Αυτο λεω φιλε Ντινο > και γιατι να ναι Turbo το μελλον ?
Το Turbo τα καταστρεφει ΟΛΑ μεσα στον κινητηρα.
Ξελιγωνει τον κινητηρα, τον γερναει.
Υπαρχει διαφωνια σ'αυτο ?
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΟΝΑυτο λεω φιλε Ντινο > και γιατι να ναι Turbo το μελλον ?
Το Turbo τα καταστρεφει ΟΛΑ μεσα στον κινητηρα.
Ξελιγωνει τον κινητηρα, τον γερναει.
Υπαρχει διαφωνια σ'αυτο ?
Σ εχω εσένα ...μπε έμε βου που λενε και οι φίλοι μας οι Ιταλοί της BMW όχι οι αλλοι που νομίζουν ότι στρίβουνΘα προτιμήσω εναν διτουρμπινο ντηζελ της μπεμβε.![]()
Σημερα, δεν ειναι τοσο
επιτακτικο να προσφυγεις στο Turbo οταν καθε 1600αρης κινητηρας (ατμοσφαιρικος)
περναει με ανεση τα 110-120 αλογα και ροπες-σπιρτο απο τις 1000 μολις στροφες.
Υπαρχει και ο Τurbo 1600αρης της Nissan που φτανει τα 190 αλογα ... αλλα ... ΓΙΑΤΙ ?
Πηγαινε στον 1800αρη (ατμοσφαιρικο).
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΟΝ
Ειδικά όταν έπιανε βροχή ή είχε υγρασία ...ΤΕΡΑΣ αξιοπιστιας το ολο πακετο απο οτι ειχα ακουσει :rofl:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.