πληρώνονται.

Πολλά αμάξια καίνε κάτω από 10 λίτρα, αν τα οδηγείς χαλαρά. Τα τούρμπο μοτέρ όμως, όπως κ να τα οδηγήσεις, καίνε παραπάνω από τα ατμοσφαιρικά.

Το '80 πράγματι τα τούρμπο έκαναν το "βήμα" όταν έμπαιναν σε λειτουργία. Τώρα λειτουργούν σχεδόν συνέχεια με προοδευτικότητα.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό είναι ελληνικό φαινόμενο...δεν αποτελεί Ευρωπαϊκό τέλος.

Για την Ελλάδα δεν μιλάμε; Αν είμασταν στη Γερμανία δεν θα πέρναμε 1400ρι turbo, αλλά BMW 2000cc.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Για την Ελλάδα δεν μιλάμε; Αν είμασταν στη Γερμανία δεν θα πέρναμε 1400ρι turbo, αλλά BMW 2000cc.

Εγώ μιλώ για την μανία των εταιρειών να πωλούν αμάξια με τούρμπο μοτέρ.
Το τι αγοράζουμε είναι άλλο θέμα εδώ στην Ελλάδα.
Οι περισσότερες πια εταιρείες κινούνται προς τούρμπο μοτέρ, ανεξαρτήτως κυβικών...
 
Τη δεκαετία του 80 και του 90 τα turbo άνοιγαν στις 3500 κι απογείωναν την ευχαρίστηση και τις επιδόσεις αν ο οδηγός το επιθυμούσε. Τώρα λειτουργούν ανάποδα στοχεύοντας σε οδήγηση με χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Κάτω από 12lt/100km στην πόλη δεν καίει κανένα...η ροπή και το βάρος πληρώνονται.

Εγώ πάντως Νίκο μου προτιμώ χίλιες φορές τον κομπρέσσορα της Mercedes που ανοίγει από τις 1500 στροφές παρά τα απλά τούρμπο. Εξαρτάται βέβαια κι από την υλοποίηση, μια και στη συγκρκριμένη περίπτωση δεν "ψοφάει" στις 4500...

Πάντως σε γενικές γραμμές, είμαι σαφώς περισσότερο υπέρ της ατμόσφαιρας, αλλά ας όψονται τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια (ελληνικές "εξυπνάδες").