Αυτοκινητιστικά νέα

Πριν ξεχασει την 316, να πω οτι εχει βγαλει προσφορα η μπεμβε καμποσα 320 που κοστιζαν 38.000-40.000, στα 24.500-26.000. Πριν κανα μηνα ειχαν καμια 70αρια κομματια
Για ρωτα, δεν χανεις τιποτε...
 
alfa_romeo_giulietta_qv.jpg


gallery.cityauto.gr


Ποτέ δεν συμπάθησα στις ιταλίδες, όμως η εν λόγω με έχει "γοητεύσει", κατά την γνώμη μου είναι ίσως το πιο αστραφτερό τριφύλλι μετά τον ΠΑΟ φυσικά.

Η τριφυλλάτη, εξοπλίζετε με ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο συνολάκι με χωρητικότητα 1.750 κ.εκ., τον γνωστό TBi, που φθάνει αισίως τους 235 ίππους.
Το ισχυρό μοτέρ διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, διπλό συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής-εξαγωγής, αλλά και το σύστημα scavenging
“Scavenging” technology
The exceptional performance of the engine is the result of applying “Scavenging” technology, which maximizes torque at very low engine speeds, thereby providing incredible speed of engine response to driver demands.
“Scavenging” is achieved by instantaneously (moment by moment) monitoring and optimizing engine parameters such as fuel measurement, the position of the two phase variators, spark advance and injection timing; in practice, it is possible to define with extreme accuracy the angle and times of valve overlap in order to generate an airflow direct from the inlet manifold to the exhaust manifold and thereby activate the turbocharger very quickly. This allows optimum exploitation of the turbocharger compared with conventional turbocharged gasoline engines. The system is managed by a new engine management computer, containing ultra-modern software which manages all the parameters. The results obtained are astonishing: maximum torque at 1500 rpm is increased by 70% compared with a traditional turbocharged engine and the response times are more than halved, approaching those of a normally aspirated engine.
, που περιορίζει την υστέρηση στην εμπλοκή του turbo όταν πατάμε απότομα το γκάζι.

Από κατανάλωση δε τα πηγαίνει καθόλου άσχημα, αφού σε "νόμιμες ταχύτητες" και μετά από διαδρομή 800 χλμ. το οικονομόμετρο σταμάτησε στα 8,2 λίτρα/100 χλμ.

Τελευταία φορά που ρώτησα δεν υπήρχε για test drive…
 
Το καλοκαίρι είχα νοικιάσει στην Iταλία μια Giulietta JTDM 2000 κ.εκ. και μου φάνηκε πολύ καλό αυτοκίνητο. Καλοί χώροι, πολύ ωραία σχεδίαση, αλλά με εσωτερικό διάκοσμο ίσως όχι τόσο σύγχρονο (αλλά αυτό πάλι είναι θέμα γούστου) και λίγο δυσλειτουργικό με τους πολλούς διακόπτες και τις λειτουργίες τους.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι οτι με φορτίο 4 άτομα κάναμε λίγο πάνω απο 1000 χλμ σε όλων των ειδών τους δρόμους (στροφές σε βουνά, εθνική, μέσα σε πόλεις κλπ) με A/C συνέχεια αναμμένο και έκαψε 6 λίτρα/100 χλμ με το start-stop ενεργοποποιημένο.
 
Καραμπόλα αυτοκινήτων πολυτελείας στην Ιαπωνία

Ακριβό ατύχημα

A0CDE3251CC3800396656BE71C02175B.jpg


Μία βόλτα ακριβών σπορ αυτοκινήτων στην Ιαπωνία οδήγησε σε μία από τις πιο ακριβές καραμπόλες που έχουν γίνει ποτέ. Οκτώ Φεράρι, τρεις Μερσέντες-Μπεντζ, μία Λαμποργκίνι και άλλα δύο οχήματα ενεπλάκησαν στην καραμπόλα, στην περιοχή Γιαμαγκούτσι.

Κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά, ωστόσο, ο αυτοκινητόδρομος έκλεισε για έξι ώρες μετά το ατύχημα.

Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης, τα αυτοκίνητα που υπέστησαν ζημιές κόστιζαν (συνολικά) τουλάχιστον 3,85 εκατομμύρια δολάρια.

