Αυτοκινητιστικά νέα

Οι τεχνικές αστοχίες που στοίχισαν τη ζωή στην Άννα Πολλάτου

Τις τεχνικές αστοχίες του αυτοκινήτου «δείχνουν» ως υπαίτιες για το θανάσιμο τραυματισμό της αδικοχαμένης αθλήτριας της ενόργανης γυμναστικής Άννας Πολλάτου το 2014 τα συμπεράσματα του πολυσέλιδου πορίσματος-καταπέλτη, που συνέταξε ο διορισμένος από την οικογένεια πραγματογνώμονας.

Η άτυχη Ολυμπιονίκης έχασε τη ζωή της στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου, όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα κάνοντας περιστροφή και συγκρούστηκε με διερχόμενο αγροτικό. Τη στιγμή της σύγκρουσης το ταμπλό του αυτοκινήτου της 31χρονης έσκασε σαν βόμβα, αποκολλήθηκε από τη βάση του και μπήκε ολόκληρο μέσα στην καμπίνα, πέφτοντας πάνω της.

Στο πόρισμα αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «... όταν έσπασε το τιμόνι από τη βάση του η οδηγός βρέθηκε ξαφνικά στην καμπίνα μετέωρη, δίχως σημείο ή λαβή στήριξης, ενώ ο κορμός της μεμιάς κόλλησε με βία πάνω στο κάθισμα αριστερόστροφα...». Η βίαιη κάμψη και η διάταση του αυχένα έκοψε το νήμα της ζωής της, αφού είχε ως συνέπεια την απότομη διακοπή της αναπνευστικής λειτουργίας, όπως προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση.

«Η άνευ προηγουμένου αποκόλληση του τιμονιού και η ξαφνική εισβολή ολόκληρης της κονσόλας του αυτοκινήτου με ταχύτητα έκρηξης και ισοδύναμη ορμή εκατοντάδων κιλών πάνω στο ήδη μετέωρο σώμα της Άννας είναι οι μόνιμοι αιτιώδεις σύνδεσμοι με την κατάληξη της οδηγού. Δεν δικαιολογείται αστοχία τέτοιου είδους για ένα τόσο δημοφιλές αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής» λέει ο δικηγόρος της οικογένειας Γιάννης Μαρακάκης.


http://www.protothema.gr/greece/art...ies-pou-stoihisan-ti-zoi-stin-anna-pollatou-/

Το Γερμανό-Ελβετικό υπόθετο (έτσι είχε χαρακτηρίσει το Smart o Κώστας Καββαθάς) ευθύνεται για πολλούς θανάτους.
 
IMG_20160406_114538[1].jpg

IMG_20160406_114546[1].jpg

Την εβδομάδα που μας πέρασε ήμουν σε επαγγελματικό ταξίδι στο Παρίσι. Με έκπληξή μου είδα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πλέον πολύ δημοφιλή και τα βλέπεις παντού και ότι έχουν δικές τους θέσεις παρκαρίσματος-φόρτισης σχεδόν παντού.

Επίσης πήγα με πρόσκληση στην Grand Ecole de Mines στο εργαστήριο ρομποτικής, όπου είδα να δοκιμάζεται το νέο interface που θα καταλαίνει και θα ανταποκρίνεται στις κινήσεις των δαχτύλων στο ταμπλώ του αυτοκινήτου και γύρω από το τιμόνι. Θα μπει σε εφαρμογή στα μοντέλα του 2018-2019. Η έκπληξή μου η μεγάλη ήταν ο επικεφαλής ήταν Έλληνας και οι υποψήφιοι διδάκτορες που εργάζονται εκεί επίσης Έλληνες (5) καθώς και μια κοπέλα από Ρωσία που όμως έμεινε για πολλά πολλά χρόνια στην Ελλάδα. Ένα κομμάτι από το νέο αυτό Interface θα επιδειχθεί το καλοκαίρι (5-6 Ιουλίου) σε συνέδριο στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη θεσσαλονίκη.
 
Mitsubishi: Παραδέχτηκε ότι "πείραξε" τα τεστ κατανάλωσης καυσίμων


http://www.capital.gr/epixeiriseis/...tike-oti-peiraxe-ta-test-katanalosis-kausimon


Παραδέχτηκε η Mitsubishi Motors ότι διέπραξε παρατυπίες στα τεστ για την κατανάλωση των αυτοκινήτων της, οι οποίες επηρεάζουν περίπου 625.000 οχήματα.

Οι μετοχές της Mitsubishi Motors, της έκτης μεγαλύτερης κατασκευάστριας αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, υποχώρησαν κατά 15,2% μετά την ανακοίνωση στις ασιατικές αγορές, κλείνοντας στα 733 γιεν ($6,74).

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, διαπιστώθηκαν παρατυπίες στους ελέγχους της Mitsubishi που στόχο είχαν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα για τα ποσοστά κατανάλωσης καυσίμων, με αποτέλεσμα αυτά να απέχουν από τις πραγματικές τιμές". Η μέθοδος που χρησιμοποίησε η Mitsubishi δεν συμμορφώνονται με την ιαπωνική νομοθεσία.

