Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το κόστος συντήρησης το ξέρετε;
Πληροφοριακά (από φίλο που δουλεύει στην αντιπροσωπεία) να σας πω ότι το κόστος αλλαγής καμμένης λάμπας στα
μπροστά φώτα είναι 1000 ευρώ.
Οι άνθρωποι είναι τρελοί.

Υ.Γ. Η λάμπα είναι φιξ με όλο το φανάρι. Δεν βγαίνει. Αλλάζεις όλο το φανάρι. Πολλά ναρκωτικά.
Ειναι ΧΕΝΟΝ γι αυτό....
 
Προφανώς το φανάρι αυτό στο opel insignia είναι xenon κ το ακόμα πιθανότερο είναι να κάηκε όχι η λάμπα αλλά ο μετατροπέας της τάσης για την τροφοδοσία της λάμπας, που μάλλον είναι μέσα στο φανάρι.
 
Προφανώς το φανάρι αυτό στο opel insignia είναι xenon κ το ακόμα πιθανότερο είναι να κάηκε όχι η λάμπα αλλά ο μετατροπέας της τάσης για την τροφοδοσία της λάμπας, που μάλλον είναι μέσα στο φανάρι.
Σωστός και συμπληρώνω ότι αυτός ο μετατροπέας αυξάνει και την τιμή γιατί είναι δεμένος με το φανάρι όπως και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της αγοράς πχ BMW το ίδιο φανάρι 1.300 Ε
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/103213.asp

Honda CR-Z 175 ίππων

CR-Z%20iCF.jpg


Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως θα παράξει το CR-Z iCF. Στο υβριδικό τους μοντέλο, οι άνθρωποι της Honda τοποθέτησαν τουρμπίνα, πείραξαν τον κινητήρα και το σασί και άλλαξαν την εμφάνισή του.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, η Honda παρουσίασε το Mugen CR-Z RR Study στο Goodwood Festival of Speed 2011. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως η «καυτή» έκδοση του υβριδικού CR-Z θα οδηγηθεί τελικά στην παραγωγή, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στη Μ. Βρετανία την προσεχή άνοιξη. Δυστυχώς, προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για διάθεση του μοντέλου σε άλλες αγορές.

Το όνομα του αυτοκινήτου θα είναι CR-Z iCF. Εξελίχθηκε σε συνεργασία με το ευρωπαϊκό τμήμα της Mugen. Στο σύνολο βενζίνης των 1,5 λτ. τοποθετήθηκε τουρμπίνα, νέο σύστημα εισαγωγής, ενώ επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλός του. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η αύξηση της απόδοσης του μοτέρ σχεδόν κατά 50%, καθώς η ισχύς του πλέον ανέρχεται στους 175 ίππους. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, πάλι, επισπεύστηκε κατά 3 δλ. και πλέον απαιτούνται μόλις 6,1 δλ.

Επιπλέον, οι άνθρωποι της Mugen επαναρύθμισαν το σασί και τροποποίησαν την εμφάνιση του CR-Z, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Από τη Honda είπαν πως ακόμα «δουλεύουν» την τιμή του μοντέλου, ωστόσο αναμένεται να ξεκινήσει περίπου από τις 28.000 ευρώ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το κόστος συντήρησης το ξέρετε;
Πληροφοριακά (από φίλο που δουλεύει στην αντιπροσωπεία) να σας πω ότι το κόστος αλλαγής καμμένης λάμπας στα
μπροστά φώτα είναι 1000 ευρώ.
Οι άνθρωποι είναι τρελοί.

Υ.Γ. Η λάμπα είναι φιξ με όλο το φανάρι. Δεν βγαίνει. Αλλάζεις όλο το φανάρι. Πολλά ναρκωτικά.

Ε τι περίμενες? Να πληρώνεις 10 ευρώ την κινέζικη xenon λάμπα και άλλα 15 το ballast και να φεύγεις (εμένα τα κινέζικα ballast με αρκετή χρήση τα έπαιξαν στα 4 χρόνια)? Όοοοοοοοχχχχχχχχιιιιιιιιιι...Θα είναι όλο φιξ για να τα σκας στην κάθε Opel και να μην μπορείς να αλλάζεις λάμπα έτσι απλά...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Για πες μας την γνωμη σου Σιμο για το Tiguan μια που με ενδιαφερει και μενα πολυ...
Η καταναλωση δεν με νοιαζει, ο θορυβος ειναι σημαντικος αλλα οχι το 1ο που θα κοιταζα.
Στα αλλα του σημεια?

Πάνω από τις 3000 στροφές είναι εξαιρετικά ενοχλητικός ο θόρυβος!!
Επίσης κατά την γνώμη μου θα κοίταγα το μεγαλύτερο tuareg, μιας και το εν λόγω ( Τuareg), ασφαλώς και λόγω καλύτερου μεταξονίου είναι εξαιρετικά πιο ασφαλές.
 
Το κόστος συντήρησης το ξέρετε;
Πληροφοριακά (από φίλο που δουλεύει στην αντιπροσωπεία) να σας πω ότι το κόστος αλλαγής καμμένης λάμπας στα
μπροστά φώτα είναι 1000 ευρώ.
Οι άνθρωποι είναι τρελοί.

Υ.Γ. Η λάμπα είναι φιξ με όλο το φανάρι. Δεν βγαίνει. Αλλάζεις όλο το φανάρι. Πολλά ναρκωτικά.