Τα ακριβά αυτοκίνητα ταξίδευαν μαζί, επειδή μια ομάδα ιδιοκτητών σπορ αυτοκινήτων είχε οργανώσει μια εκδρομή στη Χιροσίμα. Το ατύχημα σημειώθηκε καθ' οδόν προς την πόλη.

Η αστυνομία εκτιμά ότι η καραμπόλα έγινε όταν ο οδηγός μιας από τις Φεράρι προσπάθησε να αλλάξει λωρίδα και χτύπησε στη διαχωριστική νησίδα.
 
Νέα σχεδιαστική ταυτότητα για την Audi

59DD6105FFFC775399D5EAF8F968A29E.jpg


Η αισθητική των μοντέλων θα διαφοροποιείται αναλόγως την κατηγορία

Η Audi έχει δεχθεί κριτική για το γεγονός πως όλα τα μοντέλα της μοιάζουν. Αυτό, όμως, πρόκειται να αλλάξει, όπως δήλωσε και σε μία πρόσφατη εκδήλωση ο διευθυντής σχεδίασης της εταιρείας, ο κ. Stefan Sielaff.

Ο τελευταίος επιβεβαίωσε πως η Audi εξελίσσει μια νέα αισθητική λογική, η οποία θα διαφοροποιείται ανάλογα με την κλάση του κάθε οχήματος. Δηλαδή, θα υπάρχουν τρεις άξονες σχεδίασης για τις αντίστοιχες κατηγορίες (sedan/station wagon, crossover και sports car).

Τα επιμέρους χαρακτηριστικά θα είναι κοινά μόνο για τα μοντέλα της ίδιας κατηγορίας. Για παράδειγμα, τα sedan θα διαθέτουν μια επικλινή μάσκα, ενώ στα crossover θα είναι περισσότερο κάθετη, αυτό, βέβαια, δε συνιστά μεγάλη διαφορά, οπότε περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι θα «σκαρφιστούν» οι άνθρωποι της Audi.

Τέλος, τα μελλοντικά e-tron μοντέλα ενδεχομένως να διαθέτουν εμφάνιση κατά παραγγελία, ώστε να ξεχωρίζουν από τα «συμβατικά» μοντέλα.

Πηγή: autotriti.gr
 
BMW 6-Series Gran Coupe

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Η έχεις αστυνομία ή δεν έχεις .....στο Κατάρ

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nέα Bentley Continental – Σειρά V8

thumb.php


Έκθεση – Auto Show στο Detroit (Ιανουάριος 2012).Εξαιρετικός λόγος ισχύος προς εκπομπές σε συνδυασμό με την κλασσική ισχύ της Bentley και ροπή από έναν νέο τετράλιτρο twin-turbo V8 κινητήρα.Εκπλήρωση της περιβαλλοντικής δέσμευσης της Bentley για νέα ιπποδύναμη που θα αποφέρει 40% βελτίωση σε εξοικονόμηση καυσίμου και σε εκπομπές CO2. Εξελιγμένες τεχνολογίες που περιλαμβάνουν άμεση εκκίνηση, μεταβλητό εκτόπισμα και ένα νέο βραχύ οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Η νέα σειρά μοντέλων V8 έρχεται να συμπληρώσει τις ναυαρχίδες W 12 GT και GTC των 6 λίτρων.

(Crewe 12 Δεκεμβρίου 2011) . Δύο νέα μοντέλα Bentley Continental V8 θα παρουσιαστούν στο διεθνές Auto Show στο Detroit στις 9 Ιανουαρίου 2012.

Ο νέος τετράλιτρος κινητήρας των V8 Continental GT Coupe και GTC Cabrio, με δύο turbo, πετυχαίνει εξαιρετικές αποδόσεις ισχύος-εκπομπών στην κατηγορία των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων.

