Αυτοκινητιστικά νέα

Μιλάμε η επιτροπή που αποφάσισε να μην επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση είναι για ΠΟΛΥ ξύλο .Αυτοί πρέπει να φάνε πολλά γιαούρτια , μα ΠΟΛΛΑ . Δεν φτάνει που δεν κινείται φύλλο στην αγορά του αυτοκινήτου αποφάσισαν και τα ακόλουθα .ΗΜΑΡΤΟΝ ΗΜΑΡΤΟΝ :rifle:


Αυτή είναι η γνωμοδότηση της ειδικής μόνιμης επιτροπής προστασίας περιβάλλοντος της Βουλής για το ζήτημα της πετρελαιοκίνησης στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα. Συγκεκριμένα, η επιτροπή αναφέρει στο σκεπτικό της πρότασής της: Η σύγχρονη τεχνολογία πετρελαιοκίνησης δεν θυμίζει σε τίποτα την αντίστοιχη στις αρχές της δεκαετίας του 1980, και υπ' αυτήν την έννοια αυτή, η άρση της απαγόρευσής της θα μπορούσε να είναι μία ορθή επιλογή, με την προϋπόθεση να καλύπτονται και πέντε βασικοί όροι:

Προϋποθέσεις

* Να αυξηθεί το ποσοστό χρήσης των ΜΜΜ (Μέσων Μαζικής Μεταφοράς) από τους κατοίκους με ανάλογη μείωση της χρήσης των Ι.Χ. οχημάτων.

Με το ζόρι?

* Να μειωθούν τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε ό,τι αφορά τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου.Δηλαδή πως ?

* Να διαμορφωθούν σε χαμηλότερα επίπεδα οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου από τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. οχήματα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.Αφου αυτό γινεται τώρα ήδη εδω και καιρό...

* Να οργανωθεί σωστά η υποδομή ελέγχου της ποιότητας των καυσίμων και της περιβαλλοντικής λειτουργίας των κινητήρων.Το κράτος θα κανει αυτό το πράγμα ? Τι ώρα ?

* Να αντιμετωπιστεί η νοθεία στα καύσιμα με συστηματικούς ελέγχους σε όλους τους κρίκους της αντίστοιχης αλυσίδας (διυλιστήρια, εταιρείες εμπορίας, βυτιοφόρα, πρατήρια).Το σκαλοπάτι για να εξισωθεί το κίνησης με το καύσης πετρέλαιο

Επειδή όμως η επιτροπή εκτιμά ότι «οι πέντε αυτές προϋποθέσεις δεν συντρέχουν επί του παρόντος», προτείνει τη διατήρηση της απαγόρευσης, με επανεξέταση που θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση (αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο 2012) και θα αφορά την πρόοδο ως προς την κάλυψη των πέντε λόγων. Δηλαδή πιστεύει κανείς ότι θα έχει αλλάξει κάτι εκτός από την εξίσωση στα καύσιμα στις υπόλοιπες προϋποθέσεις ?

Οι εισηγήσεις

Η επιτροπή κατέληξε σ' αυτή την απόφαση αφού έλαβε υπ' όψιν της: την εισήγηση του υπουργού ΠΕΚΑ Γιώργου Παπακωνσταντίνου, την έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος για την ποιότητα του αέρα σε αστικές περιοχές, τις εισηγήσεις του συνδέσμου εισαγωγέων αυτοκινήτων, το ενημερωτικό σημείωμα του καθηγητή Σαμαρά (ΑΠΘ), την ισχύουσα νομοθεσία με τα όρια εκπομπών της πετρελαιοκίνησης, τις απόψεις βουλευτών και τις εισηγήσεις φορέων Ecocity, Greenpeace.

Η γνώμη της επιτροπής, προέδρος της οποίας είναι ο Κώστας Καρτάλης, υιοθετήθηκε κατά πλειοψηφία και καλεί τα συναρμόδια υπουργεία να δρομολογήσουν τα αναγκαία μέτρα για τη βελτίωση της ποιότητας των καυσίμων και για την έγκαιρη οργάνωση του συστήματος ελέγχου των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. οχημάτων, των καινούργιων και των μεταχειρισμένων.