Μακρυά από Ιnsignia, το έχω στην εταιρική πολιτική εδώ και 5 μήνες, δεν το έχεις ακουμπήσει κανείς.
Υπερβολικό και υπερ- εκτιμημένο αυτοκίνητο.
 
Μακρυά από Ιnsignia, το έχω στην εταιρική πολιτική εδώ και 5 μήνες, δεν το έχεις ακουμπήσει κανείς.
Υπερβολικό και υπερ- εκτιμημένο αυτοκίνητο.

Μηπως ΥΠΕΡβαλεις ?
(δεν ειμαι καθολου "οπελακιας")

Τι εννοεις υπερβολικό και υπερ- εκτιμημένο αυτοκίνητο ?
 
alfa_romeo_giulietta_qv.jpg


gallery.cityauto.gr


Ποτέ δεν συμπάθησα στις ιταλίδες, όμως η εν λόγω με έχει "γοητεύσει", κατά την γνώμη μου είναι ίσως το πιο αστραφτερό τριφύλλι μετά τον ΠΑΟ φυσικά.

Η τριφυλλάτη, εξοπλίζετε με ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο συνολάκι με χωρητικότητα 1.750 κ.εκ., τον γνωστό TBi, που φθάνει αισίως τους 235 ίππους.
Το ισχυρό μοτέρ διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, διπλό συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής-εξαγωγής, αλλά και το σύστημα scavenging
“Scavenging” technology
The exceptional performance of the engine is the result of applying “Scavenging” technology, which maximizes torque at very low engine speeds, thereby providing incredible speed of engine response to driver demands.
“Scavenging” is achieved by instantaneously (moment by moment) monitoring and optimizing engine parameters such as fuel measurement, the position of the two phase variators, spark advance and injection timing; in practice, it is possible to define with extreme accuracy the angle and times of valve overlap in order to generate an airflow direct from the inlet manifold to the exhaust manifold and thereby activate the turbocharger very quickly. This allows optimum exploitation of the turbocharger compared with conventional turbocharged gasoline engines. The system is managed by a new engine management computer, containing ultra-modern software which manages all the parameters. The results obtained are astonishing: maximum torque at 1500 rpm is increased by 70% compared with a traditional turbocharged engine and the response times are more than halved, approaching those of a normally aspirated engine.
, που περιορίζει την υστέρηση στην εμπλοκή του turbo όταν πατάμε απότομα το γκάζι.

Από κατανάλωση δε τα πηγαίνει καθόλου άσχημα, αφού σε "νόμιμες ταχύτητες" και μετά από διαδρομή 800 χλμ. το οικονομόμετρο σταμάτησε στα 8,2 λίτρα/100 χλμ.
 
Μηπως ΥΠΕΡβαλεις ?
(δεν ειμαι καθολου "οπελακιας")

Τι εννοεις υπερβολικό και υπερ- εκτιμημένο αυτοκίνητο ?

Πολύς καυγάς για το τίποτε σχετικά καλή λιανική, που όμως δεν έχει την ανάλογη after sales περιποίηση.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

@ Simos I.
ΟΚ αλλα καποιος με οικογενεια που ειναι μεταξυ των Tiguan, Insignia & Volvo S60 T3? Η μήπως 316?
Εταιρικο αυτοκινητο (αρα πληρωμενα βενζινες, service κτλ κτλ).
 
Πολύς καυγάς για το τίποτε σχετικά καλή λιανική, που όμως δεν έχει την ανάλογη after sales περιποίηση.

Ετσι τεκμηριωνεις το "υπερβολικό και υπερ- εκτιμημένο αυτοκίνητο" ???

ok, πασο.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

@ Simos I.
ΟΚ αλλα καποιος με οικογενεια που ειναι μεταξυ των Tiguan, Insignia & Volvo S60 T3? Η μήπως 316?
Εταιρικο αυτοκινητο (αρα πληρωμενα βενζινες, service κτλ κτλ).

Aγγελε την 316, την ξεχνάς μέχρι να ανακοινωθεί το νέο μοντέλο, σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, φαντάζομαι η εταιρία σου δεν πληρώνει και τον φόρο χρήσης για τα οχήματα με Εργοστασιακή Αξία πάνω από 15,000 ευρώ τότε διάλεξε με κλειστά μάτια το Τ3, το Insignia είναι κάτω από 15,000, το Tiguan είναι στα 23700 Εργοστασιακή Αξία.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Aγγελε την 316, την ξεχνάς μέχρι να ανακοινωθεί το νέο μοντέλο, σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, φαντάζομαι η εταιρία σου δεν πληρώνει και τον φόρο χρήσης για τα οχήματα με Εργοστασιακή Αξία πάνω από 15,000 ευρώ τότε διάλεξε με κλειστά μάτια το Τ3, το Insignia είναι κάτω από 15,000, το Tiguan είναι στα 23700 Εργοστασιακή Αξία.

Τι εννοεις με τα παραπανω? Ψιλοχαθηκα...
Με το Τ3 θα πληρωσω λιγοτερα στην εφορια απ οτι με το Ινσιγκνια και το Τιγκουαν?
Ξερεις ποσα ειναι?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι εννοεις με τα παραπανω? Ψιλοχαθηκα...
Με το Τ3 θα πληρωσω λιγοτερα στην εφορια απ οτι με το Ινσιγκνια και το Τιγκουαν?
Ξερεις ποσα ειναι?
Ρε συ θα με τρελάνεις, τι αυτοκίνητο έχεις μέχρι τώρα εταιρικό εννοώ?