Αυτοκινητιστικά νέα

Opel Vectra 1988 me 850.000 km με μέσο όρο 37.000 το χρόνο ο πεθερός μου δεν το αλλάζει με τίποτα !!!!! :music-smiley-005:

150.οοο χλμ, δεν ειναι τιποτε...
80.οοο μιλια μονο...

(εχω φτασει τα 140k σχεδον)

7ος του 2006, χρηση απο τον γεναρη του 2007, εχουμε και δευτερο αυτοκινητο ;-)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Έτσι κι αλλιώς την Euro 4 την πεθαίνουν στις 31/12/2010 που είχε πάρει παράταση για εισαγωγές αυτοκινήτων από το εξωτερικό .Οπότε πάπαλα ή δουλειά και από εκεί .

Τι να τονώσουν όπως είπες τρομάρα τους αφού τα στοιχεία πάλι αυτού του μήνα ήταν καταστροφικά .

Αλλά τώρα που το επέτρεψαν είναι αργά .Ποιος θα δώσει χρήμα να πάρει ? Εδώ δεν ξέρει τι του ξημερώνει αύριο ....
Εξάλλου εδώ και πολύ καιρό 2 εταιρίες πετρελαιοειδών αποχώρησαν από την Ελλάδα ...τυχαίο ? δεν νομίζω......
 
EDIT: το παρακάτω είναι σχετικά με το post #1620 του Database Error (μέχρι να το γράψω πέσανε 2-3 posts ακόμα :-) )...

Κοίταξε να δεις, δεν έχω κάτσει να ψάξω ενδελεχώς τα πρότυπα euro 3/4/5/6 σχετικά με τις διαφορές τους. Η λογική μου είναι ότι "όσο πιο νέο πρότυπο τόσο καθαρότερο το όχημα" και άρα καλύτερα να ξεκινήσουμε την πετρελαιοκίνηση με τα τελευταία πρότυπα (άλλωστε η άρση της απαγόρευσης - το βασικό βήμα - έγινε).

Τώρα αν το euro 4 σε σχέση με το 5 δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές όσον αφορά τους ρύπους, δε θα μου έκανε καμία εντύπωση οι πραγματικοί λόγοι για αποκλεισμό του euro 4 να είναι αυτοί που λες (εδώ που τα λέμε δε θα μου έκανε ακόμα κι αν έχουν βασικές διαφορές). Παρόλαυτά, κάποια διαφορά δεν πρέπει να έχουν; Αλλιώς γιατί βγήκε το euro 5;
 
Η ερώτηση μου ήταν απλή, αλλά παραμένει αναπάντητη:

ένα diesel με 300Κ χιλιόμετρα, συνεχίζει να έχει τους ίδιους ρύπους σε ποσότητα, σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές?
 
Η ερώτηση μου ήταν απλή, αλλά παραμένει αναπάντητη:

ένα diesel με 300Κ χιλιόμετρα, συνεχίζει να έχει τους ίδιους ρύπους σε ποσότητα, σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές?
Αν κάνει κανονικά τα σερβις του και έχει ΑΛΛΑΞΕΙ καταλύτη ΝΑΙ .
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Opel Vectra 1988 me 850.000 km με μέσο όρο 37.000 το χρόνο ο πεθερός μου δεν το αλλάζει με τίποτα !!!!! :music-smiley-005:

Η ερώτηση μου ήταν απλή, αλλά παραμένει αναπάντητη:

ένα diesel με 300Κ χιλιόμετρα, συνεχίζει να έχει τους ίδιους ρύπους σε ποσότητα, σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές?

Δεν γνωριζω την απαντηση, αλλα τουλαχιστον τον νομοθετη/επιτροπο/συμβουλο/μπαρμα που καθοριζει τις τιμες εκπομπων δεν τον ενδιαφερει, αφου η πιστοποιηση αφορα καινουργιους κινητηρες.

Ακομη δεν ειναι τα χιλιομετρα που παιζουν καταλυτικο ρολο, αλλα η ποιοτητα του καυσιμου.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Επαναλαμβάνω αν αλλάζει τα φίλτρα πετρελαίου συχνά και κάνει τα σέρβις + την αλλαγή καταλύτη νωρίτερα λόγω Ελλάδας και λόγω ελληνικών καυσίμων ΔΕΝ εχει πρόβλημα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Επαναλαμβάνω αν αλλάζει τα φίλτρα πετρελαίου συχνά και κάνει τα σέρβις + την αλλαγή καταλύτη νωρίτερα λόγω Ελλάδας και λόγω ελληνικών καυσίμων ΔΕΝ εχει πρόβλημα

ΟΚ, αυτό ήθελα να μάθω!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως εγώ έχω FORD SMAX TDCi 2.0 .Εχω ήδη γράψει 88.000 χλμ σε κάτι παραπάνω από 2 χρόνια. Σε λίγο θα κάνω το τρίτο σέρβις. Μέχρι στιγμής δεν έχω αλλάξει τίποτε στον κινητήρα εκτός από λάδια (5-30) και φίλτρο λαδιού και πετρελαίου. Τα λάδια νομίζω ότι δεν αντέχουν τα 30.000 χλμ. που λέει ο κατασκευαστής, διότι βγαίνουν πολύ μαύρα και λεπτά.

