Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Νομιζω απο κοντα στις 24.οοο ξεκινα, http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=499&sub_model_id=717, και επισης νομιζω οτι εχουν και εκπτωση αν παρεις μεχρι τις 31/12/2011. (κατι σχετικο με αποσυρση)

Κανε μια ερευνα, δεν χανεις τιποτε

Ειναι μονο 115 ιππους...
 
Και οπωσδήποτε να τα οδηγήσεις... Τουλάχιστον αν μπορείς να βρεις test drive οχήματα. Για το Insignia το 180άρι εννοείς των 1600cc; Αυτός ο κινητήρας νομίζω πάει γι' απόσυρση πάντως (κάπου θυμάμαι το είχα διαβάσει, για ψάξτο.).
 
Για να ξεκαθαρισω την κατασταση -αν και ειναι λιγο νωρις- ψαχνω για maximum 1600cc και 23000 ευρω (ισως και λιγο ακομα).
Σε αυτη τη τιμη παω ειτε για καινουργιο ειτε για 1 ετους μεταχειρισμενο (ειναι εταιρικο και οι κανονες σκληροι...)
Αρα μεσα στα υποψηφια ειναι το Volvo για καινουριο και το Ingignia για μεταχειρισμενο
Η αποφαση τον Ιανουαριο βεβαιως-βεβαιως αλλα δεν κρατιεμαι να ρωτησω....
 
Το Ελληνικο τζιπ Πονυ ξανα στην παραγωγη.

Μέσα στο 2014 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς αυτοκινήτων «PONY», με στόχο να κατακτήσει μερίδιο όχι μόνο της ελληνικής αγοράς, αλλά και χωρών της Αφρικής, που ήδη έχουν επιδείξει ενδιαφέρον, όπως η Αίγυπτος και η Αγκόλα, λόγω των ανθεκτικών χαρακτηριστικών του και βέβαια της χαμηλής τιμής του.

Αιτία και αφορμή η κρίση που οδηγεί στα αζήτητα τα πολυτελή αυτοκίνητα και κάνει τους Έλληνες να αναζητήσουν φθηνές και δοκιμασμένες λύσεις.

Έτσι, σχεδόν 30 χρόνια μετά, το θρυλικό ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητο ετοιμάζεται να ετοιμάζεται να βγει και πάλι στους δρόμους, επιβεβαιώνοντας τον «λαϊκό» του χαρακτήρα, όπως το είχε πετύχει από το 1974 έως το 1982, τότε που το «ελληνικό αυτοκίνητο» δεν ήταν ανέκδοτο.

Η εταιρεία NAMCO βρίσκεται στη φάση υλοποίησης μιας νέας επένδυσης στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, για την παραγωγή ενός νέου μοντέλου Stalion 4X4 καθώς και του CITY STAR ενός πρωτοποριακού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για την πόλη και όχι μόνο.