Ο εξαιρετικός νέος κινητήρας V8 αποδίδει μέγιστη ισχύ 500 bhp (507 PS/373 KW) στις 6.000 στροφές το λεπτό και έχει καταπληκτική μέγιστη ροπή 660 Nm που κυριαρχεί σε όλες σχεδόν τις στροφές, από τις 1.700 στις 5.000 το λεπτό, συνεχίζοντας την παράδοση της Bentley για αξιοθαύμαστες αποδόσεις και αβίαστη δύναμη. Σε συνδυασμό με ένα καινούργιο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, έχει χρόνο επιτάχυνσης κάτω των 5 δευτερολέπτων για εκκίνηση 0-100 km/h και ανώτατη ταχύτητα που ξεπερνά τα 180 mph (290 km/h).

Ταυτόχρονα τα νέα μοντέλα Continental V8 πετυχαίνουν εξαιρετικές αποδόσεις στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων σε εξοικονόμηση καυσίμου και εκπομπές CO2 και μπορούν να ταξιδεύουν για πάνω από 800 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ. Τα πλήρη επίσημα στοιχεία θα ανακοινωθούν στις αρχές του 2012.

Η άφιξη των νέων Continental V8 μοντέλων εκπληρώνει την περιβαλλοντική δέσμευση της Bentley για την παραγωγή μιας νέα ιπποδύναμης που θα αποφέρει 40% εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση εκπομπών ρύπων CO2.

Τα νέα χαρακτηριστικά του κινητήρα V8 μεταβλητού εκτοπίσματος με ένα ιδιαίτερα υπερμοντέρνο σύστημα ελέγχου κινητήρα, εγγυώνται μία άψογη και ανεπαίσθητη μετάβαση από την ταχύτητα V8 στην V4 με ένα ελαφρύ πάτημα στο γκάζι.
Η νέα τεχνολογία V8 επίσης διαθέτει άμεσο ψεκασμό, χαμηλής τριβής ρουλεμάν, σύστημα διαχείρισης θερμότητας, σύστημα φόρτισης για την ανάκτηση ενέργειας και καινοτόμο συσκευασία φορτιστή turbo για μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
To άμεσα αναγνωρίσιμο γρύλλισμα του νέου τετράλιτρου V8 κινητήρα τον διαχωρίζει από τα άλλα μοντέλα της Bentley.

Ο νέος V8 κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο μοντέλα: την Continental GT και την Continental GTC. Εκφράζοντας τον ισχυρό, μυώδη χαρακτήρα τους, τα μοντέλα αυτά ξεχωρίζουν με το μαύρο στιλπνό πλέγμα με πλαίσιο και κεντρική μπάρα από χρώμιο, το σήμα “B” της Bentley από κόκκινο βερνίκι, και από το μαύρο πλέγμα του μπροστινού προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος, μοναδικές απολήξεις εξάτμισης «με σχήμα οκτώ» από χρώμιο, ένα μαύρο βολάν και το σήμα “B” της Bentley στο πορτμπαγκάζ από κόκκινο βερνίκι τονίζουν το σπορ, μοντέρνο χαρακτήρα των νέων V8.
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, και προαιρετικά ζάντες έξι ακτίνων 21 ιντσών με συνταρακτικό φινίρισμα Diamond Black (αποκλειστικά για την Continental V8) ή Diamond Silver.
Μέσα στην καμπίνα, η οροφή από υφασμάτινες πτυχές, τα νέα σύγχρονα Dark Fiddleback βερνίκια από ευκάλυπτο, τα δερμάτινα καθίσματα στους δύο προαιρετικούς χρωματικούς τόνους και μία μικρή κεντρική κονσόλα αποτελούν τη συνέχεια της φρέσκιας, σπορ σχεδίασης.
Τα δύο νέα μοντέλα της Continental θα προσφέρονται μαζί με τις εξάλιτρες, 12-κύλινδρες ναυαρχίδες Continental GT και GTC, οι οποίες συνεχίζουν να συναρπάζουν με το συνδυασμό της μεταξένιας λεπτότητας και της υπέρτατης δύναμης του W12 Continental twin-turbo κινητήρα που στην πιο ισχυρή του μορφή αποφέρει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα 631 bhp (640 PS).
Από τα εγκαίνια της αρχικής GT το 2003, η γκάμα της Continental με τον W12 κινητήρα ενδυναμώνεται συνέχεια με πάνω από 50.000 πωλήσεις παγκοσμίως, γεγονός που αναδεικνύει το εργοστάσιο της Bentley στο Crewe ως τον μεγαλύτερο κατασκευαστή 12-κύλινδρων κινητήρων στον κόσμο. Η ιστορία των W12 συνεχίζεται και παραμένει η απόλυτη έκφραση της δύναμης του μηχανολογικού σχεδιασμού της Bentley.
Σχολιάζοντας το λανσάρισμα των νέων μοντέλων V8 Continetnal, ο Wolfgang Dürheimer, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley Motors, δήλωσε:
“Με τον νέο τετράλιτρο V8 κινητήρα διευρύνουμε την απήχηση της τελευταίας γενιάς των Contintentals, δημιουργώντας μια νέα εμπειρία οδήγησης. Ο νέος κινητήρας θα διαθέτει όλη τη μεθυστική δύναμη και επίδοση που περιμένει κανείς από ένα V8 κινητήρα που φέρει τα φτερά της Bentley. Αυτό συμπληρώνεται από καινοτόμο τεχνολογία που αποφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και ρύπων”.

ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ CONTINETAL V8

Διακριτικό σπόρ στύλ

Μαύρο στιλπνό πλέγμα με μπορντούρα και διαχωριστικό από ζωηρό χρώμιο.Χαμηλώτερο σε τρία επίπεδα προφυλακτήρα με μαύρες εισαγωγές αέρα και εντυπωσιακά διαχωριστικά στο χρώμα του αυτοκινήτου.Μαύρο πίσω χαμηλώτερο βολάνΔιακριτικές διπλές απολήξεις εξάτμισης σε “σχήμα οχτώ”.Σήμα ‛B’ της Bentley σε κόκκινο βερνίκι πάνω από την μπροστινή γρίλλια , στο πορτμπαγκάζ και στο κέντρο των τροχών7 εξωτερικά χρώματα στον βασικό εξοπλισμό

Μοντέρνο, σπορ εσωτερικό

- Νέο Dark Fiddleback βερνίκι από ευκάλυπτο, μοναδικό για τα μοντέλα V8.

- Υφασμα οροφής σε πτυχές και περιποιημένα μαξιλάρια

Μικρή κεντρική κονσόλα.4 χρώματα στον βασικό εξοπλισμό.Μοναδικά δύο τόνων δερμάτινα διαχωριστικά χρώματος.3 χρώματα –καπώ αυτοκινήτου (Continental GTC)


Ζωντανός,αποδοτικός νέος τετράλιτρος V8 κινητήρας

Εξαιρετικός λόγος δύναμης-ρύπων που αντικατοπτρίζει την αποδοτικότητα του κινητήρα.Μεταβλητή μετατόπιση (τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Mulsanne) ανεπαίσθητα κόβει 4 κυλίνδρους στην διαδρομή και με ελαφριά ρύθμιση γκαζιούΑλλαγμένες βάσεις του κινητήρα επιβεβαιώνουν την ραφιναρισμένη λειτουργία. Οι τεχνολογίες που καλυτερεύουν τον κινητήρα στην χρήση του προωθούν την αποδοτικότητα τουΝέα, με κλειστό λόγο , οκτατάχυτη μετάδοση προσφέρει 6% κέρδος στην αποδοτικότητα με πολύ γρήγορες αλλαγέςΟι τουρμποσυμπιεστές στηρίζονται μέσα στο “V” για αποδοτικότητα και γρήγορη ανταπόκριση.Πάνω από 500 μίλια (800 χλμ) με ένα full γέμισμα καυσίμου στο tank.Διακριτικό V8 μούγκρισμα.

http://www.kentrinews.gr/2011/12/nέα-bentley-continental-σειρά-v8/
 
Μικρό ρετούς και νέοι κινητήρες για το Renault Megane

renaultmegane01.jpg



Μερικές αισθητικές αλλαγές, αναβαθμίσεις στα κινητήρια σύνολα και επιπλέον στοιχεία που
αφορούν στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας χαρακτηρίζουν τη γκάμα του ανανεωμένου για
το 2012 Renault Megane.


