Λοιπον,
οπως στην Veneno ετσι και στην Enzo (αλλα δυστυχως, ετσι και στην Μ5) το κροταλισμα των συγχρονων κινητηρων
ακουγεται (κατ'εμε) απιστευτα ΞΕΡΟ - ΣΤΕΓΝΟ - ΤΣΙΤΩΜΕΝΟ. Σου δημιουργειται η εντυπωση οτι καποια εξατμιση
σπαει (η ειναι ετοιμη να σπασει). ΔΕΝ υπαρχει αυτο το τσοπεραδικο γουργουρισμα που αντηχουν οι κινητηρες των
Mustang και Charger. Και δεν μιλαω για το ρελαντι (οπου σχεδον ολοι οι κινητηρες ακουγονται το ιδιο).
Μιλαω απο τις 3500 μεχρι τις 5500 στροφες ανα λεπτο.
Βεβαια, τα σημερινα αμαξια ειναι πολυστροφα, εχουν περισσοτερες βαλβιδες και ενα τσιπακι να ελεγχει χρονισμους.
Οποτε, πως ειναι δυνατον να ακουγονται το ιδιο. ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟ. Γιαυτο και καθομαστε σαν χαζοι
(εγω τουλαχιστον) και χαλβαδιαζουμε μια σκηνη καταδιωξης γυρισμενη 4μισυ δεκαετιες πριν. Γιαυτην την γλυκαδα
και αυτοπεποιθηση του κινητηρα. Το κροταλισμα πιστονιων που ακουγονται να εχουν ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ,
μερικες δεκαδες αλογα ακομα. OΧΙ οτι τα χουν .... !!!
Οι σημερινοι κινητηρες ισως να εχουν περισσοτερη αυτοπεποιθηση ..... αλλα ΔΕΝ την αντηχουν,
με ολη αυτη την ξεραϊλα, μεταλλικιλα, πειθαρχια, ισομετρια χρονισμων ... οποτε μην βαρατε τον πιανιστα

τα σημερινα αμαξια εχουν κινητηρες πιο ισορροπημενους και συγχρονισμενους ... αλλα δεν εχουν μελωδικοτητα.
Οποιος, εχει δει το Christine αντιλαμβανεται οτι αυτη η μελωδικοτητα ΔΕΝ ηταν προνομιο μονο των sportcars.
ΟΛΑ τα (αμερικανικα) αμαξια ηταν μελωδικα (με τους τεραστιους και αργοστροφους κυβισμους τους !!!!)
Aλλα οχι μονο αυτα. Ακομα και οι ρωσικες λιμουζινες GAZ M-13 Chaica και ZIL 114 ακουγονταν το ιδιο ....