«Θέλουμε να προσφέρουμε στους Έλληνες, και όχι μόνο, αυτοκίνητα απλά, μικρά, ορθολογικά, αντιρρυπαντικά και πάνω απ´ όλα φτηνά. Η NAMCO έχει δημιουργήσει τη δική της σχολή στα ειδικά αυτοκίνητα τύπου «PONY», που ίσως να μην ικανοποιούν και ενδιαφέρουν τα εξευγενισμένα γούστα του lifestyle και τις ειδικές αξιώσεις των Dundee αγοραστών, όμως αναμφίβολα ενδιαφέρουν την παραγωγική και σίγουρα όχι την παρασιτική μάζα των αναδυόμενων χωρών, τη μόνη που στηρίζει την πραγματική οικονομία» λέει στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ο κ.Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης, πρόεδρος του Δ.Σ της εταιρείας, που εμφανίστηκε αισιόδοξος για το νέο ξεκίνημα του θρυλικού «PONY», σημειώνοντας με νόημα : «Η Ελλάδα, ισχυρίζονται ορισμένοι καθηγητάδες και πάρα πολλοί μανδαρίνοι, δεν είναι σε θέση να παράγει αυτοκίνητα αλλά ούτε ποδήλατα. Όμως η General Motors, πού ήταν σε θέση να παράγει χιλιάδες οχήματα, πτώχευσε και εισέπραξε 70 δις δολάρια από τους φορολογούμενους των ΗΠΑ. Το ίδιο συνέβη με σχεδόν όλες τις «μεγάλες» αυτοκινητοβιομηχανίες, που πλέον ξεπουλούν όσο - όσο τα μεγαλόπνοα εργοστάσια που είχαν κατασκευάσει. Άποψή μου είναι πως η χώρα μας, δεν μπορεί να επιβιώνει μόνο από τη ναυτιλία και τον τουρισμό. Η Ελλάδα μπορεί να ζήσει αιώνια από τα δημιουργικό μυαλό και τη δραστηριότητα όλων των κλάδων όλων των Ελλήνων και ιδιαίτερα των ταλαντούχων νέων της. Αυτό προσπαθούμε και εμείς στη NAMCO, στηρίζοντας κάθε νέα καινοτομία και τεχνολογία, κάνοντας πράξη και τη λεγόμενη «πράσινη ανάπτυξη» με τα χαμηλής ρύπανσης οχήματα «PONY» αλλά και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης» κατέληξε ο κ. Κοντογούρης.

Σε σχέση με το παρελθόν, που η πολιτεία αποθάρρυνε ουσιαστικά με τις ενέργειες της, την ανάπτυξη ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σήμερα και λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης η εικόνα φαίνεται να αλλάζει.

Όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Σωκράτης Ξυνίδης, το υπουργείο θα συμβάλει με κάθε τρόπο στην επανενεργοποίηση της εταιρείας NAMCO σε παραγωγική βάση, ενώ εμφανίστηκε θετικός στη δημιουργία ομάδας δράσης υπαλλήλων των υπουργείων Μεταφορών και Ανάπτυξης προκειμένου να εξετάσουν την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων, όπως ζήτησε στη βουλή ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ κ.Κώστας Αϊβαλιώτης,


Πολέμησαν την επιτυχία του

Από το 1974 έως το 1982, οπότε και η μονάδα της NAMCO, έβαλε λουκέτο, πουλήθηκαν περισσότερα από 18.000 οχήματα, πετυχαίνοντας την ημερήσια παραγωγή 8 με 10 αυτοκινήτων την ημέρα, πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Το «PONY» είχε καταφέρει να γίνει … μανία, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των αγοραστών, επειδή ήταν εύχρηστο, είχε προσιτή τιμή και το κυριότερο ήταν αυτοκίνητο «Made in Greece» που ενθουσίαζε τους Έλληνες.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αυτοκίνητα «PONY» είχαν προμηθευτεί για τις ανάγκες γενικής επιστασίας οι ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας, καθώς και οι ΔΕΚΟ όπως ο ΟΤΕ και τα ΕΛΤΑ.

Τα αυτοκίνητο ήταν περιζήτητα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ακόμη 14 χώρες, καθιστώντας το «PONY» συνώνυμο της ελληνικής παραγωγής.

Η εμπορική επιτυχία της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, γρήγορα θορύβησε τους πολυεθνικούς κολοσσούς και τους εγχώριους υποστηρικτές τους, που επεδίωξαν να την πλήξουν, πετυχαίνοντας τελικά να σταματήσουν την παραγωγή του «PONY».