Η συμπεριφορά του κινητήρα είναι ίδια ή ελαφρώς καλύτερη από τότε που πρωτοέβαλα το κλειδί στην κλειδαριά. Καίει 7,4 λτ. αλλά ζυγίζει άδειο 1700 κιλά συνήθως ταξιδεύει με φορτίο 250-400 κιλά με υψηλές ταχύτητες. Τα καυσαέριά του μόλις πρόσφατα τα μέτρησα και είναι χαμηλότερα από τις προδιαγραφές. Π.χ. έχω 161 γρ/χλμ. στα χαρτιά και με καλοζεσταμένο κινητήρα είδα 152.
 
Η απαγορευση της πετρελαιοκινησης ηταν ενας μυθος γιατι πολυ απλα υπηρχαν (και υπαρχουν ) τα ταξι που καινε οτι ναναι και συντηρουνται με το φτηνοτερο τροπο ενω κινουνται συνεχεια. Ειμαι σιγουρος οτι στις μερες των απεργιων των ταξι οι μετρησεις του περπα θα ειχαν σημαντικες διαφορες
Εξομαλυνση ειναι να επιτρεπονται και τα diesel. Οσο για την τιμη του diesel, εεε αφου αγορασουν αρκετοι, θα την ανεβασουν, μην ανησυχειτε καθολου.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως εγώ έχω FORD SMAX TDCi 2.0 .Εχω ήδη γράψει 88.000 χλμ σε κάτι παραπάνω από 2 χρόνια. Σε λίγο θα κάνω το τρίτο σέρβις. Μέχρι στιγμής δεν έχω αλλάξει τίποτε στον κινητήρα εκτός από λάδια (5-30) και φίλτρο λαδιού και πετρελαίου. Τα λάδια νομίζω ότι δεν αντέχουν τα 30.000 χλμ. που λέει ο κατασκευαστής, διότι βγαίνουν πολύ μαύρα και λεπτά.

Η συμπεριφορά του κινητήρα είναι ίδια ή ελαφρώς καλύτερη από τότε που πρωτοέβαλα το κλειδί στην κλειδαριά. Καίει 7,4 λτ. αλλά ζυγίζει άδειο 1700 κιλά συνήθως ταξιδεύει με φορτίο 250-400 κιλά με υψηλές ταχύτητες. Τα καυσαέριά του μόλις πρόσφατα τα μέτρησα και είναι χαμηλότερα από τις προδιαγραφές. Π.χ. έχω 161 γρ/χλμ. στα χαρτιά και με καλοζεσταμένο κινητήρα είδα 152.
Σε πληροφορώ ότι επειδή το αμάξι το γνωρίζω πολύ καλά ,έχεις ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν και μην το φοβηθείς ποτέ .Απλά δεν παίζεται. Το είχα καιρό στην Γερμανία σε ταξίδια και είναι super και μακάρι το καινούργιο να είναι το ίδιο καλό
 
Η νέα BMW Σειρά 4!

Η BMW επεκτείνει τη γκάμα της με τη νέα Σειρά 4. Όπως και η μεγαλύτερη Σειρά 6, θα
συνοδεύει αποκλειστικά και μόνο κουπέ μοντέλα, με 2 ή 4 πόρτες, αλλά και κάμπριο.


scoopbmw1.jpg



Με μια ματιά
- Νέα Σειρά μεσαίων μοντέλων
- Με δύο κουπέ και ένα κάμπριο
- Βασισμένα πάνω στη νέα Σειρά 3
- Δυναμική σχεδίαση και οδικά χαρακτηριστικά
-
Παρουσίαση το 2013


Για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW, στη γκάμα των μοντέλων της θα προστεθεί και Σειρά 4. Πρόκειται για τις κουπέ
και κάμπριο εκδοχές της μεσαίας Σειρά 3 που αποφασίστηκε να ανεξαρτητοποιηθούν από το σεντάν και στέισον, κατά την
αντίστοιχη πρακτική που έχει συμβεί στο ανώτερο κομμάτι με τη BMW Σειρά 6 και τη Σειρά 5 ή ακόμη και στο παρελθόν,
με τη θρυλική BMW Σειρά 8. Γυρνώντας στο σήμερα, η νέα Σειρά 4 θα μας φέρει τρία διαφορετικά αμαξώματα, ένα κουπέ
2 θυρών, ένα κάμπριο και ένα 4θυρο κουπέ. Καθένα εξ αυτών θα βασιστεί πάνω στη νέα BMW Σειρά 3 που λανσάρεται από
τη νέα χρονιά και από χρονικής πλευράς, τις πρώτες νέες «4άρες» θα τις δούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους από το 2013.