Μπορεί το ανανεωμένο στα σημεία Renault Megane να μην εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά με
το εύρος των αλλαγών του, παρ’ όλα αυτά, όμως, είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ σημαντικές
αναβαθμίσεις και βελτιώσεις ουσίας, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του. Οι ειδοποιείς
αποκλίσεις σε σχέση με το τελευταίο αφορούν στους τρεις νέους κινητήρες, δύο ντίζελ και
ένας βενζίνης, οι οποίοι στο εξής θα φιλοξενούνται κάτω από το καπό όλων των αμαξωμάτων
Sport Tourer, Coupe και Hatchback. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τους πετρελαιοκινητήρες
1.5 dCi και 1.6 dCi, με τον μεν πρώτο να αποτελεί μια αναβαθμισμένη παραλλαγή του παλαιού
1,5 dCi αποδίδοντας στην παρούσα έκδοσή του 110 ίππους και 20 επιπλέον Nm ροπής (260 Nm
από τις μόλις 1.750 σ.α.λ) εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή μικρότερη κατά 15% κατανάλωση
καυσίμου (3,8 λιτ./100 χλμ.) και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 90 gr για
κάθε χιλιόμετρο. Όσον αφορά τον μεγαλύτερο, η απόδοση του ανέρχεται στους 130 ίππους
(όσους και ο παλαιότερος 1,9 dCi), ενώ η ροπή στα 320 Nm από τις ίδιες ακριβώς σ.α.λ. Σε
ότι αφορά τον βενζινοκινητήρα, τώρα, πρόκειται για τον γνωστό 1.2 TC3, ο οποίος αποδίδει
115 ίππους και 190 Nm ροπής, εκ των οποίων το 90% είναι άμεσα διαθέσιμο από τις 1.650
σ.α.λ. Θεωρητικά, αλλά και πρακτικά, ο… μικρός TCe αντικαθιστά τον παλαίμαχο ατμοσφαιρικό
1.600άρη της Renault, ο οποίος απέδιδε μέχρι τώρα 110 ίππους καταναλώνοντας όμως σε σχέση
με τον υπερτροφοδοτούμενο 20% επιπλέον βενζίνη.



renaultmegane03.jpg



Τα καλά νέα όμως δε σταματούν εδώ, καθώς πέρα από την προσθήκη συστήματοςStop&Start σε όλους
τους προαναφερθέντες κινητήρες αλλά και συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την
πέδηση, αξιοσημείωτη είναι η εγκατάσταση του προγράμματος «Renault
Sport Dynamic Management»
στην κορυφαία 2λιτρη έκδοση του
Megane Coupe. Περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Ο οδηγός του
Megane RenaultSport
–πολύ απλά- δεν έχει παρά να πατήσει το σχετικό μπουτόν που βρίσκεται στο
εσωτερικό, κίνηση που θα έχει ως αποτέλεσμα ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του αυτοκινήτου να
αποκτήσει… αίφνης 15 επιπλέον ίππους (265 στο σύνολο) και 20 ακόμα
Nm ροπής (360 Nm). Συν τοις
άλλοις, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας υπόσχονται βελτιώσεις κα στο θέμα της ηχητικής
απόδοσης του τελευταίου, χάρη στο πιο ενισχυμένο αλλά και πιο «ελεύθερο» σύστημα εξαγωγής του.


renaultmegane05.jpg


Τι άλλο νέο και διαφορετικό μας φέρνει το Megane 2012; Στον τομέα της σχεδίασης ξεχωρίζουμε
στις πιο ταπεινές εκδόσεις τα LED φωτιστικά σώματα ημέρας, τα μαύρα και ασημί διακοσμητικά
στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και τη νέα αισθητική των ζαντών ελαφρού κράματος.

Αναβαθμίσεις απαντώνται και στα υλικά του εσωτερικού διακόσμου, ο οποίος διατίθεται πλέον
σε νέες αποχρώσεις και χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ, σε ότι αφορά στον εξοπλισμό άνεσης
αλλά και ασφάλειας, τα νέα Renault Megane διατίθενται μεταξύ άλλων με τα συστήματα Visio
System (αποτελείται από μια κάμερα εμπρός από τον εσωτερικό καθρέπτη διευρύνοντας με το
αυτόματο άνοιγμα/κλείσιμο της μεγάλης σκάλας των φώτων το οπτικό πεδίο του οδηγού τη
νύχτα), Lane Departure Warning System και Hill Start Assist.