Η ακατάλληλη δοκιμή διεξήχθη σε τέσσερα μοντέλα μικρών αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ιαπωνία, δήλωσε η Mitsubishi. Δύο από τα τέσσερα μοντέλα κατασκευάζονται από τη Mitsubishi και παρέχονται στη Nissan.

Η Mitsubishi ανακοίνωσε ότι έχει σταματήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις των τεσσάρων αυτών μοντέλων και θα συζητήσει σχετικά με το ύψος της αποζημίωσης με τη Nissan. Πάντως η Mitsubishi δεσμεύτηκε ότι θα διερευνήσει κατά πόσον υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα και πέραν της ασιατικής αγοράς.
 
Opel OnStar


Από πέρσι που λανσαρίστηκε η Opel OnStar έχει λάβει περίπου 300.000 κλήσεις από πελάτες και έχει
"ανακαλύψει" 15 κλεμμένα αυτοκίνητα.​

Η Σαρλότ Τάισον και ήταν από τους πρώτους οδηγούς στην Ευρώπη που είχαν την ευκαιρία να βιώσουν πώς
αντιδρά αυτόματα η υπηρεσία OnStar σε μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Τον περασμένο Οκτώβριο, πηγαίνο-
-ντας στο σπίτι μιας φίλης, ενεπλάκη σε μετωπική σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο. Με το που ενεργοποιήθηκαν
οι αερόσακοι του Corsa της, οι αισθητήρες του οχήματος αυτόματα ειδοποίησαν ένα σύμβουλο OnStar τον φύλα-
-κα άγγελο της Σάρλοτ– ο οποίος επικοινώνησε με τις ομάδες διάσωσης, ενώ παρέμεινε μαζί της στο τηλέφωνο
μέχρι να φτάσει η βοήθεια στον τόπο του ατυχήματος.

Η αυτόματη απόκριση σε περίπτωση σύγκρουσης είναι ένα από τα πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά
του συστήματος Opel OnStar
, που κάνει την οδήγηση πιο άνετη και διασφαλίζει άριστη συνδεσιμότητα.
Η μοναδική υπηρεσία που χρησιμοποιεί φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές μπορεί επίσης να ξεκλει-
-δώνει πόρτες από απόσταση
, να κατεβάζει προορισμούς απευθείας στο αυτοκίνητο, να αποστέλλει emails
για την κατάσταση του οχήματος
και να προσφέρει ένα 4G/LTE Wi-Fi hotspot. Λιγότερο από εννέα μήνες
μετά το λανσάρισμά του, το σύστημα Opel OnStar έχει ήδη καταγράψει περίπου 1,5 εκατομμύριο διαδράσεις με
πελάτες που επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή του μπλε μπουτόν της υπηρεσίας OnStar.

Από πέρσι που λανσαρίστηκε η Opel OnStar έχει λάβει περίπου 300.000 κλήσεις από πελάτες και έχει στείλει
πάνω από 150.000 μηνιαία emails διάγνωσης οχήματος. Στο internet, οι πελάτες έχουν συνδεθεί στη σελίδα
Opel OnStar περίπου 300.000 φορές.

Η υπηρεσία Opel OnStar βοηθά επίσης τους ιδιοκτήτες οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση κλο-
-πής ενός οχήματος
. Με την υπηρεσία Εντοπισμού Κλεμμένου Οχήματος, η Opel OnStar μπορεί να συνεργά-
-ζεται στενά με την αστυνομία για την ταχεία και ασφαλή ανάκτηση του αυτοκινήτου και την επιστροφή στο
νόμιμο ιδιοκτήτη του. Η λειτουργία του μπλοκαρίσματος ανάφλεξης (Ignition Block) επιτρέπει στην Opel
OnStar να στέλνει ένα σήμα στο όχημα που εμποδίζει τον κινητήρα να πάρει εμπρός μόλις γίνει αναφορά
κλοπής του.

Στην Ελλάδα, η υπηρεσία Opel OnStar θα είναι διαθέσιμη από φέτος το φθινόπωρο.


opel_onstar.jpg


[via]
 
Το φουτουριστικό και αυτόνομο i Next της BMW θα κυκλοφορήσει το 2021

20160514_220443.jpg


Κατά την διάρκεια μίας συνάντησης με μετόχους, ο CEO της BMW, Harald Krueger ανακοίνωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης ενός νέου αυτόνομου αυτοκινήτου, που βασίζεται στο φουτουριστικό πρωτότυπο i8.

Το νέο ηλεκτρικό όχημα της BMW που έχει την ονομασία i Next θα κυκλοφορήσει το 2021, με την ημερομηνία να έρχεται σε συνάρτηση με προβλέψεις, ότι δεν πρόκειται να δούμε τα οφέλη των αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους, πριν μπούμε για τα καλά στην επόμενη δεκαετία.