Δεν ήταν μόνο αξιωματούχοι των τότε κυβερνήσεων, που εφεύρισκαν διάφορα προσκόμματα για να κάμψουν την άνοδο της NAMCO, ήταν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε αυτήν. που καθοδηγούμενοι από τους συνδικαλιστές τους, απείχαν για … 120 μέρες από την εργασία τους, διεκδικώντας αυξήσεις 35% και … επιπλέον άδεια διακοπών, με αποτέλεσμα να κατεβάσει ρολά το εργοστάσιο και να μπει άδοξο τέλος στο πετυχημένο εγχείρημα.


http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=160570
 
Πολύ πλάκα είχε στην οδήγηση το Πόνυ! την 1η φορά που μπήκα μέσα θυμάμαι ότι δεν
ήξερα πως στο καλό κουμπώνουν η ταχύτητες και περίμενα κάποιον να μου δείξει!! :flipout:

Θυμάμαι μέχρι 3η κούμπωνε η 4η γιοκ! Ώσπου μια μέρα το ζόρισα τόσο πολύ που ίσα που μπόρεσα
να φτάσω στων πύργο έλεγχου, άνοιξα καπό κ έβγαζε καπνούς, φώναξα τον μόνιμο αξ. ο οποίος
μόλις το είδε είπε ότι μάλλον έκαψα την μηχανή! :flipout:



(εφεδρικό Follow Me - Τανάγρα 114)

01old.jpg


02old.jpg


05new.jpg


06new.jpg


07new.jpg
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Για να ξεκαθαρισω την κατασταση -αν και ειναι λιγο νωρις- ψαχνω για maximum 1600cc και 23000 ευρω (ισως και λιγο ακομα).
Σε αυτη τη τιμη παω ειτε για καινουργιο ειτε για 1 ετους μεταχειρισμενο (ειναι εταιρικο και οι κανονες σκληροι...)
Αρα μεσα στα υποψηφια ειναι το Volvo για καινουριο και το Ingignia για μεταχειρισμενο
Η αποφαση τον Ιανουαριο βεβαιως-βεβαιως αλλα δεν κρατιεμαι να ρωτησω....

Το Insignia βγαίνει πλέον και 1400 cc με 140 ίππους...

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2374&comp=opel
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το Insignia βγαίνει πλέον και 1400 cc με 140 ίππους...

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2374&comp=opel

Προτιμω τους 180 εστω και με 1 χρονο μεταχειρισμενο...

Το ερωτημα ειναι S60 καινουργιο ή Insignia 180hp μεταχειρισμενο ελαφρως (1 ετους)?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Προτιμω τους 180 εστω και με 1 χρονο μεταχειρισμενο...

Το ερωτημα ειναι S60 καινουργιο ή Insignia 180hp μεταχειρισμενο ελαφρως (1 ετους)?
Το μεταχειρισμένο γιατί έχει περάσει τις αρρώστιες ....του καινούργιου
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Προτιμω τους 180 εστω και με 1 χρονο μεταχειρισμενο...

Το ερωτημα ειναι S60 καινουργιο ή Insignia 180hp μεταχειρισμενο ελαφρως (1 ετους)?

Πληρώνεις το καύσιμο εσύ ο ίδιος ή σου το πληρώνει η εταιρεία;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πληρώνεις το καύσιμο εσύ ο ίδιος ή σου το πληρώνει η εταιρεία;

Δεν πληρωνω τιποτα για το αυτοκινητο (καυσιμα, service κτλ ειναι αλλουνου)...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Βλάση, να μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη.

φυσικά και σου επιτρέπω αλλά πες μου γιατί...

φυσικά δεν πρόκειται να το αγοράσω (που χρήματα για τέτοια παιχνίδια πλέον) αλλά το βλέπω ως το αυτοκίνητο που είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου (και σε μπλε)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

φυσικά και σου επιτρέπω αλλά πες μου γιατί...

φυσικά δεν πρόκειται να το αγοράσω (που χρήματα για τέτοια παιχνίδια πλέον) αλλά το βλέπω ως το αυτοκίνητο που είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου (και σε μπλε)

.....ο σημαντικότερος όλων Βλάση!!:ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πες μας και ενα γιατι αν θες...