Επίσης καλεί τα συναρμόδια υπουργεία να ελέγξουν την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, τα οποία ανήκουν σε μόνιμους κατοίκους των δύο πόλεων, πλην όμως είναι αδειοδοτούμενα σε γειτονικούς νομούς. Δεν μπορεί να τους κάνει τίποτα

Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση «εξετάζεται θετικά η εισαγωγή οιασδήποτε τεχνολογίας (και της πετρελαιοκίνησης) που προσδίδει συγκριτικά περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα στα οχήματα». Και επισημαίνεται ότι «τα όρια επομπής οξειδίων αζώτου είναι σημαντικά υψηλότερα και για την τελευταία γενιά πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. οχημάτων (έγκριση τύπου Euro 5) σε σύγκριση πάντα με τα βενζινοκίνητα Ι.Χ. οχήματα νέας τεχνολογίας και ως εκ τούτου θεωρεί ότι η εισαγωγή στην κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. οχημάτων, που διαθέτουν έγκριση τύπου Euro 5, θα οδηγήσει στην αύξηση των συγκεντρώσεων των οξειδίων του αζώτου».ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ

Γι' αυτό θεωρεί «ιδιαίτερα σημαντική την αυστηροποίηση των ορίων εκπομπής οξειδίων του αζώτου και αιωρούμενων σωματιδίων στην έγκριση τύπου Euro 6 που αναμένεται να ισχύσει το 2014».

Στο σκεπτικό της απόφασης υποστηρίζεται το εξής: «Το όποιο όφελος για την οικονομία δεν αντισταθμίζει τις βλάβες που προκαλούνται στην ανθρώπινη υγεία από τα αυξημένα επίπεδα οξειδίων αζώτου και αιωρούμενων σωματιδίων».

Η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης δεν αποτελεί ακόμη μία αναχρονιστική ιδιαιτερότητα της Ελλάδας, αλλά μία αναγκαιότητα που προέκυψε από την κακή ποιότητα του αέρα και τη συχνή προβληματική ποιότητα των καυσίμων. Είπε ο Κώστας Καρτάλης υποστηρίζοντας: «Ανεξάρτητα από την απόφαση για την πετρελαιοκίνηση, είναι απολύτως αναγκαία η ανανέωση του στόλου των βαρέων φορτηγών, λεωφορείων κάθε είδους, στρατιωτικών οχημάτων, ασθενοφόρων και ταξί». Με τι λεφτά , με ποιους οδηγούς αφού θα απολυθούν ?

Επίσης υποστηρίζει «την ανάγκη αξιολόγησης της άρσης και σε άλλα αστικά κέντρα της χώρας, αν αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα αέριας ρύπανσης, τα οποία συναρτώνται με τη χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων».Θα πάρει η μπάλα και την επαρχία τώρα ? Και τι θα τα κανει ο κόσμος εκεί τα αυτοκίνητα ?

Μεταξύ άλλων η επιτροπή θεωρεί «θετική την έναρξη της συζήτησης για τα χαρακτηριστικά του νέου δακτυλίου που θα εφαρμοστεί στην Αθήνα και δεσμεύεται να καταθέσει σχετικές προτάσεις». *

ΠΗΓΗ enet.gr
 
"After a 45-year production run, Mazda Motor Corp announced that the latest edition of the Mazda RX-8 will end production in June 2012. The Japanese automaker ... introduced its first rotary engine car in 1967 and is the only automaker in the world that makes rotary engine vehicles, once the darling of the automotive industry. Such engines have fewer moving parts and are quieter than comparable piston engines but are more expensive to manufacture and consume more fuel. Cumulative sales of Mazda vehicles with rotary engines total about 1.995 million but Mazda sold only 2,896 RX-8 cars last year, with 1,245 of them in North America and 963 in Japan. 'Although R-X production is ending, the rotary engine will always represent the spirits of Mazda, and Mazda remains committed to its ongoing development,' says Mazda Chief Executive and President Takashi Yamanouchi recalling the victory of Mazda's rotary engine at Le Mans 20 years ago... Mazda does not have flashy green technologies in its lineup that its bigger Japanese rivals do — such as the hybrids at Toyota Motor Corp. or electric vehicles at Nissan Motor Co. The fading away of its prized rotary engine — although largely symbolic — is yet another blow."

http://tech.slashdot.org/story/11/1...duction-of-the-last-rotary-engine-powered-car

μα που πάει αυτός ο κόσμος...
τέρμα οι rottary engines...
 
Αντε θα το πω γιατί ήμουν Μόναχο 2 μέρες και λέω ας την έχει την είδηση το φόρουμ μας 1ο.

Η BMW M5 θα βγει τετρακίνητη :award:
 
Βασικα η νεα σειρα 3 μου φαινεται ωραια σχεδιαστικα.

Αλλα οντως η bmw μετα απο καποιο διαστημα ειχε χαλασει πιστευω στο θεμα του σχεδιασμου,αλλα τωρα φαινεται να ξαναβελτιωνεται.

Ειναι βεβαια και προσωπικα γουστα αυτα,ενω και στην τελικη,αν ειναι καλο το αυτοκινητο,για μερικους η εμφανιση παιζει δευτερευοντα ρολο.
 
Aπό τότε που διώξανε τον Ράιτσλε, η έννοια "κοψότητα" διαγράφηκε από το λεξικό της εταιρείας... :p