“Το 2018 θα κυκλοφορήσουμε το BMW i8 Roadster, και θα ακολουθήσει το 2021 το BMW i Next, το νέο όχημα που θα οδηγήσει την καινοτομία της εταιρείας, και θα διαθέτει αυτόνομη οδήγηση, ψηφιακή συνδεσιμότητα, ευφυές ελαφρύ σχεδιασμό, εντελώς νέο εσωτερικό και θα φέρει την επόμενης γενιάς τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στον δρόμο” είπε ο Krueger.

Η BMW εδώ και λίγο καιρό χρησιμοποιεί την ονομασία “Next” στα φουτουριστικά πρωτότυπα της. Το πρωτότυπο Vision Next 100, που βλέπετε στην φωτογραφία, διαθέτει αρκετά από τα χαρακτηριστικά που θα διαθέτει το i Next.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[via] . [via]
(Sent from Galaxy S7 edge)
 
Oσο βλεπω αυτο το υπεροχο σουλουπι (γλυπτο, για την ακριβεια) .... δεν μπορω να μην γελασω
στο τι θα συμβει στην πρωτη νερολακουβα ορεινου χωματοδρομου η στο πρωτο καβαλημα πεζοδρομιου
η ακομα και σε σαμαρακι σε παραλιακη με καφετεριες.

Κ-ο-λ-α-σ-η .... :laugh:
 
Υβριδικό

Αναλόγως το υβριδικό...

Honda Insight (2011) και Toyota Yaris (2013) που έχω δοκιμάσει δεν έχουν και καμμιά φοβερή κατανάλωση με 7,0 και 6,0 λίτρα αντίστοιχα.
Συνθήκες διαδρομής: Πειραιάς-Κηφισιά και αντίστροφα στις ώρες αιχμής
 
Αναλόγως το υβριδικό...

Honda Insight (2011) και Toyota Yaris (2013) που έχω δοκιμάσει δεν έχουν και καμμιά φοβερή κατανάλωση με 7,0 και 6,0 λίτρα αντίστοιχα.
Συνθήκες διαδρομής: Πειραιάς-Κηφισιά και αντίστροφα στις ώρες αιχμής
την ίδια κατανάλωση έχω κι εγώ +20% με δίλιτρο πετρέλαιο στην ίδια διαδρομή με αιχμή. Θα έπρεπε να έχουν καλύτερα αποτελέσματα.
 
Δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο με CVT. Είναι το λιγότερο απαράδεκτα - σου χαλάνε όλη την εμπειρία.
 
Δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο με CVT. Είναι το λιγότερο απαράδεκτα - σου χαλάνε όλη την εμπειρία.

Οποιοδήποτε CVT ή συγκεκριμένης εταιρίας; Γενικά τι δε σ' αρέσει στην αίσθησή τους (δεν έχω οδηγήσει με CVT και είμαι περίεργος);

Με αυτόματο κιβώτιο λες ; Της vw το dsg είναι καλό

Δε μιλάει για αυτόματο γενικά αλλά για αυτόματο συγκεκριμένης τεχνολογίας (CVT). Το DSG είναι όντως πολύ καλό αλλά σε 7άρια ξηρού συμπλέκτη έχουν ακουστεί πολλά (όχι θετικά) περί αξιοπιστίας.
 
Αν δοκιμασετε κανα 8αρι ή κανα 9αρι (ακομα και 6αρ ιδιπλου συμπλεκτη) θα αλλαξετε αποψη οι πολεμιοι των αυτοματων :-)
 
Όταν δεν υπάρχει τρίτο πεντάλ, απλά δεν είναι παιχνιδιάρικη η οδήγηση...προφανώς κανείς δεν μπορεί να κάνει τις αλλαγές ενός σύγχρονου αυτόματου...αλλά και πάλι.
 
Παιχνιδιαρικη οδηγηση με κανα ασκονα, κανα εσκορτ και κανα σταρλετ (των 80s) και παντα σε πιστες.

btw, οι μη αμπαλοι, μια χαρα τα σβουριζουν και τα αυτοματα :-)
 
Με αυτόματο κιβώτιο λες ; Της vw το dsg είναι καλό

Τα DSG είναι εξαιρετικά κιβώτια, όχι απλά καλά.

Τα CVT που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες είναι απαράδεκτα και τα βάζουν σε ότι μπορείς να φανταστείς από σκούτερ μέχρι lexus. Έχουν στην ουσία μια σχέση, μεταβλητή και όταν επιταχύνεις απλά κρατάει σταθερές τις στροφές στις optimum της μέγιστης ισχύς (και πηγαίνεις με 5500 στροφές συνέχεια.....). Και δεν είναι μόνο αυτό το θέμα του, έχει και τεράστιες απώλειες ισχύος. Απλά τα χρησιμοποιούν γιατί είναι οικονομικότερα στην παραγωγή τους από ένα σοβαρό κιβώτιο τύπου DSG, (7-9)G-Tronic etc.