......Στο Insignia, αρχικά θα πρέπει να ξεπεράσεις την έκπληξη από το βαρύ συμπλέκτη και το σκληρό επιλογέα των 6 ταχυτήτων, κάτι επίσης σημαντικό κατά την γνώμη μου, σε σχέση με τα 2 αυτοκίνητα έχει να κάνει με την ανάρτηση, ειδικότερα ενώ βρίσκουμε γόνατα ΜακΦέρσον συνδυασμένα με αντιστρεπτική εμπρός και στις δύο περιπτώσεις, το μεν Opel προσφέρει ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, το δε Volvo πολλαπλών.


Το S60, από την άλλη, χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του (και όχι μόνο σε επίπεδο ανάρτησης, αφού είναι και αρκετά πιο αθόρυβο σε σχεδόν όλες τις καταστάσεις κίνησης), ενώ αποτελεί προσόν η παρουσία των (έξτρα) ελεγχόμενων σε απόσβεση αμορτισέρ, με τις γνωστές τρεις σκάλες, Comfort, Sport, Advanced, που θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις κάθε οδηγικού στιλ. Μην περιμένετε θαύματα, όμως διαφορές υπάρχουν στο βαθμό ελέγχου του αμαξώματος. Μεγάλες αποκλίσεις δεν υφίστανται, αντίθετα, στα συστήματα διεύθυνσης, που χρήζουν βελτίωσης και στα δύο αυτοκίνητα, περισσότερο στο Insignia και λιγότερο στο S60, σε ό,τι αφορά το βαθμό αίσθησης και πληροφόρησης που προσφέρουν. Σε αυτό το σημείο θα προκαλούσαμε τους κατασκευαστές να αντιγράψουν τους... ανταγωνιστές τους!

S60INSIGNIA010.jpg
S60INSIGNIA05.jpg

S60INSIGNIA06.jpg
S60INSIGNIA07.jpg

S60INSIGNIA08.jpg
S60INSIGNIA09.jpg


Τα φρένα, πάντως, αποδεικνύονται στο ύψος των περιστάσεων και των ιπποδυνάμεων, με νικητή, παρά τη σχετικά μεγάλη διαδρομή του μεσαίου πεντάλ, το S60, το οποίο ακινητοποιείται από τα 120 χλμ./ώρα σε 56,2 μ., τη στιγμή που το Insignia χρειάζεται επιπλέον 1,4 μ. Συνεχίζοντας με τη γλώσσα των αριθμών, είναι φυσικό, λόγω δύναμης και κιβωτίου και παρά τα επιπλέον 52 κιλά του, το Οpel να κερδίζει όλες τις επιταχύνσεις εν κινήσει και από στάση πλην μίας: των 30-50 χλμ./ώρα με 3η, που φανερώνει την ελαστικότητα του κινητήρα της Volvo. Από εκεί και πέρα, καταγράφονται διαφορές που φτάνουν το 1,1 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα (7,8 δλ. έναντι 8,9 δλ.), 1,9 δλ. στα 80-120 με 4η (6,0 αντί 7,9) και 1,3 δλ. στην κάλυψη ενός χλμ. από στάση. Στην τελευταία μέτρηση και τα δύο βρίσκονται κάτω από τα 30 δλ., αποδεικνύοντας πως πρόκειται για γρήγορα αυτοκίνητα, παρά τον «οικογενειακό» μανδύα του σεντάν που τα περιβάλλει. Ιδίως το Insignia επιτυγχάνει τιμές που συγκαταλέγονται στις κορυφαίες της κατηγορίας, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά το δυναμικό χαρακτήρα του.

Στα σημεία, πάντως, το Volvo S60 είναι εκείνο που προσφέρει τον περισσότερο ισορροπημένο και ομοιογενή χαρακτήρα καθώς και τη γραμμικότητα, που εκφράζεται από τον κινητήρα του και επεκτείνεται σε κάθε πτυχή της προσωπικότητάς του: στην οδική συμπεριφορά, στην ποιότητα κύλισης, στη συμπεριφορά της ανάρτησης.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11994&pbreak=1

Σε ότι αφορά εμένα, το insignia είναι τίμιο, αλλά το s60 είναι ο leader της κατηγορίας, θα αγόραζα το Volvo S60.