Αυτοκινητιστικά νέα

Για τον φίλο,μάνο....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Λοιπον,

οπως στην Veneno ετσι και στην Enzo (αλλα δυστυχως, ετσι και στην Μ5) το κροταλισμα των συγχρονων κινητηρων
ακουγεται (κατ'εμε) απιστευτα ΞΕΡΟ - ΣΤΕΓΝΟ - ΤΣΙΤΩΜΕΝΟ. Σου δημιουργειται η εντυπωση οτι καποια εξατμιση
σπαει (η ειναι ετοιμη να σπασει). ΔΕΝ υπαρχει αυτο το τσοπεραδικο γουργουρισμα που αντηχουν οι κινητηρες των
Mustang και Charger. Και δεν μιλαω για το ρελαντι (οπου σχεδον ολοι οι κινητηρες ακουγονται το ιδιο).
Μιλαω απο τις 3500 μεχρι τις 5500 στροφες ανα λεπτο.

Βεβαια, τα σημερινα αμαξια ειναι πολυστροφα, εχουν περισσοτερες βαλβιδες και ενα τσιπακι να ελεγχει χρονισμους.
Οποτε, πως ειναι δυνατον να ακουγονται το ιδιο. ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟ. Γιαυτο και καθομαστε σαν χαζοι
(εγω τουλαχιστον) και χαλβαδιαζουμε μια σκηνη καταδιωξης γυρισμενη 4μισυ δεκαετιες πριν. Γιαυτην την γλυκαδα
και αυτοπεποιθηση του κινητηρα. Το κροταλισμα πιστονιων που ακουγονται να εχουν ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ,
μερικες δεκαδες αλογα ακομα. OΧΙ οτι τα χουν .... !!!

Οι σημερινοι κινητηρες ισως να εχουν περισσοτερη αυτοπεποιθηση ..... αλλα ΔΕΝ την αντηχουν,
με ολη αυτη την ξεραϊλα, μεταλλικιλα, πειθαρχια, ισομετρια χρονισμων ... οποτε μην βαρατε τον πιανιστα :p
τα σημερινα αμαξια εχουν κινητηρες πιο ισορροπημενους και συγχρονισμενους ... αλλα δεν εχουν μελωδικοτητα.

Οποιος, εχει δει το Christine αντιλαμβανεται οτι αυτη η μελωδικοτητα ΔΕΝ ηταν προνομιο μονο των sportcars.
ΟΛΑ τα (αμερικανικα) αμαξια ηταν μελωδικα (με τους τεραστιους και αργοστροφους κυβισμους τους !!!!)
Aλλα οχι μονο αυτα. Ακομα και οι ρωσικες λιμουζινες GAZ M-13 Chaica και ZIL 114 ακουγονταν το ιδιο .... :laugh:
 
Last edited:
Αμερικάνικος ήχος = ''Αμερικανιά'' όπως λέω εγώ.....Ή, Διαφορετικός χαρακτήρας-φιλοσοφία,απο τα ευρωπαικά. Και τα 2,τα γουστάρω το ίδιο!!
 
Nτινο
δεν κατεω γρι απο μηχανες (... λεεεεμεεεε) :p

Πανο
αυτη η "αμερικανια" ακουγονταν και στις ρωσικες λιμουζινες.
Οποτε δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο των Γιανκηδων.
Καθε μεγαλος και αργοστροφος κυβισμος τεινει να
ενορχηστρωσει το ιδιο adagio ( ... την ειπα παλι :p)
 
Nτινο
δεν κατεω γρι απο μηχανες (... λεεεεμεεεε) :p

Πανο
αυτη η "αμερικανια" ακουγονταν και στις ρωσικες λιμουζινες.
Οποτε δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο των Γιανκηδων.
Καθε μεγαλος και αργοστροφος κυβισμος τεινει να
ενορχηστρωσει το ιδιο adagio ( ... την ειπα παλι :p)


Για τις διαφορες στους ηχους λεω Μανο

Πομονα το ενα, πριονι το αλλο :D
 
Ωραιο το αουντακι, αλλα τουρμπο...

Θα μου πεις βεβαια οτι και αλλοι προδοσαν την ατροσφαιρα τωρα... Σωστο
 
LOL, Σωστος

Αυτο που μου αρεσει στα tutbo ειναι το παρακατω:

Turbo lag ειναι το σημειο εκεινο που ο αλλος νομιζει πως θα σε περασει :flipout:
 
Για Ελλαδα, με μια XM ... βολευομαι.

Για Γερμανια, θελει ψαξιμο το πραγμα.
Το Audi ειναι μια πρωτη (καλη) σκεψη.

Ομως, δεν ειναι η μοναδικη (oχι στα 30 χιλιαρικα).
 
Υπάρχει μια παρατημένη XM στην Αιγιαλείας στον Παράδεισο Αμαρουσίου, καβαλημένο πεζοδρόμιo και η μισή μέσα στα χόρτα ....

Αυτό είναι project...
 
Ψαχνεις καναν αφελη να πληρωνει Στουρναρες, Εφοριες και βενζινες ? :p
ΟΥΤΕ τα 1400αρια δεν αντεχουμε :smash:

Η XM ειναι project .... δεκαετιας 2020-2030 !!! :laugh:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Υπάρχει μια παρατημένη XM στην Αιγιαλείας στον Παράδεισο Αμαρουσίου, καβαλημένο πεζοδρόμιo και η μισή μέσα στα χόρτα ....

Αυτό είναι project...
Να τη μαζέψω ?
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ντίνο σου αφιερώνω τη Νέα Μ4 .Βάλε ήχο...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.