Εκτιμάται, τέλος, ότι η εμπορική διάθεση των ανανεωμένων Renault Megane θα ξεκινήσει
στις αγορές της Ευρώπης στις αρχές της άνοιξης.


πηγή
 
Πωλήσεις αυτοκινήτων 2011: Πτώση 31%

Στις 97.682 μονάδες έκλεισε η χρονιά στον τομέα των πωλήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων,
σημειώνοντας πτώση 31% σε σύγκριση με το 2010. Και μπορεί μεν το 2011 να έληξε κάτω από
το «ψυχολογικό όριο» των 100.000 ταξινομήσεων, ωστόσο αν σκεφτούμε πως την άνοιξη που μας
πέρασε η συνολική μείωση κόντευε να φτάσει το 60%, ίσως θα πρέπει να πούμε «και πάλι καλά».

Συνεχίζοντας τις συγκρίσεις και τους παραλληλισμούς με το παρελθόν θα πρέπει να αναφέρουμε
πως η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων βρέθηκε κάτω από τα επίπεδα του 1977
(98.911 πωλήσεις) και πάνω από τα αντίστοιχα του 1989 (85.645 μονάδες). Δε μπορούμε τώρα
να συμπεράνουμε πόσο απογοητευτική είναι η φετινή επίδοση, κατά τη γνώμη μας όμως τα
πράγματα θα είναι καλύτερα το 2012, με την απόσυρση να συνεχίζει να είναι σε ισχύ ως τις
20 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους και την πετρελαιοκίνηση ελεύθερη πλέον παντού, συν τη
συνδρομή των μεγάλων εκπτώσεων και προσφορών που προτίθενται να κάνουν όλες οι εταιρείες
που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Σχετικά με τον Δεκέμβριο του 2011, παρουσίασε άνοδο κατά 50% έναντι του αντίστοιχου μήνα
του 2010 (5.538 ταξινομήσεις αντί 3.691), γεγονός που προφανώς οφείλεται και στην λήξη
του μέτρου της απόσυρσης (η παράτασή της διαφαινόταν, πλην όμως δεν ήταν ακόμη βέβαιη
και όσοι μπόρεσαν έτρεξαν να την προλάβουν).

Στη μάχη των μοντέλων πρώτο για το 2011 αναδείχθηκε το Opel Corsa, ενώ στο στρατόπεδο
των εταιρειών η Toyota αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά πρώτη σε πωλήσεις.



ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Δεκέμβριος 2011: 5.538
  • Δεκέμβριος 2010: 3.691
  • Διαφορά: +50%

  • Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2010: 141.499
  • Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2011: 97.682
  • Διαφορά: -31%


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
  1. Toyota 12.128
  2. Opel 11.440
  3. Volkswagen 9.466
  4. Ford 6.427
  5. Fiat 5.816
  6. Nissan 5.687
  7. Hyundai 4.885
  8. Skoda 4.688
  9. Citroen 3.609
  10. Peugeot 3.419



ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Η μείωση των πωλήσεων στα ελαφρά φορτηγά ανήλθε στο 40,2% έναντι του 2010 (6.357 ταξινομήσεις, αντί των 10.631 της προηγούμενης χρονιάς).

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
  1. Toyota 1.479
  2. Nissan 976
  3. Ford 641
  4. Fiat 604
  5. Volkswagen 541
  6. Isuzu 386
  7. Opel 385
  8. Peugeot 282
  9. Mitsubishi 271
  10. Citroen 231



ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

Η μείωση των πωλήσεων στις μοτοσικλέτες ανήλθε στο 24,7% έναντι του 2010 (46.615 ταξινομήσεις, αντί των 61.898 της προηγούμενης χρονιάς).

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
  1. Honda 7.356
  2. Yamaha 6.231
  3. SYM 6.067
  4. Piaggio 5.848
  5. Kymco 4.119
  6. Aprilia 1.757
  7. Daytona 1.667
  8. Modenas 1.295
  9. Kawasaki 1.240
  10. Suzuki 1.229


sitemap.png
πηγή