scoopbmw2.jpg



Τριπλή επίθεση!
Η νέα BMW Σειρά 4 θα είναι λοιπόν η Σειρά που θα μας φέρει τις επόμενες γενιές των σημερινών BMW Σειρά 3 Coupe και
Σειρά 3 Cabrio. Όπως ακριβώς συμβαίνει και σήμερα, τα αυτοκίνητα αυτά θα βασίσουν την ύπαρξή τους πάνω στη Σειρά 3
Sedan, με κάποιες διαφοροποιήσεις όμως, που θα τονίσουν το ξεχωριστό του χαρακτήρα τους. Όπως λοιπόν μπορείτε να
δείτε στις κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες, εκτός της διαφορετικότητας του αμαξώματος από την εμπρός κολόνα και πίσω,
οι νέες Σειρά 4 Coupe και Cabrio θα αποκτήσουν έναν ελαφρώς διαφοροποιημένο και πιο δυναμικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα,
ώστε να τονιστεί περαιτέρω ο δυναμισμός τους. Τα φωτιστικά επίσης, θα είναι λίγο διαφορετικά αποκτώντας περισσότερες
ακμές στις εξωτερικές τους άκρες. Ένα ακόμη στοιχείο που θα πρέπει να τονιστεί, είναι ότι η νέα Σειρά 4 Cabrio δε θα φέρει
μεταλλική οροφή, όπως η τωρινή Σειρά 3 Cabrio, αλλά αντίθετα θα επιστρέψει στην υφασμάτινη οροφή του παρελθόντος,
κυρίως για λόγους περιορισμού του συνολικού βάρους της, με τα απώτερα οφέλη (κατανάλωση, ρύποι κ.λπ.) που αυτό επιφέρει.
Επίσης, τα δύο αυτά μοντέλα για πρώτη φορά στην ιστορία θα πλαισιωθούν και από ένα τρίτο, τη νέα 4θυρη Σειρά 4 Coupe.
Το μοντέλο αυτό θα απευθυνθεί κυρίως στην αγορά των Η.Π.Α., ενώ αναμένεται να εντυπωσιάζει με την επιβλητική του παρουσία.


Προηγμένοι κινητήρες και δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά
Στο μηχανικό και τεχνικό κομμάτι, τα νέα μοντέλα της Σειράς 4 θα αποκτήσουν τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά με αυτά της νέας
BMW Σειρά 3. Στους κινητήρες λοιπόν, μεγάλοι πρωταγωνιστές θα είναι οι TwinPower Turbo βενζινοκινητήρες με άμεσο ψεκασμό
και χωρητικότητες 1,6, 2,0 και 3,0 λίτρων (από 170 έως 306 ίππους). Κοινό χαρακτηριστικό των μοτέρ αυτών είναι η υψηλή απόδοση
της ροπής τους, με τον 3λιτρο να φτάνει στα 400 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.200 σ.α.λ. Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, το πισωκίνητο
πάτωμα της Σειράς 3 Sedan, με ανάρτηση διπλών ψαλιδιών μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, θα είναι η βάση όπου
θα χτιστούν οι «4άρες». Είναι πολύ πιθανό πάντως εδώ, να διαφοροποιηθούν ελαφρώς οι ρυθμίσεις, ώστε, ειδικά η 2θυρη Coupe να
προσφέρει ακόμη πιο δυναμικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα υπόλοιπα «αδέλφια» της.


scoopbmw3.jpg


πηγή
 
Ποια η γνωμη σας για το Volvo S60 1,6 T3 με τους 150 ιππους?
Μιλαω για την φθηνοτερη των εκδοσεων που βγαινει λιγο κατω απο τα 24000
 
Προσωπικά το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση στα χρήματα αυτά. Μειονέκτημα όμως ο χώρος αποσκευών που είναι μικρός για την κατηγορία του. Εξαρτάται βέβαια αν είναι ψηλά στις απαιτήσεις σου.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι αλλα το καλο (180αρι) εχει πανω απο 26000 αν δεν κανω λαθος...

Νομιζω απο κοντα στις 24.οοο ξεκινα, http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=499&sub_model_id=717, και επισης νομιζω οτι εχουν και εκπτωση αν παρεις μεχρι τις 31/12/2011. (κατι σχετικο με αποσυρση)

Κανε μια ερευνα, δεν χανεις τιποτε